brak logo

Castfutura AGD

Raków

Opinie o Castfutura AGD

niewolnik 2014-07-29 21:46:45
Witam czytałem opinie i niestety wszystko prawda co by tu jeszcze można dodać co do kierowników np Marcin co nic nie umie tylko się kreci w tę i w tamta stronę głównie do jednej pani K o porady i Filip co nie umie normalnie mówić chyba ma coś z głową jakieś utajnione kompleksy dzieciństwa może często się kreci koło głównego kierownika Tomka wygląda na wazeliniarza
cf 2014-07-31 15:37:23
aaaaaaaaaa ha ha ha dobre opinie. Większość jest niestety prawdą. Ale też nie ma ludzi idealnych. Kierownictwo dostaje opier..... od swoich przełożonych a my tania siła robocza od nich........ i w 100% zgadzam się z opinią że są równi i równiejsi:(
xd 2014-07-31 17:51:03
Tak właśnie... nikt nie jest idealny... a Wy od razu jeździcie jeden po drugim... nie rozumiem niektórych ludzi.... nikt nie jest od razu geniuszem żeby wszystko wiedzieć.....
@ 2014-08-06 23:01:15
no właśnie każdemu w dzisiejszych czasach zależy na pracy i nawet za 1200zł ludzie by się pozabijali żeby tylko pracować, to tez nie jest wina zakładu że przychodzą sami studenci "dorobić" i mają w du..e normy i zaraz odchodzą to tylko tak wygląda z zewnątrz.
xxxx 2014-08-08 12:34:03
Castfutura to jeden wielki syf pracowałam tam i nikt tam twojwej pracy kur.. nie docenia. kierownictwo to same mongoly ktore tylko siedza na fejsie i allegro. Wazelina z du.. cieknie.A Marcinkowi główny kierownik powinien zainwestowac w paste do zębaów a nie podwyżke.
WWW 2014-08-14 19:39:16
w tej firmie jest prze......ne dla tego ze podnosza normy trzeba sie na zapierdalac a nic sie z tego nie ma nawet dobrego wynagrodzenia patrzya jeden na drógiego i te kobiety cały czas plotkujace nic innego nie słychac tylko plotki każdy niechsie zajmie swoja [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i swoim życiem a nie plotkami niech popatrza na siebie co one robia a nie gadaja o innych każdy ma swoje życie i jest dorosły i wie co robi. a co do kierowników to szkoda gadac nie ma rzadnej organizacji każa tylko zapierdalac na zjebanych maszynach wymagaja cudów od nas a nic z maszynami nie robia [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] małe zarobki a za to duzo stresu i nerwów.
1
b 2014-09-01 17:26:42
Norma włoska 2500 sztuk tak było na początku istnienia firmy norma polska 4500 a tak teraz jest oczywiście to tylko przykład np ze slimów jaki wyzysk za minimalna pensje to jest zakład dzikiego kapitalizmu jaki istniał 19 wieku no oczywiście panny tez są głupie ze zapierdzielają i podwyzszają sobie norme zamiast robic swoje lub troszke mniej
@ 2014-09-23 15:03:54
do mojekal jak doświadczeni pracownicy odchodzą albo straszą odejściem to od przełożonych się słyszy że nie ma ludzi niezastąpionych...... a co do premii to są nie duże ale są. można tak narzekać bez końca ale po co i tak to nic nie zmieni a dodatkowo obraża się niewinnych ludzi
xxx 2014-10-30 14:01:53
Zanim podejmiecie tam pracę zastanówcie sie milion razy!!!
To co ludzie tu piszą to niestety wszystko prawda. Baby sa zawistne i wredne, atmosfera - tragedia! Baby maja sie niewiadomo za Bóg wie kogo a sa to zwykłe wiesniary. Kierownicy zajmuja sie własnymi sprawami i pierdołami a najlepiej wychodzi im wyrywanie lasek, juz nie wspomnę o naprawianiu maszyn,nic nie potrafią. Normy - tragedia!!! Nie ma czasu do toalety wyjśc bo przecież norma spadnie :/ Dziewczyny mdleją latem a zimą zamieniają sie w sople, bo ogrzewanie jest tylko włączane kiedy Włosi na kontrole przyjeżdżają. Szkoda zdrowia za 1200zł.
:) 2014-11-01 10:35:21
Casfutura (firma Włoska) mają swojich ssmanów tzn kierowników głównych Tomek M jego przydupas zastępca filip nie potrafią rozmawiać z podwładnymi jak tylko krzykami firma działająca od 5 lat średnie zarobki 1400 kobiety zazdrosne ze ktoś ma wiecej niz 1400 lub mniej roboty chodzą kapować do biura do tego komputery pilnują twój czas tzn trzeba naciskać przycisk za kazda sztuka w sumie jest 10 kierowników na 50 pracowników rekord chyba:)
hahaha 2014-11-02 12:26:42
Twardy-możesz sobie pomarzyć o multisporcie, premie uznaniowe: jedynie 100 zł za wyrobienie normy oraz następne 100 zł za obecność
dobrze zarobis 2014-12-06 11:35:11
Zgadzam sie z wszystkim opiniami. Zapraszam do SGP. Pracuje jako kontloler jakosci. 10 złotych na godzine, plus dodatki od 50 do 150 złotych. Dodatkowo jesli jest wyjazd poza Wrocław 5 zeta za godzine jazdy do zakładu. Minus taki że umowa na zlecenie. Możecie zmienic swoja sytacje składajac CV.
@ 2014-12-09 00:06:58
wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.... takie moje zdanie
1
ilosc, a nie jakosc 2015-01-28 10:20:10
@dobrze zarobis
Zapraszasz tam gdzie Cię nie ma? Żaden kontroler, pracownik produkcji.
bęben 2015-01-31 21:13:32
Co wy wypisujecie jest zajebiscie jak byscie pracowali to byscie awansowali a nie tylko narzekacie , brac się do roboty
4
@ 2015-02-05 18:04:26
chodziło mi o to że wszyscy narzekają na tą firmę, i mówią jak w innych jest dobrze.... tylko jak widać niektórzy zwalniają się oczekują że jak zmienią prace to wszędzie jest lepiej niż w castfuturze i za chwilę wracają z powrotem. ojjj kłania się czytanie ze zrozumieniem...
NEMO 2015-02-09 09:38:53
Bzdura Bzdura Bzdura
Nieroby jesteście i tyle pracować wam się nie chce !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ci co naprawę pracują to nie narzekają , i nawet awansują . A reszta tylko ględzi i narzeka to czemu pracuje w tej firmie . Ja tu pracuję i nie narzekam , pewnie że są firmy gdzie jest lepiej , ale są i takie że jest znacznie gorzej .
2
omen 2015-02-10 18:14:19
Ja też pracownikiem tej firmy i fakt, nie jest zaje...fajnie ale osobiście mi się tam dobrze pracuje. Ludzie też są ok . Trzeba kogoś poznać żeby go oceniać. Rzeczywiście jest parę zawistnych osób z poza marginesu.... Ale większość to fajni ludzie z którymi fajnie się współpracuje. Kierownictwo też ma czasem swoje humory jak każdy , ale też są spoko. Praca hmmmm zależy na jakim dziale... wszędzie się robiło i dało rade:) tylko te zarobki mogły by być większe....
kik 2015-03-04 20:53:38
Ja też pracuję w tej firmie. WCALE NIE MA TRAGEDII!!! Ludzie praca jak każda oczywiście są lepsze i gorsze dni, są lżejsze i cięższe działy ale prawie zawsze praca jest siedząca. Fakt zimą jest zimno a latem gorąco ale do zniesienia. Sądzę że te beznadziejne posty piszą ludzie którzy zostali wylani albo sami się zwolnili bo rzadko zdarza się żeby kierownik główny sam kogoś zwalniał. Co do kierownictwa LUDZIE kierownik też człowiek czasem ma gorszy dzień..ale wcale nie ma wyzywania, obelg i krzyków na pracowników a jak ktoś jest bezczelny i nie szanuje drugiej osoby to dlaczego KIEROWNIK ma szanować jego. Co do atmosfery w pracy oczywiście pracuje większość kobiet więc..wiadomo jak to baby nigdy nie będzie sielanki ta coś powie, ta coś doda, ta przekręci i gotowe ale bez przesady nie ma mordobicia. Więc jeśli ktoś szuka pracy to jak najbardziej polecam naszą firmę. Bo połowa tych wyssanych z palca postów to przesadne bzdury osób które się ZWOLNIŁY na własne życzenie.
awans 2015-03-07 15:43:27
Hahahahaha i jeszcze raz hahaha, jaki awans, gdzie i kiedy w tej firmie??? Która dziewczyna dostaje jakikolwiek awans?? Na kontrolę?? Wtedy kiedy potrzeba pracownika, bo jakiś się zwolnił, albo jest na zwolnieniu i trzeba uzupełnić braki. Na lidera?? Taka sama sytuacja jak z kontrolą. Nie ma żadnych opcji na rozwój w tej firmie, na żaden awans. A na podwyżkę?? Żydzą kasą jak nie wiadomo kto, coraz lepiej firma prosperuje tłumaczą, jesteśmy liderami na polskim rynku, ale kto za to zgarnia nagrody i premie?? Przecież nie my szarzy pracownicy, nam się już nic nie należy. Cieszcie się, że w ogóle macie pracę, bo w innych firmach tak dobrze nie ma, a jak nie pasuje to wielu innych chętnych czeka na taką pracę, nie podoba się, to wyper..., nie ma ludzi niezastąpionych, może nie dosłownie tak mówią, ale to mają na myśli. Latem jest gorąco, a zimą zimno, ale da się wytrzymać?? Chyba tylko w biurach, gdzie latem hula klimatyzacja i aż miło jest wejść, a zimą można się ugotować, bo pani kierowniczce z kontroli jest zimno. Tak, da się wytrzymać, w biurach, gdzie wchodzą na halę tylko na chwilę, a nie siedzą przez 7,5 godziny, gdzie dziewczyny mdleją w upały, bo nie można zrobić dodatkowych 5 minut przerwy, bo przecież firma na tym straci kupę kasy. Zimą minimalna temperatura, gdzie bo przerwie świątecznej czasami ta temperatura nie osiąga minimalnego wymogu. Działy na których się siedzi są jak lodówki, ludzie ubierają na siebie kilka warstw ubrań, żeby jakoś wytrzymać, bo na tych co trzeba się ruszać, chodzić, to jeszcze da się jakoś przetrzymać, ale człowiek się spoci, ochłonie trochę na przerwie, wchodzi na zimną halę i już choroba jakaś łapie. Dlaczego w biurach nie skręcą sobie ogrzewania na minimalną wymaganą temperaturę??
Kto wam płaci za wypisywanie takich herezji, że tak niby dobrze jest. A może wszystkie te pozytywne komentarze piszą osoby, które mają latem chłodno, a zimą ciepło, włoską kawę i różowy pachnący papier do d...??
lol 2015-03-08 20:47:09
Tak strasznie narzekasz ...... z tego co napisałeś/łaś wynika że jesteś pracownikiem tej firmy więc jedno pytanie na h.j tam pracujesz skoro jest tak źle. Proszę odezwij się ze swoimi zastrzeżeniami do kierownictwa każdy jest cwany na forum, kiedy podpisuje się jakimś Nickiem w głośno nie wyrazi swojej opinii pfff żenada. I na pewno nie pracujesz tam zbyt długo bo bardzo mało wiesz.....
2
pif paf 2015-03-12 00:45:41
niektórzy pracują, bo muszą, takie czasy, najwidoczniej LOL nigdy ty nie byłeś/byłaś w takiej sytuacji, a w innych firmach jest podobnie wyzysk człowieka przez człowieka... więc po co zmieniać pracę, z deszczu pod rynnę?
lol 2015-03-12 19:50:48
O co ci chodzi pif paf pisząc ze "nigdy nie byłeś/łas w takiej sytuacji". Pracuje tam już parę lat i wiem jak tam jest.jeżeli człowiek przychodzi na PRODUKCJE do pracy i chcę się nie narobić zarobić mieć cieplusio i milusio to sorry proszę iść pracować do biur..... poza tym jest coraz więcej pracy ale to CHYBA dobrze bo to oznacza że zakład dobrze się rozwija,jest wiele zakładów gdzie są zwolnienia i upadają..... ludzie to SMIERDZACE NIEROBY nie wszyscy oczywiście ale ci co narzekają bo każdy znajdzie sobie powód do narzekań jak się robić nie chce.....
awans 2015-03-18 22:41:59
LOL- nic już nie musisz więcej pisać, w 90% wiem, kto kryje się pod tym nickiem, każdy głupi by się domyślił. Firma się rozwija tak? Ale tylko na korzyść właścicieli, a pracownikom złamanego grosza więcej do wypłaty nikt nie chce dać, a robić trzeba coraz więcej i szybciej. Iść do biura do pracy? Myślisz, że kto by nie chciał? Dajesz taką możliwość, wszyscy byliby chętni, ale możliwości nie ma, tylko ci, którzy przypodobają się "górze" mają jakąś szansę. Przestań być takim pieprz... HIPOKRYTĄ, bo tobie być może się udało wylądować na stanowisko na którym jesteś, ale to nie znaczy, że możesz gnoić wszystkich tych co pracują na produkcji, tylko dlatego, że pracują tutaj a nie gdzie indziej. Uważasz się za nie wiadomo kogo, uważaj żeby czasem nie potknąć się idąc z zadartą głową. A tak na koniec, co do "ŚMIERDZĄCYCH NIEROBÓW", stara, ale bardzo aktualna historyjka:
"POKŁÓCIŁY SIĘ OKRUTNIE CZĘŚCI CIAŁA. NO, BO KTO TU RZĄDZI?
-TOŻ JASNE JEST, ŻE JA-BURKNĄŁ MÓZG-TO JA TU MYŚLĘ I WSZYSTKO KONTROLUJĘ.
-BZDURA!-ZAPROTESTOWAŁY RĘCE-MY TU ROBIMY NAJWIĘCEJ-ZARABIAMY NA WASZE UTRZYMANIE.
-ECH-WESTCHNĘŁY NOGI-TO NASZA ROLA RZĄDZIĆ, TO MY DECYDUJEMY, JAKI KIERUNEK OBRAĆ I DĄŻYĆ W SŁUSZNYM KIERUNKU.
-MY-ODPARŁY OCZY-MYŚMY SZEFAMI.MY WSZYSTKO WIDZIMY I NAPRAWDĘ NIC NAM NIE UMYKA.
-BZDURA-ODPARŁ ŻOŁĄDEK-TO JA TU RZĄDZĘ, WYTWARZAM WAM WSZYSTKIM ENERGIĘ, CIĘŻKO PRACUJĘ I TRAWIĘ. BEZE MNIE ZGINIECIE...
-JA BĘDĘ SZEFEM-NAGLE ODEZWAŁA SIĘ MILCZĄCA DOTĄD DUPA-I JUŻ.
ŚMIECH OGÓLNY, ŻE CAŁE CIAŁO NIE MOŻE SIĘ POZBIERAĆ.
-DOBRA-ODPOWIEDZIAŁA DUPA-JAK TAK, TO STRAJK. I PRZESTAŁA ROBIĆ COKOLWIEK. MINĘŁO KILKA GODZIN. MÓZG DOSTAŁ GORĄCZKI. RĘCE OPADŁY. NOGI ZGIĘŁY SIĘ W KOLANACH. OCZY WYSZŁY NA WIERZCH. ŻOŁĄDEK WZDĘŁO I SPUCHŁ Z WYSIŁKU.
SZYBKO ZAWARTO POROZUMIENIE. SZEFEM ZOSTAŁA... DUPA.
I TAK TO JUŻ JEST DRODZY MOI: SZEFEM MOŻE ZOSTAĆ TYLKO TEN CO (usunięte przez administratora) ROBI".
P.S. Podaj przykład zakładu, który w okolicy upadł i upadnie...
2
awans 2015-03-19 22:37:04
...może...ale swoje wiem, dlatego taka krótka twa riposta :)
pracownik 2015-03-31 16:14:42
Jestem pracownikiem firmy powiem to tak jak ja myślę warunki są ciężkie wcale łatwo nie jest prawdą jest to że pracowników nie doceniają tylko normy i normy kierownicy straszne nieroby wymagają a sami siedzą w pokoiku i nic nie robią nie wiem za co im płacą wszystkiego sami musimy się uczyć jeśli chodzi o zarobi jakie są takie są zawsze można dorobić w sobotę .podsumowując da się przeżyć w firmie mogli by tylko bardziej doceniać nas bo my wszystko robimy żeby byli zadowoleni z nas
Adaś i Daniel 2015-05-11 15:24:58
Widzieliście kiedyś jak BOCIAN wali w BĘBEN??????!!!!!! Zapraszamy do CASTFUTURY!!!!!!
(usunięte przez administratora)
castfujara 2015-05-12 18:28:20
to musi być ciekawe jak Bocian wali w bęben , o co w tym chodzi jakaś awanturka ??? A W KADRACH TO TEŻ FAJNE RZECZY SIĘ DZIEJĄ tam też się wala na wzajem hehe
1
Adaś i Daniel 2015-05-13 15:05:49
Nie czaisz o co w tym chodzi??? Nie znasz kierowników hehe, TO MY!!!!!!!:)
ja 2015-05-14 08:53:04
Ludzie skąd w was tyle jadu...
Adaś i Daniel 2015-05-14 13:56:15
My jako kierownictwo też się nad tym zastanawiamy, ale my też jesteśmy kąśliwi:)
A.Boruk 2015-05-20 15:01:15
A ja mam rzekomo romans z Adasiem:( jestem zawiedziona tym co przeczytałam jak mogłeś Adaś:(
CASTFUTURA 2015-05-21 08:06:40
Gratulujemy opinii "Bhp-owiec" i inni. Sprawa zgłoszona na policję. Przypominamy, że zniesławienie czyjegoś imienia a tym bardziej groźby pod czyimś adresem są w Polskim prawie karane dyscyplinarką w pracy oraz sądem cywilnym. Dla tych, którzy nie wiedzą to po IP komputera można bardzo szybko dojść do tego kto zamieszczał takie wpisy.
1
misia 2015-09-18 13:57:08
Pracuje tu od roku i jestem zadowolona z pracy, nie wiem czemu ludzie tak piszą może po prostu nie chce im się pracować albo chcieli by za darmo dostawać kasę
PAULINA 2016-01-18 18:40:19
Casfutura firma miesci sie na wsi i wiekszość pracujacych to wieśniaczki i a kadra kierwonicza np kierownik zmianowy to po zawodówce a biuro tez nie lepsze pracują jakby za kare wulgarni nie sympatyczni zarobki 1700 brutto dziwie sie ze pracują za takie drobne
2
arbeit 2016-02-03 14:41:41
Castfutura Polska poi usando stipendi solidi di norma di 1400 zloty da 100 a 200 proc più dalla norma italiana che è stata all'inizio, la donna hanno paura e la serie troppo in alto spesso una norma robią nuoce ad altri lavoratori normali.
CYMBAŁ ki 2016-02-04 10:48:00
Jestem kielownikiem jestem zadowolony ztego lubie rozkazywac i drapac sie po jajach czasem cos mądlego wymysle zeby wiecej kobiety robily wtedy mi sie swieca oczy wtedy ide do biura zameldowac jaki jestem zajebisty pochwala mnie wtedy jestem zadowolony wruce na hale prod taki swietlisty ze wszystkie monitory sa na zielono ale niezawsze tak jest to czasem podejde do komutera np slim wtedy norma 2 razy wieksza tak dzialam:)niestety kobiety sa wyeksplotowane mocno
paulina 2016-03-12 18:16:21
jasio poucz się brutto to jest z podatkiem a netto na ręke opowiedz mi lepiej jak to było jak sie umuwiles z dziewczyna z pracy i zostałeś pobity ze az w szpitalu wylądowałeś
mazak 2016-04-12 09:35:46
dokładnie ups, nikt za piękne oczy nie zapłaci, trzeba pracować
ewa 2016-04-24 09:32:51
Opowiem coś o firmie pracuję juz od początku tej firmy wiec firma mieśći się w budynku gdzie miesiła się ferma drobiu pracują tam przewaznie dziewczyny z pobliskich wiosek bardzo prymitywne ,kierownictwo tez nie lepsi gonią do pracy a potem sie opierdalają ,norma wczesniej była Włoska teraz jest Polska norma czyli wieksza kilkakrotnie to wychodzi ze pracują tam za 3 razy mniej a robią 3 razy wiecej mnie wiecej zarobki minimum ustawowe plus premia dla początkujących ci co robią dłuzej może mają 1700 plus premia okolo 200 lub 300 zł
1
znajomy 2016-04-25 23:26:10
Droga Ewo wcześniej w tym zakładzie była produkcja zniczy AJA a ferma drobiu jest obok. Pozdrawiam
ewa 2016-04-27 15:06:56
Na początku byłą ferma drobiu identyczny budynek jak ten obok , potem produkcja zabawek potem produkcja zniczy a teraz kołchoz Casfutura, znajomy mało wiesz wiec się nie wypowiadaj!!!kierowniku od 7 bolesci
1
znajomy 2016-04-27 23:28:11
To po co pracujesz w tym jak to nazwałaś "kołchozie" nikt cię na siłę nie trzyma i nie denerwuj się tak Bo źle to wpływa na urodę... I nie obrażaj kobiet tam pracujących bo te kobiety ze wsi mają więcej kultury niż nie jeden miastowy uczony. Pozdrawiam
2
MEN 2016-05-16 12:44:57
szacunek dla kobiet śmieszne:) masz poczucie humoru
tyle w temacie 2016-05-20 12:49:16
Czy wy, piszący te chamskie komentarze zdajecie sobie sprawę z tego, że posługując się takim językiem dajecie tylko świadectwo WASZEJ głupoty?
ona 2016-07-12 23:12:50
Co wy tu piszecie jest bardzo śmieszne nie rozumiem ludzi którzy tak piszą o firmie w której pracują i te zarobki jeśli chcesz więcej zarabiać bierz się do roboty i idź gdzie indziej szanuj co masz bo gdzie indziej będzie gorzej .Ja jestem zadowolona i z zarobków i z pracy idę z chęcią do niej wiadomo że bym chciała ciut więcej ale dobre i to i dalej mam zamiar tu pracować .A szefostwo niestety wszystkim nie dogodzi
4
ona 2016-07-16 16:31:47
Ludzie nie rozumieją że jak ktoś chce pracować w tej firmie to będzie to robić i żadne wpisy tego nie zmienia
kołchoz 2016-08-30 18:51:39
Firma co rok podnosi norme początku ze trzeba 3 razy wiecej robić tak kobiety wiejskie podnoszą z głupoty za 1500 zł firma ma 10 kierowników dlatego musisz na nich [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
gisek 2016-09-01 13:04:11
Hej, a wiecie jakich średnich zarobków można sie teraz spodziewać @ba? Na pewno ponadprzeciętne jest.
baba z garbem 2016-11-29 09:58:50
Średnie zarobki dla kobiet na produkcję to 1500 zł plus premie
Zostaw swoją opinię o Castfutura AGD - Raków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Castfutura AGD