Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Universal Agent

Pracowałeś w firmie Universal Agent i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
glamour - 2014-07-02 22:11:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
dziwnie brzmi ich oferta pracy w której z góry podkreślają , że oferują pracę biurową na dobrych warunkach i jasnych zasadach
zdjecie uzytkownika
kiepskasprawa - 2014-07-09 00:33:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Nie mogę uwierzyć, że wytrzymałam tam ponad miesiąc. Byłam jedną z najlepszych osób na projekcie, sprzedaż za sprzedażą, prowizja za prowizją. Ani jednej potyczki.

I nie mogłam patrzeć na siebie w lustrze. Manipulacja ludźmi, żeby wcisnąć im nic niewarty produkt. Do dziś mnie bierze obrzydzenie, jak sobie pomyślę o metodach, jakie się tam stosuje.

Polecam ludziom pozbawionych zasad moralnych. Jeśli tylko mają zdolności komunikacyjne - zrobią tam karierę. Kosztem innych.
zdjecie uzytkownika
pikej - 2014-07-09 08:32:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Miesiac pracy i juz najlepsza? Chyba za duzo vikodinu wziełaś, a to ze nie mozesz na siebie w lustrze patrzec to nie wina twoja i universala tylko twoich rodzicow. Jakie geny taka twarz, jaka swinia taki
zdjecie uzytkownika
Gość - 2014-07-10 16:29:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Po pierwsze: jest to praca dla ludzi, którzy są wygadani, bezpośredni i PRZEDE WSZYSTKIM nie będą się czuli źle z tym, że ich zadanie polega na, mówiąc szczerze, "wciskaniu" danych produktów klientom. Jeśli ktoś pracował w call center na wychodzących to wie, że tą drogą sprzedaje się raczej mało pożądane produkty, takie jak jakieś modele samochodów, albumy albo np. przedłuża się abonamenty starając się oczywiście w pierwszej kolejności przekonać klienta do droższych umów. Z tego wynika prosty wniosek, że większość tych sytuacji wygląda tak, że konsultant przekonuje do zakupy osoby, które nie są zainteresowane, więc po prostu bywa to dość nieprzyjemne (ludzie nie chcą rozmawiać, odkładają słuchawki, proszą żeby im "dać spokój"). Dla jednych osób to nie problem, bo widzą to jako "sposobność do wykorzystania technik perswazyjnych", inne (tak jak "kiepska sprawa" z posta wyżej), nie dadzą rady, bo będą czuły wyrzuty sumienia, że proponują produkty wcale nie tak atrakcyjne, jak to przedstawiają klientom.
W sali, w której się pracuje jest tłoczno i gwarno przez cały czas. Stanowiska nie wyglądają jakby były zbytnio czyszczone, ot takie "boksy", jeden przy drugim. Na ścianach wiszą telewizory, na których pojawiają się wyniki skuteczności na projekcie i poszczególnych osób (ah te ciągłe nerwowe, ukradkowe zerknięcia pracowników, czy uda mi się wznieść w rankingu :P ) Atmosfera jest ogólnie w porządku, ale wydaje mi się, że głównie dla ludzi młodych, często takich o okolic matury, "imprezowych", co dobrze obrazują teksty pojawiające się na w.w. ekranach, kiedy komuś uda się sprzedać produkt, są to hasła typu "HAJS SIĘ ZGADZA" - spotkać się można z komentarzami, że to nieco żenujące - co kto uważa. Koordynatorzy i liderzy oczywiście mają za zadanie dbać o wyniki sprzedaży i dzieje się to np. przez pisanie pracownikom na bieżąco wiadomości w czym w rodzaju shoutboxu, mających w założeniu podnosić motywację.
Rzeczywiście na klatce, która prowadzi do firmy, nieraz unosi się nieprzyjemny zapach z siłowni, a sam budynek to taki typowy kloc otoczony betonem i jakimiś starymi hurtowniami - nic szczególnego.
Nie wiem jak to wygląda dokładnie na dzień dzisiejszy, ale jeszcze niedawno obowiązywała zasada 80 godzin, czyli minimum jakie trzeba przepracować w 1wszym miesiącu, żeby otrzymać w następnym całość wynagrodzenia (czytajcie dokładnie umowy).O zdobyciu sensownej kwoty na prowizjach raczej nie mają co liczyć osoby, które naprawdę nie są w tym świetne, na niektórych projektach sprzedanie jednej rzeczy na godzinę to już coś;)
Z tego co można zauważyć, to rekrutacja trwa tam non stop, a ogłoszenia o pracę cały czas wiszą na portalach, co chyba najlepiej świadczy o tym, że praca do łatwych nie należy i spora część osób szybko rezygnuje (ale są i tacy, którzy grzeją miejsca od dłuższego czasu - to ci, którzy w nakłanianiu innych czują się jak ryba w wodzie).
zdjecie uzytkownika
Poprostuja - 2014-07-10 17:20:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Za każdym razem, gdy widze pełne słabego szyderstwa komentarze "strażników dbających o opinie tej firmy" to chce mi sie śmiać, każdy negatywny komentarz o firmie odrazu zostaje odbity
Słabym tekstem o zabarwieniu plotki, stawiając ten komentarz jako nieprawdziwy i wymyślony fakt. Pytam sie tylko po co ? Skoro wyglada to bardzo sztucznie i mało profesjonalnie :) strażnicy spisują sie na medal, szkoda tylko ze nie we wszystkich aspektach. Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
kiepskasprawa - 2014-07-10 21:51:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [Gość - 2014-07-10 16:29:24]:
To nie jest kwestia tego, że nie dałam rady. Tak, jak pisałam - szło mi bardzo dobrze, bo mam duże umiejętności komunikacyjne: gadanę, ładny głos i jestem dość bezpośrednia. Kasa była naprawdę dobra i dlatego nie mogę dać najniższej oceny. Dla studenta, którym wtedy byłam, a który przepracował w ciągu tego miesiąca nie więcej niż 3/4 etatu, 1600 złotych na rękę to jest bardzo dobra kasa.

Ale po prostu nie czułam się z tym dobrze. W pracy cenię sobie całą masę innych rzeczy poza pieniędzmi. Dzisiaj jestem specjalistą do sprzedaży i budowania wizerunku firmy, w której obecnie pracuję. Ale atmosfera jest zupełnie inna. Fakt, sprzedaję produkt wartościowy skierowany do firm, a nie nikomu niepotrzebne albumy. Jednak zaczynając pracę, musiałam zapomnieć tego, czego mnie nauczyli w UA - nie było to łatwe, bo się to osadza w psychice mocno. Po prostu w prawdziwej, profesjonalnej sprzedaży te rzeczy nie mają racji bytu.

W pracy cenię sobie dobrą atmosferę, traktowanie pracownika, jako człowieka, a nie robota do nakręcania wyniku, możliwość wpływu na firmę, możliwość awansu, poczucie bezpieczeństwa, komfort psychiczny polegający na tym, że jeśli myślę o pracy po pracy to, dlatego że lubię, a nie dlatego, że mnie ona dręczy i nie pozwala mi spać.
Poza ciekawą (to chyba dobre słowo) atmosferą w UA oraz jakimiś tam możliwościami awansu nie znalazłam w UA żadnej z wyżej wymienionych rzeczy.

Więc tak jak piszę - jeśli ktoś nie ma z tym problemu, że będzie zarabiał kosztem innych i ma dobre umiejętności komunikacyjne to jest to dobre miejsce dla niego. Jeśli ma ktoś wysokie poczucie etyki - szkoda nerwów. Jeśli nie jest komunikatywny, ma złą dykcję - też szkoda nerwów, bo prędzej czy później UA z niego zrezygnuje (miałam znajomych, którym mówili do widzenia z dnia na dzień).

PS. Na komentarze idiotyczne, ad personam odpowiadać nie będę.
PS2. "Obrońcy UA" tutaj rzeczywiście robią jeszcze gorszy PR tej firmie.
zdjecie uzytkownika
szejker - 2014-07-11 01:16:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jeśli chodzi o Universal Agent to zgadzam się , że to praca dla dość specyficznych osób . Trzeba być na pewno wygadanym, ale to norma w pracy typu call center. @kiepska sprawa napisała o tym, że przydaje się brak etyki i to również jest charakterystyczne dla tego typu stanowisk. Nie podoba mi się jednak to, że w swoich ofertach na różnych portalach przedstawiają swoją oferte jako prace biurową na dobrych warunkach i jasnych zasadach. To już z daleka nie wygląda dobrze. Przecież każdy pomyśli od razu, że ktoś tu już kręci na samym początku rekrutacji. Zwłaszcza, że na swojej stronie w zakładce kariera mają już wyraźnie napisane na jakie stanowiska prowadzona jest rekrutacja.Także drodzy Państwo - więcej konkretów
zdjecie uzytkownika
aktóżbyinny - 2014-07-12 12:22:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@Poprostuja - pięknie powiedziane :)
zdjecie uzytkownika
wakos - 2014-07-12 15:31:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [kiepskasprawa - 2014-07-09 00:33:18]:
przecież przychodząc tutaj do firmy, raczej wiedziałeś na co się piszesz... i co nagle ruszyło Cię sumienie? to już chyba nie wina firmy UA. Z tego co piszesz to oni dopełnili wszystkiego co zaoferowali Ci na początku
zdjecie uzytkownika
kiepskasprawa - 2014-07-13 11:42:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [wakos - 2014-07-12 15:31:13]:
Można by tak powiedzieć, gdyby nie fakt, że nie było ani razu użyte słowo telemarketing ani w ogłoszeniu z ofertą o pracę ani podczas rozmowy rekrutacyjnej. Być może teraz to się zmieniło. Zatem tak naprawdę nie wiesz od początku na co się piszesz. Mówią Ci, że będziesz sprzedawać produkty PRESTIŻOWEGO, ZNANEGO na rynku klienta biznesowego (no jest to trochę na wyrost). Nie wiesz jednak, w jaki sposób będziesz je sprzedawać. To się okazuje tak naprawdę w momencie, gdy siadasz do pierwszych telefonów.

Ale jeszcze raz podkreślę: zarobki mogą być bardzo dobre, a atmosfera w pracy jest ciekawa. Ta praca może być wygodna dla studentów. Co oznacza, że nie mówię jednoznacznie, że UA jest be. Być może w pierwszym komentarzu zwróciłam uwagę jedynie na negatywne aspekty. Ale cieszę się, że w miarę dyskusji zostało to trochę zweryfikowane i że mogę przyznać, że SĄ TEŻ JAKIEŚ POZYTYWY TEJ PRACY. Proszę jednak zaakceptować mój punkt widzenia i moją opinię dotyczącą tego, że jest to praca wątpliwa etycznie i bardzo wyczerpująca psychicznie. Zresztą na dłuższą metę, jeśli ktoś z tego powodu nie podejmie pracy w UA to nawet lepiej dla UA, bo osoby, które zwracają na to uwagę nie zagrzewają i tak tam długo miejsca, a potem wielce oburzone rozpisują na różnych forach obraźliwe uwagi, często mocno ubarwione. Ja nie zamierzam się obrażać ani ubarwiać - po prostu wyraziłam swoją opinię i dziękuję za zwrócenie mi uwagi na to, że są również warte polecenia aspekty pracy UA - zarobki, elastyczność, ciekawa atmosfera, która niektórym przypada bardzo do gustu, niektórym nie.

Myślę, że za dużo tu już mojej osoby, więc serdecznie dziękuję za wartościową dyskusję.

Na koniec dodam, że nie mogę uznać tego za czas zmarnowany - w końcu, co cię nie zabije to cię wzmocni. No i wiem, jak rozmawiać, czy nie rozmawiać z telemarketerami teraz. To tylko ich praca i naprawdę nie warto drzeć na nich ryja, lepiej się rozłączyć. Pozdrawiam!
zdjecie uzytkownika
romus - 2014-07-13 16:42:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [kiepskasprawa - 2014-07-13 11:42:16]:
dzięki za wszystkie opinie. dobrze się to czytało. a co do samej pracy tutaj to rzeczywiście najważniejsza jest komunikatywność i smykałka do handlu, dobrze mieć już wcześniej jakieś doświadczenie w sprzedaży telefonicznej, żeby wiedzieć czego jednak można się tu spodziewać. Inaczej dość długo można się wdrażać
zdjecie uzytkownika
pracownica - 2014-07-17 21:02:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jeżeli nie wierzy się w produkt to nigdy się go nie sprzeda, UA rządzi pod każdym względem jeżeli chodzi o call center w Krakowie
zdjecie uzytkownika
miasaż - 2014-07-19 23:36:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jak uslyszalam, ze sprzedajecie gacie przez tel, to myslalam, ze padne, to wstyd wpisac cos takiego poxniej w cv
zdjecie uzytkownika
joł - 2014-07-20 19:29:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [miasaż - 2014-07-19 23:36:36]:
wstyd? nauczysz sie sprzedawać "gacie" to wszystko sprzedasz bracie :D
zdjecie uzytkownika
Obserwator - 2014-07-21 16:15:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Żenujące jest to, co się dzieje w tej firmie, porażka.
zdjecie uzytkownika
aaa - 2014-07-25 10:12:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Cześć.W poniedziałek idę na rozmowę kwalifikacyjną do Universal Agent.Czy ktoś mógłby napisać czy warto wogóle tracić czas na tą firmę? Wiem że niektóre firmy są niewypłacalne.Oferują 11 zl/h a to nigdy tak nie działa.Jak to jest w UA? Zarobki są ok , czy to też tylko podpucha?
zdjecie uzytkownika
abc - 2014-07-29 18:50:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
hej
Opłaca się tutaj podjąć pracę? Dokładnie chodzi mi o projekt dla telewizji kablowej? Czy jest jakaś minimalna liczba umów, które trzeba dziennie sprzedać?
zdjecie uzytkownika
Młody - 2014-08-01 10:56:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Siema wszystkim :)
Kasa jest ok - zarobisz tyle ile przepracujesz - proste. Stawke godzinowa macie zapewniona. Wzrasta ona wraz z przepracowaną liczbą godzin, wiec ma sie motywacje zeby posieciec chociazby ta godzine dluzej. Do tego prowizje, ale można je traktowac jako dodatek.
Ua póki co jest wypłacalne i raczej nie zanosi sie na to żeby zmieniło się coś w tym temacie :D :D :D :D Tym bardziej że teraz ruszają z nowym projektem infolinii przychodzącej :D

Pozdro
zdjecie uzytkownika
zal - 2014-08-11 18:30:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [miasaż - 2014-07-19 23:36:36]:
A przyklada ci ktos pistolet do glowy i kaze napisac w cv ze sprzedawales gacie? Co za debile sie tu wypowiadaja
zdjecie uzytkownika
Zorba18 - 2014-08-12 12:16:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
kazda praca w CC jest meczaca i wszedzie musisz wmawiać cos komus na sile. Tu placa, orgniazuja czasem jakies konkursy, noszalu nie ma,ale taka jest praca na sluchawce. Zastanawia mnie jednak co sie dzieje w srodku firmy, bo odchodza liderzy, co chwila organizuja rekrutacje na kogos wyzej niz plujmorda na sluchawce, co jakis czas na dymku slychac, ze kasa za mała, dziewczyna z hr odeszła, dziewczyny z recepcji też nie widać ostatnio, ciekawe czy rachunki beda hehe. Prace mozesz dostac od razu, wyplate tez dostaniesz, jak nie masz innej,to przynajmniej cos zarobisz. Zbieram tylko na bilet u uciekam z tego kraju
zdjecie uzytkownika
piotrus - 2014-08-12 14:33:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [pikej - 2014-07-09 08:32:31]:
zgadzam sie podobne metody stosuja w TELE-KADRA, na Wadowickiej- wciskaj kit-czlowieka maja w (usunięte przez administratora).!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
pan z Tele-Kadra - 2014-08-12 14:41:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Poprostuja - 2014-07-10 17:20:33]:
masz sprzedać to co ci lider na dany tydzień zapisze-jak to zrobisz Twoja sprawa-trzeba być ostatnią szmatą by się na to godzić- rotacja w miesiącu tak ok. 80% ludzi-jeśli nie masz wyników to kop w zad i już następny frajer czeka w kolejce.........powodzenia!!!!!!!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
rodicz - 2014-08-12 16:12:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Zorba18 - 2014-08-12 12:16:51]:
jeśli nie potrafisz poradzić sobie w kraju to i za granicą nie będzie z Ciebie zbyt dużego pożytku. Tam też nie dostaniesz nie wiadomo jakiej pracy, a pewnie jak większość skończysz na zmywaku z takim podejściem. Co do samej pracy tutaj w Universal Agent to punkt widzenia zależy oczywiście od punktu siedzenia i tak jeśli mówimy o call center czy innych stanowiskach typu konsultant/tka to osoby pracujące na nich i tak zawsze będą narzekać, bo nie oszukujmy się - nie mają z czego się cieszyć. Inaczej jest już na przykład na stanowisku lidera projektu, który nie musi użerać się z ludźmi przez telefon , a musi zarządzać pewną grupą pracowników. Tutaj można już poczuć momentami pewną satysfakcje z pracy
zdjecie uzytkownika
Fanka - 2014-08-12 19:24:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
@zorba18 / jak sam zauważyłeś dobrze sie w firmie ostatnio nie dzieje, ludzie bez powodu z dnia na dzien nie odchodzą, a pani z HR tez stwierdziła ze ucieka bo nie warto, co do firmy to wielki minus za urocza panią od kontroli jakości z projektu EA , której podziękowano za współpracę po
5 latach pracy!!! A co do rozmów na fajce, ciagle słychać nowych i niezadowolonych, którzy chcą pociągnąć do konca wakacji .... P.s rachunki beda na bank :D
zdjecie uzytkownika
Braksłów. - 2014-08-13 08:00:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [rodicz - 2014-08-12 16:12:26]:
Człowieku... mamy sezon urlopów... -_- Włącz tryb myślenia i zajmij się pracą a nie plotami.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Universal Agent
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x
Konkurs fryzjerski