brak logo

Dubiel Vitrum

Rabka-Zdrój

Opinie o Dubiel Vitrum

normalnie pracowa 2017-02-12 23:27
a swoją drogę skoro DJ to laska, to chętnie ją poznam...
Cool 2017-02-12 23:31
Śmiejecie się że Z...... a tylko, że chłopak umie wyjść poza szereg! Umie wyrazić swoje zdanie, a nie jak te barany tylko przytakiwać kierownictwu!
Trzeba mieć jaja żeby umieć tak jak on i jego koledzy i koleżanki walczyć i nie bać się wyrażać swoje zdanie!
Tutaj anonimowo każdy jest mądry ale spróbuj tak jak związkowcy jawnie wyrażać swoje poglądy!.
3
Mon Mothma 2017-02-13 11:18
Nie pracuję na odwal się i nie jestem DJ .
Ale mogę cię pocieszyć (jeśli pracujesz na antresoli) to przy produkcji lusterek dla Kingfisher’a będziesz mógł udowodnić swoją przydatność. Bo Kingfisher nie przepuści żadnej fuszery powtarzam ŻADNEJ . Spytaj się odchodzących majstrów.

Powodzenia .( znowu bez sarkazmu)
Myśl! 2017-02-13 12:32
Nie wiem czy to jest mądre,żeby na publicznym forum operować nazwami firm.....
1
Mon Mothma 2017-02-13 13:49
Żadna tajemnica. Ale jeżeli coś nie tak to... mea culpa.
Myśl! 2017-02-13 14:16
No twoja wina!
Gdy będziesz miał swoją działalność to będziesz wiedział, że nie ujawnia się swoich odbiorców, dostawców.....
A zresztą dużo tłumaczenia, a i efekt był by niewielki.
1
Ktoś 2017-02-13 14:48
Kolego ale to już nie mój problem tylko lysego pana,on jest odpowiedzialny wiec jak coś będzie nie tak to jego związek z Koziołkiem legia w gruzach
A i pewnie przyszłość Piotrusia od tego kontraktu zależy więc niech się do roboty wezmą bo rąk na antresoli brakuje
A co do odchodzących majstrow to życzę wam znaleźć tak kompetentne osoby na ich miejsce jak oni ponieważ ich odejście nie jest spowodowane trudnością projeku king... tylko śmiesznymi propozycjami finansowymi i innego rodzaju ze strony zarządu i dyra
Jeśli firma będzie miała kłopoty to tylko ich wina bo takich pracowników się zatrzymuje za wszelka cene...bo wykwalifikowanych osób jak na lekarstwo a lustra robić trzeba
1
Mon Mothma 2017-02-13 15:02
A w tej sprawie zgadzam się z kolegą w 100 procentach.
1
Mon Mothma 2017-02-13 15:09
Krytyka przyjęta , głowa posypana popiołem
Pozdrawiam
Jarząbek 2017-02-13 15:44
Mam nadzieję, że ta firma przetrwa ciężki okres i będziemy produkować tutaj w Rabce lustra i że firma nie padnie ani te wielkie firmy nas nie zniszczą ani konkurencja nie wykolei i że płace będą tak dobre, że ludzie nie będą szukać gdzie indziej. Majstrowie odchodzą, bo więcej gdzieś zarobią. To nie oczywiste?
eh... 2017-02-13 20:23
Nie ma ludzi niezastąpionych!
Jednak szkoda, że odchodzą...
...... 2017-02-13 21:34
Piszesz to w ich imieniu?
Masz takie informacje?
Rozmawiales z nimi i ci to powiedzieli?
Pracownik 2017-02-14 15:06
Nie rozumiem dlaczego się dziwicie, dlaczego ludzie odchodzą.
Dziwić to się można ale ludzią którzy jeszcze nie odchodzą!
Coraz gorsze zarobki, coraz większe wymagania, coraz więcej pracy,
Która wogóle nie ma pokrycia w zarobkach!
Jarząbek 2017-02-14 19:57
Ludzie odchodzą dla pieniędzy...
Z 2017-02-15 01:02
Czy ja cię albo kogoś na tym forum obraziłem. Odpowiem Nie. To odczep się o de mnie.
Nie będę cię jak ty mnie obrażać bo i tak wielu zapewne czytających wyrobiło sobie o tobie zdanie.
Takie wypowiedzi jak twoja tylko wkurzają w trakcie czytania nie wnoszą nic do konwersacji oprócz przysłowiowego gówna (chodzi o wszystkich którzy wyzywają i ubliżają innym).
Tylko jak zaczynają się wartościowe wypowiedzi zwolenników i przeciwników obecnej polityki zarządu to zawsze się musi trafić ktoś taki jak ty co zniesmacza dalsze czytanie postów.
Zwracam się do wszystkich jak nie umiecie pisać bez obrażania i ubliżania innym to nie piszcie i dostawcie to forum spokoju bo używane słownictwo świadczy o tobie, a słowo pisane dostaje dużej.
4
KiedyśDV 2017-02-15 20:52
Czytałem że antresola dostała większą wypłatę??czyli że związki działają i coś osiągnęły
Super :-) tak trzymać
1
Dobry pracownik 2017-02-16 00:16
Nie przez związki tylko przez to że 4 tys luster w czasie przeprowadzki zrobiliśmy. Dyrektor mówił że to jednorazowy strzał, ale i tak miło. Przez związki nie możemy pracować w nadgodzinach ani w sobotę. Przez związek nie dostałem podwyżki w grudniu tylko dopiero w styczniu.
Antre 2017-02-16 06:57
Rysiu uspokój się.
1
Nick 2017-02-16 07:47
Facet jesteś zaklamany jak kozioł Grześ i Andrzej
Przecież każdy w tygodniu nadgodziny robi a ty jakoś nie mozesz?
I znowu te nieszczęsne soboty...gościu jesteś pracownikiem DV to powinieneś wiedzieć co się działo po tym jak do dubiela doszło że związki powstały ...dostawali praktycznie wszyscy po tyłku łącznie z majstrami( między innymi dlatego też odchodzą, ale i kasa grała rolę)
A ty twierdzisz że Andrzej ugiął się i zlikwidował soboty bo mu solidarność tak kazała? ...ahahah
No proszę cię stary...ahahah
A podwyższke dostałeś w styczniu bo im się nie opłacało zrobić inaczej...przecież w styczniu wzrosła najniższa krajowa...każdy wie że Andrzej nie ma lekkiej ręki do dawania 2 razy podwyżki
Coś mi się wydaje że bardzo Ci gościu zależy na tym żeby źle o związkach ludzie myśleli....
3
Antre 2017-02-16 15:14
Ja jestem tego zdania, że te soboty nic nie przyczyniły się do większej pensji.
Teraz soboty wszystkie wolne a pensja w cudowny sposób większa :-)
A jak tak jednemu z drugim brakuje sobót roboczych to mam dla was propozycję,
Idźcie do Pana Andrzeja może znajdzie wam jakieś zajęcie przy domu.
Posprzątać trzeba samochód, latem trawnik wyłowić, zimą śnieg rozgarnąć, jesienią liście zdrabić.
Jeśli nie macie co robić we własnym domu ja bym wam zaraz zajęcie znalazł :-D
Dzięki Bogu takich zwolenników pracujących sobót jest coraz mniej.
A po drugie to wam się w tygodniu pracować nie chce a o sobotach marzycie!!!
Na godziny pracodawcę naciągać to każdy głupi potrafi :-D
4
ZAZDROŚNIK 2017-02-16 17:54
też słyszałem ze antresola dostaje więcej,w tamtym roku mieli 1365 zł a w tym już mają 1370zł :D ZAZDRO
xx CV it gg 2017-02-16 19:31
Racja. Lepiej w tygodniu wydajnie pracować a sobotę luz. Tak jest dobrze. Lepiej mi tak.
4
Szczęśliwy 2017-02-16 20:56
Wszystkim jest tak lepiej, tylko jest jeszcze parę tępych pał, które narzekają!
Lepiej było im przyjść w sobotę do firmy, przeplątać się do południa nic pożytecznego nie zrobić, niż posiedzieć w domu, spędzić czas w gronie rodzinnym, nadrobić czas, którego nie było w tygodniu.
To są święte słowa lepiej 5 dni pracować intensywnie i mieć weekendy wolne.
I co jeszcze lepsze za te 5 dni wydajniej pracy dostać lepszą pensje niż dawniej za 6.
Każdy wie jak wyglądała praca w sobotę!
Ciężko to nazwać pracą!
1
Zazdrosnik 2017-02-16 21:19
Masz rację , bo od kiedy to człowiek szanujący rodzine i myślący o niej pracuje w sobote?
Pracuje się w tygodniu. To nie jest szpital, nie straż , nie policja....
W cywilizowanych państwach zachodnich w sobote nawet nic w sklepie nie kupi. Weekend jest to odpoczynek.
A jeżeli chodzi o kase , przerabiając 168 godzin powinno być stać człowieka , na godne warunki, utrzymanie rodziny itp bez kombinowania. Jeżeli tak nie jest to lepiejżyć z zasiłku , bo po odliczeniu na paliwo i jedzenie w do pracy wydzie to samo heheeh

4
xx CV it gg 2017-02-17 09:32
Szef AD pracuje w soboty całe życie z tego co się orientuję.zresztą na zachodzie ludzie którzy prowadzą firmy też podobno po 60 godzin an tydzyień robią. Ale cóż -- dajmy spokój już z tymi sobotami, bo jestesmy na etacie i nie mamy na glwoie calej firmy i zobaczymy jak nam bedzie w nastepnych miesiacach. Na razie po pierwszym szoku i zmianie jest okej, zreszta zapowiadali kiedys ze po urucohoemiu nowej hali beda soboty niepracujace
zazdrosnik 2017-02-18 12:22
Zgodze sie i ze nie tylko soboty ale i niedziele -zalezy jak to rozumiec czy samo myslenia i pomysly ktore mu wpadaja do glowki w niedziele tez mozna nazwac praca. Ale i tez dobrze powiedziales to nie nadza firma i nie mozna miec wszystkiego na glowie ...
Forever DV !!! 2017-02-18 21:41
The End
Ciekawski 2017-02-19 07:43
Dubiel splajtowal?!
Odp 2017-02-19 19:56
Zwariowałeś? DV jest teraz dopiero w fazie rozkwitu!
bieda w DV 2017-02-19 23:38
Rozkwita juz niema ktovrobic i przerabiaja na magazynyvdla biedronki hehe
Bogaty 2017-02-21 17:56
Tak jasne nie ma kto robić!!!
Chętnych jest bardzo dużo!
Nędza 2017-02-21 18:33
Czas okaże czy zostaną jak zobaczą wynagrodzenie buahaha
bieda w DV 2017-02-21 21:03
emeryci, reciści , kulawi, chorzy itp jednego dnia sie przyjmują a drugiego juz nie przychodzą heheh takich chetnych jest multum , masz rację kolego heheh
1
Bogaty 2017-02-22 07:05
Ja wiem swoje i ty wiesz swoje....
A po czyjej stronie będzie racja to się przekonasz :-D
Bogaty 2017-02-22 07:37
Jeszcze jedno Ci powiem, Ci kulawi, emeryci, chorzy jak nazywasz nowych pracowników, pracują o sto razy lepiej i wydajniej od tych zdrowych, silnych leniów Twojego pokroju!
Nędza 2017-02-22 11:28
Czyli jak rozumiem w DV wszyscy poza emerytami tych z grupą i kulawymi są leniami?!
I oczywiście ty facet wiesz jak pracuje osoba która napisała wcześniejszy post
Arogancja kolezków dubieli nie zna granic
2
Bogaty 2017-02-22 18:56
Nędza to jest w Twoim sposobie myślenia i pojmowaniu pewnych zagadnień.
2
Nędza 2017-02-22 19:54
..no i proszę,wystarczy napisać nie obrażając coś co Dubielom się nie podoba i zaczynają ci ubliżac...
Mógłbym zniżyć do twojego poziomu pisząc że bogatys tylko w gębę a nie w intelekt,ale dam sobie spokój
Bogaty 2017-02-22 23:39
Dokładnie daj sobie spokój i już więcej się nie komptomituj
Nędza 2017-02-23 07:49
Widzę że jednak muszę nauczyć cie pokory..
Pozwól ze ci wytłumaczę chłoptasiu że żeby się kompromitowac jak to próbowałeś napisać(chociaż widać ze z niklym rezultatem) to osoby które czytają ewentualne wypociny takie jak twoje musiały by wiedzieć kto je napisał
Mam nadzieję że Twoje nielicznie działające szare komórki to ogarniają bo nie chcę żeby Ci czasem jakąś żyłka z wysiłku strzeliła bo widać ze dubiel stracił by bardzo inteligentnego i "ważnego "pracownika...
Bogaty 2017-02-23 08:35
I twierdzisz, że tym bełkotem nauczysz mnie pokory? Życzę Ci powodzenia :-D
Nie popadajmy w skrajności.
Nędza 2017-02-23 09:14
Ahaha....masz rację
Jeśli tatuś ci do tej pustej Łysej główki nie potrafił wbić szacunku do bliźniego i dobrego wychowania
To ja tym bardziej nie mam wielkich szans
Mam nadzieje że wszyscy widzą z jakimi osobami będą mieli do czynienia zatrudniając się w Dubiel Vitrum...
Dobrej reklamy raczej nie robisz firmie
1
max 2017-02-23 10:31
No I znowu szarpanina... Dajcie chłopy spokój...
Nędza 2017-02-23 11:58
Racja.. chociaz nie toleruje arogancji i braku dobrych manier nie powinienem odpowiadać na prowokacje
Przepraszam
1
bieda w dv 2017-02-24 00:06
Niech ci tylko mama przestanie dokladac do wyplaty to sie dowiesz haha co za jejop hehe
Po drugie ludie mojego pokroju nie pracuja juz w dv, wytlumacze ci dlaczegobomozesz dlaczego bomozesz nie tego nie rozumic - ktos doswiadczony ,z duzymi umiejetnisciami ,ktos z ambicjami juz nie klania sie kozlowi i niecrobi dobrej miny do zlej gry, tacy jak ja juzvdawno odeszli albovsa na wypowiedzeniu jak majstrowie z antresoli. A tacy jak ty ktorzy udaja bogatego w dv sa skazani na dozywocie tam.
bieda w dv 2017-02-24 00:14
Aczemu tu jestem na forum i marnuje swoj czas - bo lubie sie posmiac z takich nieogarow i durn_iow jak ty haha zacznij rysowac nacscianie kreseczki jak w wiezieniu. Wiesz nawet mi cie nie zal, bo komu jest zal glu_pkow. I przez ciebieczlamalem swoja zasade "z glupkami nie rozmawiam " oj bogaty w glupote dobrzecze pizatym dv nie widziszvswiata swiata bo inaczej to bys sie paletal po rabce i bym musial twoja morde ogladac , fuj ...
Bogaty 2017-02-24 06:45
Panie inteligentny proszę podszkolić się jeszcze w kwestii polszczyzny, ponieważ nie można zrozumiale czytać Pana tekstów :-D
Chyba, że jeszcze jedna kwestia stoi za tym..... alkohol, więc dobra rada dla Pana z mojej strony, proszę nic nie pisać po pijaku.
Jeśli Pana inteligencja wygląda tak jak sposób wypowiedzi, to gratuluję :-D
bieda w dv 2017-02-24 13:08
Poprostu Panie nie umiejacy sie domyslic, nie umiejacy czytac bez spacji prosze sie nauczyc czytac. Pisane z telefonu ... nie bede sie tlumaczyl dalej a wiem ze nie zrozumiesz tego... wlascie tacy teraz robia w dv podac na tacy a później domagaja sie duzych wyplat. Widac ze dv dziala odmuzdzajaco - jak niewiesz covto znaczy zapytaj kogos ale z poza dv. Jak jeszcze chces zebym cos wytlumaczyl to nieczawracaj mi glowy. "Z glopkami nie gadam"
1
proste i logiczne 2017-02-24 16:25
W Dubiel Vitrum robimy dobre lustra. Jak padniemy, to inni będą robić. Czy padniemy? Zależy od wszystkich.
1
Bogaty 2017-02-24 23:27
No i widzi Pan nadal tego bełkotu nie jestem w stanie zrozumieć.
Teksty pisane bez ładu i składu
Ten tego i ten....... Panie, jeśli masz coś konkretnego do powiedzenia to powiedz! A nie bełkocz bez składu i ładu!!!!
Zostaw swoją opinię o Dubiel Vitrum - Rabka-Zdrój
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Dubiel Vitrum