Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Pracowałem jeszcze miesiąc temu. Negatywne odczucia. Specjaliści zawalani 30 klientami, więc nic dziwnego że nie da się nic zrobic spokojnie i dokladnie, praca coś jak na produkcji. Inne firmy daja specjalistom od 5-10 klientów, ale o dużych budżetach. Firma powinna robić selekcję umów i nie współpracować z drobnica, a z porządnymi graczami, ale niestety kończy się na 30 klientach i nic dziwnego, że nie da sie zrobić nic jakościowo. Kwestia druga - pensja. Śmiech na sali. Z roku na rok zarabia się coraz mniej, nie ma podwyżek inflacyjnych, budżet zamrożony. Firma nie szanuje pracowników i są fatalne warunki pracy, z taką pensja nikt nawet nie bedize mieć zdolności kredytowej, nie mówiąc o normalnym życiu na poziomie... Gdy byłem na rekrutacji na juniora w innej firmie, to zaproponowali mi więcej niż tutaj zarabia mid... Seniorzy zarabiają około 4 tysiące netto, a w niektórych firmach tyle zarabia junior, a senior około 7-8 tysięcy. Szkoda gadac, trzeba uciekać, co robi każdy normalny. Zwiększenie pbowiazkow nie wiąże się ze zwiększeniem pensji, co jest żałosne. Pracownicy którzy przeprowadzają szkolenia nie dostają nawet za to żadnej premii, nic. Oststnia kwestia - specjalista seo musi zajmować się kwestiami niezwiązanymi z SEO. Aneksy do umowy, ratowanie umow, przywitanie klienta. Pytam sie więc od czego jest dział customer service? Nawet kwestiami długów klientow specjalista seo musi się zajmować, co nie powinno go obchodzić (przynajmniej w szanujących pracowników firmach). Podsumowując odradzam i to bardzo, a z roku na rok wraz z doświadczeniem, większymi obiwiazkami i stazem zamiast zarabiac więcej, zarabiasz mniej. Lepiej znaleźć inna prace, co ja uczyniłem i zarabiam teraz o 2 tysiące netto więcej.
To się zdziwicie bo w Sunrisie to prawie 200 klientów na jednego doradce ale to przed wami a vipy po 100.
Pracuję od kilku miesięcy, więc jest to dobry moment na ocenę pracodawcy. Po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony - duży plus. Fantastyczna atmosfera w pracy - naprawdę chce się tu przychodzić. Plusem jest możliwość pracy w systemie hybrydowym (mimo końca pandemii) - zatem dwa dni w biurze, trzy dni z domu (duża oszczędność czasu). Benefity (kafeteria), luxmed, multisport, ppk. Ze swojego doświadczenia mogę z czystym sumieniem polecić.
A powody jakie są? Te takie kluczowe? Macie temat jakoś rozgryziony? Piszesz o redukcjach a ja po prostu widzę oferty w internecie, teraz chociażby dla obsługę klienta. to o co w tym chodzi? jest ktoś potrzebny czy jednak nie? potrzebne są jakieś predyspozycje, których nie zawarli w opisie?
jak oceniacie bieżące cele sprzedażowe? Tak czytam sobie ten opis dla specjalisty ds. obsługi klienta i zastanawiam się czy jest mocne parcie czy jednak czasami dają tu odpocząć? Tak jak ktoś zauważył znowu jest oferta, jeśli to faktycznie rotacja to czy możliwe, że będą lepiej płacić?
Dzień dobry, jest dostępna oferta dla starszego specjalisty ds. sprzedaży. proszę o opis procesu rekrutacyjnego, co będzie sprawdzane na rozmowie? i ilu lat doświadczenia w praktyce potrzeba by się kwalifikować? Nie jest to wprost określone w treści
Możesz nawet na TL startować, bo obecna nie miał żadnych kompetencji, a o wiedzy branżowej już nie wspominając i uciekła na L4 wiec w dziale handlowym teraz hulaj dusza piekła nie ma po całości, bo wszyscy co cokolwiek potrafili już dawno się zwolnili ????
Czy Artefakt sp. z o.o. sp. k. zatrudnia studentów?
Odradzam. Panujący chaos i brak organizacji nie sprzyja pracy. W działach handlowych kierownicy są mocno zajęci romansowaniem przez co powstają ogromne zaniedbania względem firmy oraz zespołów.
To prawda, ostatnio strasznie się posypały zespoły. To o czym piszesz może mieć znaczenie, ale powodów jest znacznie więcej.
Chciałam kiedyś aplikować na obsługę klienta a teraz widzę ze znowu jest oferta. to rotacja czy rozwój? opowiecie co konkretnie dzieje się teraz na dziale? wybrałabym model hybrydowy jeśli udałoby mi się teraz dostać
Nie wiem czy ten ostatni komentarz jest taki „Wesoły”. :D czemu teraz ktoś snuje sugestie co do redukcji? Ta zmiana właściciela nie miała wcześniej miejsca? Poza tym dziś została dodana oferta na sprzedaż, ja czekam na inna akurat. ale skoro szukają to o co mogło chodzić? o jakiś konkretny dział?
Pracuję od kilku miesięcy, więc jest to dobry moment na ocenę pracodawcy. Po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony - duży plus. Fantastyczna atmosfera w pracy - naprawdę chce się tu przychodzić. Plusem jest możliwość pracy w systemie hybrydowym (mimo końca pandemii) - zatem dwa dni w biurze, trzy dni z domu (duża oszczędność czasu). Benefity (kafeteria), luxmed, multisport, ppk. Ze swojego doświadczenia mogę z czystym sumieniem polecić.
Czyli praktycznie same plusy. Możesz jeszcze coś napisać o pensji, bo zachęciłeś mnie żeby wysłać CV. Dostajesz dobra kasę? Możesz podać widełki?
już nie pracuję, coś się sknociło i to mocno. kto był, jest - ten wie. naprawdę było spoko z początku, ale 2023 to jakaś tragedia za tragedią. zwolnienia masowe, miesiąc w miesiąc. nie polecam
A powody jakie są? Te takie kluczowe? Macie temat jakoś rozgryziony? Piszesz o redukcjach a ja po prostu widzę oferty w internecie, teraz chociażby dla obsługę klienta. to o co w tym chodzi? jest ktoś potrzebny czy jednak nie? potrzebne są jakieś predyspozycje, których nie zawarli w opisie?
Co ja widzę, to to, że wg. ogłoszenia specjalista ds. sprzedaży zarabia 4500 - 7000 zł brutto. A od Was wiem, że starszy specjalista ma mieć realnie 4 tysiące netto, a na specjalistę przypada 30 klientów, czyli liczba nie do ogarnięcia w sposób, jaki powinien być. Co jeszcze powinnam wiedzieć, zanim zrobię TO czyli złożę aplikację?
Czy możliwa jest praca zdalna w firmie Artefakt sp. z o.o. sp. k. w przypadku pracy jako Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży?
Nie i nie idź do tego działu dla swojego dobra. Wszyscy stamtąd nie bez powodu uciekają, team leaderka jest niekompetentna i bardzo nieprofesjonalna. Praca przebiega w bardzo stresującej atmosferze, a zarobki są śmiesznie niskie.
Czy niemiecki właściciel nie musi stosować się do polskiego prawa i tak jak wszyscy publikować w KRS rocznego sprawozdania? Powinien spełnić ten obowiązek do 15 lipca
To co zrobiono z tą firmą to woła o pomstę do nieba- banda nieudolnych "menedżerów" od siedmiu boleści rozwaliła wszystko. Zostało bagienko, do którego nie chcesz wchodzić. Serio, nie dajcie się złapać na rekrutacyjne obietnice - wszyscy stamtąd uciekają.
Czy w firmie Artefakt sp. z o.o. sp. k. występuje system zmianowy? Jak to wygląda na stanowisku Specjalista ds. Administracji?
Zastanów się 2 razy zanim złożysz CV na to stanowisko, osoba która zarządza tam działem stosuje (usunięte przez administratora)w całej firmie. Knuje za plecami i tylko szuka na ludzi haków wiec chyba nie chciałabys/chciałbyś pracować w takim środowisku
Zastanowić to się można nawet 5 razy nad pracą w tej korporacji. Każdy dział na siebie nagaduje. Jest toksyczna atmosfera, nieodpowiedzialne osoby na stanowiskach :)
Pracowałem jeszcze miesiąc temu. Negatywne odczucia. Specjaliści zawalani 30 klientami, więc nic dziwnego że nie da się nic zrobic spokojnie i dokladnie, praca coś jak na produkcji. Inne firmy daja specjalistom od 5-10 klientów, ale o dużych budżetach. Firma powinna robić selekcję umów i nie współpracować z drobnica, a z porządnymi graczami, ale niestety kończy się na 30 klientach i nic dziwnego, że nie da sie zrobić nic jakościowo. Kwestia druga - pensja. Śmiech na sali. Z roku na rok zarabia się coraz mniej, nie ma podwyżek inflacyjnych, budżet zamrożony. Firma nie szanuje pracowników i są fatalne warunki pracy, z taką pensja nikt nawet nie bedize mieć zdolności kredytowej, nie mówiąc o normalnym życiu na poziomie... Gdy byłem na rekrutacji na juniora w innej firmie, to zaproponowali mi więcej niż tutaj zarabia mid... Seniorzy zarabiają około 4 tysiące netto, a w niektórych firmach tyle zarabia junior, a senior około 7-8 tysięcy. Szkoda gadac, trzeba uciekać, co robi każdy normalny. Zwiększenie pbowiazkow nie wiąże się ze zwiększeniem pensji, co jest żałosne. Pracownicy którzy przeprowadzają szkolenia nie dostają nawet za to żadnej premii, nic. Oststnia kwestia - specjalista seo musi zajmować się kwestiami niezwiązanymi z SEO. Aneksy do umowy, ratowanie umow, przywitanie klienta. Pytam sie więc od czego jest dział customer service? Nawet kwestiami długów klientow specjalista seo musi się zajmować, co nie powinno go obchodzić (przynajmniej w szanujących pracowników firmach). Podsumowując odradzam i to bardzo, a z roku na rok wraz z doświadczeniem, większymi obiwiazkami i stazem zamiast zarabiac więcej, zarabiasz mniej. Lepiej znaleźć inna prace, co ja uczyniłem i zarabiam teraz o 2 tysiące netto więcej.
Zgadzam się, że ilość klientów nie przekłada się na większą pensję ani powód do podwyższenia wynagrodzenia. Szefowi uważają, że posiadanie 30-50 klientów przez każdego specjalistę jest normalne, ale mimo to często narzucają dodatkowe obowiązki, takie jak dbanie o umowy, utrzymanie umów byle jaką ceną czy upselli, aby utrzymać przychody na wcześniejszym poziomie, zwłaszcza jeśli klienci odchodzą. Może wkrótce pojawią się nawet wymagania dotyczące sprzedaży usług i chodzenie po mieszkaniach, ponieważ specjalista SEO musi być wielozadaniowy i robić wszystko. Jednakże, warto pamiętać, że Artefakt nie zapłaci Ci za to nic, bo w sumie dlaczego ?
Dokładnie. Jak bite były rekordy w 2020 i 2021 to tylko klepali po ramieniu, a na święta życzyli wykręcenia jeszcze lepszych wyników. Nawet jednorazowej premii z tego nie było. Pamiętam jak przy prezentacji wyników finansowych za 2021, ktoś zadał pytanie, czy z część wypracowanego zysku można przeznaczyć na podwyżki, to powiedzieli z zimną krwią, że wypracowali tyle ile właściciel grupy chciał. Teraz, gdy przyszło spowolnienie gospodarcze oczekują, że przy zamrożeniu wynagrodzeń ludzie włożą w tę robotę serce, żeby RAZEM przetrwać ten trudny czas :)
Mnie rozbawiło spotkanie między-spółkowe, na którym poza tym, że pochwalili się wynikami (sporym zyskiem), to następnie powiedzieli, że zdają sobie sprawę, że jako agencja nie płacą swoim pracownikom najlepiej na rynku, ale za to pracownicy mają ciekawe kejsy. Z artefaktu tylu ekspertów, starszych i mid'ów stamtąd uciekło, ze teraz jak przychodzi Junior (totalnie bez wiedzy) to po 2-3 tyg ma już 20 klientów za ~ 3k nettto, a imprezy "integracyjne" na które jest zapraszany, to głównie imprezy pożegnalne pracowników, którzy właśnie odchodzą XD XD XD
To się zdziwicie bo w Sunrisie to prawie 200 klientów na jednego doradce ale to przed wami a vipy po 100.
Jeśli jesteś szanującym się seowcem/handlowcem/marketingowcem/specjalistą kampanii reklamowych i szukasz pracy, to szukaj dalej i nawet sobie przez sekundę nie zawracaj głowy tą firmą. Od zeszłego roku to serio prawdziwy dramat.
Ten statek tonie. Dobrze juz było. Nie polecam na chwile obecną, jak się zmieni kadra zarzadzajaca i mentalność niektórych osób decyzyjnych to coś z tego może jeszcze będzie, ale na teraz to dramat - wieczne zmiany seowców, klienci wkurzeni, kasa słaba. PS. Profesor Wilczur nastawiał mi nogę i teraz w końcu się nie kiwam jak chodzę wiec to fachowiec i należy go słuchać.
Firma zwalnia cały dział z dnia na dzien. Nowe osoby zarządzające , nowe realia.
(usunięte przez administratora)
W 100% się zgadzam, nowi pracownicy nie mają zielonego pojęcia o sprzedaży usługi, a liczyć na wsparcie TL działu handlowego nie mogą ponieważ osoba na tym stanowisku sama nie wie co tam robi.
potwierdzam, jeśli firma się szanuję to powinna dbać o dobro pracowników jak zarówno firmy i wyciągnąć konsekwencję.
Firma zwalnia na potęgę, nie szanuje pracowników, ma w nosie specjalistów z dużym stażem i doświadczeniem. Z nikim i niczym się nie liczą ludzie którzy tą firmą teraz zarządzają. Mentalność zarządcy plantacji a nie managera. Więc proponuję sobie odpuścić, szkoda czasu i zdrowia.
Najczęściej czytając opinie na goworku, mamy do czynienia z rozemocjonowanymi byłymi pracownikami, którzy zostali niesłusznie potraktowani przez pracodawcę, a ich opinie podyktowane są emocjami. Niestety, w przypadku Artefaktu, wszystko, co pojawiło się na stronie, jest prawdą. Ten statek tonie i pomimo kilku świetnych osób na pokładzie, zostanie niebawem zatopiony lub wchłonięty. Mimo wszystko trzymam mocno kciuki i wierzę, że Arte znów wejdzie na wyżyny!
Każdy z nas ma chyba takiego wujka, co jak na imprezie wypije to zaczyna smęcić, ze "kiedyś to było..." Niestety, w przypadku firmy Artefakt taki stereotypowy wujek ma rację. Kiedyś to było.... Fajna atmosfera, całkiem nieźle się zarabiało, praca była ciekawa, angażująca, mozna się było sporo nauczyć. A. Teraz... trybiki w korpo, pensja jak na kasie w Lidlu, usługa realizowana po łebkach, na alibii, szkolenia niby są, ale poziom taki, że kupują pakiety szkoleń od konkurencji, bo niewielu doświadczonych pracowników zostało. Kiedyś jedna z najlepszych firm seo, a teraz po prostu Sunrise system oddział Wrocław. Nie polecam!
A więc tak: Kiedyś Artefakt to była naprawdę świetna agencja SEO. Merytorycznie bardzo mocna, wyniki były, ludzie ze wszystkich działów świetni, zarządzanie bez zamordyzmu, leaderzy mega kompetentni i pomocni. Naprawdę ciężko się było do czegoś bardziej przyczepić. Oczywiście kasa mogła być trochę lepsza, ale dramatu na pewno nie było. Dzisiaj to już zupełnie inna firma. Lista problemów jest bardzo długa. Odejścia kluczowych specjalistów SEO i wywołany tym chaos odbił się mocną i długą czkawką. Osoby które zostały, zwłaszcza team leaderzy, robią co w ich mocy żeby temat ciągnąć, ale warunki mają jakie mają. Coraz słabsze wyniki, problemy z zapleczem, spadający ogólny poziom doświadczenia specjalistów- kiepsko, ale wierzę w ludzi z SEO że dadzą radę. No albo że znajdą dla siebie lepsze miejsce na rynku. W dziale PPC chyba jeszcze jako tako to wygląda, bo dziewczyny są super i dają z siebie wszystko, a odejść też nie było tyle co w SEO. Niemniej kilka bardzo wartościowych osób też odeszło. Dział handlowy zaorany totalnie przez nowy management, o którego kompetencjach i uczciwości biznesowej nawet nie warto się wypowiadać. Przyszły osoby bez wiedzy i doświadczenia, nie wiem, może nadrabiają dobrymi chęciami. O(usunięte przez administratora) Z tego co mi wiadomo uciekło sporo stałych klientów, a z pozyskiwaniem nowych nie jest zbyt różowo. W księgowości i sekretariacie fajne dziewczyny, uśmiechnięte i pomocne ???? Dział copy - chyba ogarniają, mają super team leaderkę, mega ogarnięta laska i bardzo pomocna. Złoty człowiek po prostu ???? Czasem nawet na nierealne dedlajny dowozili, więc mam nadzieję że tak jest nadal i że ich góra nie gnębi. No a sama góra zmieniała się x razy. Raczej regres w decyzyjności i organizacji. Myśleli że prosperity będzie trwać już zawsze, a tu zonk i skończyły się pomysły na zarządzanie... Do tego w firmie pojawiły się osoby naprawdę fatalne. (usunięte przez administratora) Podsumowując- nie rzucam oskarżeń, ani nie hejtuję. Szkoda byłoby żeby branża straciła takiego gracza jak Artefakt. Ale jak to ktoś już napisał- dzisiaj to już nie ten Artefakt co kiedyś, tylko bezlitosne pseudokorpo będące tak naprawdę wrocławskim oddziałem SS. Szkoda, ale cóż, mają co chcieli. Oby się tam ktoś ogarnął. P.S. pozdrowienia dla wszystkich starych wyjadaczy z Arte! ????
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Artefakt sp. z o.o. sp. k.?
Zobacz opinie na temat firmy Artefakt sp. z o.o. sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Artefakt sp. z o.o. sp. k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!