logo Kohl-Group Polska Sp. z o.o.

Kohl-Group Polska Sp. z o.o.

Słubice

Opinie o Kohl-Group Polska Sp. z o.o.

adam 2013-03-10 19:06:47
MASZ RACJE BANDA WARIATÓW I DONOSICIELI, WYZYSK JAK TO U NIEMCA
1
klikacz 2013-04-01 07:41:02
Witam. A jak praca na magazynie-ręczna,wózek widłowy jak to wygląda?
Ewentualnie może jakie zarobki(widełki) Pozdrawiam
1
byly_pracownik 2014-04-28 09:24:13
Zarobki nie najgorsze, ale klimat w pracy coraz gorszy, wiem bo ciągle utrzymuje kontakt z pracownikami, więc jeśli potrzebujesz gotówki za cenę zdrowia psychicznego polecam.
3
byly pracownik 2015-02-22 20:23:23
Ta firma jeszcze za czasow panowania jako dyrektora niemca byla superLbyl kierownik ktorego wszyscy nazywali Beton ale byl swietnym gosciem wtedy pracowalo sie nawet dobrze i bez stresu,ale od kiedy rzady przejeli pan G i pan J to zrobili z tej firmy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] taki prawdziwy i typowy oboz.
Normy na prasach jak sie dowiedzialem od znajomych jakie teraz sa normy to mi wlosy sie najezyly,totalna masakra.jak ja pracowalem to juz byly duze normy a teraz sa o 100-150 a nawet 200% wieksze to totalna paranoja.Druga sprawa kamery na zakladzie,ok rozumiem to dla bezpieczenstwa ale niestety pan G uzywa tych kamer do karcenia pracownikow.od rana siedzi na kamerach i jak mu sie cos nie spodoba to odrazu jest rozruba.Rownie dobrze niech stanie z batem za pracownikiem i pogania go bo to przeciez dla niego polski murzyn ktory jemu nabija premie.dopoki tych dwoch panow bedzie rzadzic ta firma to tam nigdy nie bedzie dobrze.Wiazalem wielkie nadzieje i przyszlosc z ta firma ale niestety dzieki panu J te nadzieje prysly
4
ja 2015-04-23 19:24:00
no proszę zaczęło bolec? ze wysokie normy? ze kamery? a i dobrze !!!wszyscy zaczną godnie pracować a nie łazić, spać i brać pieniądze.brawo , jestem jak najbardziej za .
2
on 2015-04-24 19:55:17
popieram tez jestem za !pracowałem tam i widziałem co sie dzieje ,część pracuje reszta łazi ,nastała sprawiedliwość względem tych którzy uczciwie pracują .Brawo ,brawo skończyło sie chowanie po kątach !Popieram Pana G.i Pana J.
1
on 2015-06-22 16:43:36
Firma istnieje od 2008 roku .
memory 2015-06-30 15:38:44
siema , chcę się tam zatrudnić , pośrednik zachwalał i twierdził że na umowie o prace jest podstawa 3000 brutto i normalna atmosfera w pracy , nikt nie goni i nie odlicza przerwy z zegarkiem , czy to prawda?
proszę o jakieś opinie bo nie chcę się wje***ać w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i być jeleniem pana G jak go tu nazywacie
ja 2015-07-01 19:59:24
Śmiało możesz przychodzić chłopie, kasa ok, praca w miłych przyjemnych warunkach, i nie ma rygoru tak jak piszą, Ja jestem zadowolony,
memory 2015-07-01 22:50:55
zobaczymy w poniedziałek , chyba w poniedziałek , dzięki
1
myyyyyyy 2015-07-06 21:07:46
I co byleś w pracy ? naprawdę jest tak jak pisze (ja)?atmosfera jak w rodzinie i brak rygoru no i kasa odpowiednia ? mam wrażenie że czytam jakies fantasy i czy tak jest naprawde ?
ja 2015-07-07 15:02:58
bsta
on 2015-08-21 22:47:04
Naprawde takie zmiany !!!!nie wierzę ludzie po 3 tys. zarabiaja , a inni pisza ze podwyzki nie było od kilku lat i premia po 40 zł moze piszecie o dwóch róznych firmach?
1
yyxxxxxx 2015-08-30 21:42:29
witam ,rotacja w Kohl -Group jest niesamowita ,ludzie zwalniaja sie na potęge ,a następni sa przyjmowani przez posrednika ,niektórzy maja dobre pieniądze a reszta nagina jak beduini ,zostało też pare kobiet (na ten temat przepraszam ale sie nie wypowiem),jeden z lepiej zapowiadajacych sie zakładów na strefie ,a teraz zrównał sie z tym szambem Konecke !jeden poziom !
2
ja 2015-09-24 04:56:18
Jako tako
ja 2015-09-24 16:35:23
Możesz spróbować, zatrudnij się i później jak już dostaniesz wypłatę daj żonie, na pewno wystarczy jej....hahaha, bagatela od10 do 15, haha, śmieszne?!!!!???? Tragiczne,
1
ro28 2015-10-08 20:47:30
Nie czytamy ze zrozumieniem ?
ja 2015-10-10 20:55:20
Słaby masz zasobnik... tłumacze ; od dziesiątego do pietnastego jej na pewno nie wystarczy "jej" tzn żonieczy co tam Masz,
k 2015-10-12 20:15:59
witam.A ja pracowałam w tej firmie i wiem dokładnie co tam sie dzieje! Pytac odpowiem na wszystkie pytania !
Szamot 2015-10-15 14:47:13
Witam mam w tej firmie niedlugo rozmowe kw.Warto isc tam do pracy?I jakie zarobki tam oferuja?
k 2015-10-15 19:04:40
pewnie nie obawiaj sie wszystko bedzie ok , a co do zarobków no powiem ci chłopie bedziesz zaskoczony.napisz jak ci poszło .powodzenia
2
Piłkarz 2015-10-25 07:49:36
Słuchaj, ja pracuje w tym zakładzie i jest ok, ktoś jak chce pracować i umie, to jest dobrze, osobiście ci powiem ludzie tutaj tak pier.... a tak naprawdę wszyscy tutaj co piszą nadal tam pracują i siedzą jak myszy bo im pasuje i praca i płaca, wiesz mi nigdzie indziej nie dostaniesz tyle co tam, a tak w ogóle pracuje młoda kadra, itd, spróbuj,
martin 2015-10-25 11:48:37
witam ,piłkarzu ja tez tam pracuje i sie nie zgadzam z twoja opinia jest cześć ludzi co uczciwie pracuje a część tylko ,zeby mineło ,połazić ,pogadać ,kawka ,cwaniactwo a z zarobkami to prawda kasa jest dobra ,i tu cie popieram ludzie narzekają a pracuja jak im tak zle to niech sobie poszukaja innej pracy zamiast narzekac .
Piłkarz 2015-10-25 12:53:18
Martin * nie widzę ludzi którzy tam tylko chodzą czy cwaniaków itd, kawy też nie piją bo nie ma na to czasu koleś, każdy pracuje kto chce pracować u tyle, ci co się obijali dawno ich pożegnano, więc zastanówcie się co tutaj piszecie i nie strasznie ludzi którzy chcą pracować, Zazdrość was ogarnia bo może ktoś pracować lepiej?
bo 2015-10-25 16:55:43
Zgadzam sie,tak jest jedni maja ładną kase a drudzy zap...ja za grosze mimo tego ze zatrudnieni na tych samych stanowiskach.dziwna sprawa.
1
/; 2015-10-25 17:08:24
Tu niewazne czy pracujesz lepiej czy gorzej czy krucej czy dłużej tu chodzi o co innego i myśle ze …piłkarz… wie co mam na myśli
olo 2015-10-25 18:17:18
Wow jaka dyskusja !konkrety proszę pozostał mi niedosyt po wypowiedzi /; możesz rozwinąc co poeta miał na myśli????????????
Piłkarz 2015-10-25 19:17:33
Niestety nie wiem o czym myślisz. Ja wiem jedno i tak musimy pracować jeszcze długo, czasami jest ciężko ale jesteśmy młodzi, więc mam nadzieję że damy radę, pozdrawiam wszystkich serdecznie, trzymajcie się,
martin 2015-10-25 19:46:15
widac nie znasz dobrze firmy w której pracujesz......?bo lepiej /; sie orjentuje ? trzeba czytac miedzy wierszami piłkarzu!
Piłkarz 2015-10-26 05:03:06
Radzę Martin* się zwolnić jak masz nadal pracować i szyderczo kpić z firmy w której pracujesz, mało tego z ludzi którzy tam pracują też, także powodzenia, uważam że jednak jesteś jeszcze zwkulaktuzowany, poxdr
ona 2015-10-26 15:34:45
a ja jestem zadowolona ze odeszły osoby które sie obijały i tak to długo trwalo zrobili z tym w końcu porzadek teraz pracuje się dobrze ,,zarobki są ok więc po co ta dyskusja tak jak napisał piłkarz jak ci nie odpowiada to się zwolnij!!
ja 2015-10-27 08:15:22
...amen :-)
2
ona 2015-12-03 17:20:23
333 szefostwo zrobiło z nimi porządek pozwalniali leniwców i kombinatorów ,teraz jest ok .spokoojnie mozesz przychodzić ludzie są w porządku i kasa też .
ona 2015-12-12 20:17:43
A to dziwne i to bardzo !wielki plakat na płocie wisi że trzeba rąk do pracy !
1
pilkarz 2015-12-30 20:36:31
wszędzie trzeba rąk do pracy , za niskie zarobki i tyle
ja 2016-02-07 19:37:54
Witam spawacz 2tys .cos nie wierzę jeszcze w Kohlu coś kręcisz !uważam zę zarobki są ok ,niektórzy zgarniają taką kasę że sie w pale nie mieśći,ogólnie jest ok wszedzie trzeba pracować ,ja nie narzekam ,ekipa fajna (są wyjątki),pracują sami mężczyżni,kilka dziewczyn.Mi odpowiada praca w tej firmie .
... 2016-02-16 19:30:45
Widzę że tutaj pisze cały czas jedna i ta sama osoba tylko zmienia nick, wystarczy zerknąć na czas tzn godzinę kiedy pisze fajnie się pokrywa. haha także nie pisz głupot i nie zachwalaj tak ,
2
kilt 2016-03-05 16:01:19
Kicha lepiej tam nie pracowac ludzie narzekają, każdy inaczej zarabia ja juz nie robię tam zero organizacji rozmawiałem z chlopakiem ja dostałem kase nawet a on na tym stanowisku o 3/4 mniej ale się wkur... ogolnie w innej firmie dosrakem więcej,
3
wiosenny kocur 2016-03-05 17:56:47
duża rotacja, rożne zarobki, wysłużony sprzęt z porzedniej epoki... ogólnie nic godnego polecenia...
4
paweł 2016-03-06 11:40:36
witam to ile w tej firmie zarabia spawacz netto?
1
k 2016-04-08 18:37:05
jest po prostu zajefajnie i firma jest the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
magda 2016-04-10 19:43:11
Pewno śmiało możesz iść szef da spokojnie idz po kasę .
siwy 2016-06-10 19:16:59
Czy dojeżdża ktos z rzepina
Tomek 2016-06-22 14:52:36
Kontaktowałem się z agencją, która rekrutuje dla tej firmy. Obecnie poszukują spawaczy, operatorów tokarek i pras. Są też stanowiska dla mechatroników. Z tego co się dowiedziałem to praca bezpośrednio w kohl group, na umowie o prace, pomagają w zakwaterowaniu w Słubicach, gwarantują narzędzia do pracy, zarobki też niczego sobie. Warto też wysłać maila bezpośrednio do agencji z prośbą o kontakt, ja wysłałem tu: mateusz.skwarek@randstad.pl. z zapytaniem czy nie szukają obecnie pracowników. Firma dobra, warto spróbować.
1
olala 2016-06-24 21:16:35
Firma jest ok ,zarobki też dobre jedna z lepszysz firm na strefie .pracuje tam i polecam .
2
olala 2016-07-01 19:27:20
zalezy od stanowiska ,kasa jest ok jedna z lepiej płacących firm na strefie.polecam
olala 2016-07-01 19:27:44
zalezy od stanowiska ,kasa jest ok jedna z lepiej płacących firm na strefie.polecam
333 2016-07-01 19:34:46
@olala dzięki za informacje :) Ja właśnie też tak słyszałem, więc miło, że ktoś potwierdza tu te informacje. Zawsze człowiek czuje się pewniej aplikując.
1
Pio 2016-11-18 13:23:46
WItam wszystkich, orientuje sie ktoś jak wygląda sytuacja z mieszkaniami wynajmowanymi dla pracowników KOHL w Słubicach? Są to kawalerki czy kilka pokoi ? Myślę o podjęciu pracy ale zastanwia mnie jakie warunki gwarantuje firma.
Pio 2016-11-18 13:24:11
WItam wszystkich, orientuje sie ktoś jak wygląda sytuacja z mieszkaniami wynajmowanymi dla pracowników KOHL w Słubicach? Są to kawalerki czy kilka pokoi ? Myślę o podjęciu pracy ale zastanwia mnie jakie warunki gwarantuje firma.
Zostaw swoją opinię o Kohl-Group Polska Sp. z o.o. - Słubice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kohl-Group Polska Sp. z o.o.