Opinie o XLINE Sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie XLINE Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w XLINE Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Naprawa i konserwacja maszyn

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o XLINE Sp. z o.o. w Wrocław

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 50 dni.
 Pytanie

Na jakie wsparcie w XLINE Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

Mariusz Nowy wpis
Inne

Czyli ogólnie jest to wymagająca firma tak?

obecny pracownik

Pracuję w firmie od kilku lat i zupełnie nie zgadzam się z komentarzami. Niestety w dzisiejszych czasach trudniej jest pochwalić, łatwiej jest anonimowo oskarżyć, zaatakować. Jest to przykre w przypadku niesprawiedliwych komentarzy. W firmie XLINE widać duże zaangażowanie wszystkich. Często problemy rozwiązuje się wspólnie angażując cały zespół. Atmosfera jest z jednej strony ciepła, a z drugiej czuć wymagania dotyczące wykonywania pracy. Być może to jest problemem dla ludzi, którzy odeszli z firmy i próbują zepsuć reputację firmy. Pracują tu oprócz szefów jednak inni ludzie, którzy nie zasługują na to, by niszczyć ich miejsca pracy tylko z powodu jakichś indywidualnych złych pobudek. Przykry jest poziom wypowiedzi i niesłuszne oskarżenia. Nie ma w dzisiejszych czasach idealnych pracodawców, tak i tu szefowie czasem bywają niesprawiedliwi i popełniają błędy, ale potrafią się do nich przyznać i próbować zrekompensować jeśli zrobili coś z krzywdą dla innych. Niestety niewiele osób tą samą miarą mierzy swoich pracodawców i siebie. Niejednokrotnie w firmie zawodzą pracownicy i mają problem z szczerością, czy z przyjęciem odpowiedzialności, co obciąża nie tyle samą firmę, ale ludzi w niej pracujących. I własnie o tym się dziś zapomina, ale odejść z klasą nie każdy potrafi. Przemyśl dwa razy co napiszesz, bo swoim niesprawiedliwym komentarzem robisz krzywdę nie tylko byłym szefom czy firmie, ale też pracownikom, którzy postanowili zostać i pracować dalej, bo wierzą, że jest to fajne miejsce do pracy.

Dzięki Bogu były pracownik Nowy wpis
@obecny pracownik

Widocznie pracowaliśmy w innych firmach bo to co się w tej firmie działo kiedy byłem pracownikiem przekraczało wszelkie granice.

Były pracownik Nowy wpis

Jestem byłym pracownikiem i negatywne opinie wg mnie są mocno naciągane. Pracowałem w Xline pół roku i pieniądze zawsze na czas, całość zawsze szła na konto. W moim przypadku nie ta branża i nie ten czas. O byłym szefostwie mogę mówić tylko pozytywnie.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna to zwykle stresujące wydarzenie. Czy ta w XLINE Sp. z o.o. się do takich zaliczała? A może wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię.
logo firmy Pracownik produkcji wyrobów gumowych
Brzozówka
Pavi Sorte Sp. z o.o.
(27 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Gość

Bardzo kiepska firma, nie płacą na czas, najniższa krajowa reszta do ręki. Kompletny brak szacunku dla pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Johny Brawo

Nie polecam, firma fatalnie zarządzana, udająca wielką korporacje. W praktyce to tylko ciągle szukanie afery i straszenie konsekwencjami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick

Firma, w której wyznaje się zasadę że wina leży zawsze po stronie pracownika a nie szefostwa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł

Kiedyś szukali do pracy serwisanta. Poszedłem na rozmowę i szybko wyszedłem. Najniższa krajowa reszte do ręki. Poszedłem na rozmowę do konkurencyjnej firmy , propozycja. 3500 na ręke plus premia na umowie tak samo. Wybór był oczywisty. Teraz oczywiście więcej zarbiam. Teraz widzę ,że to był dobry wybór. Chcesz idź na rozmowę , ale nie myśl o kokosach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@Paweł

Niestety nie znamy takich przypadków. Żaden z serwisantów pracujących nie pracuje na takich warunkach. A na rozmowie kwalifikacyjnych nigdy nie podajemy finansowych warunków współpracy. Skąd ta błędna informacja ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Xline

Widzę w odpowiedziach że nie macie w ogóle problemów. Nie podajecie na rozmowie o pracę warunków współpracy? To kiedy? Przy podpisywaniu umowy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były klient
@Były pracownik

Dziwne skoro ostatnio wszyscy serwisanci się zwolnili. Gdyby rzeczywiście warunki były takie jakie podobno macie to by nikt nie uciekał.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Romek
@Xline

To kiedy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@Były klient

Kolejna błędna informacja :) Obsługujemy obecnie wszystkie nasze kontrakty za pośrednictwem naszych serwisantów. Najstarszy z serwisantów pracuje u nas 13 lat :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@Były pracownik

Problemy są, tak jak w każdej firmie, ale innej natury niż te opisywane na tym portalu. Warunki współpracy podajemy po wyborze danego kandydata do pracy. Nigdy wcześniej :) Stąd informacje uważam za nieprawdziwe.

Już były klient
@Xline

A tak duża i prężnie rozwijająca się firma ilu posiada serwisantów do obsługi maszyn?? Pytam z ciekawości, bo czekałem ponad tydzień i się nie doczekałem więc wezwałem inny serwis. Dodzwonić się faktycznie było ciężko, ale najgorsza byłą rozmowa z Panią, traktowanie z góry, tak się klienta który chce zostawić pieniądze w firmie nie traktuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
adam
@Już były klient

Maja jednego staż pracy 13 lat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xc
@Już były klient

Xline macie fajną stronę w sieci:))))!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ala
@adam

o 13 lat za długo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
x daleko do takiej marki
@Xline

Pracuje chaytatywnie. Człowieku zastanów się co piszesz. KIedy ustalasz warunki płacowe po podpisaniu umowy ? Szukają jeleni do pracy!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@Były pracownik

Warunki podajemy przed podpisaniem umowy. Jeśli druga strona jest zainteresowana to podpisujemy umowę. Nigdy nie podajemy warunków współpracy przed wyborem kandydata do praca. Wynika to z tego, że warunki płacowe są uzależnione od wielu czynników, jak np. doświadczenie. Stąd nie znam takiej sytuacji, by ktoś wyszedł podczas rozmowy kwalifikacyjnej niezadowolony z warunków płacowych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@Już były klient

Proszę o szczegóły na maila. Średni czas oczekiwania na serwis to następny dzień roboczy. Od lat utrzymujemy takie standardy. Jednak pracują u nas tylko ludzie i oni popełniają błędy. W tej chwili zgłoszenia przyjmują 2 osoby, stąd jeśli pojawił się problem to proszę o więcej szczegółów na naszego maila firmowego. Chętnie zweryfikujemy problem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Duża korporacja

Jaka firma taka strona czyli jej brak. Firma z branży IT a strony internetowej nie mają. Naprawdę gratulacje Panowie. Problem z komunikacją nawet jej brak. Telefony zajęte. Obsługa beznadziejna bardzo nie miła. Serwis hmm lepiej nie pisać. Zamówiłem inny serwis z Wrocławia, przyjechał naprawił jeszcze podpisałem dużą umowę serwisową na inne odziały. Panowie takim postępowaniem szczególnie do klientów nie ma bytu dla takiej firmy. Pierwszy raz coś takiego widziałem. Nie polecam takiego serwisu wręcz odradzam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A
@Duża korporacja

Dobre

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin

skąd te opinie pytam się ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prezes

Słaby serwis naprawiający drukarki. Przyjechał serwisant nie podołał zadaniu. Inny serwis przyjechał naprawił urządzenie. Próby kontaktu z obsługą klienta beznadziejny wręcz to jest wyzwanie. Szkoda kasy i czasu na taką usługę serwisową. Nigdy więcej takiego serwisu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@Prezes

Proszę o informację w jaki sposób kontaktował się Pan z biurem obsługi i czy wykorzystał Pan kanał mailowy ? jeśli tak to kiedy i z jakiego adresu - wyjaśnimy sprawę. Proszę o więcej informacji na temat usługi - chętnie poprawimy ewentualne błędy, jeśli nam je ktoś wskaże. Systematycznie szkolimy naszych serwisantów technicznie wysyłając ich na szkolenia także za granicę. Mamy certyfikaty i poświadczenia autoryzacyjne, ale jesteśmy tylko ludźmi, a ludzie się uczą całe życie. Łatwiej jednak gdy możemy podejść do tego merytorycznie, a nie czytać o tym w anonimowych postach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

Nie zapłacili za wykonaną prace i za zaległy urlop.Otrzymanie tylko najniższej krajowej. Gdzie są moje pieniądze pytam się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@były pracownik

Witam serdecznie, Nie rozumiem wpisu. Pensje są co miesiąc 10-tego. Są ustawowym obowiązkiem każdego przedsiębiorcy i w razie braku wypłaty podlegają urzędowej karze. Nie znam przypadku braku wypłaty wynagrodzenia, a także nie mamy żadnej toczącej się sprawy w Sądzie (można to sprawdzić). Wpis uznaję za bezzasadny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
heeee
@Xline

To ty jesteś bezzasadny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@heeee

Możliwe... cokolwiek to znaczy, ale wolę rozmawiać merytorycznie, a nie zdawkowo i w sposób niekulturalny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były klient

Na początku niby wszystko było super. Współpraca w zasadzie wydawała się bezproblemowa. Jednak po pewnym czasie dało się zaobserwować wyraźny spadek jakości obsługi a w zasadzie jej brak. Już sam telefon do firmy to było wyzwanie. Wielokrotnie nie można było się dodzwonić, a e-maile na pocztę nie dochodziły. W końcu uznałem, że dalsza współpraca z tą firmą nie ma sensu. Sądząc po opiniach to szefowie nie szanują swoich pracowników a teraz się okazuję, że przestają również szanować klientów. Wezwałem inny serwis, który przybył na następny dzień i usterkę naprawił od ręki. Panowie z xline w ten sposób rynku nie zwojujecie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@Były klient

Witam serdecznie, Proszę o szczegóły - sprawdzimy z czego wynikał problem. Na obsłudze jest kilka osób do dyspozycji. Oprócz telefonu stacjonarnego są dostępne również komórkowe, a poczta działa bez zarzutu. Jeśli wyniknął jakiś problem chętnie sprawdzimy jaka była jego przyczyna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
X-men
@Xline

Nic nie działa w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@X-men

internet na przykład działa... i wiele innych rzeczy również :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

Gdzie są moje pieniądze!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@były pracownik

Niestety nie wiem :/ I nie bardzo chcę wiedzieć :) Nasi pracownicy obecni i już niepracujący otrzymali wszystkie swoje uposażenia na czas.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin

Skąd te opinie ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick

Prezesi dbają tylko o siebie o swoich i o swoje kieszenie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktoś
@Nick

Bardzo dobrze robią. Masz wybór albo pracować za grosze jakie tam płacą, albo rozwijać się dalej ale w innej firmie. To jest twój wybór. Bardzo dobrze,że dbają o siebie i o swoich. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@Ktoś

To idź tam do pracy, zobaczymy czy tak będziesz się mieć dobrze. no chyba że jesteś kolegą / koleżanką to wtedy tak.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@Nick

Witam, Oczywiście, że dbamy o swoich najlepszych najbardziej, a z najgorszymi się rozstajemy. Aby firma mogła dobrze funkcjonować to trzeba dbać o tych, którzy na to zasługują, a z pozostałymi, którzy nie odnajdują się w sprawach codziennych spraw firmy po prostu unikamy współpracy. Dlaczego dobrzy pracownicy mają cierpieć z powodu złej pracy pozostałych ? Ci co się nie sprawdzili oczywiście mają pretensje, ale nie jesteśmy instytucją charytatywną. Dlatego, by u nas pracować trzeba wykazać się zaangażowaniem i chęcią poprawy procesów w firmie w celu podnoszenia jej standardów, minimalizowania marnotrastw i zwiększania jej rentowności. Tego oczekujemy od naszych pracowników :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Nie szanują pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ryc

Słabo płacą. Szkoda czasu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@Ryc

Każdy nawiązując stosunek pracy decyduje czy warunki współpracy są dla niego akceptowalne. Jeśli oferowany poziom zarobków nie jest atrakcyjny to trudno. Proponujemy warunki płacy, które według nas są adekwatne do stanowiska. Nie wszystkim to oczywiście odpowiada, ale wiele osób nawiązuje z nami współpracę otrzymując systematycznie zwiększenie pensji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ciekawość
@Xline

A co powiecie na temat dawania kasy do łapy drogi Xline? No i nawiązując do starego powiedzonka "Tylko winny się tłumaczy". Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Ciekawość

Brawo ktoś coś mądrego napisał. Szkoda czasu dla tej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@Ciekawość

Nie bardzo rozumiem argument "Tylko winny się tłumaczy". Idea rozwiązania ,sporu np. przed Sądem, to wytłumaczenie swoich argumentów przez obie strony. Czyli ten który się nie tłumaczy jest winny... trochę dziecinne rozumowanie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Xline

To twoje rozumowanie jest dziecinne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@anonymous

Ma Pan/Pani prawo tak sądzić :) jednak nie wyobrażam się nie wytłumaczyć gdy ktoś stawia poważne i nieuzasadnione oskarżenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
człowiek
@Xline

Nieuzasadnione ? Jeżeli co drugi komentarz jest o tym, że dajecie pracownikom marne wypłaty pod stołem? Tą sprawą powinien zainteresować się urząd skarbowy i inne odpowiednie instytucje państwowe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@człowiek

Mieliśmy w tym roku inspekcję PIP i nie wykazała żadnych nieprawidłowości. Urząd Skarbowy i ZUS też już nas kontrolował i przeszliśmy kontrolę bez zarzutu. Nie mamy żadnej sprawy w Sądzie Pracy. Mamy pracowników z kilkuletnim stażem, część pracuje ponad rok, część już kilka miesięcy i może nie wszyscy są szczęśliwi z warunków współpracy - zawsze mogłoby być lepiej, jednak nie mamy doniesień o tym by warunki były złe. Świadczy o tym również niska ilość rezygnacji z pracy, a stanowczo nas przybywa - firma bardzo się rozwija :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin
@Xline

To skąd te opinie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

Mój na szczęście były pracodawca. Złożyłam wypowiedzenie się po czym nie została mi wypłacona druga część wkasy (ta do "ręki"). Prezesi firmy nie odbierają telefonów i nie odpisują smsów. Widać nie widzą w tym nic dziwnego. Zdecydowania odradzam. Szkoda marnować czas pracować w firmie w której nie szanuje się pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@były pracownik

Też tak miałem. Zdecydowanie odradzam. Radzę zadać pytanie czy jest sens pracy w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@były pracownik

To samo nie wypłacili pieniędzy reszty wypłaty. Szkoda gadać

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@były pracownik

Niestety nie znane są nam przypadki braku rozliczeń z naszymi byłymi pracownikami. Natomiast nie każdy pracownik musi być zadowolony ze współpracy z nami. Dokładamy jednak starań by atmosfera w firmie była przyjazna, a naszą dewizą jest odpowiedzialność w biznesie, także w współpracy z naszymi byłymi pracownikami. Wiele osób jest to w stanie potwierdzić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sam
@Xline

Tak się żegnacie z byłym pracownikami. Opinie same się piszą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rej
@były pracownik

Potwierdzam to samo zaległe pieniądze tzw. do ręki. Nie wspomnę o urlopie zaległym.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@Rej

Niestety nie znamy takich procederów w naszej firmie. Brak realizacji ustawowo przewidzianych przywilejów pracowniczych powinien się każdorazowo wiązać ze zgłoszeniem tego faktu do Sądu Pracy. Obecnie nie posiadamy żadnych sporów w ww. Sądzie. Może nie piszesz o właściwej firmie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@były pracownik

Na tym forum wypowiada się bardzo dużo byłych pracowników, choć na przestrzeni 14 lat nie odeszło z naszej firmy, aż tak dużo pracowników, a na palcach jednej ręki policzyć można tych, których mieli swoje czasem uzasadnione rozczarowania z współpracy z firmą. To jest jednak normalne. W firmach pracują tylko ludzie i czasem nie potrafią się dogadać między sobą. Na szczęście jest to układ wzajemny i można go w prosty sposób rozwiązać. Jednak ostatni poziom aktywności "byłych pracowników" wskazuje bardziej na celowe działanie jednej osoby. Przykre, bo uznajemy zasadę, że wszystkie spory można rozwiązać poprzez rozmowę i taki model zarządzania promujemy w firmie. Dojrzałość człowieka określa się jednak po jego czynach :) Przykro nam, że nie udało się tego załatwić w dojrzały sposób... Hejt w internecie jest prostszy, bo anonimowy :/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@Sam

Żegnamy się zawsze z klasą, podając rękę i dziękując za współpracę. Szkoda, że nie każdy to docenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prezes
@Xline

Śmieszne to co ktoś napisał. Szkoda czasu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktoś
@były pracownik

Nie wypłacili kasy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@Ktoś

Nie znamy przypadku braku rozliczenia się z byłym pracownikiem - każdy otrzymał od nas stosowne wynagrodzenie. W innym przypadku mielibyśmy problemy z inspekcją pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik jeszcze

Marna kasa. Już mam coś innego nagrane. Więc chwila moment i mnie nie będzie. Nie polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@pracownik jeszcze

Co prawda nie płacimy jak dobra korporacja, ale każdy ma możliwość negocjacji. Wszystko zależy od umiejętności, doświadczenia i zaangażowania. Poza tym jest możliwa ścieżka rozwoju - chętnie doszkalamy pracowników. Niestety nie każdy to docenia, szczególnie ten kto ma duże roszczenia, a mało od siebie daje. Dlatego praca u nas nie jest dla każdego :) Wolimy pracować z silnym i dobrze zmotywowanym i zaangażowanym zespołem. Dla takiego zespołu warto przychodzić do pracy :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obecny pracownik
@Xline

Bzdury piszesz człowieku. Śmiać mi się chce. Silny zmotywowany zespół za marne grosze. Człowieku zastanów się co ty piszesz. Płacicie marne psie pieniądze. Pod stołem dajecie pieniądze. Jesteście tacy wspaniali a opinie na forum negatywne. Bzdury bzdury bzdury piszesz. Najgorsza firma w jakiej pracuję . Trzeba to zmienić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xline
@obecny pracownik

W dzisiejszych czasach mamy rynek pracownika, więc każdy z nas ma wybór. Jeśli warunki są nieatrakcyjne to uważam, że należy podjąć decyzję o rozstaniu. Nie ma co się męczyć nawzajem :) Wolimy gdy nasz zespół będzie składał się z osób zadowolonych z pracy :) Stąd Ci, którzy akceptują warunki współpracy i są z pracy z nami zadowoleni pracują z nami latami. Najstarszy pracownik pracuje z nami od 2005 roku, kiedy firma jeszcze miała inną osobowość prawną :) Cenimy sobie zaangażowanie wobec firmy i odpowiednio to wynagradzamy :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o XLINE Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
XLINE Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 37 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kazimierza Michalczyka 14
    53-633 Wrocław
  • NIP: 8942996848 KRS: 0000360579
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
XLINE Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii