brak logo

Firma Handlowa Ferst Artur Kryniger

Libiąż

Opinie o Firma Handlowa Ferst Artur Kryniger

FERSTI 2011-05-02 07:36:33
Firam FERST to jedna wielka LIPA!!!! NIE POLECAM
1
MAŁY 2011-05-02 07:37:26
Ferst to należy omijać szerokim łukiem
1
anonim 2011-05-02 07:39:06
kierowcy!!!nie dajcie sie zmamic chyba ze chcecie byc wykorzystywani za psie pieniadze, dybiecie w trasie a pozniej tylko zabieraja wam kase z wyplaty. [usunięte przez moderatora]
1
krzyś 2013-03-04 14:01:49
[usunięte przez moderatora] Wystrzegajcie się tej firmy. Nie polecam.
Eliasz 2013-06-05 22:55:25
krzyś - 2013-03-04 14:01:49

[usunięte przez moderatora] Wystrzegajcie się tej firmy. Nie polecam.
Dosłownie tydzien temu wróciłem z trasy bez kasy !!! oszukany !!!
maxi 2013-06-05 23:18:50
Ja jestem bardzo zadowolony,płatne w terminie nie ma problemów z tym pracodawcą
kriss 2013-06-05 23:20:43
Pracuje 3 lata i jestem zadowolony,terminowe płatności
medus 2014-01-19 18:32:27
Omijajcie z daleka o wszystko tylko problemy nie wyplaca w terminie ustala glupe zasady a ty robisz ponad sily(usunięte przez administratora) Pracodawca ma gdzies kierowcow liczy tylko kase
1
wrrrr 2015-02-06 16:03:42
Firma to porażka, okradają wszystkich pracowników!!!!
1
ania 2016-05-13 21:59:59
dzisiaj posiadanie strony internetowej to można powiedzieć standard @amma, nie chodzi tylko o wizerunek, ale dużo łatwiej tez pozyskać klientów kiedy istnieje się w sieci
Zostaw swoją opinię o Firma Handlowa Ferst Artur Kryniger - Libiąż
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Firma Handlowa Ferst Artur Kryniger