witam,obecnie jeździmy w Demotrans i mamy chęć zmienić pracę,jak wygląda praca w TAJ ?Jakie są dniówki ,jakie plusy i minusy .Ile kilometrow sie robi w miesiącu .Patrząc po autach widać ze firma bardziej dba o pracowników ,chociażby przez auta z klimatyzacja postojową .Prosze o opinie
Rozumiem ze firma głównie skupia się z osób z Ukrainy?
Firma TAJ specjalizuje się w transporcie towarów ekspresowych. Ich klientami są przede wszystkim firmy, które oczekują wysokiego stopnia profesjonalizmu i dla których ścisłe przestrzeganie czasu załadunku, jak również czasu rozładunku, ma olbrzymie znaczenie. Na ich oficjalnej stronie internetowej: http://taj.com.pl/o-nas/praca/ jest oferta pracy na stanowisko kierowcy do jazdy w podwójnych obsadach na terenie Unii Europejskiej. Wymagane doświadczenie i przeszkolenie ADR. Zachęcam Was do dodania opinii na temat tej rekrutacji.
Ukraincy i profesjonalizm proszę nie rozszmiszajcie ludzi oni wogole nie znają języka na zachodzie latają z papierami od biura do biura nie wiedząc gdzie są .
@giui prawdopodobnie Pan jest zawodowym kierowcą i poliglotą! ? jeśli tak, to dlaczego pracuje jako kierowca, a nie szef? nie można tak oceniać wszystkich Ukraińców, nie masz prawa
Ty jesteś taki specjalista że znajomością języka???? Typowy pustak. Napewno najlepszy szofer w firmie, wazeliniarz co wszystkich ocenia a sam niewiele potrafi. Buc
@Giui to przyjmują osoby z Ukrainy które nawet nie rozumieją po polsku?
Witam jak przedstawia się praca w Taju jaka podstawa dieta i ile km przez 21 dni się nakręci.Chcemy z żona się przyjąć pozdro
Jakie sa warunki pracy i placy.Moze ktos napisze.Czy zjezdza sie punktualnie po 3 tygodniach i czy kasa jest zawsze na czas??
(usunięte przez administratora) Żeby kierowca po 3 tygodniach nie mógł zjechać do domu (z przyczyn zdrowotnych) , zgłaszając kilka dni wczesniej ze się źle czuje i nie da rady juz jechać dalej w trasę, dostaje informacje ze jak nie pojedzie dalej w trase to będzie obciążony kosztami i po czym dostaje info od szefa ze ma wypierdal*ć z auta. To jest normalne!? I ich to nie obchodzi co z kierowcą .. Skracają pauzy, jest 1000 zmian na minute od spedycji . Nie polecam tej firmy z całego serca . (usunięte przez administratora)
Same szoszony jeżdza w Taj to nie ma komu pisac
Witam wazystkich Tajowców.Chce do was przyjsc do pracy.Napiszcie gdzie znaleźć zmiennika do waszwj firmy i jakie sa warunki zatrudnienia.Jaka kasa i jak wyplacana.
Witam. Szukam zmiennika lub zmienniczki, wyjazd na początku listopada, doświadczenie w transporcie międzynarodowym. Zainteresowane osoby proszę o kontakt 697-980-604. Pozdrawiam.
Czytałem, że wypłaty były wypłacane z poślizgiem i wyjeżdżało się w trasę na ponad 3 tygodnie. Takie warunki pracy są nadal aktualne, czy zmieniło się coś w tych kwestiach?
Od dawna ludzie zadają pytania a tu taki spokój? O co chodzi?
Jeśli warunki w Taj są takie jak piszecie to jest to syf.W Polsce skończy się niedługo ten wyzysk.Za dużo jest pracy a za mało kierowców. .Na Olx jest setki ogłoszeń jak nie tysiące. Nie godzcie się na takie warunki.A myślałem ze to normalna firma.A może ktoś zna taka firmę w której są normalne zasady.i minimum 7000 tysiecy za 3 tygodnie.
I koniecznie nie palący.
Witam.Jestem zainteresowany praca w tej firmie.Napiszcie jakie systemu zasady i jaka kasa jest.I ewentualnie szukam drugiego do jazdy z Podlasia lub Warmiński Mazurskiego. naziro1@wp.pl. Napisz maila.
Witam.Czy ktos jezdzil lub jezdzi w Taj transport Air.Prosze o opinie jak jest w trasie jakie zasady pracy czy ganiaja jak psa czy w miare normalne jezdzenie i koniecznie napiszcie ile km robicie w czasie 3 tygodni jazdy.Kto i jak rzadzi ta firmą jakie zasady czy na adresy jezdza czy na wspolrzedne.itd.
Praca w Taj to nic ciekawego, pracodawca łamie przepisy, zatrudnia ponad 260 ludzi w tym tylko 40 polaków a więc nie ma pewności, że nie dostani ci się ukrainiec. Ludzie tj. polacy zmuszani są do pracy ponad 3 tygodnie . Ktoś głupoty napisał że pracuję mniej niż ten okres. Prawda jest taka, że nigdy nie zjechałem wcześniej niż po 3 tygodniach. Co do wypłaty to ostatnio są z poślizgiem. Szef dokupuje coraz więcej aut a ludzi brakuje i wymusza do dłuższej pracy. Ciekawe co na to powie kontrola, która niedługo go odwiedzi. Długo tu już nie popracuję , szkoda stracić rodzinę. Może niech właściciel sam usiądzie za kółkiem pojeździ po 4 tygodnie , wówczas zobaczy reakcje swojej żony. Pracownik
KIEDYS U KOGOS sie tak zdarzylo czy to prawda była..... Jest to firma, która żeruje na kierowcach. Firma wykonuje usługi w szczególności na Rosję naczepami gabarytowymi o wysokości 4, 12 m. za które masz, jak wiadomo dodatkowe opłatyna BY /bez kwitu - na kwit to 250 euro i nie wjedziesz lub wyjedziesz/. Podpisują umowę na czas określony/próbny w wysokości 500 zł miesięcznie /podstawa/ plus 1600 netto za kółko PL-RUS-PL wformie diety wypłacane po każdym frachcie. I tu z tym już widać przekręt. Za 1 fracht płacą a później muwią, że będą wpłóacać na konto. A tam rzucają co i jak chcą. Obiecują wyrównać podstawę do kwoty 1091, 86 złoty. W rozliczeniu wynika tak, że otrzymujesz za 3 frachty - 2800 zł plus 500 złotych z umowy zlecenia. i nic więcej. Ponadto jak wiadomo są dodatkowe opłaty za wysokość gdzie brakuje pieniędzy, ktore otrzymujesz na przejazdy przez granice. Obiecują zwrócić, ale to następne oszustwo. Sam na dwóch frachtach dopłaciłem ok. 500 złotych i nie otrzymałem zwrotu żadnego. Biorąc powyższe na tej firmie straciłem ok. 2591, 96 zł z zarobku plus swoje 500 zł co razem daje 3061, 86 zł. Firma, moim zdaniem jest niewypłacalna.
Poszukuje ktos moze zmiennika do tej firmy? Ja z okolic Ostroleki doswiadczenie male raczej jeszcze do przyuczenia.
Podpowiedzcie czy warto aplikować? Słyszałem dobre opinie o firmie.
(usunięte przez administratora)
Odezwij się i możemy jechać.
Witam szukam kogoś z lubelskiego na już Wyjazd około 17 783492687
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Taj Mahal Sławomir Leszczuk?
Zobacz opinie na temat firmy Taj Mahal Sławomir Leszczuk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.