Opinie o UTI.pl INTERNET PUZZLES
Pracowałem w Uti ponad rok czasu, świetnie wspominam ten okres, praca bardzo przyjemna w przemiłej atmosferze, managerowie oraz inni współpracownicy bardzo pomocni. Wszyscy w firmie pozytywnie nastawieni. Świetna współpraca, bardzo duża liczba szkoleń i doszkolenia co jest na ogromny plus bo można cały czas się rozwijać. Wszystkiego zostałem nauczony praktycznie od podstaw tzn. Produktu oraz indywidualnego podejścia do klienta. Serdecznie każdemu polecam pracę.
Witam. Zaczynając od stanowiska Konsultanta do Spraw Sprzedaży oczywiście jest możliwość awansu. Poprzez sumienne podejście do pracy oraz realizację celów sprzedażowych jest możliwość awansu na wyższe stanowisko w tym przypadku na stanowisko Opiekuna Handlowego. Jeżeli chodzi o wynagrodzenie finansowe takowe informację są udzielane na rozmowie rekrutacyjnej lub w przypadku awansu stawka jest ustalana wraz z przełożonym. Odnosząc się do aspektu co wyróżnia nas od innych firm oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie (pracownik ma możliwość wyboru), dodatkowo posiadamy pakiet benefitów tj. dofinansowanie do karty Multisport czy też vouchery zakupowe do galerii Echo. W razie pytań zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy, zespół UTI.PL
Pracuje w uti od ponad roku. Jestem zadowolony. Produkt, który sprzedaje jest łatwy do przyswojenia. Dodatkowo dość często odbywają się doszkolenia. Atmosfera w zespole bardzo spoko. Umowę o prace każdy kto chce może dostać. Cele realne do spełniania, a prócz premii można wejść do rankingu dla najlepszych handlowców i otrzymać dodatkowa premie.
Dzień dobry, W szkoleniach produktowych czy też typowo sprzedażowych uczestniczą wszyscy pracownicy Działu Sprzedaży, na poszczególnych etapach pracy. Natomiast jeżeli chodzi o szkolenia dodatkowe, jak chociażby z kompetencji miękkich, są one organizowane dla osób chętnych, chcących podnosić swoje umiejętności. Nasi pracownicy z dużym zaangażowaniem uczestniczą w takich szkoleniach, które niewątpliwie wpływają na wyniki sprzedażowe. Pozdrawiamy serdecznie
Cześć. Pracuję w uti od pół roku. Jestem zadowolony. Atmosfera w zespole bardzo dobra. Zarówno pracownicy jak i managerowie bardzo pomocni. Nie ma tutaj wyścigu szczurów, który odczuwałem w poprzednich firmach w których pracowałem. Cele realne do spełnienia oraz jest możliwość awansu. Przełożeni inwestują w pracowników poprzez organizację szkoleń wewnętrznych oraz konkursów z nagrodami rzeczowymi lub pieniężnymi. Jeśli chodzi o umowę o pracę to pracownik sam decyduję czy woli zlecenie czy o pracę.
Rekrutacja na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży już się zakończyła? Jestem zainteresowany, angielski mam nie tylko średni ale dobrze zaawansowany a moje doświadczenie to 5 lat w tym zawodzie. Jako człowiek znający się na swojej pracy, zna ktoś średnie zarobki dla tego stanowiska i mógłby je przedstawić? Jaka atmosfera u was, pozytywnie ludzie?
Dzień dobry, Na chwilę obecną mamy rekrutację otwartą na stanowisko Konsultanta ds. sprzedaży. Wynagrodzenie jest omawiane szczegółowo przy pozytywnej weryfikacji. Co do atmosfery w pracy, możemy śmiało powiedzieć, że jest ona bardzo pozytywna. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu jak i wysłania CV na adres rekrutacja@uti.com.pl.
Jak w UTI.pl INTERNET PUZZLES wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Dzień dobry, W UTI.pl stawiamy na proaktywność i zaangażowanie naszych pracowników, doceniając ich wkład i osiągnięcia. Jeżeli osoba takimi cechami się wykazuje, awans wewnętrzny na wyższe stanowisko jest jak najbardziej realny. Pozdrawiam,
Jak to jest przeprowadzane, gdy zwalnia się wakat na jakimś kierowniczym stanowisku? Organizujecie Państwo wewnętrzną rekrutację, zanim zaczniecie szukać ludzi na otwartym rynku pracy?
Proces obsadzania wakatów na kierowniczych stanowiskach w naszej firmie zależy od indywidualnych potrzeb danej roli. Zawsze staramy się najpierw rozważyć istniejące zasoby wewnętrzne, ponieważ zależy nam na rozwijaniu talentów już obecnych w zespole. Jednakże, w przypadku nie znalezienia odpowiedniego kandydata wewnątrz firmy, rozważamy także otwarte rekrutacje, aby pozyskać nowe umiejętności i perspektywy z zewnątrz. Ostateczny proces zatrudniania jest prowadzony z uwzględnieniem naszych wartości i potrzeb organizacyjnych.
Czy UTi nadal rekrutuje pracowników? Jeżeli tak to na jaki dział/ działy?
Dzień dobry, Aktualnie prowadzimy rekrutację na Konsultanta Sprzedaży i Opiekuna Handlowego. Zapraszamy do aplikowania przez stronę https://kariera.uti.pl/
Witam. W przypadku stanowiska konsultanta ds. sprzedaży napisano o realizacji celów sprzedażowych, które mają wpływ na osiągnięcie wysokiej premii. Jak więc te cele są ustawiane. Czy biorą pod uwagę umiejętności i doświadczenie pracownika, czy każdy ma takie same? I jakich premii się spodziewać?
Dzień dobry, Jeżeli chodzi o cele sprzedażowe, to pierwszy cel jest przy pierwszych 20 dniach współpracy - cel wdrożeniowy. Ten okres ma na celu umożliwienie nowemu członkowi zespołu skoncentrowanie się na adaptacji do środowiska pracy, zrozumieniu produktów i procesów firmy oraz nawiązaniu relacji z klientami. Następnie w pierwszym miesiącu współpracy cel wynosi 80%, po czym wzrasta do 100%. Wysokość premii uzależniona jest od indywidualnych wyników każdego pracownika, a szczegółowe informacje na ten temat omawiamy bardziej szczegółowo podczas rozmowy rekrutacyjnej. Pozdrawiam.
A czy nowa osoba robi ten cel wdrożeniowy pod okiem kogoś doświadczonego? Jest kierowany przez kogoś, kto osiąga już te pełne cele? A i mam pytanie, podczas tych pierwszych 20 dni jest etap podpatrywania, jak pracują ci, co osiągają te 100% celów?
Tak, nowa osoba jest kierowana przez doświadczone osoby podczas celu wdrożeniowego. Proces obejmuje teoretyczne szkolenie, które przygotowuje kandydata do pracy, a następnie pod okiem trenera sprzedaży i menadżera odbywa się okres wdrożeniowy praktyczny. Naszym celem jest stworzenie przyjaznego wdrożeniu nowych Konsultantów do pracy. Dodatkowe informacje udzielamy w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Pozdrawiam.
Nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem pojęcie cel wdrożeniowy. Czy chodzi o szkolenie pod okiem kogoś doświadczonego, bez sprecyzowanego celu sprzedaży? Tak, żeby kandydat głównie zapoznał się ze środowiskiem pracy? Czy może jednak jakiś próg tu też obowiązuje - np. 50, 60, 70%?
Procentowe progi celów sprzedażowych omawialiśmy wyżej w konwersacji. O szczegółach odnośnie celi sprzedażowych chętnie porozmawiamy podczas szkolenia. Zapraszamy do aplikowania przez kariera.uti.pl, gdzie będziemy mogli się na tej kwestii bardziej skupić. Pozdrawiam.
Dzień dobry, Czy jest możliwość podjąć współpracę zdalną jeśli ktoś ma już doświadczenie dwuletnie w sprzedaży? Słyszałam dobre opinie od byłego pracownika na temat firmy, niestety obecnie mieszkam w województwie Śląskim, ale mam bliskich w Kielcach i zastanawiałam się czy jest możliwość podjęcia pracy z domu, a w przypadku przeprowadzki przejście do Biura. Pozdrawiam, Dagmara. ☺️
Dzień dobry Pani Dagmaro, Bardzo proszę o aplikowanie przez kariera.uti.pl, nasz specjalista ds. HR skontaktuje się z Panią i odpowie na wszelkie pytania. Pozdrawiam.
Pracowałem w Uti ponad rok czasu, świetnie wspominam ten okres, praca bardzo przyjemna w przemiłej atmosferze, managerowie oraz inni współpracownicy bardzo pomocni. Wszyscy w firmie pozytywnie nastawieni. Świetna współpraca, bardzo duża liczba szkoleń i doszkolenia co jest na ogromny plus bo można cały czas się rozwijać. Wszystkiego zostałem nauczony praktycznie od podstaw tzn. Produktu oraz indywidualnego podejścia do klienta. Serdecznie każdemu polecam pracę.
Ile odbyłeś szkoleń przez ten rok pracy? Miałeś doświadczenie aplikując do pracy, pytam czy z tego może wynikała nauka od początku? Napiszesz czy z wypłaty byłeś równie zadowolony?
Hej. To czemu odszedłeś po roku, skoro byłeś zadowolony? Z tego co piszą pracownicy, to po czasie można szybko awansować.
Jeśli chodzi o szkolenia to nie jestem w stanie tego zliczyć bo było ich naprawdę dużo. Nie miałem żadnego doświadczenia. Nauka wynikała od początku natomiast nie jest to trudne i szybko można przyswoić sobie wszystko.
Szkoleń było naprawdę dużo nie jestem wstanie tego policzyć. Nie miałem doświadczenia aplikując o prace, natomiast w szkoleniach biorą udział pracownicy którzy maja spore doświadczenie. Jeśli chodzi o wypłatę byłem zadowolony.
Odszedłem ponieważ otworzyłem własna działalność. Tak można szybko awansować wystarczy regularnie realizować cele założone przez firmę, odrazu powiem ze cele nie są bardzo wygórowane i są w zasięgu.
W dziale call center to zwykła naganiatornia. Ludzi nie obchodzi pare złotych oszczędności, a migracja domeny to nie jest coś, co trwa 15 minut. Bywa, że całość trwa od 24h do tygodnia (zależy ile zainteresowany ma omen). A i zdarza się, że po wszystkim coś nie chce działać (np. hosting). Więc ludzie niezbyt chętnie przechodzą do UTi. To nie jest jedzenie, bez którego umrą. To nie jest produkt pierwszej potrzeby. W UTi nie zarabia się kokosów, (usunięte przez administratora)netto to średnia pracowników (a zrezygnowałem już PO SKOKACH inflacyjnych czyli nie tak dawno).
Praca na telefonie, gadanie ze skryptu, namawianie ludzi żeby przenieśli domenę z firmy A do B, dziwna rywalizacja podkręcana przez kierownictwo (wyniki umieszczane na tablicy). Jeśli komuś nie zależy aby wykonywać coś co ma sens, i przedstawia jakąś wartość to może się tam odnaleźć. Dla mnie osobiście już bardziej wartościowa jest praca w sklepie, wszyscy chodzimy i robimy zakupy i przynajmniej to ma jakiś sens.
Pani wypowiedz wskazuje, że sprzedawać powinno się tylko jedzenie i inne artykuły 1 potrzeby :) Ciekawy tok rozumowania :) Ciekawe, ile dziedzin życia by upadło przy takim założeniu. Mamy okres wakacyjny więc zapewne istnieje biur podróży nie miało by sensu bo przecież wakacje w ciepłych krajach nie są zaliczane do 1 potrzeby. Wypocząć można także na ławce na osiedlu. Jednak osoby pracujące w takich biurach nie były by zadowolone z takiego obrotu sprawy. Od wieków sprzedaż jest jednym z elementów rozwoju cywilizacji. Ludzie zawsze sprzedawali i zawsze kupowali i to się nie zmieni. Mam nadzieję, że osoby czytający Pani wypowiedz mają inne spojrzenie na otaczającą nas rzeczywistość i nie ograniczają się do kupowania tylko jedzenia w swoim życiu :) Oszczędność nie jest parę złotych tylko często 2-3 razy większa. W czasach kryzysu przedsiębiorcy cenią sobie oszczędności bardziej niż się Pani wydaje. Nie wiem co dla Pani oznacza zarabianie kokosów. Ja osobiście nie miałem problemów aby mieć 4-5 tyś na rękę i to nie jest górny limit wynagrodzenia.
Pisali tutaj że można awansować robiąc cele założone przez firmę. Czy przed wykonaniem pierwszego telefonu przechodzi się jakieś szkolenia? Ktoś pokazuje jak używać tych skryptów?
Jest tydzień szkolenia z produktu oraz ze skryptu. W trakcie szkolenia nauczysz się wszystkiego. Szkolenie jest połączeniem praktyki z teorią. Pierwsze telefony wykonujesz po szkoleniu więc jesteś dobrze przygotowana. Dodatkowo przy pierwszych telefonach obok siedzi szkoleniowiec, który na bieżąco może CI podpowiedzieć.
Dokładnie. Bardziej ma sens już praca w sklepie. A tutaj widzę, że najbardziej boli drugą stronę to, że ktoś napisze, że UTI nie sprzedaje produktów pierwszej potrzeby. Więc motywacja, aby przejść do nich jest zerowa.
"Nie wiem co dla Pani oznacza zarabianie kokosów. Ja osobiście nie miałem problemów aby mieć 4-5 tyś na rękę i to nie jest górny limit wynagrodzenia." Są tacy, co w CCiG zarabiali i 8 tys. na rękę ;) Ale za jaką cenę.
A ta firma ma jakąś przewagę nad konkurencją? Pytam z punktu widzenia pracownika? Można sobie wybrać projekt na którym się pracuje albo zmienić go w trakcie zatrudnienia? No i czy jest w tej firmie taka opcja, by pracując na słuchawce robić za doradcę, kogoś z infolinii zamiast sprzedawcy? Pytanie ile wtedy bym zarobił tego typu pracy, która nie polega na sprzedaży?
Witam. Zaczynając od stanowiska Konsultanta do Spraw Sprzedaży oczywiście jest możliwość awansu. Poprzez sumienne podejście do pracy oraz realizację celów sprzedażowych jest możliwość awansu na wyższe stanowisko w tym przypadku na stanowisko Opiekuna Handlowego. Jeżeli chodzi o wynagrodzenie finansowe takowe informację są udzielane na rozmowie rekrutacyjnej lub w przypadku awansu stawka jest ustalana wraz z przełożonym. Odnosząc się do aspektu co wyróżnia nas od innych firm oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie (pracownik ma możliwość wyboru), dodatkowo posiadamy pakiet benefitów tj. dofinansowanie do karty Multisport czy też vouchery zakupowe do galerii Echo. W razie pytań zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy, zespół UTI.PL
Czy w UTI.pl INTERNET PUZZLES poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Witam. Poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują dodatkowe świadczenia - premie sprzedażowe, premie za wyniki rankingowe. Dodatkowo każdemu pracownikowi przysługuje pakiet benefitów. (Przykładowo: Karta Multisport z możliwością podpięcia osoby towarzyszącej lub voucher zakupowy do galerii Echo)
A posprzedazowa obsługa klienta. Może ktoś się wypowie jak ta praca wygląda? Czy to tylko wabik a praca i tak będzie polegała na sprzedaży... I czy ktoś mógłby podać widełki jeżeli chodzi i zarobki, czy raczej najnizsza krajowa ?
Witamy, Stanowisko o które Pani pyta jest w dziale Centrum Obsługi Klienta. Jest to dział posprzedażowy w którym do głównych zadań należy obsługa administracyjna oraz techniczna klienta. Jeżeli chodzi o warunki finansowe są one dobierane indywidualnie dla każdego pracownika, zależnie od wiedzy merytorycznej oraz doświadczenia zawodowego i omawiane są podczas postępowania rekrutacyjnego. Mamy nadzieję, że udało się odpowiedzieć Państwu na dane pytania, w razie pytań zapraszamy do kontaktu, zespół UTI.PL
Czyli każdy zarabia inaczej? Liczyłam, że przeczytam tutaj jednak chociaż jakieś widełki zarobków na tym stanowisku, bo mnie też ono zaciekawiło. Ale jakaś podstawa jest tam w ogóle, tak? Chciałam się upewnić.
Poszukujemy osoby na stałe, na umowę o pracę. Nasi pracownicy oprócz gwarantowanej podstawy mają możliwość zdobycia premii oraz dodatków kompetencyjnych czy też stażowych. Oczywiście dysponujemy także benefitami pozapłacowymi. Bardzo nas cieszy Pani zainteresowanie dlatego zachęcamy do złożenia aplikacji, a następnie przy pozytywnej weryfikacja CV zaprosimy Panią na rozmowę kwalifikacyjną i udzielimy wszystkich szczegółów.
W Uti pracowałem prawie 2 lata i bardzo miło wspominam ten czas. Bardzo dobre podejście do pracownika, miła atmosfera, możliwość rozwoju to według mnie najważniejsze czynniki dlaczego warto wybrać to miejsce. Generalnie bardzo łatwo wdrożyć się do zespołu ponieważ firma na start oferuję dużo szkoleń, a jeżeli był jakikolwiek problem to mogłem to wyjaśnić z managerami którzy byli zawsze dostępni i chętni do rozmowy. Duży plus za REALNY system premiowy.
Czemu nie pracujesz już skoro tak fajnie wspominasz tę firmę? Te premie to ile mniej więcej wynosiły na miesiąc, duże to był kwoty? Na początek ile jest szkoleń dla nowych osób?
Polecam pracę w uti. Super ludzie w zespole. Z managerami można się dogadać. Produkty nie są skomplikowane więc bardzo szybko można się nauczyć oferty. Umowa o pracę po 1 miesiącu co jest dużym plusem szczególnie dla osób powyżej 26 roku życia.
Czyli ten pierwszy miesiąc to okres próbny? Jest wtedy jakieś wdrożenie albo szkolenia? I w ogóle to jakies podwyzki dają jak przedłużają umowę? :)
Czy pracownicy w UTI.pl INTERNET PUZZLES dogadują się między sobą?
tak, z niektórymi nawet spotykamy się po pracy, a nasze dzieci czasem grzebią patykiem w jednej piaskownicy :)
Super! A jak z umowami? Można tutaj starać się o umowę o prace? Ogólnie jaki staż pracy tutaj macie? Są osoby z długim czy raczej większa rotacja jest? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi bo szukam właśnie firmy z dobrą atmosferą
Po pozytywnym przejściu okresu wdrożeniowego (1 miesiąc) każdy decyduje czy chce umowę o pracę czy zlecenie. Ja pracuję 2 lata, są osoby ze stażem nawet 6 lat. W przyszłym tygodniu (pn-śr) są Dni Otwartej Rekrutacji więc jak chcesz czegoś więcej się dowiedzieć to zapraszamy
Pracuje w uti od ponad roku. Jestem zadowolony. Produkt, który sprzedaje jest łatwy do przyswojenia. Dodatkowo dość często odbywają się doszkolenia. Atmosfera w zespole bardzo spoko. Umowę o prace każdy kto chce może dostać. Cele realne do spełniania, a prócz premii można wejść do rankingu dla najlepszych handlowców i otrzymać dodatkowa premie.
Napisałeś, że często macie dodatkowe szkolenia. A one są w dodatkowych godzinach czy w czasie pracy? Chciałabym wiedzieć, czy trzeba jakoś dodatkowo swój czas poświęcać. I czy są płatne inaczej niż normalnie jest za pracę płacone?
Hej. Na początku nowa osoba jest szkolona z jednego produktu. Szkolenie trwa 5 dni i jest to wystarczający czas, aby przyswoić wiedzę na temat jednego produktu. Pozdrawiam
Szkolenia odbywają się w trakcie godzin pracy. Czasem w większych grupach, czasem w mniejszych w zależności od zapotrzebowania.
A czy to pracownik musi zgłosić chęć wzięcia udziału w szkoleniu czy jest on odgórnie na nie wysyłany? Ilość szkoleń wpływa jakoś na wysokość wynagrodzenia czy nie?
Dzień dobry, W szkoleniach produktowych czy też typowo sprzedażowych uczestniczą wszyscy pracownicy Działu Sprzedaży, na poszczególnych etapach pracy. Natomiast jeżeli chodzi o szkolenia dodatkowe, jak chociażby z kompetencji miękkich, są one organizowane dla osób chętnych, chcących podnosić swoje umiejętności. Nasi pracownicy z dużym zaangażowaniem uczestniczą w takich szkoleniach, które niewątpliwie wpływają na wyniki sprzedażowe. Pozdrawiamy serdecznie
Hej. Czy mam szanse zarobić 4500 zł netto na początku kariery w uti? Na stanowisku konsultanta telefonicznego. Pozdrawiam
Dzień dobry, Początek pracy, jak w każdej firmie, wiąże się z okresem adaptacji, wdrożenia, szkoleń, jeżeli jest to jeszcze dla kogoś pierwsze doświadczenie w pracy na stanowisku Konsultant ds. Sprzedaży, efektywność sprzedażowa wzrasta stopniowo. Na wynagrodzenie miesięczne składa się kilka czynników: podstawa ze stawką godzinową 22,80 za każdą przepracowną godzinę, benefity oraz premie, której wysokość właśnie uzależniona jest od efektywności. Wynagrodzenie jest również zależne od tego, czy dany pracownik pracuje na umowę o pracę, umowę zlecenie i czy ewentualnie posiada status ucznia/studenta. W naszej firmie istnieje klarowna ścieżka rozwoju, gdzie Konsultant może awansować na Starszego Konsultanta czy też Opiekuna Klienta Biznesowego, a co za tym idzie, wzrasta też wynagrodzenie. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego, będziemy mieli okazję do omówienia szerzej danych kwestii. Pozdrawiamy serdecznie.
Ile trwa szkolenie na stanowisku konsultant ds. sprzedaży? 5 dni? Od 9 do 15 godziny?
Szkolenie teoretyczne na stanowisko Konsultant ds. Sprzedaży trwa 5 dni. Pierwszy dzień od 9.00 do 13.00 Drugi, trzeci, czwarty dzień od 9.00 do 14.00 Natomiast ostatni dzień rozpoczynamy wcześniej od 8.30 i kończymy o 15.15 Pozdrawiamy serdecznie
A czy istnieje możliwość pracy hybrydowej na tym stanowisku? Czy ogólnie firma proponuje taką współpracę na jakimkolwiek stanowisku? Czy gwarantuje wtedy potrzebny sprzęt?
Przewidujemy możliwość pracy hybrydowej, po pozytywnym ukończeniu okresu wdrożeniowego. Więcej informacji udzielimy na rozmowie rekrutacyjnej. Pozdrawiamy serdecznie
Jeszcze momencik, jeśli można. A jak długi jest ten okres wdrożeniowy w waszej firmie? I jaka umowa obowiązuje na nim? Bardzo proszę o te dodatkowe informacje.
Okres wdrożenia na stanowisko Konsultant ds. Sprzedaży trwa 20 dni roboczych, na ten czas podpisujemy umowę zlecenie. Po okresie wdrożeniowym pracownik sam decyduje jaką formę umowy wybiera, może kontynuować umowę zlecenie, bądź przejść na umowę o pracę. Pozdrawiamy serdecznie
Mnie zastanawia system wynagradzania. Jest podstawa i prowizja od sprzedaży? Czy plany są duże? Można liczyć na początku na wsparcie ze strony firmy w temacie pozyskiwania klientów?
Pani Karolino, system wynagrodzeń jest następujący: wynagrodzenie podstawowe ze stawką godzinową 22,80zł dodatkowo premia sprzedażowa, która jest uzależniona od realizacji celu sprzedażowego, dodatkowo dochodzą do tego benefity pozapłacowe, dodatki stażowe itp. Cel sprzedażowy jest na takim poziomie, by każdy kto działa aktywnie, jest zmotywowany do pracy mógł go spokojnie zrealizować, tak jak realizują go nasi obecni Konsultanci. Firma od samego początku wdraża kandydata, szkoląc go z wiedzy o naszych produktach, dostarczając wsparcia z zakresu wiedzy sprzedażowej oraz wsparcia przy stanowisku pracy. Pozdrawiamy serdecznie
Daniel Galiński bardzo sumiennie zajął się sprawą odnowienia mojej domeny . Dziękuję i pozdrawiam.
KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY
- Stawka – 22,80 zł/h(brutto) + prowizje sprzedażowe + dodatki stażowe + benefity pozapłacowe
- Czas pracy - 7h
- Doświadczenie- nie wymagamy
- Sprzedaż w kontakcie telefonicznym oraz mailowym z Klientem biznesowym
- Więcej informacji: https://kariera.uti.pl/konsultant-ds-sprzedazy/
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
- Stawka – 22,80 zł/h(brutto) + prowizje sprzedażowe + dodatki stażowe + benefity pozapłacowe
- Czas pracy - 8h
- Doświadczenie min. 3 msc w sprzedaży telefonicznej
- Sprzedaż w kontakcie telefonicznym oraz mailowym z Klientem biznesowym
- Więcej informacji: https://kariera.uti.pl/specjalista-ds-sprzedazy/
OPIEKUN KLIENTA BIZNESOWEGO
- Stawka – do ustalenia (zależna od doświadczenia)
- Czas pracy - 8h
- Doświadczenie min. 1 rok w sprzedaży telefonicznej
- Sprzedaż w kontakcie telefonicznym oraz mailowym z Klientem biznesowym
- Więcej informacji: https://kariera.uti.pl/opiekun-klienta-biznesowego/
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zadzwoń: 505 115 231
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie UTI.pl INTERNET PUZZLES?
Rozmowy rekrutacyjne prowadzone są w standardowej konwencji czyli każdy Kandydat ma możliwość opowiedzieć o swoim dotychczasowym doświadczeniu zawodowym, wykształceniu, ewentualnie o zainteresowanich. W międzyczasie rekruter może zadawać pytania, które dadzą więcej informacji przykładowo na temat preferencji stylu pracy, czy kierunku rozwoju. Na rozmowie rekrutacyjnej padają pytania bezpośrednio nawiązujące do przyszłych obowiązków, czyli kontakt z Klientem/sprzedaż. Zawsze stawiamy na jak najlepsze rozpoznanie wspólnych oczekiwań dlatego też chcemy poznać potrzeby i wyobrażenia naszych Kandydatów. Rozumiemy, że rozmowie rekrutacyjnej może towarzyszyć stres, dlatego naszym celem jest by każda rozmowa rekrutacyjna była w pełni komfortowa dla obu stron.
Pracowałem w uti.pl rok i szczerze mogę polecić to miejsce pracy osobą, które dopiero zaczynają swoją karierę zawodową, prze ten rok nauczyłem się bardzo dużo i jestem całemu zespołowi bardzo za to wdzięczny. Ogromnym atutem firmy są przełożeni na których zawsze możesz liczyć oraz atmosfera w zespole. Jeżeli chodzi o pieniądze to jak jesteś sumienną i pracowitą osobą możesz liczyć na fajną premię
Nie traccie czasu na te zalosna firemke. Tak jak wczasniejsza osoba dodala post. Stawki rozmiaja sie z tym co jest na ogloszeniu, potem z tym co jest podawane podczas rozmowy, a jeszcze potem co jest na umowie. Ja nie wiem jak tak mozna klamac prosto w oczy, no rece opadaja, szkoda slow. Kraj w srodku Europy!!
Najlepsza i najtrafniejsza opinia. Minęło 5 lat i nic się w tej firmie nie zmieniło. Mimo zapewnień że strony PR. Ja na szczęście już skończyłem pracę w tej firmie.
Jak wam sie pracuje w UTI?? Bo dość często widzę ich oferty pracy. I nie wiem czy im zaufać.
Cześć. Pracuje w UTI z 2 lata. Nie mogę narzekać. Umowa o pracę po miesiącu. Różnego rodzaju benefity oraz wyjścia integracyjne. Produkt łatwy do przyswojenia i dają możliwość swobodnej rozmowy z klientem ( nie trzeba mówić słowo słowo to co w skrypcie). Premie realne, a dodatkowo możliwy awans na starszego konsultanta lub opiekuna. Jest na w teamie około 20-25 osób. Team jest zgrany i pomocny. Polecam nie sugerować się opinią z 2016 ( a jak już chcesz się sugerować to więcej Ci powiedzą opinie z ostatnich lat) , a zaaplikować i przyjść na rozmowę kwal. Pozdrawiam
Nie zgodziłbym się, że w 2016 tak wszystko się rozmijało pod względem stawek. Na rozmowie rekrutacyjnej pewnie były podawane możliwości osiągnięcia danej premii . A to, że komuś się nie chciało się rzetelnie pracować to już inny problem. Pracuję tu już kilka lat i wszystko jest zawsze jasno przedstawiane, pod względem wynagrodzenia, systemu premiowego nawet jeżeli są jakieś zmiany. Dużym plusem jest to, że zawsze jest podstawa + premia, a nie tak jak w innych firmach, że tylko sama podstawa, a premie nierealne. Wypłata zawsze w terminie, na czas wdrożenia jest umowa zlecenie, a po nim każdy sam decyduje czy chce dalej zleceniówkę, czy o pracę. Każdy też dostaje benefity pozapłacowe, może zdecydować który najlepiej mu odpowiada. Jak dla mnie atmosfera super, gdyby było źle tyle bym nie pracował. Zawsze można liczyć na wsparcie menagerów i HR. Jak ktoś chce zarobić i się rozwijać to ma możliwości, bo nie ma żadnego limitu pod względem premii. Awanse są dość częste, dodatkowe szkolenia, coachingi, tylko wiadomo że trzeba się zaangażować, a nie siedzieć i nic od siebie nie dawać.
No, ale jak Pan wyjaśni że tamten post polubiło 17 osób? I jak można by wyjaśnić to, że na portalach często pojawiają się ogłoszenia o pracę? Poza tym, sądząc po Pana imieniu jest Pan raczej starszym człowiekiem. Być może młodzi i mniej doświadczeni są traktowani inaczej? Pozdrawiam.
Skoro to kłamstwo, to dlaczego nonstop wiszą ich ogłoszenia o pracę? Może jest coś na rzeczy?
Hej. Post jest z 2016 roku. Czyli 6 lat temu. Sugerował bym się aktualnymi wpisami. Pamiętaj, że łatwiej dać lajka niż napisać w kilku zdaniach coś o firmie. Wystarczy, że kandydat nie został zaproszony na szkolenie, ponieważ nie potrafił powiedzieć czegoś o sobie na rozmowie kwalifikacyjnej i już taka osoba może dać lajka. Dodatkowo pamiętaj o konkurencji, która też stosuje "czarny PR". Ogłoszenia o prace ? W firmie są 2 projekty sprzedażowe, a dodatkowo od czasu do czasu odbywa się rekrutacja na obsługę klienta. Były też ogłoszenia związane z pracą w dziale monitoringu czy też dziale technicznym. Firma co miesiąc pozyskuje X nowych klientów. Im więcej klientów tym więcej osób potrzebnych do obsługi klienta pod kątem sprzedażowym oraz technicznym. Dlatego często rekrutacja polega na zwiększeniu ilości osób w zespole a nie zastąpienie kogoś 1 do 1. Z tego co się orientuje firma daje szanse osobą bez doświadczenia, którzy czasami już w trakcie szkolenia twierdzą, że jednak praca w sprzedaży to nie dla nich. I na to miejsce zapewne trzeba szukać nową osobę poprzez ogłoszenia :). Władek to pseudonim. Mamy w zespole podział na 2 podzespoły i jeden z nich nazywa się "team wujka Władka" :) Także pozdrawiam wszystkich Władków oraz drugi team Wilków :) Każda osoba jest traktowana tak samo tutaj nie ważne czy masz doświadczenie czy jesteś osobą po studiach dla której jest to 1 praca. Sam przychodziłem to UTI bez doświadczenie i osoby doświadczone mega mi pomogły. Mam nadzieje, że odpowiedziałem na Twoje pytania. Pozdrawiam
Zarobki są takie jak na umowie. Ogłoszenia wiecznie wiszą jak do innych call center raczej ze względu na to, że jest to niewdzięczna praca i nie dla każdego. Do innego działu niż dział handlowy ogłoszeń nie widziałem.
a czego się spodziewać jak masz układy i liżesz (usunięte przez administratora) to awansujesz, reszta choćby robili wyniki zostają na swoim stanowisku bo firma liczy że będą te wyniki robić w nieskończoność. Awans w tej firmie graniczy z cudem ja osobiście po ich zmianach rok do rok z 3 tyś zacząłem zarabiać 2-2,5 tyś optymalizacja ktoś powie , ale nie dla mnie tną koszta jak leci normy podwyższane co pół roku a kasa taka sama lub mniejsza. szkolenia to kpina zatrudniają jakieś tam firmy certyfikaty itp. o (usunięte przez administratora) to rozbić bo gadasz z kowalskim a dla niego taniej o 5 zł to czy tam 20 na domenie to zwracanie gitary. Potem jak już opylisz domenę wcinasz się z hostingiem który w porównaniu z innymi firmami na rynku wypada blado ale liczy się że będzie w jednej firmie. no niby racja ale co z tego skoro maja (usunięte przez administratora) na klienta po 16:00. Facet ma sklep wysypał mu się o 17:00 bo wiadomo że większość zakupów ludzie robią wieczorową porą po w dzień mają swoją robotę. Co robi uti.pl? wysyła klientowi ticket sprawy który nie ma (usunięte przez administratora) czeka do następnego dnia do 8:00 z minutami by cokolwiek z tym zrobiono. Klient traci kasę setki jak nie tysiące zł obrotu a ci chcą by czekać. nie wiem być może cos się w tej kwestii zmieniło może już maja infolinie i wsparcie 24/7 ale w to wątpię patrząc po ich optymalizacji dochodu. Jesteś osobistym konsulatem dopóki nie przeniesiesz klienta potem masz odsyłać na bok na który co 4 się dodzwania. Tak ja pamiętam pracę w uti być może coś się polepszyło ale szczerze wątpię.
Firma ponad dwukrotnie zwiększyła liczbę zatrudnień. To chyba oczywiste, że prowadzone są zatrudnienia.
Szkoda, że w ogłoszeniach nawet nie przyznajecie że praca jest w UTi...Czego się wstydzicie? I jeszcze ten argument, że konkurencja chce wam zaszkodzić (w sensie inne CC) pisząc niepochlebne opinie. Po co mieliby to robić? Pracownik CC to nie jest wykwalifikowana siła robocza, żeby było co podbierać. A brak chociażby jednego to ogromne straty finansowe dla firmy. Przecież robić to może prawie każdy, o ile słyszy i widzi i ma IQ większe niż 80. Ale to na UTi się uwzięli i chcą im zaszkodzić, bo pracownik na UZ (usunięte przez administratora) i prawa nie zna. Ludzie nie są (usunięte przez administratora) i wiedzą, że firma UTi prowadzi szeptankę tutaj czy choćby w opiniach Goolge.
Rozpocząłem pracę w 2021r. Pracuje ponad rok. Przez ten czas pracowałem na projekcie konsultant, a obecnie opiekun. Przede wszystkim na plus jasna ścieżka kariera przedstawiona już na etapie rozmowy o pracę. W pracy jest możliwość awansu i rozwoju. Przez ten czas w firmie pojawiały się nowe stanowiska, na które można było rekrutować. Firma ma ambitne, długofalowe cele rozwoju i to widać w liczbie zatrudnionych pracowników. Nie wiem, więc skąd zarzut, że często widać ogłoszenia o pracę. Przez rok niemal dwukrotnie wzrosła liczba konsultantów, więc to chyba jasne, że muszą być prowadzone rekrutację. Menagerowie mega profesjonalni a zarazem ludzcy. Nie spotkałem się z sytuacją, w której nie możnaby się dogadać. Nie oceniają jedynie przez pryzmat cyfer w exelu. Oczywiście, jak to w handlówce pracuje się na określonych celach, ale nie są one oderwane od rzeczywistości. W ciągu mojej kariery firma wprowadziła karty benefit oraz bony do galerii. Zachęcam do zapoznawania się z imiennymi opiniami bo widzę parę negatywów z fake'owych kont z komentarzami bez argumentów
Cześć. Pracuję w uti od pół roku. Jestem zadowolony. Atmosfera w zespole bardzo dobra. Zarówno pracownicy jak i managerowie bardzo pomocni. Nie ma tutaj wyścigu szczurów, który odczuwałem w poprzednich firmach w których pracowałem. Cele realne do spełnienia oraz jest możliwość awansu. Przełożeni inwestują w pracowników poprzez organizację szkoleń wewnętrznych oraz konkursów z nagrodami rzeczowymi lub pieniężnymi. Jeśli chodzi o umowę o pracę to pracownik sam decyduję czy woli zlecenie czy o pracę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w UTI.pl INTERNET PUZZLES?
Zobacz opinie na temat firmy UTI.pl INTERNET PUZZLES tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w UTI.pl INTERNET PUZZLES?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 42, z czego 36 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!