brak logo

Lajon Sp.j. Tadeusz Zając

Gliwice

Opinie o Lajon Sp.j. Tadeusz Zając

Zmotoryzowany 2011-06-16 05:41
Pracuję już jakiś czas i powiem tak : sielanka to to nie jest ale jak na razie jest oki. Zarabiam, jeżdzę a teraz nowy ciągnik dostanę. Spedycja jest oki..........tylko koledzy jacyś mocno wybredni szukają problemów na siłę.
OSZUKANY 2012-06-23 14:21
to chyba piszesz bzdury.Nie płaci to oszusci !!!!!!!PRZESTRZEGAM I PROPONUJE SPRAWDZIC W PROKURATURZE ICH \"SIELANKĘ\"!LISTA DŁUGA I POCZYTAJCIE FORUM O FIRMIE
1
były na szczęście kierowca lajona 2012-08-29 21:22
ta firemka to koszmar.naprawde odradzam.dajcie sobie spokój za złodziejami zającami i ich bandycką firmą lajon.
1
zawodowiec 2012-09-10 13:56
Sprawe wniosłem do Sądu PRacy i zawiadomiłem PIP, niewypłacili pieniędzy za miesiąc jezdżenia, mało tego pracowałem na umowe zlecenie.Dziwie się jednak że kierowcy w tej firmie dają sie tak dymać,wydaje mi się że prawo jazdy uzyskali za paczke pupularnych a ich wiedza w zakresie praw pracowniczych = zeru.
Tak jak ktos już tu wyżej napisał opinie sprawdzie sobie na forum e-transportu tobędziecie wiedzieli więcej.....
pozdrawiam wszystkich mądrych i młodych kierowców
4
h2o 2015-07-14 13:03
Proszę napisać prawdę, czy warto się zatrudniać w tej firmie?
uciekinier 2015-07-17 17:57
Zgadzam sie ,ta firma zaniza wszedzie stawki,bo oszczedza na kierowcach nie wyplacajac im tego,co prawnie im sie nalezy.Caly tydzien spedzicie w kabinie pracujac po 17 h dziennie.Jednak za zadne nadgodziny kasy nie dostaniecie,nie dostaniecie kasy za spanie w aucie,nie dostaniecie kasy za stanie pod kopalnia po 28 h lub dluzej.Zeby jako tako zarobic trzeba zrobic 10 tys km w ciagu miesiaca.Wystarczy raz w tygodniu miec kurs na kopalnie JSW i jestescie w d...
4
sławek 2016-02-26 09:03
Lajon jest do niczego
opinie 2016-02-26 09:19
Nie
jarmioduszewski@gmail.com 2016-09-29 13:16
Firma jak firma tylko właścicielom odia myśląc że kierowca to tylko koń roboczy Jak stoisz na kopalni to nic nie robisz więc za co mają ci płacić a ty całą noc nie spałeś Co do zarobków to masz 26 groszy za kilometr i tylko tyle za postój nic czy na kopalni czy gdzie indziej Wypłata jest uznaniowa a spróbuj cokolwiek zarysować lub uszkodzić to zobaczysz ile to kosztuje i jak długo czeka się na kasę
1
Zostaw swoją opinię o Lajon Sp.j. Tadeusz Zając - Gliwice
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Lajon Sp.j. Tadeusz Zając