Dziwni ludzie tylko narzekać potrafią , MMJ internet mam od 15 lat zawsze jest Ok były małe usterki ale od ręki usuwane .Mili i rzetelni Polecam
Facet co ty fanzolisz, możne na początku było OKEY bo starali się o klienta, a teraz to mają w "D". Teraz tylko dbają o siebie nie o klienta.
Hej, chciałabym zatrudnić się w firmie, ale do pracy w biurze, a widzę tu i w sieci ogłoszenia właśnie dla montera, dla serwisanta. Ale nie ma ogłoszeń żadnych do administracji. Czy są jakieś wakaty teraz w biurze, nawet na jakieś niższe stanowiska? Może jest miejsce dla pracownika do obsługi klienta, na infolinie??
Intern nie działa bardzo częste awarie wolny nie polecam
Jak kiedyś firma szukała pracownika jako Monter sieci teletechnicznych i dawali pensję 3400 - 3600 zł. A obecnie jaka jest pensja? Wiecie czy ta kasa jakoś urosła ostatnio?
Dziwni ludzie tylko narzekać potrafią , MMJ internet mam od 15 lat zawsze jest Ok były małe usterki ale od ręki usuwane .Mili i rzetelni Polecam
Facet co ty fanzolisz, możne na początku było OKEY bo starali się o klienta, a teraz to mają w "D". Teraz tylko dbają o siebie nie o klienta.
Zainteresowało mnie pewne ogłoszenie w necie od tej firmy na stanowisko Młodszego serwisanta sieci teleinformatycznej. Może wiecie coś o tym, jaką kasę firma oferuje? Chodzi o pensję dla kogoś, kto nie ma doświadczenia w branży. Można dostać 4000 zł netto podstawowej pensji?
cały czas są jakieś problemy nie polecam
Korzystam z internetu od dłuższego czasu i cały czas są z nim jakieś problemu nie polecam
MMJ często dostarcza Internet o wiele wolniejszy od tego na papierku (o ile w ogóle dostarcza) .
Wiesz, nigdzie nie jest to stałe, w umowie często masz podane, że prędkość, którą podają w reklamach jest prędkością maksymalną. Stawiam, że tego nie czytałeś, ale nie dziwię się, bo mało kto zwraca na to uwagę. A przerwy w dostawie jak często się zdarzają? Bo na to akurat nie ma już wytłumaczenia.
Niestety sporo w tym prawdy, sprawdzać trzeba wszystko zanim się podpisze bo potem takie kwiatki wychodzą...
Czyli w sumie tutaj firma nie robi żadnej krzywdy, tylko samego siebie można ewentualnie na coś tu nadziać?
Dzień dobry W związku z nieodpowiedzialnością z Państwa strony oraz lekceważeniem klienta ,nie polecam firmy MMJ Od dnia 10.10 br próbujemy się skontaktować - nie zawsze skutecznie Mamy mamy problem z internetem oraz telewizją !!!! Czujemy się lekceważeni przez pracowników sieci MMJ . Dostajemy błędne informację o tym ,że kabel jest popsuty , że telewizor ma defekt ,po czym wymieniony zostaje kabel ,problem zostaje ten sam , odbiornik telewizyjny jest ok !!!!!!!!!!!!!!! Zadaję tylko pytanie , kto zwróci mi koszty mojej dniówki pracy ,ponieważ moja praca polega na zdalnej pracy przez internet , kto poniesie za to konsekwencje.........??? Lekceważenie przez MMJ naszej rodziny udawania nam,kim dla nich jest klient po podpisaniu z umowy na świadczenie usług. w 100% nie polecamy
Twoje niezadowolenie z wykonanej usługi widać w opinii i wpływa to na wizerunek firmy. Wykonawaca zapewne ma jakiś czas na usuniecie usterki. Napisz jeśli sytuacja wróci do normy.
Potwierdzam, firma nierzetelna.... . Internet po podpisaniu umowy działał kilka dni, później zaczęły się schody, moim obowiązkiem zgodnie z podpisaną umową z nimi - był wymóg płacenia za nieistniejący Internet. Rozmowa z pseudo biurem obsługi klienta kończyła się na bezczelnych obiecankach i zwalaniu winy na budynek za awarie Internetu. Moja rozmowa osobista "chyba z właścicielem" tej pseudo firmy nie przyniosła żadnego efektu, ten "ktoś" nawet nie potrafił się wysłowić w języku polskim. Bez komentarza..... . Nikt z nas nie jest anonimowy pisząc swoje opinie. Podpisywałam umowę na dostawę Internetu w dobrej wierze, nie sądziłam wówczas, ze trafiłam na (usunięte przez administratora) którzy skierowali sprawę do komornika, umowa jest umową. W moim subiektywnym odczuciu jest to działanie celowe.
Firma MMJ świadczyła mi Internet przed dobre pale lat. Niestety nie działał jak powinien. Często się zacinał, nie można było procować na laptopie w innym pomieszczeniu po za tym gdzie był router. Nie raz zgłaszałam tą w serwisu i owszem pracownik tej firmy przyjeżdżał i coś próbował naprawić ale bez efektu. W 2019 roku zdecydowałam się na inna firmą, która świadczy mi usługi do teraz a z MMJ wypowiedziałam umowę. I tu jest najlepsze... Po wypowiedzeniu umowy otrzymałam pismo ,że mam do zapłaty 1550 zł ponieważ moja umowa właśnie się przedłużyła na kolejne 24 miesiące. Nikt mnie o tym nie poinformował. Nikt nie zadzwonił nie napisał maile, że umowa mi się kończy itp. Próbowałam się dogadać aby powyższą kwotę rozłożyć na raty lub anulować ze względu na to,że byłam ich klientem od 10 lat z terminowymi wpłatami. Niestety moja prośba skończyła się tym że sprawa trafiła do sądu i do komornika. Zdaję sobie sprawę, że to moje niedopatrzenie co do treści umowy ale liczyłam że po tylu latach współpracy można iść klientowi na rękę. No ale cóż...widocznie Firma MMJ liczy na takie niedopatrzenia klientów jak moje. Proszę uważać przy wypowiedzeniu umowy bo może być problem jak w moim przypadku.
Miałam analogiczną sytuację, niestety nie polecam. Kompletny brak profesjonalizmu, bardzo nierzetelna firma.
Uwaga na nielegalne praktyki przez firmę MMJ jeżeli skończy ci się umowa przedłużają ją automatycznie na kolejne 3 lata a jak chcesz wypowiedzieć to odwalają słone kary. Omijać firmę szerokim łukiem pomimo nakazu o zaprzestaniu nielegalnych praktykach i karze wydanych przez UOKiK dalej praktykują ten preceder.
Czy wiesz co zrobić? Mam dokładnie taki problem. Trzeba do sądu czy jakieś pismo wystarczy
Informacje o tym kiedy kończy się umowa zawsze wysyłają na meila. Poza tym przy nowych umowach sam decydujesz czy po danym czasie chcesz ją przedłużać.
Ale jak to, kary za złożenie wypowiedzenia? Czy to jest gdzieś w umowie zawarte? Ja nie wiem, czy tak można.
Niestety nie polecam tej pseudo-firmy,,, . Podpisałam w nimi umowę na dostawę Internetu w moim biurze, Internet działał tydzień, po tygodniu zaczęły się problemy - przestał działać. Usuwanie awarii trwało tygodniami, twierdzili ze to nie ich wina, tylko biurowca :), a w końcu Internetu nie było wcale, moje biuro przestało działać, ci (usunięte przez administratora) żądali co miesiąc zapłaty za Internet, którego nie było. Jak miałam płacić za cos czego nie było, umowa była na dostawę internetu, którego nie było.. Byłam zmuszona podpisać umowę z innym dostawcą internetu, na szczęście uczciwym, który solidnie wywiązywał się z umowy. A oszustami z mmj sprawa skończyła się w sadzie i u komornika. Piszę ku przestrodze - za nim podpiszecie z nimi umowę zastanówcie się. Pisze o tym fakcie z pełną odpowiedzialnością - nie dajcie się (usunięte przez administratora)
internet to jakieś (usunięte przez administratora) działa wtedy kiedy chce kochane 2 MB/s idzie do 10KB/s czasem wejść w przeglądarkę ciężko
Jak jest spowolniony Internet to znaczy że nie opłaciłeś w terminie abonamentu. Taka jest praktyka zamiast naliczania odsetek za nie zapłacone rachunki. Moim zdaniem lepsze rozwiązanie niż płacenie więcej za gapiostwo.
Cześć, jakie możliwości podwyżki przewidziane są dla serwisanta w Mmj? Czy pracodawca sam docenia pracownika wynagradzając go w taki sposób? Czy może trzeba samemu się ubiegać o nią? O ile może wzrosnąć nam pensja w ciągu roku od zatrudnienia?
ja tak samo mialem problem z tv i internetem 2 godz bylo dobrze a pusniej nic i tak wkulko zrezygnowalem w ciagu 2 tygodni od podpisania umowy ma wszystko z upc i nie zaluje jezeli chodzi o awarie jak sa to natychmiast sa usuwane kazdemu upc polecam i ten ktos zalowac nie bendzie dobra szybkosc zlacza internetowego tyle ile ma byc to jest ja mam 300 mg i smiga az sie kopci polecam to kazdemu i tel tak samo nie ma wifi na tv tylko jest osobne zlacze na wszystko bezposrednie jak komus sie niechce kabelka ciagnac to juz jest jego sprawa
Tak sobie czytam i czytam i nie wierzę w to co czytam. GOWORK.PL służy do oceny firmy jako pracodawcy, zaraz zaczniecie pisać, że wyczytaliście w internecie domowy sposób na usuniecie grzybicy paznokci. Nie pomogło winny MMJ.
Jakim trzeba być debilem żeby pisać tu takie rzeczy zupełnie nie na temat. Ludzie jak macie problem to są inne skuteczne drogi ich rozwiązania. Gdyby ktoś nie wiedział to podpowiem: reklamacja, serwis a w krytycznych przypadkach urząd ochrony konsumenta. Poza tym czytajcie umowy a nie podpisujecie jak leci wszystko jak pan długopis.
Kto zatrudnia tych ludzi? Porażkai dramat jak i usługi tak i obsługa. Panie w biurze bardzo odpryskliwe i jeden król który siedzi za ścianą i wydziera sie na ludzi którzy przychodzą z problem, brawa dla Pana! Jestes człowieku żałosny! Po zgłoszeniu problemu doczekałam sie wielkiego znawcy w domu i tak samo po przedstawieniu pproblemu i informacji ze kabla dodatkowego nie było uslyszlam to ja jestem specjalistą po stwierdzeniu ze pracownica nie dala kabla to nawet nie uslyszlam przepraszam. Byle do końca umowy i uciekam od tych żałosnych ludzi. Osoba która jest odpowiedzialna za ich zatrudnienie powinna isc jako pierwsza do zwolnia. Nie polecam!!!!!
To jest masakra 3 tygodnie czekam i awaria nie usunięta.
A jaka to dokładnie awaria i jaki podano Ci czas oczekiwania? Próbowałeś raz jeszcze kontaktować się z firmą w tej sprawie? Może to by coś przyspieszyło?
Jaka macie hierarchie w firmie?
Jakie zmiany (godziny) tu są?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Mmj Marcin Janos?
Zobacz opinie na temat firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Mmj Marcin Janos tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.