brak logo

Efor Group Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Efor Group Sp. z o.o.

masakra 2014-05-15 00:58
slaby klimat
2
były 2014-05-27 13:08
Firma uważa się za lidera rynku, co niestety nie jest prawda. Top managment zapatrzony w siebie, bez wiedzy technicznej. Serwisanci pozostawiają wiele do życzenia (polowa nie zna podstaw serwisu ogrzewania - z reszta jak managment...) Jak się sam nie wykłóciłem o to żeby mnie wysłali na szkolenie to nie było o nich mowy. Ludzie koordynujący pracę mają blade pojęcie o tym co robią serwisanci. Liczy się robienie jak największe liczby przeglądów. Awarie są nie lubiane bo to burzy pięknie poukładany grafik. Jazda po kilka razy na jeden obiekt do różnych tematów jest standardem bo to są kolejne zlecenia i liczy się ich ilość a w drugiej kolejności jakość wykonania. Duża rotacja ludzi w firmie o czymś świadczy - i nie koniecznie o brakach wiedzy. Mogłabym napisać wiele na temat tej Firmy ale szkoda mi marnować mój czas i klawiaturę. Firmy nie polecam
2
Faza 2014-05-29 06:33
A nadal na rozmowach obiecują "gruszki na wierzbie??" (usunięte przez administratora)
2
Herr 2014-10-27 19:46

astanawiam się, czy rzeczywiście jakie wynagrodzenie jest możliwe przy osiąganiu dobrych wyników. Wytężona praca powinna być doceniana, tym bardziej, że Warszawa to świetne miejsce by znaleźć wykwalifikowanych pracowników. Efor na pewno nie może sobie pozwolić na przeciętność oferując tyle usług poprzez zarządzanie techniczną obsługą nieruchomości po dostarczanie usług serwisowych. Pracownicy muszą być wykwalifikowani, a co za tym idzie (według mnie) powinni zarabiać pieniądze adekwatne do obowiązków, prowadząc 24 godzinną obsługę.
3
gindo 2016-04-19 09:49
kaczushka, z tego co wiem to potrzebują specjalistów z 2-3 letnim doświadczniem. Z tego co wiem zatrudnienie i warunki finansowe to koło 3 tysięćy złotych. Na start powinno każdemu wystarczyć, a jak z awansem?
3
Zarządzanie 2017-01-03 19:57
Firma dramat. Niby robią przeglądy za co biorą kolosalne pieniądze lecz konserwacji brak jak i wykwalifikowanych pracowników o koordynatorach już nie wspomnę.
Gdy zmieniliśmy firmę dopiero wtedy okazało się co to jest prawdziwa konserwacja
3
Kostek 2017-01-04 11:33
Z tej firmy Efor to już nic dobrego nie będzie, może od razu nie padnie ale z dna zrobi się dno i
metr śmierdzącego mułu.
3
Lewandów 2017-01-06 12:32
Na naszym osiedlu obecny konserwator od kotłowni przeglądy wykonuje bardzo niedokładnie nie czyści kotłów i palników nie sprawdza urządzeń kotłowni według specyfikacji przedstawionej JW. Poprzedni konserwator wykonywał te czynności precyzyjne zgodni z zaleceniami Widać , że w Efor liczy się tylko przerób a nie rzetelne wykonywanie swoich obowiązków. Pozdrawiam byłego konserwatora.
2
Gaz 2017-01-11 11:43
Koordynatorzy w tej firmie nie mają żadnego wykształcenia technicznego zwłaszcza sierżant gnida zwany tłumokiem nie mają też żadnych uprawnień kwalifikacyjnych nie zapominając o dyrektorce serwisu,która mieć powinna chociaż minimalną wiedzę techniczną , opowiada nieraz takie bajki ,że się słuchać nie chce i jak ta firma ma funkcjonować normalnie kibel totalny.Zastanawiam się dlaczego duża firma JW chce jeszcze z nimi współpracować .Boss powinien nad tą współpracą poważnie zastanowić
2
Asystent 2017-01-14 12:48
Nie wykonanie podstawowych czynności podczas przeglądu wiąże się z częstym występowaniem usterek w tym trwałych uszkodzeń kotła, palnika ,automatyki takie awarie są barzo kosztowne , koszty ponoszą wszyscy mieszkańcy dlatego zarządca w trybie pilnym powinien upominać się od EFOR zmiany konserwatora kotłowni.
2
Brzoza 2017-01-22 14:44
Ty Kostek i Lewandów - mimi, ze wasze wpisy są świeże to chyba brak wam rozeznania w sytuacji i wcześniejszej i teraźniejszej. do waszego opisu to brakuje jeszcze herbaty, politykiera i intryganta firmowego, ewidentnie "spiskującego" wokół lepszych od siebie.
A czyim był pupilkiem do końca swojej kariery zanim nie wypiął się na firmę, szefa i kolegów. Nooo.
Przypomnijcie sobie jak wam jeszcze staje.. pamięci, który to dobry serwisant odszedł na skutek likwidacji etatu z braku porozumienia z rusiniakiem, który swoje karygodne błędy usiłował zwalić na niego. Noo.. A dlaczego wraz z koziołkiem starał się doprowadzić do wywalenia z pracy innego kolegi z działu technicznego rękoma gwiazdy serwisu i prezesa... Noo.. Najciekawsze jest to że płoteczki lecą a bałagan jak był tak jest. Ryba psuje się od głowy .


3
Koziołek 2017-03-12 09:48
Aby sprostać temu wyzwaniu, firma EFOR nie stawia na rozwój zawodowy pracowników serwisu, ze szczególnym naciskiem na wiedzę techniczną aby sprostać oczekiwaniom i potrzebom klientów, spółka nie opracowała procedur i nie dysponuje dziś solidnym doświadczeniem zarówno w dziedzinie koordynowania sytuacjami awaryjnymi, jak i reagowania na codzienne kłopoty.
2
Mieszkanka Lewandow 2017-03-31 21:24
Nieroby biorące ogromną kasę i niestety ZERO umiejetnosci jak całe to JW. Ludzie otworzcie oczy trzeba zrobic coś z tym całym zarządem i administracja ponieważ dla nich liczy się tylko kasa nic wiecej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
Sobol 2017-04-18 09:46
A no w taki sposób, że obiecują gruszki na wierzbie. Tną ceny dla klientów i przyjmują wszystkie możliwe warunki przez nich stawiane, tylko nie zastanowią się, że pozostali pracownicy nie są w stanie im sprostać. Terminy w umowach są tak " bardzo atrakcyjne", że pracownikom brakuje doby, żeby je zrealizować. dziś, mogę nazwać, z pełną odpowiedzialnością, te słowa niczym innym jak są tylko stekiem kłamstw Koordynatorzy nie panują nad sytuacją narzuconą przez dyrektorkę serwisu, nawet rusiniak nie ogarnia tego do końca więc z lipiniakiem kręcą lody na boku. Już mają kilka wspólnot mieszkaniowych. Firma Efor Group leci na łeb na szyję, traci kluczową kadrę, która pracowała na dobre imię tej firmy i dobrze im to wychodziło. Kierownictwo postawiło na dobrą zmianę, więc dobre imię odchodzi w niepamięć wraz z dobrymi pracownikami. A szkoda, bo początki były obiecujące.
4
Skwar 2017-05-18 18:32
Miałem okazję być pracownikiem w Efor Group i dlatego piszę tą opinię aby przestrzec innych potencjalnych przyszłych pracowników tej firmy.
A mianowicie po pierwsze zapomnijcie o wszystkim co wam naopowiadali na rozmowie kwalifikacyjnej wszystko to bujda na resorach praca powyżej 8 godzin do 12 to norma. Dla przykładu jak pracujesz 12 godzin to i tak ci obetną 2 i już masz tylko 10 godzin, do tego dochodzi tygodniowy 14 godzinny dyżur za ,który zapłacą Ci z opóźnieniem pod stołem albo wcale. Po dyżurze jeżeli wyjechałeś kilkakrotnie do awarii nie jest zachowany przepis 11 godzinnej przerwy w pracy zgodnie z kodeksem pracy. Tych przepisów się w tej firmie nie przestrzega. Masz problem z urządzeniem którego nie znasz i nie potrafisz naprawić to po pierwsze szef serwisu ci nie pomoże ,po drugie pani dyrektor nie te wykształcenie ale hasło które mnie najbardziej rozbroiło to (…) mnie to nic nie obchodzi ma to być zrobione i koniec tematu , po trzecie szef serwisu rusiniak były konserwator w Realu to konfident patrzy aby tylko swoją du…e uratować wyprze się wszystkiego. Ogólnie pracownik tej firmy jest poniewierany i możesz liczyć na pomoc jedynie ze strony innych pracowników ze szczebla konserwatorów o ile mają dostateczną wiedzę przykład: obiekt Lewandów 1 lub 2 oraz osiedle Zielona Dolina gdzie jest kilkadziesiąt kotłowni typu Viessmann, ACV i to ma naprawiać hydraulik nie mając przeszkolenia ani wiedzy w tej kwestii oraz uprawnień ciepłowniczych i gazowych
2
Gaz 2017-05-27 12:53
Jak pracowałem w Efor to był serwisant od kotłowni co wiedział o nich wszystko miał zawsze 100% skutecznych napraw jeżeli miał tylko części zamienne, ale też ze starych części umiał coś zrobić, żeby uruchomić kocioł awaryjnie, można było na niego liczyć nawet w nocy odbierał telefony aby pomóc ale cóż – odszedł z powodu likwidacji etatu, teraz do wynajętego obecnie serwisanta dodzwonić się nie można a w nocy ma wyłączony telefon. Jeżeli masz awarie kotłowni o 2 w nocy musisz sobie radzić sam. Na osiedlu Harmonia ul. Dzieci Warszawy 11J klatka 1 Efor od roku eksploatuje kocioł z pękniętą komorą spalania woda leje się do środka kotła tylko patrzyć jak wybuchnie., sygnalizował fakt poprzedni serwisant w protokołach przeglądu kotłowni. Kotły na osiedlu eksploatowane są bez termostatów bezpieczeństwa po wymianie drzwi kotła. Koordynatorzy i dyrektorka o tym wie i nic nie robią, żeby naprawić ten kocioł a eksploatacja grozi katastrofą, praca kotła bez termostatu bezpieczeństwa grozi katastrofą, przecież za ścianą kotłowni mieszkają ludzie. ( mam zdjęcia tej pękniętej komory kotła) Jest też koordynator tadeo odporny na wiedzę bardzo, zwany przez pracowników tłumokiem, ale on podejmuje nieprzemyślane i głupie decyzje, potrafi tak namieszać, że trudno później z tego wyjść, bez uszczerbku dla firmy na dyżurze robiłem u niego 1000km tygodniowo to norma, kiedyś wysłał mnie żebym zamknął okno na klatce schodowej na osiedlu Zielona dolina, 120km i 2,5 godz. pracy o 3 w nocy, więc śmieją się z niego wszyscy zarządcy i administratorzy z JW., żeby nie był kuzynem prezesa dawno by nie pracował. Atmosfera w pracy fatalna brak pakietu socjalnego, brak możliwość rozwoju zawodowego w firmie. Więc jednym zdaniem masakra, przestrzegam przed tą firmą były pracownik Efor Group

2
Zostaw swoją opinię o Efor Group Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Efor Group Sp. z o.o.