brak logo

Muehlhan Steel Services Sp. z o.o.

Szczecin

Opinie o Muehlhan Steel Services Sp. z o.o.

igrek 2015-10-14 22:22:45
Może ktoś potwierdzić to co napisał Epa, bo jeśli faktycznie sytuacja jest prawdziwa, to powinno być więcej takich osób. Zdziwiło mnie to bardzo, bo niby dlaczego mają wypłacić 60%, czy mają jakieś problemy finansowe, czy coś w tym stylu, chyba wcześniej wszystkie wypłaty od Muehlhan Steel Services były na czas.
1
gdansk 2015-10-23 21:15:05
6tys to ja mam w polsce baranie,za takie pieniadze to wstyd wyjechac osle
monter 2015-10-25 09:11:25
Ludzie, co to za glupoty, jakie 60%? wszystkie wynagrodzenia sa normalnie wypalcane, zawsze 10ego, albo wczesniej! ktos was tu niezle laduje bzdurami, a wy lykacie jak jakies leszcze!gdansk i szczecin normalnie placa, nigdy nie bylo zaleglosci, a jakis epa wypisuje bzdury, hehe...
Kont 2015-12-08 15:12:02
Też słyszałem to co mówi @monter że normalnie płacą za wykonaną prace tyle ile było obiecane, więc tym bardziej dziwią mnie jakieś opinie niezgodne z prawdą, no chyba że macie inne plotki, ale branża jaka jest każdy widzi
belmondo 2016-01-22 13:25:21
to prawda
karol 2016-01-23 11:47:12
to prawda i ja nie raz o tym słyszałem @belmondo. Muehlhan raczej nie ma problemu z wypłacaniem należności, tym bardziej nie mają opóźnień, a ludzie są zadowoleni.
były 2016-01-26 20:33:22
nie prawda to firma płaci zawsze na czas ale maja problemy z podniesieniem stawek,po prostu za mało płacą i dlatego podziękowałem im za współpracę.Dużo dobrych ludzi już odeszło a pracują starsi,średnia wieku szybko rośnie a firma nic z tym nie robi,bo prawda jest taka że 6 tyś za granicą to śmiech,a to jest stocznia a nie pakowanie i zbieranie truskawek,więc jak ktoś ma możliwość to niech szuka coś lepszego.A dodam że jeżeli chodzi o firmy z tej branży,to muhlhaen jest na szarym końcu i ciągle się bronią że płacą na czas itd itd,ale dużo firm płaci już na czas i dbają o swojego pracownika,a dodam jeszcze że ta firma praktykuje płace w złotówkach co było dla mnie wielkim zdziwieniem,a ZUS i inne składki odprowadzają w kraju i nie od kwoty zarobku tylko o wiele zaniżone,co skutkuje tym że na papierku więcej zarabiasz a nie daj Bóg wylądujesz na zwolnieniu to nie zarobisz na opłaty i w dłuższej perspektywie to są peniążki na nasze emerytury i renty.Firma o tym nie mówi jak zatrudnia ale tak własnie działają i to jest niby wszystko ok.Pracujesz w Niemczech a wypłata w złotówkach,moze jakiś mądry wytłumaczy to,bo nie wiem czy to normalne,pozdrowienia
1
pracowałem 2016-02-04 19:24:55
tak to prawda że ta firma płaci w złotówkach i świadczenia w kraju,więc jesteś w Niemczech i latka uciekają a pracujesz na na emeryturkę krajową,pisze ,,emeryturkę" bo nie płacą od zarobków tylko od jakieś zaniżonej stawki,straciłem tam lat chociaż przyznam że płacą na czas,ale rzeczywiście jak tu pisza inni 6-6,5 tyś i to muszą być nadgodziny.Tam gdze ludzie mieszkają to ma też wiele do życzenia,warunki bardzo kiepskie.Firma nie płaci nic dodatkowo oprócz premii,a ciągle się chwalą jaka to dobra firma,powiem tak już jakiś czas nie pracuje tam ale mam kontakt z kolegami i jest co raz gorzej,zatrudniaja nowych jakiś pijaków i ćpunów i mają na godzine tyle samo co starsi albo i więcej i gówno robią,a staruchy ciągna całą produkcje,a firma udaje że tego nie widzi i ciągle gadaja o kryzysie,powiem tak pracuje teraz na warunkach niemieckich i zarabiam na emeryture niemiecka,lata uciekaja na wyjazdach ale wiem za co a w muhlhanie uciekł czas i nic z tego nie miałem,wiec ludzie nie bójcie się i szukajcie innej pracy najlepiej na warunkach niemieckich.Muhlhan po prostu was wykorzystuje i ostro robi w balona,a zarabiaja krocie na was.Wiec zyczę powodzenia i się zastanówcie ja odradzam tą firmę,pozdrowienia
1
pracowałem 2016-02-04 19:32:32
przepraszam korekta do ostatniego wpisu miało byc że nie płacą nic wiecej oprócz wypłaty (zero premii,wczasów pod gruszą,wyprawek za lata pracy,żadnych bonów,dosłownie nic) a jest jakas smieszna paczka,osobiscie nie widziałem ale słyszałem że szajs za około 100 i tak firma dziękuje pracowniką za cały rok pracy hehe.
1
nie podam 2016-02-23 20:12:22
Firma śmieć szodka czasu i zdrowia na debilii Bremen i Flensburg propozycja pałacy na poziomie minimalnym a praca ciężka dziwne ze w ogóle ktoś tam jeszcze pracuje za te stawki. żenada w takich warunkach powinno się zarabic kase a nie zasiłek z PCK lub MOPS
arson 2016-03-02 19:53:45
Rozumiem, że zdażają sie pozlizgi kilku dniowe np. z wypłatami bo czasami coś zawodzi, ale jezeli macie umowy o prace to nie musiscie sie o inne rzeczy matriwic, bo pracodawca wywiazuje sie z obowiazków.
gość 2016-03-15 12:45:02
a ile chciałbyś zarabiać ? może 3-4 tys euro. Tyle matole to zarabia inżynier.
Wam już się wszystkim w głowach pomieszało, nie liczycie tego że macie mieszkania , dojazd, ubezpieczenie i wyżywienie.Niemiec musi za to sam płacić
Haba 2016-03-20 11:07:48
Nie płacą diet a powinni i wyżywienie na własną rękę więc przestań kłamać. I teraz policz sobie ile godzin musisz tam zapieprzać żeby zarobić 1.3 - 1.5 tyś euro... No policz matole. Poczytaj o warunkach mieszkalnych zapewnianych przez firmę.
1
Tomek 2016-04-09 16:57:17
Reasumując opłaca się z nimi wyjeżdżać i chyba zarobki są ok
Haba 2016-04-13 13:02:46
Reasumując nie opłaca się, zarobki niskie na miejscu, za granicą najniższe z możliwych.
1
prawyj 2016-04-19 15:02:11
Cześć panowie! Ile może dostać prowadzący monter na godzinę za granicą w tej firmie. Czy jest możliwość zatrudnić się od zaraz. Pozdrawiam
4
Robol 2016-04-21 11:02:17
Ta firma nie szanuje pracowników, tych którzy pracują już kilka lat są dobrymi fachowcami mają gdzieś.Wszystko jest na ostatnią chwilę,płacą też marnie jak na taką ciężka pracę. A najlepiej mają Ci którzy są całym sercem "oddani" swojemu kierownikowi ,choć niczego sobą nie reprezentuja to jeszcze zatruwają życie innym.
3
Robol 2016-04-21 11:08:56
Kiedyś były paczki dla dzieci, ktoś kupił" kule hule"dla dzieci które raczkujacych wszystkim dzieciom do 3 lat- co za pomysłowość i marnotrawstwo pieniędzy.
Robol 2016-04-21 11:11:21
Kiedyś były paczki dla dzieci, ktoś kupił" kule hule"dla dzieci które raczkujacych wszystkim dzieciom do 3 lat- co za pomysłowość i marnotrawstwo pieniędzy.
prawda 2016-04-24 22:26:16
Ty inżynierku?!1300 euro to jest duże według Ciebie za taką pracę?a waruneki?mieszkałeś?może jesteś jakimś majsterkiem albo kierownikiem i nie mieszkasz w obsranym pseudo-hotelu z grzybem na pokoju i 16 stopni w zimę,więc nie wypowiadaj się na tym forum bo musisz tego przeżywać!Masz całkiem dobrą kasę z tego co wiem i ludzkie warunki socjalne i masz ,,rozkaz" gnębić i ścigaj roboli.To jest prawdziwa twarz każdego majstra i kierownika w tej firmie,wierzę że kiedyś za to się wam oberwie.Firma jest do dupy i nie szanuje ludzi,płaci marnie i nie widać opcji poprawy oraz rozwoju,pozdrawiam
1
szczeraprawda 2016-04-24 22:29:58
Ty inżynierku?!1300 euro to jest duże według Ciebie za taką pracę?a waruneki?mieszkałeś?może jesteś jakimś majsterkiem albo kierownikiem i nie mieszkasz w obsranym pseudo-hotelu z grzybem na pokoju i 16 stopni w zimę,więc nie wypowiadaj się na tym forum bo musisz tego przeżywać!Masz całkiem dobrą kasę z tego co wiem i ludzkie warunki socjalne i masz ,,rozkaz" gnębić i ścigaj roboli.To jest prawdziwa twarz każdego majstra i kierownika w tej firmie,wierzę że kiedyś za to się wam oberwie.Firma jest do dupy i nie szanuje ludzi,płaci marnie i nie widać opcji poprawy oraz rozwoju,pozdrawiam
badyl 2016-05-10 17:28:57
Z tego co słyszałem to pracować tu można na naprawdę fajnych warunkach zwłaszcza jeśli chodzi o te kwestie najbardziej sporne , czyli kwestie finansowe oczywiście. Niemniej @szczeraprawda taka kasa o jakiej piszesz nie powala
prawyj 2016-05-13 18:55:28
Panowie jeżeli tak źle w tej firmie, dla czego tak trudno dostać kontrakt do Niemiec czyli do Francji. Nie potrzebują monterów. Z tego wynika, że dobrze płacą.
on 2016-05-17 16:39:37
bo na chwile obecną brak pracy
prawda 2016-07-05 08:47:35
od 40 do 43 złotych na godzinę i to jest stawka brutto
1
dgj 2016-07-10 20:33:02
Fajnie, że można liczyć na wypłaty na czas @Natan, ale jakich warunków można się spodziewać? Dzięki.
prawyj 2016-07-11 21:58:07
dziękuję!
kaja 2016-07-15 10:57:16
Specjalista ds. Organizacji Produkcji teraz jest u nich poszukiwany, ale pwoiem szczerze, ze oferta jest już od dawna i nie wiem czy po prpstu nie zapomnieli jej zdjać, no ale zawsze to jednak coś jest.
były 2016-07-28 20:25:28
Witam teraz poszukują ludzi ale stawki w złotych tak jak tu ktoś napisał od 39 do złotych i to brutto więc nie ma nawet 10 euro brutto,a jak na stocznie to szału nie ma,warunki socjalne też nie urywają dupy.Składki też nie płacą od zarobionej kwoty tylko jest pomniejszona ,pozdrawiam
1
arson 2016-08-01 17:14:18
@były bi ale i tak jest nieźle. Ciężko teraz znaleźć tego typu pracę, więc ja tam chyba wcale nie będę aż tak wybrzydzał. Pytanie tylko mam, gdzie widzisz taką rekrutacje, bo ja nie mogę jej nigdzie znaleźć?
pracowałem 2016-08-03 10:01:19
To prawda stawki od 39 zeta do 43 no może 44 jak dobrze pijesz z kierownikiem,to jest stawka brutto,świadczenia płacone w Polsce,warunki socjalne fatalne ale można przeżyc.Jeżeli chodzi o pracę do zawsze mało he i jak to mówią majstrowie mało godzin.Pracuje w BMO Bilfinger Mars Offshore
Konstrukcje stalowe
Adres: Brdowska 5, Szczecin, Polska
Telefon: +48 91 813 64 64 i jestem zadowolony.Z tego co się orientuje to ciągle zatrudniają,pozdrawiam
2
dgj 2016-08-04 22:49:22
A jaka jest teraz atmosfera? Podobno każdy dba o relacje pracowników.
Trójmiasto 2016-08-10 17:45:41
Witam widzę że firma się ogłasza ale nie rozumiem bo czytam tu opinie i piszecie że stawki 40-44 złote,to jak to jest że w Niemczech i stawki w złotych?jak to możliwe i to jeszcze brutto?to ile wy tam zarabiacie ?jestem z Trójmiasta i po 40 zeta to można tu wyrwać na miejscu a tam u was płacą po 40 brutto?chyba że coś zle zrozumiałem z tych komentarzy,proszę o potwierdzenie czy się nie mylę.Skoro płacą takie stawki to życzę powodzenia o zostaje w Gdyni.nara
2
miki 2016-08-10 21:49:03
stawki w złotówkach bo pewnie wyjezdzasz na polsich warunkach a nie niemieckich, to zalezy od firmy ale do stawki doliczaja chyba jakies diesty ze juz masz te 40zł na godzinę?
były pracownik 2016-08-10 22:11:47
o witam widzę że jest dyskusja a ja znam dobrze warunki pracy i płacy w tej firmie,te 40 zeta to jest brutto i nie ma żadnych diet i rzeczywiście płacą składki ZUS itd itd w kraju i to jakaś zaniżona kwota a podatek w niemczech,cholera wie o co tam chodzi ale tak działają,warunki socjalne też kiepskie ale rzeczywiście płacą na czas.Prócz wypłaty nie ma nic,zero premii,żadnych dodatków ogólnie golizna na maxa,ludzie pracują tam jeszcze ale dużo odeszło tak jak ja.Czekałem na poprawę lecz bez skutku.Dlatego nie polecam,ale zawsze możesz spróbować.Pozdrowienia
3
dgj 2016-08-11 08:41:49
Widocznie i tak nie pokazuje się ostatnio żadne ogłoszenie pracy @df, wiesz może czy atmosfera również u nich dopisuje? Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
były pracownik 2016-08-11 20:53:00
pytasz o atmosferę?ale w Muehlhan czy w BMO Bilfinger Mars ?jeżeli pytasz o muehlhan to codziennie się ogłaszają na każdym portalu i szukają ludzi,chyba mają dużo roboty
1
obecna 2016-08-13 12:02:53
a to czemu niby miałaby być taka wielka rotacja, z jakiego konkretnie powodu? przyznzma szczerze ze jakoś nie mogę ci uwierzyć bo aż tyle ogłoszeń o prace nie widze jak próbujesz nas nastraszyć obecnie
były 2016-08-18 10:56:53
nie mam pojecie dlaczego takie rotacje nie pracuje już tam ale czasami rozmawiam z ludzmi i mówią że ciagle szukają ludzi i rzeczywicie sa ogłoszenia na różnych portalach.
1
ghj 2016-08-18 21:31:54
@ były a czemu ty tam juz nie pracujesz? Bo może to właśnie jest odpowiedź na nasze nurtujące pytanie?
były 2016-08-23 19:20:24
ghj to jedż smiało za 40 zeta i udawaj że jest wszystko dobrze skoro w kraju jak dobrze się poszuka to masz podobne zarobki,jesteś w domu codziennie widzisz się z rodziną i mieszkasz po ludzku.Bez robaków w pokoju które mocno kąsają,załatwiasz się w toalecie na którą nie boisz się posadzić swój tyłek w obawie że złapiesz jakiegoś syfa.Jesz dobry obiad a nie jakiś szajs z sklepowego słoika i nie musisz się prosić i poniżać bo po 10 tyg chcesz jechać do kraju do domu.Więc ghj rozwiałem Twoje nurtujące pytanie?mam wrazenie że to jakiś biurowiec tam siedzi i głupa pali że wszystko jest ok a dobrze wie że tak nie jest,pozdrowienia
1
miki 2016-08-29 15:45:03
Może nie zamieszczaja wszedzie ofert pracy, trzeba do nich dzwonic i pytac czy nie psozukują lu na stronie
obecny 2016-09-11 11:39:51
dobra zaczynamy jesli chodzi o francje to od 43 do 46 zl i nic wiecej zarobisz 8 do 8.5 tys chotel szkoda mowic sam sprzatasz posciel ciuchy musisz miec pralke bo chotelowe niedzialaja do miasta 10 km wiec lykedy nie do pozazdroszczenia problemy ze zjazdem do domu po 2 miesiacach i tylko na tydzien wiec roku jestes 5 razy domu zeby tu przezyc trzeba wydac 500 euro jesli chodzi o prace nikt za te pieniadze niebedzie szalal podwyszki zedu 50 groszy do 1 zloty dlatego ludzie sie zwalniaja na koniec wrzesnia conajmniej 8 osob szykuje sie zwolnic jesli chodzi o niemcy firma pracuje w Flendzburgu niepolecam praca na tasmie dobrze maja ci co pracuja u niemca Bremen hotel syf praca ok wszyskie prace pod halami ogolnie niemczech zarobisz 6.5 tys jesli przepracujesz rok dostaniesz zwrot podatku i kindergeld jesli masz dzieci i oczywiscie wszystko musisz zalatwic sobie sam firma umywa rece wyplaty na czas wiec sami decydujcie powodzenia
Kont 2016-09-11 20:41:04
No to są już całkiem dobre pieniądze, ja uważam, że naprawdę nie ma nad czym żałować i rozpaczać, to są doskonałe pieniądze jak na początek, więc polecam
Trójmiasto 2016-09-15 10:01:13
Jakie dobre pieniądzę?ktoś tam się odzywa przecież to nawet nie ma 10 euro brutto do tego słyszę że jakieś robactwo w hotelu ,mobbing w pracy i zjazdy do domu jak marynarz i jeszcze widzę że świadczenia płacone w kraju,zero diet itd itd pensja golizna to ja dziękuje za takie wyjazdy,dużo firm kombinuje jestem z Trójmiasta i poznałem ich wiele ale ta wasza to jakiś mistrz świata,więc dziekuje za taką pracę i zostaje u siebie i chłopaką też będę odradzał,powodzenia
1
obecny 2016-09-15 18:29:26
Kont jakie dobre pieniadze w 2007 mialem 13 euro na godzine pozniej wymyslili sobie jakis kryzys ktory trwa do dzisiaj Trojmiasto to co piszesz to prawda niech tylko ruszy stocznia szczecinie pies z kulawa noga tu niezostanie Trojmiasto jeszcze kabinuja na podatku rocznym za ktory niedostajesz zadnego rozliczenia to nar
miki 2016-09-18 21:19:35
słuchaj, jedzie się zarobić, poza tym dobrze, że oferują od razu zakwaterowanie, to nic,że luksusów nie ma ważne ,że nie musisz bulić tyle
byly 2016-09-19 19:38:04
Miki to pakuj się i śmigaj pracować za 42 zeta brutto i mieszkaj w śmierdzącym hotelu z robalami i dobrze napisałeś że ,,jedzie się zarobić" to sobie policz ile zarobisz ze stawką 42 zeta brutto na świadczeniach płaconych w Polsce.Też tam pracowałem i nie mówię kasa na czas ale mała,ale firma jakby zatrzymała się w miejscu z wypłatami i mają problem żeby podnieść stawki dużo dobrych ludzi odeszło i ja też .Z taką polityka jak teraz prowadzi ta firma daleko nie zajadą,cały czas brakuje im ludzi,niech dalej wciskają ten szajs o kryzysie i udają że dobrze płacą,wkrótce obudzą się z ręką w nocniku pozdrowienia
gao 2016-09-19 22:33:56
az takie warunki zakwaterowania? wierzyć mi się nie chce
obecny 2016-09-24 16:21:32
wlasnie dzisiaj dali podwyszki od 0.20gr do 1,5 zl do godziny szal i co dalej uwazacie ze warto tu przyjechac ale oczywiscie zapraszam sprobojcie ja jade 30 do domu i zwalniam sie tak jak pisze; byly: czas zatrzymal sie tej firmie miejscu nawet litwini maja 11 euro netto powodzenia
Zostaw swoją opinię o Muehlhan Steel Services Sp. z o.o. - Szczecin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Muehlhan Steel Services Sp. z o.o.