brak logo

Zeta Pro Office S.A.

Katowice

Opinie o Zeta Pro Office S.A.

nico 2012-10-04 07:23:53
nie polecam tego pracodawcy.pieniadze marne,premie ucinaja a kierownik toczek gnebi pracownikow
1
MAGAZYNIER 2012-10-04 09:32:28
SZKODA CZASU KASA MARNA NA WACIKI
1
alfonso 2012-10-08 18:36:55
Ja wszystko sam zrobie tylko dajcie mi ludzi :-D
1
akuku 2013-01-09 18:45:39
Omijać szerokim łukiem , kasa marna, atmosfera fatalna, jesli chodzi o magazyn to cięzka harówa ale to nie jest najgorsze, bo to nic w porównaniu z tym co wyprawia bezmózgi pseudo-kierownik, tchórz, analfabeta niewykształcony, ten fałszywy człek boi sie własnego cienia wiec sprzedaje wszystkich na lewo i prawo by tylko przylizać sie włascicielowi.Do tego jest tak wścibski że dziwie sie że nie pyta sie ludzi jak często sypiaja ze swoimi zonami, najgorszy typ czlowieka ,a to tylko czubek góry lodowej w tej firmie. Odradzam z dobrego serca.
1
gość 2013-07-12 11:49:37
Brak możliwości rozwoju, nie mają pojęcia o zarządzaniu, klient traktowany jest bezosobowo, marne zarobki, praca od dzwona do dzwona, fatalna atmosfera.
moze nowy pracownik moze nie :) 2013-07-17 18:54:58
gość - 2013-07-12 11:49:37

Brak możliwości rozwoju, nie mają pojęcia o zarządzaniu, klient traktowany jest bezosobowo, marne zarobki, praca od dzwona do dzwona, fatalna atmosfera.
Witam mam miec w poniedzialek rozmowe kwalifikacyjna powiedzcie cos wiecej o zarobkach ile na reke sie zarobi i po ile godzin sie robi w tej robocie pozdrawiam :))
Rafał 2014-02-20 14:17:44
Ja miałem rozmowe, niezle sie zapowiada 2800 netto plus premia zadaniowa
adam 2014-04-20 20:14:30
witam ile idzie zarobic na poczatek w tej firmie i po ile h sie pracuje?
aplikujacy 2014-04-24 19:35:03
witam mialem dzisiaj rozmowe w tej firmie , praca wydaje sie byc lekka lecz za smieszne pieniadze przynajmniej na poczatek kwota ktora proponuja przez okres probny 3 miesiace to 1250zl czyli najnizsza srednia krajowa , jesli ktos blisko mieszka to mozna podjac prace.
oo 2014-06-03 17:52:58
a mnie się podoba sekretarka.
Roska 2014-12-19 11:14:14
Nie Polecam. Praca na magazynie totalna porażkę :-)
1
henio 2015-03-03 14:33:39
atmosfera katastroficzna, traktowanie ludzi podłe, umawianie się na jedno w wypłacie co innego......nie warto. złodziejstwo, donoszenie jest codziennością. Kto może niech omija - zresztą tam tylko zwalniają.
1
adr 2015-03-31 11:04:32
potwierdzam słowa henia. Firma się kurczy...
Do dopsel 2015-05-07 15:38:40
A może inaczej: ktoś te donosy wysłuchuje: kierownik, dyrektor, prezes, właściciel ? Może wypada raz skonfrontować, ustalić reguły np. transparentne, zakresy obowiązków ot taki elementarz biznesu - typu "BIZNES DLA OPORNYCH". Nie istotne - tam się jednak "dzieje" skoro tyle negatywnych opinii.
ups 2015-06-16 23:36:25
Heh czytam te opinie i się śmieje ;) praca ciężka bardzo? może dla lewusów którzy chcą iść do pracy i pierdzieć w stołek to spoko ? kasa? kasa może i nie za duża ale jeżeli ktoś myśli ,że idzie do pracy i dostanie od razu 2 tys za rękę za nic to się myli ;) w większości magazynach jest dużo gorzej gdzie patrzą ci na ręce nie ma z kim pogadać nawet i dostajesz 1400 na rękę i pracować na 3 zmiany a pracować na dwie i to od 9-17 bądź 10-18 to taka tragedia? a atmosfera jest właśnie bardzo dobra chyba ,że ktoś nie rozumie żartów i woli nie gadać wgl w pracy śmiechu co nie miara itp ... może i kierownik nie jest zbytnio dobrze wykształcony i obiecują za dużo a za mało dają i jest trochę przydupiony ,życiem ale nie dziwne skoro to jego 1 praca i pewnie ostatnia ale na pewno nie zgodzę się ,że jest zła atmosfera:) nigdzie takiej nie widziałem.. a kasa no niestety nigdzie teraz na magazynach nie ma rewelacji jedynie pojedyncze przypadki.
ups2 2015-06-19 19:20:37
To nie będzie jego ostatnia praca bo prezesunio myśli tylko o sprzedaży bałaganu.....
Klonik 2015-12-28 01:49:10
Pracowalem w tej firmie 4 lata wiec wiem jak tam bylo ciezka robota wiecej obowiazkow malo kasy i najgorszy kierownik jakiego kiedykolwiek mialem teraz jest tam przemial magazynierow jednych przyjmoja drugich zwalniaja i tak wkolko radze sie zastanowic nad praca tam bo niejedno tam przezylem nie polecam tam pracy raczej stanowczo odradzam
exco 2016-01-10 14:44:11
Kierownika Roberta zwalniają już od kilku lat i zwolnić nie potrafią. Praca na magazynie to ciężka robota, ostatnio niemal cała stara ekipa się pozwalniała. Popytaj ludzi, jaki jest średni czas pracy na magazynie to dostaniesz odpowiedź.
1
exco 2016-01-14 23:20:41
@lewir - Jaki jest teraz to nie wiem. Dłużej niż rok raczej nikt nie pracuje, poza kilkoma wyjątkami.
Z tego co wiem, firma się kurczy. Zobaczymy do jakiego stopnia. Magazyn jest dosyć mały, nie jest to jakaś korporacja z olbrzymimi halami.
zetnik 2016-02-22 19:27:16
Z taką panią dyrektor to dziwi mnie, że jeszcze sprzątaczki się nie zwolniły.
1
Marek 2016-02-24 14:47:10
A jakie są zarobki na wózku widłowym? Ktoś może konkretnie odpowiedzieć?
1
o.s. 2016-05-12 20:12:16
patrząc na to, że wymagają tylko rocznego doświadczenia, to sądzę, że więcej jak 2 tys. nie wyciągniesz tutaj. Dziwne, że łączą 3 stanowiska jednocześnie.
Zostaw swoją opinię o Zeta Pro Office S.A. - Katowice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zeta Pro Office S.A.