Mają maszyny nic więcej, gdyby ktoś inny w pobliżu miał to w życiu bym u nich nic nie zrobił, wielcy Panowie, wielmożne Panie. Na całą firmę, może miła jest 1 sekretarka i jeden młodszy osobnik, reszta niezbyt pochlebnie bym powiedział.
To mi się zgadza, choć jestem klientem, a nie pracownikiem. Na odpowiedź można czekać wiekami i trzeba się kilka razy upominać. W mejlach ani "dzień dobry" ani żadnych innych form grzecznościowych. A jak już po prawie miesiącu udało się zrealizować zamówienie to przysłali inne pianki niż były zamawiane. I znów zero odpowiedzi na reklamację. Masakra.
Najlepszym dowodem zadowolenia ludzi z pracy w firmie jest ten spokój jaki zapanował na forum.
Pracowałam w firmie dość krótko, ale muszę przyznać, że warunki pracy jak i podejście do pracownika są godne pochwały. Życzyłabym sobie, aby każda mała firma tak wyglądała.
A ja mam odmienne zdanie. Obsługa jest miła i pomocna. W 2017 mieliśmy pilne zapotrzebowanie na pianki przed targami i praktycznie od ręki zrealizowano zlecenie. Ceny mógłby być trochę niższe ale przy niedużych zamówieniach wszyscy producenci cenią się wysoko. W kwestii reklamacji, faktycznie mieliśmy kilka razy błędy w wykonaniu ale poprawki były błyskawiczne i nieodpłatne. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z ponad 2-letniej współpracy.
Hrabia, żona Hrabiego, Drugi Hrabia, Asystenka Hrabiego (przyjdzcie Zimą dostaniecie OPR za to że wejście trwało 4 sekundy zamiast 2) może nie stać na ogrzewanie? Kilku ludzi odpowiedzi na maila brak, a jak jest to typu "2 zł sztuka" koniec maila hahah. Miła 30x lepsza i 5x szybsza obsługa, jedynie gorsze wnętrze jest na Senatorskiej. Ale nie chodze dla wnętrza.