CAR NET Polska Sp. z o.o.

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o CAR NET Polska Sp. z o.o.

okłamana
Inne

Zdecydowanie NIE POLECAM, pracownicy są przemili i gotowi obiecać wszystko o co poprosisz, ale to wszystko kłamstwa. Ustalasz konkretną markę, dostajesz coś innego oczywiście niższą klasę. Samochód zatankowany, ale sprawdź ile zrobisz km. jak sam zatankujesz. Mogę wymieniać dalej, ale to nie ma sensu jak składane reklamacje, którymi się nie przejmują i rozpatrują na swoją korzyść, żenada. Omijajcie z daleka. Pozdrawiam

Pracodawca

@okłamana

Dzień dobry, prosimy o przesłanie w wiadomości mailowej na marketing@carnet.pl szczegółów wynajmu. Musiało dojść do nieporozumienia, bo w naszej firmie nie ma możliwości zarezerwowania konkretnej marki samochodu - rezerwuje się segment, czyli grupę podobnych do siebie pojazdów (np. Toyota Yaris / Hyundai i20). Oczywiście, jeśli preferowana marka czy model są dostępne, pracownicy chętnie je wydadzą, właśnie wg tych preferencji. Jednak nie powinno zdarzać się "ustalanie konkretnej marki", bo przy 2500 pojazdów i ponad 30 oddziałach to zwyczajnie niemożliwe do zrealizowania. Samochód należy zwrócić z taką samą ilością paliwa, z jaką został odebrany (połowa baku - połowa baku, pełen bak - pełen bak). Co do reklamacji, wszystkie rozpatrujemy szczegółowo w ciągu 30 dni od daty ich otrzymania. Z pozdrowieniami CAR NET

Arkadiusz
Inne
 Pytanie

Witam wszystkich, jestem obecnym użytkownikiem jednego z pojazdów firmy Car Net Polska i chciałbym się z Państwem podzielić kilkoma historiami jakie mnie spotkały do tej pory w ramach przestrogi: 1. Jadąc w okolicach Krakowa otrzymałem fakturę z wymaganiem opłaty za przekroczenie granicy oraz opłaty eToll?! Wyjaśniłem sytuację i finalnie opłata została wycofana ale czas i nerwy niepotrzebnie stracone. 2. Rozmawiając z kilkoma Pracownikami wielokrotnie prosiłem o kontakt z Managerem, ponieważ na moje zapytania otrzymał informację. iż:" taką decyzję otrzymałem od Managera" bez żadnego wyjaśnienia czy rozmowy. Nikt się do mnie do tej pory nie odezwał, a minął już miesiąc. 3. Sam musiałem się przypominać o wysłaniu do mnie faktury za poprzedni miesiąc, ponieważ jej nie dostałem. Otrzymałem ją z prawie miesięcznym opóźnieniem i teraz musiałem opłacić 2 faktury "naraz", ponieważ miały takie same deadline. 4. Zmieniono mi bez żadnych konsultacji ze mną termin płacenia faktury o kilka dni. Gdy zapytałem dlaczego - do teraz nie otrzymałem informacji zwrotnej... Z kolei kiedy ja poprosiłem o przesunięcie terminu o 2 dni musiałem za nie zapłacić... 5. Opiekun klienta indywidualnego... Wiadomo, iż danym zleceniem zajmuje się pewna osoba w firmie Car Net Polska, ja w swojej prawie 2-letniej współpracy miałem 2 osoby. Ich jedyny kontakt ze mną polegał poinformowaniu mnie o zmianie mojej "promocji" w wyniku czego opłata za pojazd wzrosła. Z kolei nawiązując do powyższego tematu, kiedy ja poprosiłem o kontakt z Managerem - cisza. To naprawdę smutne, że takie jest podejście do klienta który miesiąc w miesiąc płaci 2k za wynajem długoterminowy pojazdu... Dla mnie cenna acz kosztowna lekcja, z kolei dla pozostałych Państwa mam nadzieję przestroga. Zapytają Państwo zapewne, dlaczego zatem nadal wynajmuję ten pojazd - sytuacja życiowa mnie do tego jeszcze zmusza...

Pracodawca

@Arkadiusz

Panie Arkadiuszu, bardzo przepraszamy za sytuacje, które wywołały dyskomfort. Chcielibyśmy odnieść się do Pana uwag, niestety z uwagi na brak danych nie mamy możliwości weryfikacji konkretnego wynajmu. Uprzejmie prosimy o przesłanie swoich zastrzeżeń oraz ID wynajmu na adres mailowy reklamacje@carnet.pl lub/i marketing@carnet.pl - dołożymy starań, by był Pan zadowolony. Z pozdrowieniami CAR NET

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Car Net Polska Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, złożoność procesu rekrutacji zależy od stanowiska. Informację o szacowanej długości procesu rekrutacji podajemy kandydatom indywidualnie.

zxc
Inne

Opłaty dodatkowe nawet bez regulaminowych podstaw, reklamacje odrzucane z szablonu "bo tak", brak pokory wobec prawa - sami nie stosują własnego regulaminu. Poważnie, mam dowody.

Pracodawca

@zxc

Dzień dobry, uprzejmie informujemy, że GoWork nie jest miejscem, w którym rozpatrujemy reklamacje czy odwołania od nich. Jeżeli ma Pan/Pani jakiekolwiek uwagi czy zarzuty do decyzji reklamacyjnej, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem reklamacji: reklamacje@carnet.pl Zapewniamy, że wszystkie reklamacje są analizowane, a decyzja podejmowana jest w oparciu o dowody, przepisy prawa i OWNP. Nie ma miejsca odrzucanie reklamacji bez powodu. Z pozdrowieniami CAR NET

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak długo czeka się na odpowiedź od firmy CAR NET Polska Sp. z o.o. po przesłaniu CV? Podziel się opinią z rozmowy o pracę na stanowisku Telefoniczny sprzedawca. Jaki był jej rezultat?
Michał
Inne

(usunięte przez administratora) Ciekawe ile ludzi (usunięte przez administratora), płacili wam za absurdalneobciążenia nie kłócąc się wami tylko po to żeby mieć święty spokój. Jak się z wami klocic - to jest chyba te know how i na tym zarabia ta firma i w tym jest najlepsza- (usunięte przez administratora)iu. Nie spotkałem się jeszcze z takim rakiem. Jeśli przeczyta to pracownik stamtąd, ratuj się i uciekaj, jeśli masz jakakolwiek godność. Jeśli zostaniesz, to wiec że karma wraca i mam nadzieję że spotka cie od życia wiele nieprzyjemności

Pracodawca

@Michał

Panie Michale, jeżeli kwestie dodatkowych obciążeń są dla Pana niejasne lub uważa je Pan za bezzasadne, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego: https://carnet.pl/reklamacje - zajmie się tym właściwy dział. Na profilu Gowork nie rozpatrujemy reklamacji.

ktos kto od was wynajmowal
Inne
@CAR NET Polska Sp. z o.o.

reklamacje do was to mozna sobie skladac do tak zwanej "us ..nej smierci", bo nie oddaliscie mi jeszcze depozytu, ktory mial byc oddany w ciagu 3 do 5 dni... nadmienie, ze czekam na niego juz 2 miesiace... jestescie naciagaczami

Pracodawca

@ktos kto od was wynajmowal

Dzień dobry, na wszystkie zgłoszenia reklamacyjne wysłane na adres reklamacje@carnet.pl i poprzez formularz dostępny na stronie internetowej odpowiadamy w ciągu nie więcej niż 30 dni, tak jak regulują to przepisy prawa. Nie jesteśmy w stanie zweryfikować Pana zarzutów bez danych rezerwacji, stąd prośba o oficjalne przesłanie reklamacji.

anonim
Inne

Dzień dobry, przed wystawieniem tej opinii napisałem do Państwa składając skargę i dając szansę na udzielenie odpowiedzi. Samochód podstawiony BMW X4 zgodnie z protokołem przekazania / odbioru podczas najmu przejechane 50 km. Jazda zgodnie z przepisami co można sprawdzić na GPS. Faktura za dotankowanie do niepełnego zbiornika za 11,5 litra. Wychodzi, że ten samochód ma spalanie 23 litry na 100 km. Jest to (usunięte przez administratora) podstawiony niezatankowany do pełna samochód, a następnie obciążony użytkownik. Numer zlecenia SR.726.414, nr fv F-447/07/22/WA2 Zdecydowanie nie polecam

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, reklamacja wpłynęła do księgowości 30.07 i została przekazana do odpowiedniego działu 1.08 - oczywiście udzielimy na nią odpowiedzi w ustawowym czasie (tj. nie później niż w ciągu 30 dni od daty jej wpłynięcia). Dokumentacja zdjęciowa wykonana w momencie wydania potwierdza, że samochód był zatankowany do pełna. Chcielibyśmy doprecyzować, że zgodnie z zasadami obowiązującymi w wypożyczalni, samochód powinien zostać zwrócony z taką samą ilością paliwa, z jaką został wydany. Inaczej niedobór paliwa uzupełnia pracownik wypożyczalni, a koszty ponosi użytkownik. Zweryfikujemy ponownie tę sytuację i odpowiedzi udzielimy mailowo, na adres, z którego przesłał Pan zgłoszenie reklamacyjne. Z pozdrowieniami CAR NET

Pawel
Były pracownik

Plusy: - w większości oddziałów świetna atmosfera ale jest to zasługa pracujących tam ludzi, nie firmy - możliwość pracy z najnowszym sprzętem, firma ma na prawdę ciekawa flotę i regularnie jest wymieniana - duża elastyczność w stosunku do studentów, są oddziały gdzie można przychodzić tylko na kilka godzin popracować - wypłata zawsze w terminie, wszystko na konto co powinno być standardem w XXI wieku Minusy: - praca na niekończących się umowach zlecenie mimo, że praca ma charakter stały i regularny co kwalifikuje to do standardowej umowy o pracę - brak stabilizacji, umowy przedłużane na sam koniec ich trwania -praca w weekendy, święta, zdarzają się nocne wyjazdy poza Warszawę - firma oprócz wypłaty nic od siebie nie daje, zero benefitow, szkolen, integracji Dobra firma na początek kariery zawodowej.

Helena
Inne
@Pawel

To studenci pracują na jakąś część etatu czy mają płacone za godzinę?

Oskar
Inne

Zero profesjonalizmu, zero komunikacji między assitans a "car net" ukryte koszty, nie mila wredna obsługa, aneksy do umowy wyslane po 2h od odbioru samochodu których nie da się otworzyć. Dla mnie żenada.

Pracodawca

@Oskar

Dzień dobry Panie Oskarze, jeżeli ma Pan zastrzeżenia co do wykonanej usługi lub naliczonych opłat, prosimy o kontakt z działem reklamacji: reklamacje@carnet.pl Nie jesteśmy w stanie w żaden sposób pomóc, ani wyjaśnić sprawy bez niezbędnych danych, np. ID rezerwacji. Zachęcamy do kontaktu. Z pozdrowieniami CAR NET Polska

Kamil W
Były pracownik
 Pytanie

Witam. Jako były pracownik już, opiszę pracę w Szczecińskim oddziale Car Netu. Prace w firmie Car Net podjąłem 01.03.2021. Atmosfera na oddziale niczego sobie, do tego kuszące wynagrodzenie i możliwość wyrobienia większej ilości godzin, powodowały iż człowiek chciał się angażować w działania firmy. Niestety od jakiegoś czasu podejście do pracownika zmieniło się o 180 stopni z mojego punktu widzenia. Codziennie sprawdzanie przez przełożonych godzin pracy, nieustanne maile przypominające o karach za niewykonanie poleceń lub brak ubioru służbowego. Generalnie totalny brak zaufania ze strony przełożonych. Podczas całego stażu, nikt nigdy nie docenił Twojej włożonej pracy w działania firmy. Osobiście zostałem zwolniony (06.06.2022) z powodu anulowania zlecenia assistance, późnym wieczorem podczas dyżuru weekendowego. Otrzymałem karę pieniężną w wysokości 500PLN, po odmowie przyjęcia jej, przełożony podjął decyzję o zakończenia ze mną współpracy. Otóż wykonanie powyższego zlecenia, skutkowałoby, wyrobieniem przeze mnie nadgodzin, których tego wieczoru wykonywać nie chciałem. Z tego co wiem, wykonanie nadgodzin jest dobrowolne i nikt Cię do tego nie może zmusić, ale jednak w Car Necie chyba jest odwrotnie? Ponadto odczułem wrażenie, że firma bardziej troszczy się o dobra materialne niż o pracowników z oddziału. Osobiście uważam że zostałem potraktowany niesprawiedliwie i chamsko. Reasumując, w Car Necie na pewno nie zrobicie wielkiej kariery, jeśli nie pracujecie w centrali, więc jedynie co, to mogę polecić pracę tutaj na czas studiów. Elastyczny grafik, na pewno znajdzie dostosowanie do planu dnia wielu osób. Osoba podejmująca prace tutaj, musi na pewno przyzwyczaić się do jazdy autobusem i pociągiem. Na duży plus mogę polecić wyrobienie doświadczenia z obsługi klienta. Pozdrawiam KW PS. Nawiazując do opinii „Flotowiec” z 24.09.2021, to: - Stabilne warunki zatrudnienia? 95% osób na oddziałach pracuje na umowie zlecenie bez okresu wypowiedzenia. Totalnie nie ma opcji, żeby ktoś Ci dał umowę o prace w tej firmie. - Benefity socjalne? To ściema, nikt nigdy nie otrzymał karty multisport, prywatnej opieki medycznej czy jakieś premii do wypłaty. Jedyne fakty, które mogę potwierdzić to: raz w lato centrala przysłała zgrzewkę wody i oddział otrzymał możliwość zorganizowania wigilii, na której i tak nie mógł się pojawić każdy pracownik, ze względu na prace oddziału 365dni w roku od 7:00 do 23:00. - Szkolenia? Brak. Obsługi lawety uczy kolega z oddziału, któremu kiedyś ktoś pokazał jak załadować auto. - Wsparcie doświadczonej kadry managerskiej, już nie będę komentował, bo wydaje mi się że jest to bezsensowne.

9

Pracodawca

@Kamil W

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Chcielibyśmy odnieść się po kolei do poruszonych w nim kwestii: 1. Zadaniem koordynatorów jest dbanie o standardy wprowadzone w firmie, które z powodzeniem funkcjonują w wielu branżach i są potwierdzeniem prestiżu i profesjonalizmu firmy. Standardy te dotyczą nie tylko procedur związanych z obsługą klienta, ale też obowiązków pracowników, wśród nich korzystania z przydzielonego ubioru służbowego. mógł identyfikować się z firmą. 2. Przypominanie o wprowadzonych standardach nie jest przejawem braku zaufania, a troski o dobro firmy i samych pracowników. Jeśli chodzi np. o odzież służbową, to kodeks pracy mówi wyraźnie, że pracodawca ma obowiązek zapewnić ją podwładnym, gdy prywatne ubrania pracowników mogą się zniszczyć lub ulec znacznemu zabrudzeniu ze względu na warunki pracy i charakter danego stanowiska. Firma Car Net, stosując się do tych zapisów, wprowadziła w oddziałach komfortową odzież służbową, która przy okazji jest doskonałym elementem identyfikacji naszych pracowników. 3. Warunki współpracy z firmą – w tym standardy, procedury i tryb pracy – są jasne i klarowne już od momentu podpisywania umowy. Jednym z jej elementów jest tabela procedur – nowo zatrudniona osoba ma obowiązek się z nią zapoznać, a podpisanie umowy jest równoznaczne z akceptacją procedur. 4. Każda nowo zatrudniona osoba jest przez okres wdrożenia pod opieką koordynatora oddziału oraz pracowników z większym stażem, które pomagają zaadaptować się na stanowisku. 5. Współpraca oparta na umowie zleceniu nie zakłada wypracowania nadgodzin, a ustaleniu ze zleceniobiorcą zakresu świadczenia, czyli tego, kiedy może przyjść do pracy. Pracownik, decydując się na pracę w weekend, otrzymuje narzędzia niezbędne do jej wykonania, w tym samochód służbowy – jeśli mimo to odmawia realizacji zlecenia, łamie zasady współpracy określone na samym jej początku. Cieszy nas, że docenia Pan możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta. Życzymy powodzenia na ścieżce kariery zawodowej.

Robercik
Były pracownik
@Kamil W

Dobrze Cię rozumiem kolego ale sami podpisujecie takie umowy ze zleceniodawcą. Zgadzacie się na brak płatnych urlopów, minimalną krajową, brak szkoleń, brak L4 się czy normalny tryb pracy. Pracujecie w weekendy 7-23 i wmawiacie sobie, że to normalne bo można zarobić. Niesamowite ze w dużych miastach typu Wrocław, Kraków i Warszawa ludzie godzą się jeszcze na takie coś. Sami akceptujecie takie warunki bo zlecenie jest przyjemne i można pojeździć sobie nowymi samochodami i porobić fotki. Carnet działa na warunkach rynkowych i doskonale sobie radzi z rotacją zleceniobiorców. Nikt nie jest zmuszany do wykonywania zlecenia, wypłata jest na czas.

Anonimowy obserwator
Pracownik
@Robercik

W punkt, z tym że: Każda branża rządzi się swoimi prawami czasem wymuszanymi przez kontrakty. Nie jest tajemnicą że większość takich dużych wypożyczalnii bazuje na klientach assistance a są to zlecenia które naturalnie ciężko zaplanować. Każda firma mogła by zatrudnić nadwyżkę pracowników tak aby mieć pewność że dyspozycyjność któregoś z nich pozwoli na realizację każdego najmniej zaplanowanego zlecenia wówczas wiązało by się to z nizszymi zarobkami ponieważ zlecenia były by dzielone na większą ilość osób. Wracając jeszcze do dyspozycyjności to z tego co mi wiadomo to car net jako jedna z nielicznych wypożyczalni nie ma nocnych dyżurów. Co do akceptacji warunków poprzez jeżdżenie nowymi samochodam i cykanie fotek to się z tym zgodzę dodając do tego brak odpowiedzialności pracowniczej przez długi okres funkcjonowania firmy. W momencie kiedy przyszły aneksy z podstawowymi wymaganiami które powinny być na porządku dziennym to nagle wszystko zaczęło przeszkadzać pracownikom. Oczywiście nie wszystkim i tych mi jest najbardziej szkoda oraz rzeczywiście problemem jest brak zatrzymywania i wynagradzania pracowników którzy są tego warci a co najgorsze to ciężko już takich znaleźć.

janek
Kandydat
@Kamil W

oki

Pracodawca

@Anonimowy obserwator

Dziękujemy za ten komentarz. Ważne jest dla nas, by pracownicy traktowali procedury jako swego rodzaju przewodnik, coś co ma ułatwić pracę i wyklarować zasady. W tym celu zostały one wprowadzone. Przeanalizujemy dodatkowe rozwiązaniami, które będą sprzyjać pracownikom zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę i umowę zlecenie.

Bogdan
Inne

Obsługa nienaganna.Panowie mili aż wręcz cukierkowi.Problem zaczął się po oddaniu auta.Opel Mocca,zielona,zatankowana pod korek na orlen lotnisko,czyli tak na prawdę 1,2 km od parkingu wielopoziomowego .Na tej stacji zapłaciłem 6.50zł czyli litr do samego 3 krotnego wybicia! Moje zdziwienie nastąpiło w momencie wysiadania z auta gdy zauwaąyłem że wskażnik elekrtoniczny nie pokacuje pełnego baku tylko 1,2 kreski poniżej! po 2 tygodniach zostałem obciążony dwa razy.Raz kwotą ok 112 zł drugi raz kwotą około 17 zł(piszę około bo konto nie polskie). Bez żadnego uprzedniego powiadomienia na mail o zaistniałej sytuacji! Albo macie wadliwe auto ,bo nie pokazuje stanu faktycznego ilości paliwa ,albo to celowe działanie. Aż strach pomyśleć co jeszcze car net wymyśli,jeśli w każdym momencie może ściągać z mojego konta kwoty b/o!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pracodawca

@Bogdan

Panie Bogdanie, dziękujemy za opinię. Z dużą dozą prawdopodobieństwa udało się nam zidentyfikować Pana rezerwację. Pierwsza pobrana kwota, o której Pan mówi, zawiera w sobie usługę dotankowania i usługę czyszczenia wnętrza (zwrot zabrudzonego pojazdu) oraz koszt samego paliwa. Wszelkie opłaty dodatkowe regulują: nasz cennik oraz Ogólne warunki najmu pojazdów. W przypadku wątpliwości, zachęcamy do ich wyjaśnienia z działem reklamacji mailowo: reklamacje@carnet.pl

Olsztyn - polecam
Inne

Zdaję sobie sprawę, że gowork służy raczej do oceny firmy jako pracodawcy, a nie kontrahenta lecz dużo ludzi tu pisze opinie, gdyż na innych portalach wymagana jest rejestracja. Pierwszy raz korzystałem z usług tej firmy i śmiało mogę polecić. Jestem wręcz zdziwiony tyloma negatywnymi komentarzami, bo mnie nikt nie (usunięte przez administratora) (choć być może tak było w niektórych przypadkach). Autem jechało się świetnie, miało czujniki parkowania, tylną kamerka przy cofaniu, biegi chodziły płynnie. Idealny samochód dla niedzielnego kierowcy. Wszystko odbyło się zgodnie z tym co ustaliłem z przedstawicielem firmy, a kaucję odzyskałem natychmiast po zakończeniu najmu. Jest jednak wada, moim zdaniem dość poważna: rezerwując przez rentalcars wyskakuje opcja, iż można dokupić GPS, a potem okazuje się , że jednak samochody (a przynajmniej ten model którym mamy jechać) tego GPS nie mają. O ile mamy obok ogarniętego pasażera, który nas pokieruje, to w przypadku gdy jedziemy sami to może to już być duże utrudnienie. Tym bardziej że osoby korzystające z wypożyczalni aut raczej nie są urodzonymi kierowcami.

Pracodawca

 Pytanie
@Olsztyn - polecam

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią. Cieszymy się, że zapewniliśmy Panu spokojną drogę. W kwestii GPS-ów - oferujemy je jako dodatkowo płatne, osobne urządzenie. Nie wszystkie samochody w naszej ofercie posiadają wbudowaną nawigację. Czy mamy rozumieć, że poprzez rentalcars wybrał Pan i opłacił GPS, natomiast nie otrzymał Pan urządzenia przy odbiorze samochodu? Jeśli tak, prosimy o opisanie tej sytuacji i przesłanie wraz z ID rezerwacji na adres reklamacje@carnet.pl Dziękujemy!

cezary
Inne

Moje złe doświadczenie z tą wypożyczalnią polegało na tym ,że umyłem samochód po drodze do miejsca jego zdania, ale padał intensywnie deszcz i samochód po kilku kilometrach był ponownie zabrudzony. Wystawiono fakturę za oddanie nieumytego samochodu. Złożyłem reklamację, ale brak faktury za mycie samochodu spowodowało nie uwzględnienie reklamacji. Gdybym był poinformowany o takich wymaganiach zachowałbym chociaż paragon. Kolejny dowód na bezwzględne podejście do klienta Pamiętajmy , że zadowolony klient wraca i poleca innych, niezadowolony pisze złe opinie.Jestem pewien , że ta firma już o tym wie i jak wszystkie temu podobne traci klientów. Szczerze odradzam.

Pracodawca

@cezary

Panie Cezary, dziękujemy za komentarz. Jesteśmy zobowiązani opierać się na dowodach: pracownik, odbierając zabrudzone auto, musi zaznaczyć to w protokole zwrotu, co skutkuje wystawieniem dodatkowej faktury (kwestię dodatkowych opłat regulują m.in. Ogólne warunki najmu pojazdów). W momencie złożenia reklamacji także opieramy się na dowodach - jeśli nie dysponuje Pan fakturą lub paragonem potwierdzającym umycie pojazdu w konkretny dzień, trudno nam taką reklamację uznać za zasadną. Ogólne warunki najmu dotyczą obowiązują wszystkich naszych Klientów i pozwalają zapewnić najwyższą jakość usług i zagwarantować doskonały stan pojazdów.

A.
Inne

Zdecydowanie nie polecam tej firmy, naciąganie klienta na dodatkowe opłaty to chyba ich główna specjalność. mam nadzieję, że znikną z rynku. najgorsze doświadczenie z wszystkich do tej pory. Nieuprzejmość niektórych to też ich specjalnoość

Pracodawca

@A.

Dzień dobry, naliczanie opłat dodatkowych regulują Ogólne warunki najmu pojazdów, niemniej jednak chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości w tym temacie. Prosimy o przesłanie wiadomości zawierającej więcej szczegółów (m.in. ID rezerwacji oraz rodzaj opłaty, z którą się Pan/Pani nie zgadza) na adres reklamacje@carnet.pl

Pawel
Inne

Radze nie wypozyczac tam auta walcze z nimi juz rok czasu za rzekome palenie w samochodzi ktore nie mialo miejsca. Od roku czasu wysylaja pisma do zaplaty w wysokosci 500 zl nie majac zadnego dowodu. Nie polecam

Ewelina
Inne
@Pawel

Czy próbowałeś to gdzieś zgłosić? I jakie mają podstawy żeby Cię o to oskarżać?

Piotr P
Inne

Witam, Firma CarNet obciążyła mnie za niespowodowane szkody, twierdzą, ze nie maja dostępu do monitoringu na lotnisku w Krakowie. Zostałem obciążony kwota 1230zl za szkody, których nie spowodowałem, ktoś ewidentnie uderzył w moje auto po zaparkowaniu na lotnisku. Firma nie chce sprawdzić monitoringu lotniskowego, zajęło im 5 dni, żeby odpowiedzieć ma moja reklamacje. Nr skargi: Sv: [Ticket#2022020710009648] Faktura- zwrot auta, nr Rej. WS3229F Zdecydowanie najgorsze doświadczenie. Oddział Kraków- Balice- lotnisko. Odradzam ! Piotr P

Pracodawca

@Piotr P

Szanowny Panie Piotrze, Zgodnie z informacją jaką otrzymał Pan z biura ochrony lotniska, na nagraniu z bramek wjazdowych, widoczne jest uszkodzenie pojazdu powstałe wcześniej, w związku z tym Pana reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Jeśli ma Pan jeszcze jakieś pytania proszę o kontakt z działem reklamacji.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Car Net Polska Sp. z o.o.?

Flotowiec
Pracownik
@Pytanie

Atmosfera w znakomitej większości oddziałów jest świetna. Dzięki stabilnym warunkom zatrudnienia i profesjonalnemu zarządzaniu firma ma wiele do zaoferowania swoim pracownikom. Wprowadzone benefity socjalne: karta multisport, prywatny pakiet medyczny oraz premie na święta skutecznie motywują załogę do efektywnej pracy. Mimo trudnej sytuacji na rynku firma oferuje liczne szkolenia związane z flota, nauka języków obcych i rozwojem kompetencji miękkich. Każdy pracownik może liczyć na wsparcie doświadczonej kadry managerskiej.

10
Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Flotowiec

Czy w każdym oddziale są oferowane takie benefity socjalne oraz nauka języków obcych? Jeśli nie, to w którym? Jestem zainteresowany pracą.

hahaah
Były pracownik
@Flotowiec

Nie kłamcie przy ludziach.

Fred
Pracownik
@Flotowiec

Tutaj zapominano też dodać o imprezach integracyjnych i premii świątecznej za dobrą współpracę dla angażujących się osób. Mała rotacja pracowników tylko potwierdza fakt, że warto tu pracować.

1
Mam fantazje
Były pracownik
 Pytanie
@Flotowiec

Gratuluję fantazji i niesamowicie bujnej wyobraźni. Podziwiam osoby, które piszą na temat firmy kompletną nieprawdę. Otóż w firmie nigdy nie było Kart Multisport ani prywatnej opieki medycznej. Firma oferuje jedynie ubezpieczenie grupowe. Angielski? Ostatnie zajęcia odbyły się 2-3 lata temu.

Klient
Inne

Wzięłam z mężem auto w leasing i to jest jakiś żart co chwilę chcą żeby jeździć I auto wymieniać. Zawsze dostawali zapłatę za auto z nadwyżka. Raz wyłączone auto przez pomyłkę. A teraz mi zostanie wyłączone ponieważ chce opóźnić płatność o 6 dni mimo ze informowałam o tym. Totalny żart.. brak słów A auto zostanie oddane w ciągu 2 miesięcy nigdy więcej auta z tej wypożyczalni serdecznie odradzam.

DOK
Pracownik
@Klient

Przede wszystkim realizujemy wynajmy dobowe oraz do roku czasu, a więc nie jest to usługa leasingu. Zgodnie z umową wymagane są płatności z góry. Jeśli podpisała Pani regulamin oraz OWN, to jest to jednoznaczne z akceptacją powyższego. W OWN figuruje zapis o respektowaniu wskazań pracowników CAR NET POLSKA. I właśnie takim wskazaniem może być konieczność zamiany pojazdów z uwagi na sprzedaż. Zatem wszystko o czym Pani pisze, jest w 100% zgodne z naszą umową i OWN.

Były flotowiec
Były pracownik

Witam widzę ze dalej się nic nie zmieniło w tej firmie czytając opinie ludzi, dalej jest dramat i kłamanie/usuwanie a nawet ustawianie i usuwanie sobie opini aby ładnie to wyglądało. Praca w tej firmie była fajna, przez pierwsze 5 dni potem człowiek zobaczył jak dramatycznie to wyglada od środka, przełożeni maja totalnie wylane ładnie mówiąc na pracowników nie wspominając o tym ze większość jest masakrycznie fałszywa i myślą tylko jak by tu więcej zarobić, rozwój firmy jest na zerowym a nawet minus jedynkowym poziomie, a obsługa klientów polega na tym aby obciążyć klienta bo przecież ,,za darmo się tu nie robi”. Współpracownicy pracujący na takim samym poziomie jak ja bez zarzutu super ludzie i jeszcze lepsza atmosfera. Przyszłym pracownikom radzę się namyślić zanim wyślą CV czy akurat chcą pracować w tej firmie Pozdrawiam ????

Agnieszka
Inne

Korzystałam ponad rok czasu z usług tej firmy i nie żałowałam do dzisiaj co chwile ukryte koszty praktyki wyłączania silnika mimo zapłaconej opłaty . Nie polecam wręcz odradzam !!

carnet
Były pracownik
 Pytanie

Witam, odradzam każdemu iść tutaj na zlecenie pracować. To co się dzieje po wymianie zarządu w 2021 roku przechodzi ludzkie pojęcie... Osoba na zleceniu traktowana jest jak (usunięte przez administratora) do wycierania podłogi- albo pracujesz 14h dziennie albo masz kary i możesz się zwolnić. Wolne? masz zlecenie i prawnie w każdej chwili możesz je mieć ale w carnecie nie ma czegoś takiego jak prawo pracy, zlecenie pracuje ciągle. Źle się czujesz? kara, nie masz prawa się źle czuć tylko jeździć i podstawiać ciągle auta. Inaczej się ma sprawa UoP, ludzie na Uop maja gdzieś wszystko, przychodzą sobie na kilka godzin do pracy, nogi zakładają na biurko i tyle. ODRADZAM PRACY W KLARNECIE, chyba, że masz coś z głową i lubisz być (usunięte przez administratora) to zapraszam.

Pracodawca

@carnet

Szanowna/y Pani/e dziękujemy za opinie dotyczącą funkcjonowania naszego przedsiębiorstwa. Jednocześnie jesteśmy zaniepokojeni gorzkimi słowami i zarzutami obok których nie możemy przejść obojętnie, a tym bardziej być wobec takich zarzutów obojętnym. W związku z powyższym uprzejmie proszę o dokładny opis sytuacji, które miały wpływ na Pana/Pani negatywną ocenę naszej działalności i przesłanie ich na adres: pinfo@carnet.pl.

Zostaw merytoryczną opinię o CAR NET Polska Sp. z o.o. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CAR NET Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy CAR NET Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CAR NET Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 0 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

CAR NET Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii