Opinie o Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. w Warszawa

jolo
Kandydat
 Pytanie

znikające komentarze? ciekawe ;)

pracodawca
Pracownik
@Pracownik

Będę powoli kończył odpowiadanie. Myślę że sporo wyjaśniłem i uzasadniłem. Pewnie znajdą się osoby które znowu będą się doszukiwać dziury w całym ale już nie będę za bardzo odpowiadał. Wiem że w necie to normalne ale negatywne komentarze zawsze mnie bolą. Staram się aby każdy tu czuł się dobrze, aby zadowolone ze współpracy osoby miały tu swoje miejsce na dłużej. Osobom które mnie tu wsparły bardzo dziękuję. Jest mi bardzo miło czytać ciepłe słowa na temat mojej pracy i firmy którą tworzymy tu wspólnie. Ze swojej strony gwarantuję obecnym i nowym pracownikom, że będę dalej pracował tak jak do tej pory. Niedługo publikujemy nieco rozbudowaną stronę, wykażemy trochę więcej doświadczenia, także referencje od naszych klientów. To nam da odbicie w kierunku większej liczby projektów i większego bezpieczeństwa firmy i pracowników. Mam nadzieję że za kilka miesięcy firma nam nieco urośnie :) pozdrawiam T

Jednooki
Były pracownik

Zwykle nie lubię pisać komentarzy, ale zdobędę się na kilka słów szczerości. Byłam tam długo pracownicą i na początku było naprawdę świetnie - super projekt, fajna atmosfera, wsparcie przełożonych oraz perspektywa świetnych pieniędzy. Czar prysł po trzech tygodniach, mniej więcej tydzień przed pierwszą wypłatą. Nie wiedziałem wtedy, że będzie to schemat powtarzający się co miesiąc, aż do końca mojej współpracy. Dosłownie miesiąc w miesiąc, tydzień przed wypłatą, pojawiały się różne, "cudowne" zmiany premii, które to były tak liczone żeby wziąć jak najmniej. Jeżeli ktoś chce godnie zarabiać i traktować tą pracę jako główne źródło dochodów to niestety nie tutaj - brak stabliności, ucinanie godzin z dnia na dzień i nerwówka dotycząca premii, to nie dla każdego, nie za te pieniądze.

Paulina S.
Były pracownik
@anonim

Jeżeli się miało wyniki to nikt do ciebie nic nie miał, żadnych zastrzeżeń. A oprócz tego można było fajnie sobie zarobić w porównaniu do innych call center, gdzie bywały ucinania. Bardzo miło wspominam współpracę z tą firmą, szkoda że nie pracuję już tam, ale cóż tak to już bywa.

Pracownik
Pracownik

Polecam - najlepsze call centre w jakim pracowałam. Wypłata zawsze na czas, grafik elastyczny ! Co chwilę są wgrywane nowe, świeże bazy - co również ułatwia nam rozmowę z klientami. Właściciel zawsze służy pomocą ;-) No i na plus na pewno jest to, że premie są do wypracowania. No i jest również dodatkowa premia za grafik ( trzeba przepracować powyżej 3/4 etatu). Oczywiście to że jest to praca zdalna nie oznacza, że jest płacone za siedzenie i nic nie robienie. Jeśli ktoś chce uczciwie pracować to polecam !

anonim
Inne
@Pracownik

No a finansowo da rade to wszystko określić, bo chce wiedzieć czy jest dla mnie sens się przeszkolić i przyjść? Mam założony pewien standard finansowy. To 3 / 4 etatu mam rozumieć jako ujęcie godzinowe? Ile tej premii mi wpadnie? I te wynikowe jak wychodzą? Da rade to na przykładzie przybliżyć?

Zbigniew Nowy wpis
Pracownik

Zdecydowanie polecam to call center - to najlepsze miejsce, w którym miałam przyjemność pracować. Premie się nie zmieniają i są wypłacane zawsze terminowo, elastyczny grafik, i co najważniejsze - stale aktualizowane bazy danych, co ułatwia kontakt z klientami. Pan Tomek zawsze służy pomocą i jest najcudowniejszym szefem jakiego można mieć, dzięki niemu praca ta jest przyjemnością. ???? Tutaj docenia się uczciwe zaangażowanie, gorąco polecam tym, którzy chcą pracować z determinacją!

Ewka Nowy wpis
Inne

Hejka. Ja to osobiście aktualnych ofert od nich na słuchawkę nie widziałam, a piszecie, że dobrze się pracuje. to gdzie agencja teraz się ogłasza? Teraz jak byłam na stronie to zamiast ofert widziałam zakres usług doradczych i tym podobnych. doradcy też są przyjmowani?

Wojmar Nowy wpis
Inne

Szef jest niezwykle wspaniałym pracodawcą, którego wartość w firmie trudno przecenić. Jego zaangażowanie w dobro swoich pracowników jest wyjątkowe i zasługuje na pełne uznanie zwłaszcza w zakresie premii. Jest empatycznym i troskliwym mentorem dla swojego zespołu. Jego umiejętność motywowania ludzi sprawia, że praca staje się nie tylko obowiązkiem, ale także przyjemnością. Jeśli Pan to czyta to pozdrawiam oby tak dalej.

Jednooki
Były pracownik

Zwykle nie lubię pisać komentarzy, ale zdobędę się na kilka słów szczerości. Byłam tam długo pracownicą i na początku było naprawdę świetnie - super projekt, fajna atmosfera, wsparcie przełożonych oraz perspektywa świetnych pieniędzy. Czar prysł po trzech tygodniach, mniej więcej tydzień przed pierwszą wypłatą. Nie wiedziałem wtedy, że będzie to schemat powtarzający się co miesiąc, aż do końca mojej współpracy. Dosłownie miesiąc w miesiąc, tydzień przed wypłatą, pojawiały się różne, "cudowne" zmiany premii, które to były tak liczone żeby wziąć jak najmniej. Jeżeli ktoś chce godnie zarabiać i traktować tą pracę jako główne źródło dochodów to niestety nie tutaj - brak stabliności, ucinanie godzin z dnia na dzień i nerwówka dotycząca premii, to nie dla każdego, nie za te pieniądze.

Muszynianka
Pracownik
@Jednooki

Dokładnie tak było, nie ma tam ani slowa klamstwa, nieprawdy czy innego falszerstwa. Hcialam tam ucziciwa zarobic ale sie nie dalo bo zawsze byly jakies zamieszania i zamiany przed wyplata. Pierwsze trzy miesiace byly swietne, cieszylam sie ze znalazlam fajna prace przez interent.

Beti
Inne
@Muszynianka

To co się działo podczas tamtych trzech miesięcy ze wszystko zdawało się być ok? ja jeszcze nie podjęłam się zatrudnienia to nie wiem. wtedy fajnie można było zarobić?

Pracownik
Pracownik
@Jednooki

Pewnie miałeś przekroczenia jakieś a teraz wypisujesz jakieś bzdury Nikt nikomu za nic nie potrąca pieniędzy nie ma co wierzyć w takie pisanie głupot W każdej pracy są warunki jak się nie spełnia to się nie pracuje proste !

anonim
Inne
@Pracownik

Cześć, nie mam teraz wglądu do aktualnej oferty, zastanawiam się gdzie mogą być takie teraz widoczne? Ciekawi mnie to zapewnienie odnośnie jakichś przekroczeń. Czy to jest zawarte w umowie?

Berta i Paulina S.
Pracownik
@Muszynianka

Nie wiem o czym piszesz, gdyż pracowałam ponad rok w tej firmie (mam porównanie z innymi firmami call center) i mnie się bardzo dobrze pracowało i jeśli kiedykolwiek będę miała możliwość tam pracować to z przyjemnością :)

Rexus
Były pracownik
@Berta i Paulina S.

Potwierdzam, mam dokuadnie taką samą opinię, Neuron naprawdę pozytywnie się wyróżnia spośród call center, serdecznie pozdrowienia dla Pana Tomasza i Pani Agaty!

anonim
Inne
@Berta i Paulina S.

Tu wyżej Pani wspomniała o jakichś zmianach przed wypłatami, zastanawiam się o co w zasadzie mogło chodzić. Przy tym ponad rocznym stażu na CC miały miejsce w ogóle jakiekolwiek zmiany? może podwyżki?

Paulina S. Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Jeżeli się miało wyniki to nikt do ciebie nic nie miał, żadnych zastrzeżeń. A oprócz tego można było fajnie sobie zarobić w porównaniu do innych call center, gdzie bywały ucinania. Bardzo miło wspominam współpracę z tą firmą, szkoda że nie pracuję już tam, ale cóż tak to już bywa.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(835 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

zdziwiona
Pracownik

Pracuję tu długo. Nikt mi pensji nie obcina. Co do szefa to też się dziwię bo jest cały czas dostępny, często pisze maile i podpowiada na której bazie pracować. Premie są różne, zależy od wyniku. Ale z tego co wiem, to premiowanie jest połączone z godzinówką. A godzinówka rośnie bo rząd nakazuje. Wcześniej premie były wyższe ale godzinówka niższa. Na jedno mniej więcej wychodzi. Z tą różnicą że jak premii nie masz to godzinami więcej zarobisz. Firma działa normalnie. Pensje na czas, bazy kupowane na bieżąco, da się popracować.

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@zdziwiona

wam płacą za dodowanie pozytywnych komentarzy czy jak? :) dobrze wiemy, że wysyp pozytywnych opinii nagle nie jest formą przypadku. Firma ciągle nie ma rentowności a musi utrzymać projekt i inne tego typu gadki. Zobaczymy jak nagle dostaniecie maila że koniec pracy, bo jest za dużo leadów to że na razie nie są skracane godziny pracy to nie znaczy ,że nie będą. To że pensje są ponad połowę niższe to znaczy że wychodzi na równo? Może niektórzy nie pamiętają czasów Neurona gdzie szło zarobić spokojnie ponad 4 tys na rękę. Proszę porozmawiać z pracownikami którym pensja została ucięta. Oczyścicie bez podstawnie. Nie mówię informacji wyssanych z palca, Niekórzy zostali pozbawieni dochodu z dnia na dzień. Może wam każą pisać coś na korzyść firmy mnie już nikt nic nie każe i potencjalnych pracowników przestrzegam przed tym miejscem. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w firmie

Pracownikk
Pracownik
@były pracownik

Za dużo pracy źle za mało też źle to chyba dobrze że jest okazja by było troche wolnego człowiek też musi odpocząć. Firma ta jest wspaniała i najlepsza i proszę nie szargać jej opinii. a ze szefem idzie się dobrze dogadać więc proszę nie pisać nic złego bo tu jest wszystko dobrze :-)

Obecny pracownik
Pracownik

Uważam , że opinia która została tu wystawiona jest totalnie nie słuszna. Da się normalnie pracować I zarobić tutaj dobre pieniądze. Premia też jest zależna od tego jak kto pracuje i jak się stara. Z Szefem jest zawsze dobry kontakt pomaga Firma jest solidna i warta współpracy A takie komentarze świadczą tylko o zawiści osób które Je wypisują i są to oszczerstwa

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Obecny pracownik

Ja rozumiem że dla was marne 2 tys to jest dużo ? To widzę szanujecie się bardzo. Mam chętnym powysyłać screeny rozmów z szefem ? Czy może zestawienie moich wypłat i ilości godzin jak z miesiąca na miesiąc było mniej ? Może was utrzymują rodzice i nie musicie się martwić za to utrzymacie rodzinę ale skoro ktoś z dnia na dzień wam obcina godziny pracy bo jest za dużo leadów to jest karygodne !! Najlepsza firma wy sobie jaja robicie ? Serio wam za to płacą? Będę szargać opinie o tej firmie wszędzie i ile mi się podoba. Nie sądzę żeby te pozytywne opinie wystawiali pracownicy bo nikt nie jest tak głupi każdy z tej firmy ucieka. Więc pozdrawiam serdecznie panie T! Życzę firmie szybkiego upadku. I nie nie jestem zawistna tylko szczera ;) może się komuś oczy otworzą jak będzie za późno ;)

anonim
Inne
@Były pracownik

2000 zł to wypłata za jaką ilość godzin w miesiącu? Jaką w ogóle ma się umowę, że tak spokojnie można mieć ucinane godziny? Może nie każdy pracownik ma ucinane godziny skoro opinie pracowników są różne?

pracodawca
Pracownik
@anonim

Dzień dobry Osoba ta rzeczywiście miała obcięte wynagrodzenie. Jako jedyna bo było to rekordowo wysokie naruszenie zasad pracy. Przestoje sięgnęły prawie 8% czasu pracy i zostało to potrącone z godzin. Nie płacimy za posiedzenia przed komputerem tylko za pracę. Mimo tego, osoba ta otrzymała premię w wysokości 544 zł. brutto przy 130 godzinach pracy. Drugi element to dopisanie sobie godzin tak, aby otrzymać premię za frekwencję. To także zostało skorygowane. Pani Paulino, pisze Pani że Pani nie stać na taką firmę i pracę. Firmy także nie stać na opłacanie godzin pracy gdy nie jest ona wykonywana. Czasem się zdarza, że pracownik tak postępuje, długo przymykam na to oko. W kwietniu i maju u tej osoby przestój osiągnął prawie 10% czasu pracy. Potem to spadło do poniżej 5% a w październiku urosło jak pisałem powyżej. Jestem więc bardzo cierpliwy. Chodzi tu o czas kiedy pracownik po rozmowie z klientem wstrzymuje dalszą pracę. Typowy hejt niestety tu ma miejsce. Ale trudno. Nie da się utrzymywać w firmie osób, które w ten sposób podchodzą do obowiązków. Jako że to oczernianie jest bezpodstawne, oświadczam że wyciągnę konsekwencje prawne jeśli to się zaraz nie uspokoi. A moje dobre imię i dobre imię mojej firmy wycenię stosownie do 14 lat obecności na rynku i pozycji jaką firma obecnie zajmuje. Proszę zajrzeć w referencje jakie są na stronie. Nie jesteśmy tu firmą żerującą na pracownikach. Ale nie pozwolę by pracownicy żerowali na firmie w ten sposób. Zespół pracowników jest bardzo dobry. Pracujemy wszyscy równo i każdy daje od siebie co najlepsze. Jednak jak to w grupie. Zdarzy się i taka osoba jak tutaj. pozdrawiam

pracodawca
Pracownik
@anonim

Pani Paulina osiągnęła wynagrodzenie w kwocie 3435 zł. brutto za 130 godzin pracy. Dodaję dla ścisłości bo także przywołane 2tys. nie jest w odniesieniu chyba do wynagrodzenia rzeczywistego a wpisane tak z powietrza aby dodać dramaturgii.

były pracownik
Były pracownik
@pracodawca

komentarzy które wypisuje ja pod nickiem były pracownik nie pochodzą od pani (usunięte przez administratora) i proszę jej w to nie mieszać. (usunięte przez administratora)

były pracownik
Były pracownik
@anonim

ilość godzin w miesiącu jest rózna z zależności czy godziny są skracane czy nie, jak ja pracowałam czasami 2 tyg lub tydzień pracowaliśmy po 3-4 h jedynie bo była za dużo leadów. Nagle się dostawało maila o 12 że koniec pracy na dziś mogło się planować grafik a godziny i tak były ucinane ze strony pracodawcy chyba, że ktoś dzownił inny projekt ale takich osób było mało. Nie wiem jak sytuacja ma się obecnie bo nie pracuje tam od dobrych kilku miesięcy. Umowa dla każdego to zawsze było zlecenie. Jestem w stanie zrozumieć rozbieżność godzin, ale pracowałam tam wystarczająco ilość czasu by to co mówię nie było wymysłem. Nie oczerniam w żaden sposób firmy podaje fakty

pracodawca
Pracownik
 Pytanie
@były pracownik

Ok. Wiadomość była w kwestii (usunięte przez administratora) Jeśli chodzi o Pana, sytuacja była podobna. Strzelam w ciemno że to (usunięte przez administratora). Już wyjaśniam. Otóż(usunięte przez administratora) podobnych sposobów pracy używał, dodatkowo rozłączał klientów na początku połączenia, marnując w ten sposób wiele tysięcy rekordów. Miał Pan potrącenie z pensji. (usunięte przez administratora) Ale otrzymał też Pan pensję bieżącą i kolejną razem, aby właśnie nie pozostawić Pana bez dochodu. Mimo potrącenia dostał Pan przelewy za dwa miesiące na raz. 3500 netto na konto. Aby właśnie bez środków Pana mimo wszystko nie zostawić. Tak rozliczony został: 1. Sierpień - 132 godziny minus potrącenie za spalone rekordy po najniższej stawce za rekord - były spalone rekordy droższe i tańsze - potrącenie po najniższej stawce. 2. Wrzesień - 118 godzin. Premii Pan w żadnym z tych miesięcy nie wypracował bo wiadomo, nie było jak nie rozmawiając z tak dużą ilością klientów. Razem na konto 3500 zł.(usunięte przez administratora) pozdrawiam

Jurek
Kandydat
 Pytanie
@pracodawca

Czy to pan panie Tomaszu? Szukam do Pana kontaktu w sprawie pracy chętnie podejmę się współpracy ponieważ jestem pracownikiem z wieloletnim doświadczeniem. Od ponad 25 lat pracowałem w różnych firmach, zarówno przy obróbce gumy jak i przy zaawansowanej obróbce metali. Z racji nieciekawej sytuacji na rynku szukam pracy. I stąd moje następujące pytania: - czy firma zwraca uwagę na przeszłość pracownika? Pytam ponieważ w poprzedniej firmie zostałem niesłusznie zwolniony albowiem wykryto u mnie 0.7 promila w wydychanym powietrzu a było to po weekendzie majowym, chyba każdy miał prawo a nie byłem jedyny. - czy w firmie wypłacane są tygodniówki i czy jest opcja zaliczki? - czy w firmie można mieć własne ubrania robocze, albowiem mam swój profesjonalny zestaw obuwia oraz oryginalne szelki robocze. Dziękuję za odpowiedzi bo myślę nad wysłaniem sobie swojego CV.

Berta i Paulina S.
Pracownik
@pracodawca

Witam. Odnosząc się do tych komentarzy mam nadzieje że nie chodzi o mnie jako Paulina S. ;) Gdyż nigdy, nie powiedziałabym na tą firmę jednego marnego słowa. Współpracujemy tu od ponad roku i nigdy nic złego nie było a mamy porównanie z innymi firmami w call center. Gdzie trzeba było się prosić o swoje wynagrodzenie i każdy dzień mógł być ostatnim. MY JESTEŚMY BARDZO ZADOWOLONE Z SZEFA, Z KTÓRYM JEST ZNAKOMITY KONTAKT, ZAWSZE JEST POMOCNY, MIŁY, ZAWSZE SŁUŻY RADĄ ORAZ DOBRYM SŁOWEM, A JEŚLI MA SIĘ WYNIKI, MOŻNA FAJNIE SOBIE ZAROBIĆ. Dlatego nie wiem, skąd te negatywne opinie, bo nie ma firmy które płacą za nic nie robienie. JESZCZE RAZ CHCEMY PODKREŚLIĆ, ŻE NIE MA LEPSZEJ PRACY W CALL CENTER NIŻ W NEURONCC u Pana T. :)

pracodawca
Pracownik
 Pytanie
@Berta i Paulina S.

Dziękuję za miłe słowa. Jest mi ciężko gdy czytam takie wpisy jak tutaj widać. Gdybym rzeczywiście był (usunięte przez administratora) to bym na pewno tego nawet nie czytał. Ale czytam, staram się odpowiadać merytorycznie. W firmie same pensje to kwoty w dziesiątkach tysięcy. Czy ktoś może brać na poważnie (usunięte przez administratora) na pracowniku na kwotę 200 w jednym przypadku i chyba 1500 w drugim? Rocznie !!! Bo chyba w tym roku więcej problemów nie było. Może były, nie pamiętam, ale to są takie potrącenia na 200 zł. Jako upomnienie dla pracownika i zwrócenie uwagi że nie można przekraczać norm przesadnie. I tyle się wydarzyło. pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

pomyłka?
Pracownik
@Jurek

Dzień dobry. W firmie nie zatrudniamy pracowników fizycznie pracujących. To chyba pomyłka.

obecny pracownik
Pracownik
@Jurek

Firma jest naprawdę wspaniałą. Miła atmosfera , praca przyjemna. Szef też wspaniały człowiek, pomoże zawsze. Pracuje tu długo i mogę z czystym sumienie polecić tą pracę. Wypłata zawsze na czas Premie też. Jeśli ktoś szuka pracy dobrej to jest to wspaniałe miejsce . Wiadomo jak w każdej pracy trzeba pracować a nie tylko siedzieć ale polecam gorąco

anonim
Inne
@obecny pracownik

Co może oznaczać stwierdzenie, że pracujesz już długo? Dasz znać? przy tych wszystkich opisach tutaj zaczyna mnie ciekawić średni staż pracy ale prócz niego także ewentualne powody, przez które ludzie czasami jednak odchodzą. Ogólnie to trudno jest się w takim razie dostać?

anonim
Inne

A o których stanowiskach teraz tak piszecie, że ta praca taka przyjemna? Zdradzicie? Chce się dowiedzieć na czym konkretnie praca polega i czy się w ogóle do niej nadam. :) jakich umiejętności nie może mi zabraknąć?

anonim
Inne

Czy na pewno do odpowiedniego komentarza się odnosisz? Ktoś w tym tutaj akurat bardzo warunki polecił, przy takiej rozbieżności interesuje mnie Twoja wersja, możesz odnieść się do faktów? Ze względu na co radzisz omijać i czy to aktualna opinia?

Zainteresowana
Inne
 Pytanie

Witam, czy istnieje możliwość pracy zdalnej z zagranicy z Holandii? Zdarzają się sytuacje ze serwery na których pracuje firma nie jest kompatybilna z serwerami z zagranicy i wtedy nie jest to możliwe.

Zdzisław
Pracownik

Nie sposób wyrazić mojego zachwytu pracą w tej firmie! To miejsce to prawdziwa ostoja profesjonalizmu i innowacji. Pod najwspalnym przywództwem szefa osiągamy sukcesy. Jego wizja i zdolności przywódcze stanowią naprawdę inspirujący przykład dla każdego z nas. ta firma nie jest tylko miejscem pracy - to rodzinna wspólnota, w którym jest jak w domu. Jestem dumny, że mogę być częścią tej niesamowitej firmy!

Inia
Inne
@Zdzisław

Jesteś zadowolony tylko z samej pracy czy z warunków i wszystkiego także? Tutaj wcześniej była mowa o ucinaniu godzin - zdarza się to aktualnie? Nie natrafiłam też na aktualne oferty pracy - wiadomo czy firma planuje jakieś rekrutacje w najbliższym czasie?

Magdalena
Pracownik

Jest cudowna atmosfera i wspaniały szef. Najlepsza firma call-centre w jakim pracowałam. Pieniądze są super i zawsze na czas. Doskonała atmosfera i szef na którym można polegać i jest on wspamniałym i doskonałym człowiekiem.

Henryk
Pracownik

Firma ta jest cudowna i przewspaniała tak samo jak i praca i szef. Nawet za mniejsze pieniądze warto by było tu przyjść bo tak wspaniałego szefa i wspaniałem atmosfery nigdzie się nie znajdzie

jolo
Kandydat
 Pytanie

znikające komentarze? ciekawe ;)

Tomasz
Pracownik
@jolo

Proszę o przykład komentarza który zniknął. Może osoba wpisująca sama coś usunęła. Chętnie napiszę do helpdesku aby to wyjaśnić. Nikt tu nie usuwa żadnych wpisów. Proszę więc o naprowadzenie co zostało usunięte. pozdrawiam

Gość
Kandydat
@Tomasz

Po co umieszczać wpis, a potem go usuwać.... GoWork ma prostą zasadę : Istnieje również możliwość posiadania płatnego profilu pracodawcy na GoWork, dzięki dostępowi do swojego panelu administracyjnego pracodawcy każda firma ma możliwość zarządzania opiniami, może je usunąć lub edytować. Edytowaną lub usuniętą opinię nadal ocenia administrator i od niego zależy czy uzna, że jej treść faktycznie w całości łamała regulamin. Jeśli nie zgodzi się z naszym osądem komentarz zostanie przywrócony. Morał jest taki że warto dzielić się, swoją opinią bo w nieskończoność nie będą znikać.......

Tomasz
Pracownik
 Pytanie
@jolo

Poprosiłem administratora Gowork o weryfikację jak jest faktycznie. Czy ktoś usuwał jakieś wpisy czy nie usuwał. Odpowiedź poniżej, nic więcej nie mogę zrobić. Kolejny raz ktoś umyślnie szkaluje wizerunek firmy. pozdrawiam From: Admin Sent: Wednesday, March 2, 2022 2:06 PM To: xxxxxxxxxxxxx@neuroncc.pl Subject: Re: Usuwanie wpisów na forum Gowork Dzień dobry, na wątku Państwa firmy żaden wpis użytkownika nie został usunięty. W dniu 21.02.2022 o 07:14, xxxxxxxxxxxxx@neuroncc.pl pisze: Dzień dobry Prośba o informację, czy na forum związanym z naszą firmą został usunięty wpis. Ewentualnie jeśli był, to czy było to zlecane przez naszą firmę, czy użytkownik sam usunął jakiś swój wpis. https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,161743?review=ee7f0cc3-e2a0-4426-b74e-9881db105631&utm_source=gowork&utm_medium=mailing&utm_campaign=opinie&utm_term=nowa-opinia Ktoś zarzuca nam że usuwamy komentarze. Proszę o zajęcie stanowiska w tej sprawie, może też o umieszczenie stosownej informacji jaki jest stan faktyczny, na forum pod wpisem konkretnej osoby. Nikt nie usuwa wpisów, jest to więc opinia krzywdząca i odbierająca dobre imię firmie. jolo 11.02.2022 15:23 Kandydat Pytanie znikające komentarze? ciekawe ;)

Tola
Były pracownik
@Tomasz

Każdy moze sobie wkleić co uważa i edytowac wpis. Ja uprzedzam przed nawiązywaniem jakiej kolwiek współpracy z tym Panem i jego firmą , dostawaliśmy wiadomości nękające i wręcz zastraszające od tego Pana . Pan jest nir zrównoważony psychicznie . Ostrzegam przed aplikowaniem , strata czasu i nerwów!

adam
Kandydat
 Pytanie
@Tola

hej, a może jakieś przykłady tych smsów o tym nękaniu? czy to prawda czy kolejny wymysł osoby, która do telemarketingu się nie nadaje i oczekuje wypłaty za robienie niczego ? Warto napisać coś o tym

K
Pracownik
@Tola

Oczywiście, że tak. Brałem udzial w procesie rekrutacyjnym. Od poczatku nieprofesjonalnie, gość podchodzi emocjonalnie do wszystkiego i personalnie. Cwaniakowato. Uważajcie.

Paweł
Inne
 Pytanie
@K

A podasz przykład? Jakieś cytaty czy coś? Bo tak pisać może każdy a jak jest na serio?

Agata
Inne
@K

A ten wspomniany proces obecnie to z jakich etapów miałby się składać? Jedna rozmowa tylko? Tu widzę, że kolega się zainteresował przykładami. Może dla pewności całość po prostu opowiesz? To niedawno było jakoś?

Agata
Inne

Szczęśliwe zakończenie? Ano widzę etykietę pracownik.:) czyli info zwrotne od razu czy trzeba było poczekać chwilkę, oni to jeszcze z kimś konsultują? Zarobki mam na myśli, negocjowałeś coś konkretnego?

@pracodawca
Inne
@jolo

Firma neuron CC ,zakończyła się z dniem kiedy zostały odebrane premie z których zawsze Neuron się szczycił,2/3 tyś brutto samej premii,,to przyciągało,i pracowało się z chęcią,teraz z tego co wiem to są pieniądze rzędu 500/600 brutto,różnica ogromną.... I od czasu odebrania premi w firmie oficjalnie się mówi ,że projekt nie jest rentowny że wymagane były cięcia ,i nawet żeby tą premię dostać trzeba minimum wypracować...i też od tego terminu w firmie wszystko się zepsuło,atmosfera ,chęć do pracy, zaangażowanie,maile od szefa typu nie wyrabiasz limitu pożegnany się,liczenie co do minuty każdej przerwy ,każdego loginu,.. Neuron CC proszę pamiętać że to ludzie pracują na firmę,bez nich firmy nie będzie,i docencie może tych pracowników którzy od dawna pracują bo bez nich będziecie się (usunięte przez administratora) że studentami co po 3 mc odchodzą...jako były pracownik pozdrawiam

pracodawca
Pracownik
@@pracodawca

Tak, premiowanie kiedyś było wyższe. Zgadza się. Zmiany w wynagrodzeniach i innych składowych kosztowych w firmie występują i nie sposób tego zatrzymać. 1. Mieliśmy kilka razy ostatnio sztuczny wzrost stawki minimalnej, nie wynikający z warunków rynkowych. 2. Ciągle wzrasta trudność ogólnie pozyskiwania klientów za pomocą telemarketingu. 3. Dostawcy usług do firmy, podnoszą swoje stawki. Wiadomo, każdy tłumaczy że inflacja. 4. Zamawiający usługi bardzo opornie reagują na próby podniesienia stawek jakie mogą/chcą płacić za zlecane projekty. A więc zmniejszana była premia, zwiększana stawka podstawowa, zgodnie z rządowymi wytycznymi. W 2024 znowu idą podwyżki stawek minimalnych i w sumie to nie wiadomo co przed nami. Aby jednak posłużyć się także danymi: Trzy najwyższe pensje w październiku to: 1. 5715 zł. w tym premia 1052 zł. - 189 godzin pracy więc sporo. 30 zł. za godzinę. 2. 5517 zł. w tym premia 1036 zł. - 165 godzin pracy. 33,43 zł. za godzinę. 3. 5162 zł. w tym premia 820 zł. - 176 godzin pracy, 29,32 zł. za godzinę. Rekordziści jakiś czas temu osiągali 40 a nawet rekordy na poziomie 45 zł. padały. Za godzinę. Zmiany o których pisałem i jeszcze takie o których tu nie pisałem, spowodowały zmiany w strukturze wynagrodzeń. Proszę zauważyć, że wzrost pensji minimalnej powoduje zwyżkę kosztów osobowych w firmie u osób, które wyników premiowanych osiągnąć nie potrafią. Albo osiągają premie niskie. Ale podstawowe wynagrodzenie te osoby mają znacząco wyższe niż przed podwyżkami i to wpływa na koszt globalny osobowy. Nie generują te osoby dochodu lub generują znikomy, ale zużywają budżet projektu. Zdarza się też, że zatrudniające się tu osoby, wcale nie chcą pracować i wyniku nie robią prawie wcale, czekając na zakończenie współpracy. Dostają jednak znacznie podniesioną rządową stawkę minimalną. Gdy piszę w sprawie podniesienia efektywności, dostaję wiadomość, że ‘do widzenia w takim razie’. Ale pensje wypłacamy, wiadomo. I cierpią na tym wszyscy pracownicy, także ci którzy pracują bardzo efektywnie. Patrząc z boku można oceniać różnie zmiany w firmie. Pracownicy raczej mają skłonność do oceny krytycznej. Gdyby klienci płacili więcej za projekty, równolegle ze wzrostem kosztów, to pewnie nikt by żadnych zmian nie odczuwał. Ale konkurencja o projekty jest bardzo duża i niestety nie ma za bardzo sposobu na zmuszenie klientów do ponoszenia wyższych kosztów. One się podnoszą ale niewspółmiernie do kosztów. Mamy też sporo informacji od zatrudnianych osób, że pracowały wcześniej w wielu firmach nierzetelnych, były trudności z płacami, brak zachowania terminu wynagrodzeń, praca na czarno czy na umowy o dzieło. Brak odprowadzania składek do Zus, niewpłacone podatki potrącane pracownikom. Zdarzało się też znikanie pracodawców, etc. Porównując do tych informacji naszą sytuację, mogę tylko na koniec poinformować, że: 1. Różnych wielkości były zespoły w dziale CC (nie tylko CC funkcjonuje w firmie ale na tym się skupię). Policzę tylko dla 20 osób, minimalnie. 2. Załóżmy że liczymy od początku działania firmy i budowy zespołów projektowych, czyli od 2009 roku. 3. Ilość wypłaconych pensji, czyli wykonanych przelewów do pracowników i wykonanych najpierw rozliczeń tych pracowników, osiągnęła: 14 lat x 12 miesięcy x 20 pracowników = 3360 razy. 4. Na te 3360 wypłaconych wynagrodzeń, mamy kilka zaledwie reklamacji od pracowników. Zatrudnienie w różnych okresach było różne. Większe, mniejsze, różne. Wziąłem przykładowe tylko 20 osób w zatrudnieniu. Nie sposób wykazać ile faktur dostawcom zostało w ciągu 14 lat opłaconych. Projektów jakie zrealizowaliśmy było natomiast setki. Ocena naszej firmy przychodzi Państwu bardzo łatwo. Zapraszam do uruchomienia startupu i konkurencji. Zapraszam do budowy firmy, zatrudnienia pracowników, poszukania zleceń, zrobienia wszystkiego tak aby na koniec miesiąca wszystko się w kasie zgadzało. Życzę wszystkim 14 lat funkcjonowania, życzę referencji od klientów, równowagi psychicznej i chęci do dalszej pracy gdy zostanie się ocenionym negatywnie na takich forach jak tutaj. pozdrawiam wszystkich serdecznie T

Pracownik
Pracownik
@pracodawca

Ja uważam , że zmiany są normalne , premie może są mniejsze ale podstawa idzie w górę na jedno wychodzi tak naprawdę . Firma funkcjonuje bardzo dobrze, jest świetna atmosfera , Szef jest zawsze pomocny, dobry człowiek bardzo . Praca każda wymaga podjęcia wysiłków w celu osiągnięcia wyników. Ale tylko praca uszlachetnia człowieka. Dodatkowo dodam że negatywne komentarze są przeważnie wystawione przez osoby które specjalnie chcą oczernić . Jednak mimo wszystko ja uważam że firma jest świetna. Warto rozpocząć tu współpracę. A negatywnymi komentarzami nie ma co się przejmować, bo zawsze się ktoś znajdzie co coś złego napisze nie koniecznie będącego realną opinią rzeczywistej sytuacji.

pracodawca
Pracownik
@Pracownik

Będę powoli kończył odpowiadanie. Myślę że sporo wyjaśniłem i uzasadniłem. Pewnie znajdą się osoby które znowu będą się doszukiwać dziury w całym ale już nie będę za bardzo odpowiadał. Wiem że w necie to normalne ale negatywne komentarze zawsze mnie bolą. Staram się aby każdy tu czuł się dobrze, aby zadowolone ze współpracy osoby miały tu swoje miejsce na dłużej. Osobom które mnie tu wsparły bardzo dziękuję. Jest mi bardzo miło czytać ciepłe słowa na temat mojej pracy i firmy którą tworzymy tu wspólnie. Ze swojej strony gwarantuję obecnym i nowym pracownikom, że będę dalej pracował tak jak do tej pory. Niedługo publikujemy nieco rozbudowaną stronę, wykażemy trochę więcej doświadczenia, także referencje od naszych klientów. To nam da odbicie w kierunku większej liczby projektów i większego bezpieczeństwa firmy i pracowników. Mam nadzieję że za kilka miesięcy firma nam nieco urośnie :) pozdrawiam T

Pracownik
Pracownik

Polecam - najlepsze call centre w jakim pracowałam. Wypłata zawsze na czas, grafik elastyczny ! Co chwilę są wgrywane nowe, świeże bazy - co również ułatwia nam rozmowę z klientami. Właściciel zawsze służy pomocą ;-) No i na plus na pewno jest to, że premie są do wypracowania. No i jest również dodatkowa premia za grafik ( trzeba przepracować powyżej 3/4 etatu). Oczywiście to że jest to praca zdalna nie oznacza, że jest płacone za siedzenie i nic nie robienie. Jeśli ktoś chce uczciwie pracować to polecam !

anonim
Inne
@Pracownik

No a finansowo da rade to wszystko określić, bo chce wiedzieć czy jest dla mnie sens się przeszkolić i przyjść? Mam założony pewien standard finansowy. To 3 / 4 etatu mam rozumieć jako ujęcie godzinowe? Ile tej premii mi wpadnie? I te wynikowe jak wychodzą? Da rade to na przykładzie przybliżyć?

Kasia
Kandydat
 Pytanie

hej czy mam szanse w tej firmie do tej pory pracowałam na kasie na produkci i w sklepie z gazetami obecna praca mi odpowiada ale mam koleżanke ktura zaczęła pracować na słuchawce ogólnie dużo osób poszło teraz do takich firm jak wygląda szkolenie w tej firmie pozdrawiam

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

Magda
Pracownik

Pracuje w tej firmie od ponad miesiąca. Rozmowa kwalifikacyjna bardzo fajnie poprowadzona, bardzo sympatyczni ludzie. Szkolenie płatne. Praca super, samemu ustala się grafik. System prosty i przejrzysty, zasady pracy również. Uważam, ze dla kogoś kto ma doświadczenie w telemarketingu praca jest idealna. Nie rozumiem negatywnych opinii na tej stronie. Trzeba pracować i rozmawiać ale na tym polega ta praca ;) Myśle, ze jeżeli ktoś lubi telemarketing, potrafi się sam zorganizować (jest to praca zdalna) to jest to idealna praca dla niego. Szefostwo super, bardzo mili ludzie, wyrozumiali. Wypłata na czas. Polecam :)

AktualnypracownikK
Pracownik

Wszystko jest świetnie ! Praca tutaj daje satysfakcje możesz czuć się bardzo dobrze w takiej pracy , o ile masz do tego predyspozycje, zdolności w komunikacji. Tutaj także wymagana jest głównie odpowiednia i aktualna wiedza , którą dobrze stale uzupełniać, aby osiągać wyznaczane cele. Kontakt z Szefem i kadrą zarządzająca na najwyższym poziomie. Pracuje tutaj już dłuższy czas i jestem bardzo zadowolona, wszystko jest zawsze w dobrej atmosferze, nie ma nacisku, presji, co poprawia nam komfort pracy. Inaczej niż na 11/10 nie mogę tego ocenić :)

Stars
Pracownik

Jestem pracownikiem w tej firmie od dobrych kilku lat , co chyba powinno świadczyć samo o sobie , że w firmie jest wszytko ok , szkolenia płatne , wypłata zawsze na czas do tego fajna premia do wypracowania , przyjazny kontakt z grupą w której sie pracuje , zawsze jest kilka projektów można wybrać coś najlepiej pod siebie , genialne jest to ,ze grafik tworzymy sobie sami co daje max swobody, każdy tu rozumie ,że coś może komuś nagle wyskoczyć , bardzo przyjaźnie nastawiona firma do pracownika ,szef jest bardzo cierpliwym i takim życiowym człowiekiem i naprawdę wiele razy pomaga jak jest problem , każdy problem jest rozwiązywany natychmiast wystarcz mail do szefostwa czy telefon i od razu jest pomoc w każdej sytuacji , fakt ze pracujemy zdalnie to już w ogóle jest genialne rozwiązanie , wstajesz rano z łóżka i jesteś w pracy :):):) Widziałam tu jakies opinie , ze praca bez umowy , ze szkolenia nie płatne , stek bzdur pisany pewnie przez kogoś kto nie ma pojęcia o pracy w tej firmie . Natomiast tez miejmy świadomość ,że jest to praca i trzeba pracować a nie obijać się i liczyć na kasę z nieba , natomiast jeśli robisz spokojnie i uczciwie swoje to ze strony firmy krzywda CI sie nie stanie :) Najlepsze Call Center w jakim pracowałam:)

Kornelia
Inne
@Stars

Czy jest przy tym właśnie szansa na rozwinięcie tego tematu szkoleń? Chodzi o to, że piszesz o kilkuletniej karierze w tym miejscu, zastanawia mnie rozwój w ujęciu praktycznym. Czego zazwyczaj dotyczą te wspomniane szkolenia? czego można się po nich spodziewać? Jest specjalny program wdrożeniowy? Co potem?

Adriannnn:)
Pracownik

Polecam firmę :) od początku rozpoczęcia współpracy mega wsparcie kierownictwa, grafik elastyczny który sam sobie ustawiam. Jak czegoś nie wiem to można zawsze napisać maila i otrzymam wsparcie :) Najlepsze Call Center zdalne jakie znam :) Super ekipa, polecam :)

Berta
Pracownik
@Adriannnn:)

Popieram, najlepsze call-center, jakie do tej pory znam. :)

Klara
Inne
@Berta

A z pracy w ilu masz już doświadczenie? widziałam, że ktoś się szkoleniem denerwował, czy one jakkolwiek się zmieniają w czasie czy raczej standardowo tak samo są prowadzone? I co o tegorocznej strefie zarobkowej można byłoby napisać?

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?

Ewelina
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda szkolenie ? Trochę się denerwuję :)

Niusiek
Pracownik

Pracuje na ankietach i fajnie tam jest ładne prowizje pozdrawiam

Agata
Inne
@Niusiek

Hej a jest szansa, żebyś napisał o tych ankietach coś więcej? Ile ich wychodzi jak w sumie wyglądają i coś o tych prowizjach tak na zachętę? Jakie są tak konkretniej?

Zostaw merytoryczną opinię o Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 11 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o.
1.7/5 Na podstawie 12 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Rapperswilska 5 lok. 5
    03-956 Warszawa
  • NIP: 5213185894 REGON: 017488155 KRS: 0000093534
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii