brak logo

Chep Polska Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Chep Polska Sp. z o.o.

M 2012-06-21 14:58:37
Pracowałam tam dość długo (około 3 lat) i bardzo miło wspominam ten czas. Miła atmosfera. Międzynarodowa korporacja o konkretnych zasadach działania.
pozdrawiam.
Ja 2012-10-08 12:11:54
Jestem pracownikiem firmy i mogę powiedzieć, że jak na korporacje to jest to firma, w której zdecydowanie jest przyjemnie pracować. Wynagrodzenie godziwe, zapewniają sporo szkoleń, a dzięki powiększającej się strukturze w Polsce pojawiają się szanse awansu. CHEP daje szanse również uczestniczenia w rekrutacjach do CHEP\\\'a w Europie. Atmosfera bardzo ok, średnia wieku pracowników to ok 30 lat. Warunki oraz narzędzia pracy są ponadprzeciętne względem polskiego rynku. Zdecydowanie polecam.
nie 2013-07-15 21:22:37
witam

chcialbym zapytac czy ktos sie orientuje jakie sa warunki pracy w firmie chep, w terenie jako account manager ds detalu. zostalem zaproszony na rozmowe i chcialbym wiedziec cos wiecej
:) 2013-07-17 18:34:26
a ja nie polecam...kiedys bylo faktycznie ok...a teraz z miesiaca na miesiac coraz gorzej...
4
nie 2013-07-18 18:22:58
mogę prosić o jakiej bardziej szczegółowe informacje?? dlaczego jest gorzej??? co jest nie tak??
ja 2014-07-03 08:52:30
opinie na 2013 już znam... a jak jest teraz w 2014 roku ? jaka atmosfera panuje w murach firmy ? Jak overall ?
byly pracownik 2014-08-05 23:20:04
nie wiem gdzie byly te szkolenia bo mi zupelnie nic nie zaoferowano, musialem sie sam wszystkiego nauczyc dzwoniac po ludziach z innych krajow. atmosfera nieciekawa, osoba w postaci szefa malo decyzyjna i moim zdaniem miala mniej wiedzy na temat tego co robie niz ja po 6 miesiacach zdobywania wiedzy. Bardzo lubilem swoja prace ale niestety atmosfera w firmie mnie dobijala wiec odszedlem.
anonim 2014-10-16 11:44:11
Ja pracuje obecnie od kilku lat w CHEP Centrum Serwisowym Delta Trans w Świętochłowicach. Myślałem,że jako tylko now rpacownik mam umowe czasową o dzieło, ejdnak zdziwilem sie bo tu wiekszosc ludiz niestety tak pracowala. według mnie jest oburzające ,żeby ludzi trzymac na umowy o dzielo przez tak dlugi czas. Pracownicy dlatego uciekaja, bo ejst to ciezka praca, niespecjalnie dobrze placona i w dodatku bez ubezpieczenia zdrowotnego i odprowadzanych innych składek...
I tak potwierdzam, z miesiaca na miesiac coraz gorzej, bo obcinaja np kwoty za wykonana prace.
Bez systemu motywacyjnego ,predzej czy pozniej wiekszosc porzadnych pracownikow odejdzie.
1
Anonim 2015-03-16 21:18:57
Jakie jest tam wynagrodzenie netto???? Czy to praca na akord czy stawka godzinowa
Bo rozumiem ze tez tam te palety reperujecie dajcie znać
Pozdrawiam
anonim 2015-04-15 08:46:21
W Świetochlowicach w wiekszosci rpaca na akord, bo umowy o dzieło.
Masakra, nie polcam, Wiekszosc ludzi pracujacych jest w trakcie szukania innej pracy. Niedlugo zostana im 3 osoby na produkcji na zmiane( bo praca 3 zmianowa) w calej hali.
Stawki bardzo niskie.Kierownictwo niekompetentne. Nie polecam!
2
ktoś 2015-04-15 08:50:37
Dokładnie, kierownictwo nie ma pojęcia o problemach które pojawiaaja sie na produkcji bo nigdy nie dotkneli nawet pojemnika. Jak sa kontrole, to wszystko co przkraczaloby jakiekolwiek normy przekraczajacego zakres dzwieku bhp jest wyłaczane. I wszystkie kontrole wspaniale przechodza.
PIP nie widzi nic zlego w trzymaniu ludiz przez lata na umowie o dzielo.Ja juz sie doczekalem umowy o prace,ale po 1,5 roku.
Nie polecam- jestem pracownikiem CHEP w Świetochlowicach-pracownik na hali.
2
anonim 2015-05-11 13:46:27
Kierownictwo to kolesiostwo ludzi z Delty Trans w Świetochłowicach, to co sie dziwić. Ludzie bez kompetencji i umiejetnosci do prowadzenia pracy innych ludzi.
Tak jak inni-nie polecam
1
Kris 2015-08-01 03:55:35
Witam pracownikiem firmy Chep (delta trans) jestem już od paru lat,więc mogę sporo opowiedzieć o tym jakie warunki pracy panują w tej firmie. Zatrudniając się w tej firmie na początku wszystko było ok ludzie pracowali w akordzie tak jak dotychczas ale stawki były o 30% wyższe nie było problemu by dostać umowę o pracę. Na dzień dzisiejszy praca w tej firmie to jedna wielka porażka by dostać umowę o pracę trzeba nielada wysiłku, kierownictwo to jacyś niekompetentni pajace którzy nie mają pojęcia o naprawie palet i wogule o pracy. Fantazja pana kierownika Rafała nie zna granic wymyśla sobie jakieś urządzenia które mają ułatwiać ludziom pracę a jest wręcz odwrotne awaria goni awarie a ludzie nie zarabiają pieniędzy.Ludzie dajcie sobie spokój z tą firmą, bo szkoda waszego zdrowia i czasu tu już lepiej nie będzie o czym świadczą liczne zwolnienia pracowników,ciekawe kiedy tylko kierownictwu się oczka otworzą może wtedy jak już nie będzie miał kto na nich pracować i sami będą musieli wziąć się do roboty wtedy dowiedzą się jaki to lekki kawałek chleba?
1
CHEP 2015-09-15 17:28:36
Delta Trans to nie CHEP! Delta to podwykonawca CHEP i zaden z pracownikow Delty nie jest zatrudniony w CHEP! Pracowalem w firmie CHEP i wszyscy pracownicy tej firmy zatrudnieni sa w Warszawie.
Firma jest typowa korporacja ze wszystkimi jej minusami i plusami. Sa szkolenia, sa niewielkie mozliwosci awansu - jezeli bedziesz mial szczescie, wynagrodzenie zalezy oczywiscie od stanowiska, ale z tego co sie orientuje na rynku - placa troche mniej niz srednia.
Najgorsze co jest w tej firmie to klimat. Firma jest o tyle specyficzna, ze ma sie wrazenie, ze dzial HR jest najwazniejszym dzialem w firmie i to wlasnie ten dzial sprawia, ze firma zarabia. Tym czasem jakos dzialu jest bardzo slaba, rekrutacje przeprowadzane niekompetentnie, czest wybierani sa nieodpowiedni ludzie, ktorzy albo sie zwalniania chwile po przyjsciu lub sa zwalniani, poniewaz nagle okazuje sie ze sa nieodpowieni. HR w zasadzie nie ma pojecia o rozwoju pracownikow i profesjonalnym prowadzeniu sciezki kariery. Drugim czynnikiem dzialajacym na niekorzysc, to nie do konca kompetentni menadzerowie, ktorzy zachowaniem aspiruja do przynajmniej prezesow spolek akcyjnych, duzo kompleksow czuc!
Ogolnie nastawic sie na prace w korporacji z pelnym wyzyskiem pracownikow.
CHEP 2015-10-06 13:11:15
Tak jak w poprzednim wątku centra serwisowe są prowadzone przez operatorów. Ludzie tam pracujący nie są zatrudnieni przez CHEP. Ci zatrudnieni w CHEP to w większości ludzie zlokalizowani w Warszawie + pracownicy terenowi, którzy przyjeżdzają do biura na spotkania i szkolenia.
Fakty co do CHEP:
- wszyscy zatrudnieni są oficjalnie zgodnie z prawem pracy, ja już po miesiącu wiedziałam, że umowa po okresie próbnym będzie przedłużona na stałe. Od 2-3 lat w firmie pojawili się stażyści (studenci), większość zostaje na stałe.
- są szkolenia – kalendarz szkoleń, z których wybiera się pozycje, które są interesujące (zewnętrzne i wewnętrzne). Kiedyś były jeszcze kursy językowe, ale aktualnie ich nie ma. Wszyscy mówią po angielsku, część szkoleń /rekrutacji w tym języku.
- struktura płaska, działów jest dużo w Polsce i w Europie – dużo promocji wewnętrznych, dużo wakatów w biurach w UK i Hiszpania – tam centralne działy (ja znam 3 osoby z naszego biura, które sie przeniosły w ramach firmy).
- dla kobiet (jestem nią) dobre miejsce, nikt nie kwestionuje zwolnień lekarskich (ciąża, chore dzieci i nie ma przypadku, ze dziewczyny wracają i są jakiekolwiek problemy z wykonywaniem poprzednich obowiązków)
-ubezpieczenie medyczne dla wszystkich pracowników (można rozszerzyć na dzieci/rodziców)
- raz do roku bonus wypłacany na podstawie zrealizowanych celów (wszystko wylistowane procentowo), podwyżki rzadko zwykle przy awansach/zmianach stanowisk. Pewny jesteś tego co wynegocjowałeś na rozmowie o pracę.
- ludzie tacy jak wszędzie – część fajnych, część nie. Różnica taka, że średnia wieku nie jest wysoka. Dużo ludzi około 30-stki. W ciągu ostatnich dwóch lat dwie osoby odeszły i wróciły do firmy, jedna po 3 tygodniach druga po 1,5 roku.
kierowca 2016-02-10 11:56:30
Wtej firmie powinni placic za prace a nie za przychodzenie do niej. miny maja takie jakby przychodzili za kare, wiecznie nadasani,,, ruchy jak u 80 letniego szchisty... ,generalnie poroniona firma. zawsze kolejki, zawsze mają tyły.... . najlepiej jakby samo sie wszystko robiło
agata12 2016-04-06 22:48:01
A wiecie moze ile na takim stanowisku stazysty hr mozna sobie zazyczyc?
xyz 2016-06-03 13:47:15
Spędziłem w tej firmie dłuższy czas i zgadzam się z opinią, że dobre czasy tej organizacji już minęły. Ponieważ nie ma innych możliwości motywowania pracowników ( firma traci udziały w rynku i nie wykonuje założonych budżetów) dział HR jest najważniejszą częścią tego mechanizmu. Zbieranie haków i zastraszanie pracowników to codzienna praktyka i to za przyzwoleniem i aktywnym wsparciem "managerów", których wzajemnie się wspierająca grupa "rządzi" aktualnie polskim oddziałem CHEPa w Warszawie. Muszą się wspierać i szukać winnych, ponieważ brakuje im kompetencji, a wyniki nie są na oczekiwanym poziomie ( patrz powyżej) . Brak wiedzy i doświadczenia kompensują arogancją i wszechobecnym mobbingiem. Firma płaci poniżej średniej i wykorzystuje pracowników bez żadnych skrupułów, a jeżeli ktoś nie chce się podporządkować jest zwalniany na podstawie sfabrykowanych dowodów. Rotacja pracowników jest bardzo duża, znacznie powyżej średniej na rynku. Firma miała i ma sprawy w sądzie pracy.Więc - praca dla odważnych i szukających emocji.
1
Julian 6 2016-08-10 20:36:53
To już nie firma z czołówki stanowczo odradzam pracowałem tam 10 lat za naprawę palety Warszawa zafundowała nam obniżki tzn paleta jedynka niegdyś 1.50 za szt teraz 90 groszy śmiech na sali ciężka praca za marne pieniądze.
1
Julian 6 2016-08-10 20:37:43
To już nie firma z czołówki stanowczo odradzam pracowałem tam 10 lat za naprawę palety Warszawa zafundowała nam obniżki tzn paleta jedynka niegdyś 1.50 za szt teraz 90 groszy śmiech na sali ciężka praca za marne pieniądze.
2
nick 2016-10-23 21:08:24
Chep to ....
Zostaw swoją opinię o Chep Polska Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Chep Polska Sp. z o.o.