Opinie o Universal Agent w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Universal Agent. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Universal Agent o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Universal Agent w Kraków

Magda Nowy wpis
Inne

Czy firma zmieniała nazwę ?

Marta Nowy wpis
Inne

@Szyszka skąd taka informacja, że firma upadła? W krsie możemy sprawdzić, że firma Universal Agent nadal istnieje. Czy ktoś pracuje obecnie w tej firmie? Czy możecie powiedzieć coś o warunkach pracy? Czy polecacie pracę w Universal Agent?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kin Nowy wpis
@Marta

Universal Agent, jak i cała Grupa DataContact, zostało przejęte przez inny podmiot o nazwie Armatis-lc. UA na Zabłociu już nie istnieje i dalsze "zachęcanie do dyskusji" poprzez powtarzające się pytania nie ma najmniejszego sensu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szyszka Nowy wpis

ta firma upadła sasasaasasaasa rynek zweryfikował tych "ludzi byznesu"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne

@Junior86 widzę, że nikt nie zdążył Ci odpisać. Czy udało Ci się aplikować do Universal Agent? Jeśli tak to opowiesz o tym jak przebiegła rekrutacja? Czego można się spodziewać na rozmowie kwalifikacyjnej? A może zostałaś już przyjęta do firmy i podzielisz się swoimi pierwszymi wrażeniami z pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Telefon po wysłaniu cv, umówione spotkanie na następny dzień, brak problemów z dotarciem.

Pytania

Typowe o dyspozycyjność, nastawienie i motywację, potem sprzedaż kwiatka który stał w rogu, nietypowe zastosowania widelca.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MAG / TIG / ELEKTRODA
Kraków
INDMONT sp. z o.o. sp. komandytowa
(207 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Marta
Inne

Czy ktoś będzie aplikować? Obecnie szukają na stanowiska: Specjalista ds. obsługi Klienta, Pracownik Biurowy ze znajomością j. niemieckiego, Praca biurowa w centrum Krakowa, Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz promowanie produktów i usług. Może ktoś pracował na którymś stanowisku i podzieli się z nami opinią?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Junior86
@Marta

Tez jestem zainteresowana ta praca, moze ktos cos więcej napisac ?? Jakie zarobki, jaka atmosfera, jacy liderzy??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hahfyuhi

@ mm - a czemu ma złe opinie wśród klientów? jaki powód ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick

generalnie pierwsze wrażenia w porządku. podjąłem tam pracę niedawno. praca ciężka ale atmosfera w porządku i ludzie też. stawki ok. lepsze niż w większości cc. po wpisach które tu i na innych forach czytałem myślałem nad tym żeby zrezygnować w trakcie szkolenia ale widzę że nie było warto tego robić. jak na krakowski rynek cc konkurencyjne w stosunku do każdego cc. jedno z lepszych cc w Krakowie. bynajmniej nie jestem liderem który wypisuje pozytywny komentarz bo mu za to płacą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TMB

Spora część komentarzy tutaj to albo krótkie pytania o pracodawcę, albo coś na kształt reklamowania ofert pracy. Dlatego postanowiłem, że sam pokrótce opiszę swoje doświadczenia. Zacznę od tego, co od razu rzucało się w oczy. A raczej w nos. W tym samym budynku funkcjonuje siłownia. Nie wiem czy to wina braku klimatyzacji, ale na klatce schodowej stale unosi się dość charakterystyczny zapaszek. Co prawda w samym biurze już tego nie czuć, jednak przechodzenie przez drzwi wejściowe do najprzyjemniejszych rzeczy z rana (każdego dnia) nie należało. Gdzie trafiłem? Otóż tam, gdzie zawsze potrzebują najwięcej osób i jednocześnie jest największa rotacja - projekt nc+. Oczywiście umowa zlecenie na czas nieokreślony, ale nie miałem jakoś z tym problemu. Z początku myślałem, że to swego rodzaju prestiż. W końcu to znana firma, znacząca pozycja na rynku, innowacja, nowoczesność i inne "ochy" i "achy". Aby być w ogóle godzien sprzedawania produktów nc+, musiałem wcześniej odbyć szkolenie. Normalka, w większość szkolenie składało się z kwestii technicznych, tzn. zawartość pakietów albo obsługa programu. Na tym etapie wszystko wydawało się w porządku, a przede wszystkim wydawało się, że to jest raczej nietrudna praca. W końcu "tylko przedłużacie umowy ze stałymi abonentami." Po wszystkich testach zasiadłem "na słuchawce." I zobaczyłem, jak niewdzięczna jest ta praca. Praca polegała na.... no właśnie, na czym? Na sprzedaży? Zbyt delikatne słowo. Na wciskaniu pakietów na chama. Standardem dla każdego było przytaczane tutaj wielokrotnie "1 umowa w tej godzinie." Na wejściu wydawało się, że target nie jest wyśrubowany, jednak z czasem można było dojść do zupełnie innego wniosku. Tym bardziej, że wynik niekiedy zależał nie od umiejętności telemarketera, ale od szczęścia do klienta. A trzeba było tego szczęścia trochę mieć, bo klient po kilkunastu telefonach nie był skłonny do rozmowy. Ty oczywiście zgrywasz z siebie idiotę, mówisz że Twoja oferta będzie inna od oferty poprzednika. Przez brak komunikacji proponujesz to samo. I przez to masz kilkanaście razy dziennie ochotę palnąć sobie w łeb. Brakowało porządnego szkolenia z technik sprzedażowych. Generalnie dysponowaliśmy tymi samymi formułkami, które wałkowaliśmy w kółko i w kółko. "To najlepsza oferta, lepszej nie będzie", "tańszego pakietu nie ma" i tym podobne. Mam wrażenie, że niektórzy na tyle często to powtarzali, że sami w to uwierzyli. Nie było też czasu na normalne szkolenie, kiedy był wprowadzany jakiś nowy produkt lub usługa. Wszystko przeprowadzane na kolanie, nie jako osobna aktywność, ale w przerwie między rozmowami. A abonenci już na drugi dzień zadawali szczegółowe pytania, na które Ty miałeś znać odpowiedź. Zdarzały się również sytuacje, kiedy osoby bez wyniku w danym dniu były "wypuszczane do domu." Innymi słowy - nie ma sprzedaży to wypad. Przez to oczywiście nie zgadzały się potem rozpisane godziny, a pensja była mniejsza. Panująca atmosfera była na pewno wyjątkowa. Ludzie bardzo różni, każdy z innej bajki. Nie ulega jednak wątpliwości, że większość pracowników to studenci lub ludzie zaraz po studiach. Być może z tego powodu nastawienie między ludźmi było raczej na luzie. Nie dochodziło do żadnych incydentów, krzyków czy kłótni. Pomimo tego praca była raczej stresująca. Powody do stresu były różne: metoda motywacyjna liderów pt. "kropla drąży skałę", nieprzyjemne rozmowy z wkurzonymi klientami, brak wyniku, świadomość robienia z siebie głupka przed klientem i wiele innych. Co do zarobków - stawka na godzinę zależała od liczby przepracowanych godzin w miesiącu. Więcej godzin to większa stawka - nie było w tym zbyt dużej filozofii. Inna sprawa to mityczne już premie. Wypłacane były tylko pod warunkiem co najmniej jednej sprzedaży na godzinę. Co prawda ten wskaźnik nie był obliczany z dokładnością co do sekundy, ale dołowały takie sytuacje, gdy przez połowę dnia sprzedaż szła bez problemu, po czym następował nieoczekiwany kryzys i cała premia szła się j.... . Oprócz standardowej premii sprzedażowej były dodatkowe bonusy pieniężne lub rzeczowe. Te dodatki nie zależały już na szczęście od skuteczności. Moim zdaniem płaca jest poniżej przeciętnej jak na krakowskie warunki. Teraz pojawia się, przynajmniej dla niektórych osób, mocna strona pracodawcy - bardzo elastyczne godziny pracy. Można było się rozpisać dosłownie w dowolny sposób (w godzinach funkcjonowania biura) i przykładowo zafundować sobie dłuższy weekend. Dodatkowo rozpiska była z każdego tygodnia na tydzień, więc nikt nie musiał bawić się w jasnowidza. Co więcej, dodatkowe godziny poza harmonogramem nie były w żaden sposób wymuszane. Wypłacalność pracodawcy też była bez problemu. Wynagrodzenie zawsze otrzymywałem w terminie. Podsumujmy: praca dobra dla studenta b

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Urszula

Pracowałam tam, przez dwa tygodnie, przez ten czas nie dostałam umowy, mieliśmy dostać certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu ale tego tez później nie chcieli wydać. Tak więc ani pieniędzy ani umowy ani certyfikatu. Teraz jestem mądrzejsza i zgłosiłabym to inspekcji pracy, wtedy niestety nie przyszło mi to do głowy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magic

Nie "za czat", tylko za kilka czatów obsługiwanych jednocześnie :) lub za rozmowy na infolinii. Stawka jest dobra, ale jest to też duża wiedza, jaką trzeba mieć na tym projekcie i odpowiedzialność, ponieważ klienci mają różne problemy, które należy szybko i jak najlepiej rozwiązać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nokasha

Nie polecam tej agencji, ostatnio byłam na rozmowie i Pani dopiero PO rozmowie oświadczyła mi, że rekturacja na stanowisko została wstrzymana.. A mogła powiedzieć to przez tel, a ja musiałam sie przez całe miasto przebijać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
truuskaawka

A słyszat ktoś o mailowej obsłudze klienta niemieckiego?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz

jaka jest atmosfera na innych projektach niż niemieckojęzyczne nie wiem, ale z tego co widać w pokoju socjalnym, kiedy przychodzą ludzie z różnych projektów to jest ok

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz

pracuje sie spokojnie a atmosfera jest domowa bo na projekcie jest w tej chwili malo osob

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
truuskaawka

A ile można zarobić miesięcznie przy takim projekcie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz
@truuskaawka

pensja zależy od ilości przepracowanych godzin. 16 zł za godz brutto, jaka kwota netto z tego wyjdzie zalezy czy jestes studentem czy nie, student pracujac po 8 godz dziennie powinien zarobic ok 2200

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
truuskaawka

Czy ktoś wie, jak się pracuje przy projektach niemieckojęzycznych?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz
@truuskaawka

praca na infolinii niemieckojęzycznej - odbieranie telefonów od klientów lub na niemieckojęzycznym czacie - odpisuje się zwykle na ok 4 czaty równocześnie, godziny pracy do ustalenia, co chciałabyś wiedzieć?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magda
@truuskaawka

Okropne warunki, hałas, smród, brak miejsca , duszno, Koedukacyjna toaleta, na wszystkich pracowników tylko dwie kabiny, wiec większość przerwy tracę na podejścia czy akurat będzie wolna. Stare wyleniałe meble biurowe, nawet długopis i kartkę trzeba mieć swoją.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mikołaj

Tam zatrudniają głównie studentów, zresztą każdego jak leci bo jest rotacja ogromna, na początek 6-8 zł na rękę więc się zastanów czy jest sens robić na słuchawce za takie pieniądze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hans

Jakie jest najniższe wynagrodzenie, na ile dają umowy i czy dają kase za szkolenie? Pozdro

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Meg

czy ktoś może napisać jak pracuje się na projekcie Ryanair Infolinia niemieckojęzyczna

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nopeman

pozdro dla osob ktore szukaja infomracji w forach a nie w firmie. Mysle ze zrobicie wszedzie ogromna kariere =D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Universal Agent - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Universal Agent?

    Kandydaci do pracy w Universal Agent napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Universal Agent
Przejdź do nowych opinii