brak logo

Express Nauka Jazdy Adam Kos

Koszalin

Opinie o Express Nauka Jazdy Adam Kos

Lady Maket 2012-03-01 17:04:23
No proszę...Uderz w stół, a nożyce się odezwą. Podam ci przykład kolo, to że Rosja wygrała II wojnę światową, nie znaczy, że jest dobrym mocarstwem, w którym chcielibyśmy żyć. Mówisz, że wszystko jest ok. Ile trwał u ciebie kurs? W cywilizacyjnych szkołach kurs trwa 2-3 miesiące. U mnie od 15 wrzesnia do 17 stycznia(bez wykladow, licząc od 1. do ostatniej jazdy). Sam policz, jeśli potrafisz, ile trwał kurs.
Kolo 2012-03-01 18:21:19
No widzisz to ja nie miałem takiego problemu bo zrobiłem od listopada do stycznia(gdzie zdałem na samym początku).Poprostu trzeba się dużo upominać:).Czuję nutkę złośliwości,widocznie masz powody nie lubić tej szkoły ale ze swojej strony złego słowa nie powiem.Jest czasem specyficznie ale chociaż poszedłem pewien na egzamin wiedząc,że potrafię jeździć.Teraz też jestem pewien że podstawy mam dobre i z czasem będę się doskonalić.
ladymakbet 2012-03-01 20:27:41
No to dobrze, że wyczuwasz nutkę złośliwości, możnaby utworzyć pięciolinię. Sam Adaś mnie tego nauczył. Jak przychodzisz na jazdę i płacisz za nią, oczekujesz tego, aby przynajmniej instruktor nie miał miny mówiącej; "jak mi się nie chcę jezdzić, a w dodatku z nią'', swoje marksistowskie teorie, jeśli wiesz o czym mówię, usprawiedliwiał trudnym charakterem. Not fair, huh?
Kolo 2012-03-01 20:41:39
To może trochę luzu co?:)No może nie każdemu to odpowiada i rozumiem ,że nie każdy z przyjemnością by jeździł,tak jak pisałem czasem jest specyficznie ale uczy zajebiście a o to chyba chodzi nie?I dla mnie dużą zaletą jest szczerość czasem brutalna ale zawsze w celu poprawiania czegoś.Nie uczył niczego "na pamięć" i naprawdę nie mam problemu teraz będąc w ruchu nawet gdy natrafię na jakieś trudne zdarzenia.A więc trzeba być twardym a nie "mientkim":P
Pozdrawiam
:) 2012-03-01 21:06:04
Polecam szkołę Pana Adama i daję ocenę bardzo dobrą:)
Lady Makbet 2012-03-01 21:28:31
Nie mów, że uczy zajebiście i jest najlepszy, bo twoja wiedza opiera się wyłacznie na jednym instruktorze. Nie powiedział ci tego Adaś? I tu nie chodzi o bycie miękkim. Właśnie odwrotnie. Znosiłam całą prawdę i nigdy nie kwestionowałam jej. Ale nie będę znosić czyichś humorów i fochów. Nie prowokuj mnie na bycie bardziej twardą, bo wtedy nie będę już taka miła. Jest w jego szkole(jesli mozna to tak nazwac)wiele problemów, które powinien rozwiązać. Liczy się jakość a nie ilość pieniędzy i kursantów, prawda?
kolo 2012-03-01 21:43:17
Ja tam się jego jak to nazywasz "fochami" nie przejmuje.Swojej wiedzy nie opieram tylko na tym,że ja skończyłem tę szkołę.Mam wielu znajomych którzy robili niedawno prawko i dużo słyszałem o uczeniu na pamięć i jakiś śmiesznych rozpiskach czy takie coś ma sens?W mojej opinii dobrze uczy jeździć i jest to moje subiektywne odczucie i ty miej swoje zdanie.Z tą twardością to chodziło o to,że nie ma co się przejmować tylko jechać i skupić się na jeździe i tyle.Mi tam to nie przeszkadzało bardzo miło wspominam cały kurs.Normalnie zdemaskowałaś wszystkie niedociągnięcia :D wrzuć na luz zobacz jaki jest burdel w tych większych szkołach,sory ale moja koleżanka po zakończeniu szkolenia w największej szkole w koszalinie usłyszała że MUSI dokupić kilka godzin więc czy to jest uczciwe i dobre?Pewnie byś chciała zawsze uśmiechniętego i miłego gościa tylko że oni wszyscy 8 godzin dają w koło Koszalina więc wszędzie spotkasz gościa z fochami,popytaj wsród znajomych.
Kolo 2012-03-01 22:45:17
A poza tym gdzie napisałem że jest najlepszy?Ktoś tu się zbyt bulwersuje:)
sarah 2012-03-02 11:44:29
Widzę, że niezła dyskusja się tu wykształciła na temat tej szkoły. Właśnie chcę rozpocząć kurs, zastanawiam się nad wybraniem szkoły. Z tego, co tu widzę, to chyba raczej się nie zdecyduję na tę szkołę. Chyba jest więcej złych opinii róznych osób niż dobrych.
siemanko 2012-05-16 21:28:18
Ja i mój chłopak uczyliśmy się u Adama. Bardzo sobie chwalimy a to dlatego, że ja zdałam za pierwszym i mój Krystian też za pierwszym. Parę razy zdarzyło się, że Adam poszedł po bułki do sklepu ale to trwało dosłownie 2 minuty. Moje koleżanki które uczyły się w innych szkołach opowiadały, że ich instruktorzy jechali do domu na obiad lub inne sprawy załatwiali, przez co one traciły z 2 godzin jazdy za każdym razem pół godziny. Ja sobie chwalę kurs u Adama i polecam znajomym. J
pw 2012-05-29 12:13:45
Zdałem za 1 razem dziekuje Adamowi i panu egzaminatorowi ( usunięte przez administratora )
Wypas 2012-09-30 20:11:08
Może za pierwszym razem mi się nie udało zdać bo za drugim wypaliło, ale powiem wam, że instruktor ma dar do nauczania. Jak jeździłem z tyłu i słuchałem co Adam mówi do innych kursantów to duży szacunek dla niego. Ja bym wziął pałę i po głowie nawalał za głupotę co niektórych a on na spokojnie dalej tłumaczył. Trzeba chyba mieć powołanie do takiej pracy. Byłem świadkiem jak Adam powiedział kursantce aby zawróciła na rondzie Solidarności a ona pod prąd się wkopała. Adam się uśmiechnął, zjechał na parking i na kartce papieru wytłumaczył jeszcze raz jak się po rondach jeździ. Szacunek.
sowek1993 2012-10-06 12:00:30
nie wiem moze dla ciebie jest nie mily jak nie umiesz sie z nim do gadać to tak jest haha ja go polecam
zaz:) 2012-10-06 12:04:18
Kolo - 2012-02-14 23:50:08

Jest na luzie i tak powinno być,nie ma uczenia na pamięć jak w wielu innych szkołach.Po kursie nie jest się wyuczoną małpą tylko osobą która potrafi PROWADZIĆ samochód i poruszać się w ruchu.Oczywiście to zależy od indywidualnych predyspozycji ale tłumaczenie jest bardzo dobre i jeżeli się słucha oraz wykonuje polecenia to nauczyć się można świetnie.Wszyscy narzekają ale nikt nie wspomniał,że ta szkoła ma bardzo wysoką zdawalność,czego nie można powiedzieć o wielu innych dużych i średnich szkołach w naszym mieście.

Pozdrawiam

P.S zawsze łatwo kogoś zjechać i krytkować.Jakie to polskie :)

Siema:P
powiem masz racje :) \"kolo\" ja na niego nie narzekam :) zdalem za pierwszym razem :) po 10 godzinach sam chciałem isc juz na egzamin :D i zdałem jak sie słucha i rozumie co człowiek mowi to po paru godzinach zrozumie to co mowi do niego
juju 2012-12-13 21:11:54
Jak dla mnie Adam byl bardzo dobrym instruktorem jazdy z nim byly profesjonalne i z poczuciem humoru :) na luzie a jak wam cos nie pasuje do nie musicie u niego jezdzic
*** 2013-01-23 17:41:21
Najlepszy instruktor w miescie. Polecam ;-)
Wiolcia2021 2013-05-22 20:55:15
Co wy pierdolita!! Adam ( usunięte przez administratora ). Mnie nauczył bardzo dobrze i nie narzekam pod zadnym wzgledem. Nie sluchajcie tych ktorzy pisza ze Adam jest taki i sraki bo pewnie nie zdali za pierwszym razem i maja pretensje. Ja zdalam za 3 i bardzo mu za to dziekuje bo napewno nikt by mnie tak nie nauczyl jak on. Dziekuje nara !!
Laurajejeje 2013-05-22 21:00:37
Wow Adam nie wiedzialam ze o Tobie pisza. Ogolnie najlepsza nauka jazdy w zachodniopomorskim, bezstresowa. Jazdy z Adamem do tej pory wspominam z kolezankami (Wiolka) Ogolnie czlowiek bardzo pozytywny i z podejsciem do ludzi. We Love You ( usunięte przez administratora );DDDD
Trzymaj sie i nie zmieniaj bo jestes najlepszy !!!!!!
Wiolcia2021 2013-05-22 21:04:48
Kazdy ma jakies nałogi. Jak bys ty palila to napewno nie mialabys zadnych problemow. A jezeli on by nie palil a ty bys palila to bys miala pretensje o to ze sie nie zatrzymywal na papiersoka !!!! Wez pomysl dziewczyno o co ty si( usunięte przez administratora )
tomek 2015-02-02 14:10:04
to trze baby pewnie iśc do nich i zapytać, jak nie szukają, to moze na jakieś zastępstwo by dało rade się do nich załapać, moim zdaniem to tylko jest kwestia dogadania tak naprawdę i teraz wiecie już jak mniej więcej sprawa wygląda, no nie? i jeszcze moje pytanie jest takie - jakie stawki u nich są takie typowe?
janek 2015-04-23 18:02:39
właśnie nie ma nowych ofert pracy @mieszkoloko i właśnie o to chodzi. Wydaje mi się, że oni specjalnie to wszytsko robią, bo wiedża, ze to ich koniec jest.
Zostaw swoją opinię o Express Nauka Jazdy Adam Kos - Koszalin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Express Nauka Jazdy Adam Kos