brak logo

Meblon Zakład Meblowy

Rzeszów

Opinie o Meblon Zakład Meblowy

stolarz34 2013-04-04 20:40
Witam, widziałem ofertę pracy w tej firmie na rzeszowiaku.
Proszę o opinie jak tam się pracuje? Ile zarobię i parę słów o szefostwie.
Zależy mi na opinii pracowników byłych lub obecnych.
16
2013-09-18 07:07
to prawda potwierdzam......byly pracowniky
4
zadowolona 2016-01-31 20:58
Witam..Jestem bardzo zadowolona z zakupem mebli w tym salonie ,,meblon'' Przemiła osługa , pani świetnie doradziła mi z wyborem kanapy.dostarczona i wniesiona w terminie ..a kuchnia zaprojektowana przez wlasciciela salonu zachwyca wszystkich moich gosci ..Nigdy nie lubiłam gotować ,a teraz to tylko bym pichciła z czego moj mąz jest zachwycony ,kuchnia jest przepiękna ...polecam wszystkim pana Tarałe..
3
Klienci 2016-05-05 17:58
Dziękujemy Firmie MEBLON za solidne wykonanie mebli.
1
people 2016-05-22 17:01
czyli można liczyc że swoją robote zrobia solidnie @Klienci? Bo także chciałam skorzystać z ich usług, miałabym duże zamówienie i obawiam sie kto podoła
MalzenstwoZRzeszowa 2017-07-05 14:36
Obsługa rzeczywiście bardzo miła i niestety łatwo się naciąć. Zdecydowaliśmy się na zakup mebli i sprzętu AGD za namową sprzedawcy i właściciela. Meble dostarczono nam wadliwe a na naprawę czekaliśmy 4 miesiące i dopiero Rzecznik Praw Konsumenta nam pomógł, lecz dalej nie zlikwidowano wad. Część sprzętu AGD przyszłą niezgodnie z umową (niższe modele, ze które zapłaciliśmy więcej). Na lodówkę czekaliśmy 2,5 miesiąca!! Niestety Meblon dalej unika kontaktu. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile. Nie jestem typem trudnego klienta i wykazywałem wielką cierpliwość, ale to co prezentuje ta "firma" to już kompletny brak uczciwości i poszanowania klienta.
MalzenstwoZRzeszowa 2017-07-05 14:38
Obsługa rzeczywiście bardzo miła i niestety łatwo się naciąć. Zdecydowaliśmy się na zakup mebli i sprzętu AGD za namową sprzedawcy i właściciela. Meble dostarczono nam wadliwe a na naprawę czekaliśmy 4 miesiące i dopiero Rzecznik Praw Konsumenta nam pomógł, lecz dalej nie zlikwidowano wad. Część sprzętu AGD przyszłą niezgodnie z umową (niższe modele, ze które zapłaciliśmy więcej). Na lodówkę czekaliśmy 2,5 miesiąca!! Niestety Meblon dalej unika kontaktu. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile. Nie jestem typem trudnego klienta i wykazywałem wielką cierpliwość, ale to co prezentuje ta "firma" to już kompletny brak uczciwości i poszanowania klienta.
Zostaw swoją opinię o Meblon Zakład Meblowy - Rzeszów
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Meblon Zakład Meblowy