Concare IT

Warszawa

Opinie o Concare IT

M. 2015-02-24 11:26:32
Jestem ciekaw co kryje się pod słowem 'specjalista' mając na uwadze moje wcześniejsze komentarze ;) I jak chcesz być specjalistą nie mając pojęcia o kliencie, z którym masz pracować i nie chcąc nawet przeczytać, nie mówiąc o współtworzeniu dokumentacji?

Wiem +/-, kto w firmie ma jakie certyfikaty i te najbardziej utytuowane osoby pracują u nas stosunkowo długo nie narzekając na swoje obowiązki - po prostu ze swoich umiejętności i wiedzy robią pożytek mając do dyspozycji naprawdę rozbudowane (choć nadal wymagające usprawnień) środowisko. Natomiast najwięcej złego do powiedzenia mają osoby, które zaznajomiły się wcześniej z określonymi narzędziami i są po prostu leniwe albo stwierdziły, że na etapie ok. 30 lat i zaledwie kilkuletniego doświadczenia zawodowego nie mają zamiaru nauczyć się czegoś więcej, bo wiedzą już w ich mniemaniu wszystko (i to jest największy błąd). Stąd te podstawowe błędy, bo w poprzedniej firmie konto zakładał skrypt, więc już zrobienie tego samemu w AD/EMC to wyzwanie. To ja się pytam co to za specjalista, który nie potrafi (i nie chce) korzystać z dostępnych narzędzi i chce wymuszać po stronie klienta rozwiązania, których on nie chce? Czym chcesz zarządzać i co wdrażać mając już teraz klapki na oczach? Na tej zasadzie można już drugiego dnia narzekać na Exchange, bo do tej pory mieliśmy do czynienia z Lotusem. Nie tędy droga.

Co byś chciał robić u Klienta, który ma już wszystko udokumentowane i wdrożone? Do obsługi wystarczy wtedy max kilkanaście osób i ich obowiązki raczej nie odbiegałyby od rutynowych. Wtedy pewnie zaczęłyby się narzekania na to, że nie pozyskujemy nowych z większym zaangażowaniem i tak po kolei można krytykować wszystko. Nie chcesz, nie męcz się - okres próbny jest po to, żeby stwierdzić czy Ci to pasuje, ale tych pretensji o wszystko kompletnie nie rozumiem.

Firma płaci za szkolenia i certyfikację i Ci co chcą je robią (Cisco i Microsoft na pewno były przez kilka osób do tej pory realizowane), ale jest określona ścieżka, która jest zbieżna z działalnością firmy. Trzeba tylko chcieć się uczyć i poświęcić na to czas, pewnie stąd niewielu chętnych.

PS. Najwięksi specjaliści z tego co wiem pracują w Microsoft, Google, itp. Czemu tam nie uderzać tylko tutaj? Może jednak warto zweryfikować swoją wiedzę i ocenić swoje możliwości nieco bardziej obiektywnie.
1
hehe 2015-02-24 12:58:16
ktos tu chyba jednak cierpi z powodu zwolenia ;D
haha 2015-02-24 13:04:05
Nad interpretujesz. Bycie na swoim zdala od Concare to jest błogosławieństwo.

lw 2015-02-24 13:25:53
Tylko tyle -- serio?
lw 2015-02-24 15:24:53
Ze względu na posiadanie takiej samej wiedzy o wspomnianym przypadku, co Ty, Nie jestem w pozycji, aby móc potwierdzić historię zasłyszaną gdzieś w biurze. Jestem przekonany, że plotka ta z pewnością powstała w odniesieniu do pewnych faktów, których jedynie mogę się domyślać. Faktycznie postrzeganie tej sytuacji przez pracowników jest spójne, ale może, dlatego warto zastanowić się nad poziomem zaślepienia, jaki nas ogarnia przekazywaną z ust do ust informacją. Życie i doświadczenie nauczyło mnie, że prawda często leży pośrodku sporu, domyślam się, że te nieprawidłowości zostaną rozwiązane w ten, czy inny sposób natomiast uważam, że jako obserwator, nie jestem osobą merytorycznie przygotowaną na podjęcie większej dyskusji w tym temacie.
Podobno w jakiejś stacji telewizyjnej ktoś, coś z kimś i wszyscy teraz powtarzają to samo. W każdej firmie, w której pracowałem zawsze było „coś” jednak nigdy nie stanowiło to publicznego tematu ze względu na jednostkowy charakter i wyjątkowość wystąpienia owego „coś”.
Wracając do Twojego cytatu części mojej poprzedniej wypowiedzi, pozwolę sobie zachować prawo do podtrzymania twierdzenia. Umowy, wszelkiego rodzaju, przede wszystkim podpisywane są na wypadek wystąpienia sporów, czy tak zwanych złych czasów między stronami umowy. Pozwólmy, zatem na to, żeby zainteresowane strony przedstawiały swoje racje w trybie i sposobem przewidzianym w prawach i regulacjach.
1
M. 2015-02-25 12:15:15
Widzę, że tu sami prezesi, managerowie i HRowcy się zlecieli. Rozumiem, że to Wasza pierwsza i ostatnia praca w życiu? Bo przecież nigdy nie jest tak, że pracodawcy albo pracownikowi coś może nie pasować.

Krótko: ludzie są ludźmi, jak pracują i czy robią to co trzeba (dotyczy obydwu stron) okazuje się w trakcie zatrudnienia, a nie w trakcie rozmowy.
M. 2015-02-25 12:22:04
PS. Błędy również się zdarzają - w końcu jesteśmy tylko ludźmi. Ale z zatrudnianiem 'specjalistów' to bym się nie rozpędzał. Każdy sam może ocenić czy każdy w firmie ma ten sam poziom umiejętności, wiedzy, itd.
:) 2015-03-08 22:46:45
Pod iloma nickami jeszcze zamieścisz swoje opinie? Bo nickow jest juz wiecej niz ludzi, ktorzy opuscili zespol przez 1,5 roku...
servicedesk 2015-03-14 15:55:22
Praca w Concare jest w porządku - tutaj nie mam żadnych wątpliwości.
Firma poprzez usługi outsourcingowe dla wiadomego klienta pozwala zdobyć dosyć obszerną wiedzę, która z pewnością przyda się w każdej kolejnej pracy, z racji dostępu do technologii i rozwiązań IT.
Odnosząc sie do wyżej wspomnianej plotki - nie jest to plotka a fakt - wypowiedzi negujące jego prawdziwość nie mają tutaj znaczenia. I nie jest to jedyny kwiatek. Nie odpowiada za to Concare Polska, odpowiada za to Concare IT AS. Powoduje to ogromny niesmak i obawę przy ewentualnej zmianie pracy (czy na pewno dostanę ostatnia pensje?).
Idąc dalej należy wspomnieć o nowych procedurach krzywdzących pracowników podróżujących - przed jakąkolwiek podróżą po podjęciu pracy polecam się z nimi dokładnie zapoznać.
Smuci mnie to podejście, bo lubię tę firmę. Powoli acz konsekwentnie pracownicy tracą ponieważ Concare IT AS widzi ze można oszczędzić jeszcze więcej na Concare Polska.
MWS 2015-03-20 23:34:10
Praca jest w porzadku, tylko firma młoda i brakuje jej managera lokalnego ,który by zrobił z niej normalną firmę . Brakuje wielu rzeczy w tej organizacji ,a własciciel tego nie jest w stanie dostrzec bo jest za granicą. Osoby zatrudnione na wyższych stanowiskach nie mają doświadczenia w byciu managerem dlatego zwykli ludzie nie mając innej drogi rozwiązywania konfilktów korzystają z Goworka. Zobaczcie sami ile jest tutaj wpisów, to świadczy o braku komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikiem a managementem. Dodatkowo pracodawca wprowadza dodatkowe utrudnienia dla osób podróżujących do Danii w postaci nie płacenia za dojazdy na lotnisko oraz nie płacenia za czas spędzony w podróży służbowej w określonych warunkach wymienionych w regulaminie , z niekorzyścią dla pracownika.
Te i inne regulacje oraz brak jasnej drogi komunikowania się z pracownikami powoduje ,że nastroje są złe pomimo tego ,że sama praca jest w porządku.
Już zaczęło dużo ludzi odchodzić z firmy i to się będzie działo dalej.
Ale żeby się to zmieniło upłynie jeszcze wiele wody ;)
zadowolony 2015-03-23 21:56:45
nie jest tak źle, marudzą Ci, którym pracować się nie chce...
Niezadowolony 2015-03-28 13:24:42
Przykro to pisać, ale niestety zawiodłem się na firmie. Niestety nie mogę polecić pracy w takim dynamicznym i niepewnym środowisku. Jest to firma bardzo młoda niedoświadczona, musi się jeszcze wiele nauczyć i mam nadzieję, że Management i Team Leaderzy będą mieli możliwość porządnie wyszkolić się z profesjonalnego zarządzania. HR również nieprofesjonalne i niedoświadczone. Team Microsoft praktycznie rozpada się. Projekty miały być i nie ma. Niestety problem to chyba strona Duńska. Polacy są pracowici, ale nie mają zbyt wiele do powiedzenia. Do tego nieszczęsny SuperOffice... Mam szczerą nadzieję, że firma stanie się stabilnym miejscem pracyz biegiem czasu, bo jak narazie o stabilności w tak dynamicznym środowisku nie ma mowy. Dla firmy większym priorytetem są imprezy integracyjne za potężne pieniądze zamiast tematy naprawdę ważne. Dodatkowo to firma IT i sprawdza się aż za mocno, że "szefc w dziurawych butach chodzi" Taka firma, która reprezentuje sobą specjalistów IT powinna podjąć wszelkie działania, które pozwolą na pokazanie, że security ITIL i wszelkie dobre i sprawdzone metodyki mają tu miejsce, niestety firma naprawdę "chodzi w dziurawych butach" To przykre, ale na pocieszenie mogę dodać, że na samym początku istnienia firmy było lepiej. Jeżeli odchodzą naprawdę dobrzy zawodnicy - certyfikowani specjaliści w technologiach MS Sharepoint (jeden przeszedł do Microsoftu) , to oznacza, że firma w tej chwili nie będzie inwestowała w speców, którzy mogą naprawdę "załatać" te dziury i podnieść pewne aspekty w firmie na zawodowy poziom. Firma woli inwestować w system CRM najlepszy na Świecie SuperOffice, który jest znienawidzony przez samego managera tego działu, który zresztą głośno o tym mówi :) Każdy wybiera gdzie mu lepiej, jeśli chcecie zdobyć doświadczenie w bardzo niedoświadczonym i dziwnym środowisku, to polecam z pełną odpowiedzialnością. Po zmianie pracy z Concare IT na inną będziecie naprawdę doceniali słuszność swojej decyzji :) Tutaj niekoniecznie piszą tylko osoby, których zwolnili bądź którym nie przełużyli umów, tutaj opisują swoje opinie również osoby, które miały nieprzyjemność pracować dla Concare-a oraz mieli przyjemność zmienić pracę na inną. To tyle ode mnie, uważam, że każdy powinien tutaj wpisać swoją szczerą opinie, bo gdy ja brałem udział w procesie rekrutacyjnym i zobaczyłbym takie komentarze jak tutaj, to szczerze bym się zastanowił nad przyjściem do Concare. Dzięki takim komentarzom możemy trochę bardziej obiektywnie ocenić gdzie nas zachęca Head Hunter. Chociaż z tego co widziałem firma teraz bardziej bazuje na ogłoszeniach zamiast na pomocy specjalistów od rekrutacji.
1
Niezdecydowany 2015-03-28 17:45:31
Jak dobrze ze sa takie fora przynajmniej wiem ze mam sobie teraz odpuscic... ufff dzieki :)
Z lapanki 2015-03-29 17:46:59
O Boże !
Byłem na rozmowie i coś mnie tknęło,żeby poszukać opinii w necie. Aż nie wiarygodne ile na temat jednej firmy jest opinii ! Znaczy się coś się źle dzieje ...
4
... 2015-04-20 18:42:11
Byłeś w tych 'lepszych firmach', rozmawiałeś osobiście z ludźmi, o których się wypowiadasz, rozmawiałeś z kimś na temat swojego rozwoju, czy może powtarzasz zasłyszane bzdury i szkalujesz ludzi, którym w pracy z uśmiechem podajesz rękę? Odwagi starcza jedynie na wpis w Internecie?
Popracuj w różnych miejscach albo zbuduj coś od podstaw sam, bo jak to wygląda w innych firmach dowiedziałbyś się m.in. od swoich kolegów, którzy pracowali w wielu miejscach i nie są w stanie jednoznacznie powiedzieć, że tu jest gorzej a tam lepiej. Skąd grupowe przejścia z innych firm do Concare?
Odnośnie zarządzania to o tym decydują kompetencje. Jeżeli ktoś w trakcie studiów radzi sobie lepiej od reszty to z jakiego powodu ma nie znaleźć się na danym stanowisku?
Cała masa tu roszczeniowych wpisów, przy czym większość interesuje praca 9-17 i zero wkładu w zmianę tej 'totalnej beznadziei' jak się to tu przedstawia. Te inne wspaniałe firmy faktycznie do takiej roboty zatrudniają studentów za 2k, bo do czegoś bardziej ambitnego biorą ludzi chcących coś ze swojej strony zaprezentować.
Michal 2015-04-20 20:03:22
Najpierw studia trzeba skończyć żeby myśleć o stanowisku kierowniczym. Tak jest w normalnych firmach. Powodzenia...
2
... 2015-04-21 12:42:54
Jakieś inne zarzuty poza formalnym i nie wiadomo skąd wziętym?
LOL 2015-04-21 12:47:10
najpierw trzeba miec podstawy zeby sie kogos czepiac. w wielu 'normalnych' firmach nie zatrudniono by ludzi bez ukonczonych studiow. a i studia rozne ludzie koncza wiec nie jest to zaden wyznacznik.
szkolenia 2015-05-02 02:36:04
onu: Wg prezesa masz się uczyć w domu :) Trener Microsoft proponował kiedyś szkolenia i taka była odp. prezesa.
nick 2015-05-04 14:30:24
Praca jak praca. Ja już pracowalem podobnie i nie ma rewelacji ale nie jest gorzej niz u innych. Nawet glupia kawa jest lepsza niż w większosci firm.
Niezadowoleni sa wszedzie i u nas też.
1
user 2015-05-04 23:22:23
na początku było naprawdę super ponad rok temu - 13 pensja itd. teraz porażka...
1
zainteresowana 2015-05-07 09:07:51
Chciałabym się dowiedzieć coś na temat pracy w księgowości w Concare? jak jest? w ogłoszeniu jest o wyjazdach slużbowych etc.
6
G. 2015-05-07 10:49:38
Pracuję w Concare prawie rok. Odnoszę wrażenie, że większość wpisów to zwykła złośliwość. Nasi konsultanci to zazwyczaj jeszcze młode osoby, wielu z nich nie miało doświadczenia w innych firmach. Nieraz byłam i jestem świadkiem ich roszczeniowego podejścia i totalnego braku umiejętności komunikowania się. Reprezentują postawę pod tytułem: „ brać, brać i żądać jak najwięcej”, zanim jeszcze zdążyli pokazać, co potrafią i udowodnić, że mają potencjał, aby stać się wartościową częścią naszego teamu.
Na szczęście mamy też wiele naprawdę fajnych osobowości, z ‘’normalnym’’ podejściem do życia i ludzi i te osoby są cały czas z nami. Tworzymy dobry team i nikt nikogo nie pogrąża ani na nikogo nie donosi.
Jesteśmy młodą firmą, która bardzo dynamicznie się rozwija, co sprawia, że wszyscy możemy w tym rozwoju uczestniczyć i przyczyniać się do tworzenia dobrego środowiska pracy i ugruntowania pozycji Concare na polskim rynku.
Współpracujemy z ludźmi ambitnymi, którzy są gotowi dać coś od siebie i tym samym nie ryzykować niczego prócz bycia docenionym!
Jeżeli chcesz mieć wszystko podane na tacy, to nie jest to miejsce dla ciebie…
3
superoffice 2015-05-07 12:14:01
A jak jest w dziale superoffice ? niedawno na jednym z portali widziałem ogłoszenie na junior CRM admina. Może ktoś się odnieść ?
k 2015-05-08 09:41:31
Napisz maila ze swoimi pytaniami do kogoś z superoffice, adresy są na stronie Concare. Sam ocenisz.
Tutaj wyważonych opinii nie znajdziesz.
2
it 2015-06-05 17:18:32
z ogloszenia na pracuj oferujemy:
"Well equipped kitchen with various delicious coffee, tea and endless supply of milk."

Total porażka...
Tom 2015-06-15 12:18:23
Zgadzam się z opinią john_doe! Jeszcze jakiś czas temu było zarówno wsparcie jak i pomysł na firmę Concare w Polsce, obecnie warszawskie biuro traktowane jest jak folwark pod duńskim zarządem. Z punktu widzenia Zarządu, Polacy na niczym się nie znają, a ich jedyna wartość to niskie pensję w porównaniu do duńskich...
Praca w niektórych działach na pewno dobra na początek. Dla osób, które mają wyższe oczekiwania co do swojej kariery oraz ambicję i kilkuletnie doświadczenie w danym zawodzie... niestety rozczarowanie.
2
pati 2015-06-16 15:54:25
Wręcz przeciwnie! Urocze ;-)
pati 2015-06-16 16:50:28
Proszę nie przesadzajmy, mamy jedną dużą imprezę w roku abyśmy mogli się zintegrować, tym bardziej, że co miesiąc dołączają do nas nowe osoby. Gdybyśmy niczego nie organizowali, też byłoby źle... To śmieszne
mmmmmmm 2015-07-05 21:56:29
Nie, nie tylko to się liczy. Pracujesz dla siebie i dla firmy w której pracujesz. Jeśli uważasz swoja pracę za denną może powinieneś poprosić o więcej zadań, wziąć na siebie coś więcej, przygotować coś poza rozwiązywaniem zgłoszeń, zgłosić swój pomysł na usprawnienie jakiejś kulejącej rzeczy której naprawienie przyniosłoby dużo pożytku dla ciebie i innych. Ktoś wspominał, że firma nadal się rozwija, na tym etapie jest plastyczna, jesli nie widzisz tego, że możesz wnieść swoj wkład w jej rozwój to może pora założyc okulary.
Jeśli zamierzasz nadal skupiać się na narzekaniu to może jednak wróc do tematu imprezy - w koncu każdemu się należy chwila integracji poza urlopem.
1
pati 2015-07-06 11:15:31
Znam firmy, które organizują po kilka eventów w roku dla swoich pracowników. Dobrze, że tam nie trafiłeś... bo zaimprezowałbyś się na śmierć, wtedy miałbyś dopiero o czym pisać...
Uważasz że praca jest denna, nie realizujesz się to ją zmień, ktoś inny chętnie zajmie twoje miejsce. To proste, samo życie. Nie rozumiem tylko po co te złośliwości, z takim nastawieniem daleko nie zajdziesz, trochę więcej optymizmu i wdzięczności a świat dookoła będzie piękniejszy :) Powodzenia!
2
były kandydat, obecny pracownik 2015-07-24 09:38:18
Rozmowy kwalifikacyjne są prowadzone na bardzo wysokim poziomie i w pełni profesjonalnie. Managerowie dbają o to abyś wyszedł ze spotkania z odpowiedzią na każde postawione pytanie. Nie tak jak w innych firmach: klasyczne gadu-gadu i na razie. Jako pracodawca Concare spisuję się bardzo dobrze. To firma poukładana, mająca regulaminy i procedury, ale tylko doświadczeni pracownicy wiedzą, że firma IT bez tego nie ma szans na przetrwanie. Firma wciąż się rozwija i inwestuje, ciągle dbając o to aby wszystkim (ok. 130 osób) pracowało się komfortowo i przyjemnie (dużo przestrzeni, cicho, wygodne fotele, duże biurka, najnowszys sprzęt, wyposażone kuchnie itd). Są takie działy jak: IT General, It Retail, Internal IT, Oprogramowanie, CRM, Solutions, Marketing, Sprzedaż, Microsoft, Administracja, HR, Księgowośc i kontroling. Praca konsultanta IT wiąże się z wyjazdami w EU lub pracą w systemie zmianowym (nie jest to poki co duze zapotrzebowanie). Kontroling i księgowość rowniez mogą liczyc na wyjazdy (Dania). Firma jest młoda, więc głodne kawałki o tym jak się tutaj robi kariere odpieram bez zastanowienia.To logiczne ze mozliwosci rozwoju są (droga ekspercka jak i managerska), tylko wiecie co? Trzeba po prostu chcieć, a jak się lubi to co się robi to droga rozwoju może być samą przyjemnością, czego wszystkim, również hejterom, życzę!
2
łolaboga 2015-08-04 14:06:31
Zrobiliście sobie forum dyskusyjne gdzie pod pozorami anonimowości bawicie się w przepychanki słowne, zamiast dawno temu w ten czy inny sposób rozwiązać problem wewnętrznie co świadczy o atmosferze w firmie (wyraźnie widać polaryzację zespołu(ów)) Czytając powyższe wpisy Drogi Kandydacie wycignij średnią, a Wy, wstydźcie się!. W każdej z tych opinii/polemik jest gdzieś prawda natomiast z zawartością procentową może być różnie - w zależności od położenia osoby opiniujcej w przedziale.

Komu poleciłbym pracę w Concare?
1) General IT, Retail IT: osoby mające jakieś podstawy znajomości technologii Microsoft (AD, exchange, w7/w8, etc.), LAN/WAN i/lub PoS
2) CRM: 1)+ bazy danych + programowanie
Jest możliwość podłpania dodatkowych szlifów w/w tematach.
Jeżeli jesteś doświadczonym/doświadczoną osobą z klilkuletnim stażem moim zdaniem szukaj bardziej wymagajcych stanowisk.

Co do atmosfery:
jak w każdej firmie są osoby z którymi można współpracować jak i takie z którymi się nie da, "wporzo" i kable liczący, że coś ugrają. Generalnie niech pewnym opisem relacji międzypracowniczych będzie cisza w dosyć licznych open space'ach.

Co do charakteru pracy:
Przygotuj się przyszły Concare'owiczu/czko do naddokumentowania swoich poczynań (może to i życzenie klienta, kto wie) oraz raportowanie (to jakiś konik jest, im wyżej w "hierarchii" tym więcej) , postępowania wg ściśle określonych procedur (czasem mimo ich braku) i stosunkowo dużej ilości czynności komunikacyjnych (pośredniczenie w rozwizązywaniu incydentów) oraz otrzymywania sprzecznych komunikatów (ale to się zdarza wszędzie). Jednostki o dużym współczynniku rezystancji napięcia są prostowane przy pomocy rmail'i.

Podsumowując, najlepszym sposobem na sprawdznie informacji jest eksploracja (watch your step ;) ).
1
M. 2015-08-24 21:20:25
W trakcie procesu rekrutacyjnego dowiesz się wszystkiego o firmie, a my tego co powinniśmy o Tobie. W Concare pracują osoby z bardzo zróżnicowanym doświadczeniem, więc każdy ma szansę się wykazać i nauczyć tego co robimy.
1
kiki 2015-10-15 18:37:07
Negatywne komentarze i tzw. Hejty już pokasowane ?
1
M. 2015-10-24 12:41:12
Pozytywnych opinii jest dużo. Są też opinie krytyczne, z których każdy powinien wyciągać wnioski. Zdarzają się jednak opinie tylko i wyłącznie negatywne, które nie są w jakikolwiek sposób konstruktywne. Zazwyczaj są to opinie ludzi, którzy są kompletnie bierni jako ludzie. Swoją postawią pokazują, że nie chcą aby cokolwiek zmieniło się na lepsze. Najdziwniejsze jest to, że nawet nie próbują zmienić niczego dla samych siebie. Po prostu obserwują i wydają niesprawiedliwe opinie, często szkodząc innym, w tym sobie. Tak jest w każdej grupie - czy to w pracy czy wśród znajomych.
superoffice 2015-11-02 10:07:53
Jaki superoffice taki szef, a jaki szef taka firma :)
3
daaawny pracownik z pierwszej ekipy 2015-11-02 14:09:12
Mimo iż już nie pracuje od ponad roku to i tak polecam firmę choćby dla świeżych osób w trakcie lub po studiach - aby nabrać doświadczenia a branży i w kontaktach międzyludzkich. Można szlifować języki i wysępić szkolenia. następnie z pakietem doświadczeń wyfrunąć za lepszym pieniądzem. Pozdrawiam
pax vobiscum 2015-11-10 13:38:59
I w drugą stronę też , ludzie chcą dojrzeć coś w szefostwie :)
mozeja 2016-02-17 19:24:14
Czy coś nowego ktos jest w stanie napisać ? jakie zarobki min oferuja ?
Bolek 2016-02-19 15:26:17
Tyle ile sobie zażyczysz
Bolek 2016-03-11 09:57:14
Jasne, że można negocjować :) Powodzenia :)
ana 2016-06-15 11:31:30
A czy ktoś pracował w tej firmie na stanowisku IT Supporter lub IT Customer Supporter z językiem obcym (inny niż angielski)i chce się podzielić wrażeniami? Na stronie firmy widzę rekrutację na te dwa typy stanowisk - czym one tak naprawdę się różnią?
PandoraNoMore 2016-07-28 17:11:31
W tej firmie na ludzi niczego nikt nie stawia.
1
heh 2016-07-29 09:15:32
Chyba jedynie Ducha Świętego w tym swiatłym gronie zabrakło, bo najwyraźniej jeżeli firma już kogokolwiek zwalnia to tylko za niewinność ;)
Nick 2016-07-29 21:32:03
Weronika....
Zobacz mój poprzedni komentarz :(
MMM 2016-09-25 09:10:03
Concare to bardzo fajna firma, mialem przyjemnosc tam pracowac 3 lata i polecam.
Bardzo przyjemne miejsce pracy i swietni ludzie.
1
Parobek 2016-10-01 09:39:30
Firma sie rozwija - prosze cie XDDDDD
karton 2016-10-01 21:04:41
Czy mógłby ktoś się podzielić informację na temat godzin pracy w tej firmie (chodzi mi o helpdesk/i IT z różnymi językami)? Wiem, że są zmiany nocne i popołudniowo ale chodzi mi o bardziej konkretne informacji. Czy najwięcej pracy jest na ogół w godzinach biznesowych (8-16/9-17)? Będę bardzo wdzieczny za informacje.
mok 2016-10-01 21:18:38
no taka jest prawda ze najlepiej to jest samemu zoabczc i sie przekonac jak jest mam racje? teraz ejst szansa bo rekrutuja
Zostaw swoją opinię o Concare IT - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Concare IT