NORDIS Chłodnie Polskie

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o NORDIS Chłodnie Polskie

Natalia Nowy wpis
Inne

Czy ktoś spotkał się ze złym traktowaniem pracowników w firmie

grzesiek Nowy wpis

Pytanko nordis wałbrzych proszę o opinię na temat pracy kierowca

Cezary Nowy wpis
Inne

Wbrew niektórym osobom firma poradziła sobie i ma nową lokalizację!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tomek

faktycznie w Wałbrzychu Nordisa rozbierają

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną w firmie NORDIS Chłodnie Polskie? Czy warunki oferowane przez pracodawcę zgadzały się z informacjami zawartymi w ogłoszeniu? Jak przebiegło spotkanie? Podziel się swoimi wrażeniami.
lala

no i co na to pracownicy o przeprowadzce do Wróblowic.........

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja dziadzia
@lala

ja sie przeniose bardzo chetnie nowy zaklad nowy park maszynowy nowe samochody wszystko nowe....nawet nowe maszyny do lodow beda...tylko firma musi mi kupic rower abym mogla dojechac do tych wroblowic....super pomysl pozdrawiam jadzia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mikos Nowy wpis
@ja dziadzia

postawią nową fabrykę i jak na pustyni pusto i bez ludzi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Człowiek

Skoro masz do czynienia z żywnością to musisz posiadać badania.... raczej proste. Jestem pracownikiem w Nordis jako PH i powiem tak....zle nie ma ale mogłoby być lepiej. Prezes podnosi ceny lodów w sezonie 2x bo poprzedni sezon był lepszy i więcej zarobił.... jest duży potencjał z racji, że jest to producent a szczypie się na wszystko i tak naprawdę traci dużo na rynku lodowym... szkoda bo można naprawdę fajnie pracować i być postrachem dla konkurencji :]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
piki

a nie łaska 1780zł przedstawiciel.

romek

@Nina odpowiedz jest prosta, szukają, bo jeszcze nie mają pełego składu, poza tym firma cały czas się rozszerza. Teraz szukają ludzi do serwisu lodówek i zanmrażarek, wydaje mi się, że to praca całkem dobra, zapewniają stałą ilośc zgłoszeń i praca w tygodniu jest, a weekendy są wolne z tego co czytałem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nina

" widzę, że szukają ciągle pracowników na dość oklepane stanowiska:.." . Nie ciekawi cie co się stało z poprzednimi ? I czemu "ciągle szukają" ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mops

Działając w Wałbrzychu na pewno mają odpowiednio duże zaplecze na tego typu pojazdy. Ja bym się zastanawiał gdzie oni trzymają tego typu pojazdy, bo opieka czy kontrola to ciągły czad; Jest ogólnie pozwolenia na świadczenie szeryf zasad w ramach rejestracji. myślę, żemiejsce jest dobre i tyle o ile poda dokładnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prof miodek
@mops

"... bo opieka czy kontrola to ciągły czad; Jest ogólnie pozwolenia na świadczenie szeryf zasad w ramach rejestracji. myślę, żemiejsce jest dobre i tyle o ile poda dokładnie" stary... możesz wytłumaczyć, o co Ci chodziło? tłumaczyłeś ten tekst translatorem z chińskiego?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
radek

no dla osób które są zatrudnione tutaj takie pytanie nie powinny być trudne i mam nadzieje, że ktoś się wypowie jednak w tej sprawie.. oby tylko nie było tak, że już mają staż i organizują go jakoś tylko nie płacą za to.. jak to naprawde wygląda, bo nie wiem czy jest teraz sens próbowac w takim razie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rob

Ja myślę że płacą kary, tylko co to na firmę 500zł? Mandaty z Inspekcji Pracy wliczone w cenę pracownika bo ciągle ich biją na wypłatach. Zresztą każda instytucja państwowa jest przekupna i wszyscy o tym wiedzą a nikt nic nie robi z tym. A najbardziej cieszy się Meller gdy może kogoś oszukać. Jak ja się ciesze że tam już nie pracuję:) Podstawę teraz mam większa niż całą wypłatę z czasów gdy dla Nordis robiłem 200tys obrotu w miesiącu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XxX

Ciekawi mnie i moich kolegow ktorzy tam pracowali, ze inspekcja jeszcze ich nie odwiedzila. Hmm....albo maja znajomosci, albo tyle szczescia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mirek

Praca w Nordisie to nie lada wyzwanie. Kierownicy niby w porządku, ale tylko w konfrontacji z pracownikiem. Za plecami knują, węszą i szukają spisku. No i go znajdują.Tylko że istnieje tylko w ich głowie. Kiedyś chłopakowi,kierowcy który pracował w temp 40stC codziennie po 14h kazali przyjść do pracy w jego wolną sobotę. Chłopak stwierdził iż jest bardzo zmęczony i chce najzwyczajniej w świecie odpocząć. Po czym poszedł posprzątać samochód. Odebrali to za spisek i go zwolnili. Tak z dnia na dzień. To jeden z wielu przykładów. To firma nie przestrzegająca żadnych przepisów i niczego się nie bojąca.Ludzi mają za nic. Rozumiem, wynik sprzedaży jest ważny ale niech szanują ludzi i dadzą im narzędzia i warunki do pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maciek

To prawda:) Ja usłyszałem, że mam nie wymyślać bo nikogo nie interesuje brak na magazynie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek

Jak masz problem i pójdziesz do kierownika np: stwierdzisz że dla dobrego klienta nie ma 120kg frytki a jest bardzo potrzebna i kiedy można liczyć na dostawę albo co teraz zrobić to odpowiedz masz coś w stylu: " nie wiem spytaj fakturzystki, ale zobacz frytki nie ma ale jest zupa wiosenna która mało rotuje". Dobre co? :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
edek

Potwierdzam z tym makro. Są żałośni. Non stop trzeba kupować w makro bo są braki na magazynie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maciek

Firma nie daj się. Na wszystkim oszczędzają. O każdą naprawę auta trzeba pytać, nie ma zastępczych. Braki na magazynie, trzeba kupować produkty w MAKRO. Wstyd przed klientami, nie dziwie się, ze odchodzą od nas. Taki farutex przynajmniej ma co zaoferować i nie siedzi codziennie w makro jak przedstawiciel Nordisu ze Złotnik. Mam nadzieje, ze nie długo wszyscy klienci przekonają się, że 80& towaru mają z makro i dlatego tyle placa za towar. Dobrze ze odeszlem z tej firmy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nict

Nawet nie starajcie się aby tam pracować. Wypłata 1500zł za zapierdol i dowożenie klientom towaru bo magazyn nie wydał.Zero szacunku dla ludzi bo tylko kasa się liczy. Żadnych praw pracowniczych, auta z łysymi oponami na śnieg, bez ogrzewania bo kasy szkoda na naprawę, średnio 2 razy w miesiącu popsute auto. 3,50 zł na godzinę brutto, reszta to prowizja na której i tak biją cie w [usunięte przez moderatora]. Zeby ją dostać musisz zrobić plan nawet jak na magazynie nic nie ma i nie ma co sprzedawać, klient musi zapłacić w terminie. Za lodówki puste też odciągają 50zł od sztuki. Jak ktoś nie wierzy to jego sprawa. Tu jest napisana prawda a właściwie jej część. Bo dzieją się znacznie gorsze rzeczy w tym burdelu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomek

To prawda. Nie dajcie się tam wciągnąć. Cyrk jakich mało. Zwlaszcza prezes, któremu sie wydaje że wszystko wie a prowadzi tę komunistycznie zarządzaną firmę na dno. Zero nowoczesnych rozwiązań. Śmierdzi Gierkiem wszystko.A szkoda mozna by z tej firmy zrobić potentata lecz najpierw by trzeba zmienić prezesunia [usunięte przez moderatora]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o NORDIS Chłodnie Polskie - Wałbrzych

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
NORDIS Chłodnie Polskie
Przejdź do nowych opinii