Opinie o E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k. w Gniezno

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k. w Gniezno

Lena
Inne

Pracowalam tak jakis czas w hotelu poetrak w trzemesznie szefowa kuchni jest okropna znecza sie nad pracownikami robi zament, wykorzystuke neka telefonami w nocy i w dzien. Pisze wiadomosci.

Marcin
Pracownik
@Lena

Jestem pracownikiem w Hotelu Pietrak w Trzemesznie od kilku lal i muszę się z pani opinia nie zgodzić. Obecna szefowa kuchni jest osobą wyrozumiałą , pomocną i tolerancyjną. Nie wiem kiedy Pani tu pracowała, być może pomyliła Pani hotele...

anonim Nowy wpis
Inne

A jak tu jest z pracą dla szefa kuchni, kiedyś na pracuj.pl szukali pracownika, ale nie wiem czy jest sens aplikować, skoro co jakiś czas ludzie się tu zmieniają. Jaką stawkę może tu dostać doświadczony kucharz, tak maksymalnie, po wstępnej negocjacji? No i po jakim czasie przepracowanym jest szansa na jakąś podwyżkę? Po ile godzin dziennie się pracuje, to jest praca zmianowa?

Lena
Inne

Pracowalam tak jakis czas w hotelu poetrak w trzemesznie szefowa kuchni jest okropna znecza sie nad pracownikami robi zament, wykorzystuke neka telefonami w nocy i w dzien. Pisze wiadomosci.

Lena Nowy wpis
Inne
@Lena

Tak sprawe zglosilam do inspekcji pracy. To nie jest normalne zeby szefowa kuchni zwracala sie do zalogi w taki sposób.

Zbigniew Nowy wpis
Inne
@Lena

A jak konkretnie się zwraca do zatrudnionych ta szefowa kuchni? I jak ona reaguje gdy zwrócić jej uwagę, żeby zmieniła swoje zachowanie?

Marcin Nowy wpis
Pracownik
@Lena

Jestem pracownikiem w Hotelu Pietrak w Trzemesznie od kilku lal i muszę się z pani opinia nie zgodzić. Obecna szefowa kuchni jest osobą wyrozumiałą , pomocną i tolerancyjną. Nie wiem kiedy Pani tu pracowała, być może pomyliła Pani hotele...

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Hanna

Pozwól, że o coś spytam. To jedna osoba twoim zdaniem odpowiada za całą atmosferę w firmie? Mówisz też, że masz jakieś wiadomości, to czy planujesz to gdzieś zgłosić czy zostawić sprawę? No i wracając jeszcze, a inni jak się traktują, dobrze?

1
Były pracownik
Były pracownik

Pracując 3 miesięce stwierdzam Pietrak składa się z oob pracujących tam 20 - 30lat oraz wciąż nowych, nowych pracowników. Po prostu przemiał ludzi nowych jest tak spory, że aż sam się zdziwiłem. Dlaczego.. Dlatego, że tak zwani starzy wyjadacze nie lubią konkurencji, z góry traktuj Cię jak nic, myśląc, że są gwiazdami którzy nie podpowiedzą tylko czekają na Twój błąd by móc na nim zbudować własne poczucie wartości no niestety nie da się wytrzymać takiego (usunięte przez administratora)psychicznego. Kadra zarządzająca tez tzw z wyższych sfer a dla mnie to tylko ludzie jak my wszyscy. Darujciesb szukajcie czegoś innego szanujcie się ludzie czasy arystokracji już dawno minęły

Dorota
Inne
@Były pracownik

Przez tą atmosferę odchodzą? Czy może jeszcze są jakieś dodatkowe powody? Jak z warunkami pracy? Ile teraz dają na pierwszej umowie? Można dostać umowę o pracę?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k. spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Damian
Inne

Kelnerki w wieku 50plus takie dziwne trochę to dla mnie było moze dlatego że ten zawód kojarzy mi się dla młodych ludzi na studiach , trochę (usunięte przez administratora) z Ikea. Śmieszne dla mnie jest ze dania na wagę jak w Ikei wszystko,połączone z na siłę chcąca być elegandzka restauracja.

Pracownik
Były pracownik

Praca pamiętam od rana do wieczora, często po 15-18 godzin. Najgorszy okres w moim życiu, odliczana od wypłaty każda przerwa zauważona na kamerach. Nie można w pracy rozmawiać ani śmiać się bo zaraz uwagi że mamy pracować a nie rozmawiać. Ostatnia wypłata wypłacona w połowie, bo mogą bo oczywiście połowa pod stołem. Zero szacunku dla pracowników. Atmosfera strachu, presji i niezadowolenia. Znałem pracowników którzy od 5 lat nie byli na urlopie bo nie mogą iść.

Urszula
Inne
@Pracownik

A to nie jest tak że pracownik musi wykorzystać urlop który ma w określonym czasie? Jak pracujecie tyle godzin to czy nadgodziny są dobrze płacone, dobrze się na tym wychodzi?

Pracodawca

@Pracownik

Szanowny Anonimowy Pracowniku, dziękujemy za Twoją opinię. Jednocześnie jesteśmy zaniepokojeni gorzkimi słowami i zarzutami obok których nie możemy przejść obojętnie, a tym bardziej być wobec tych zarzutów obojętnym. Są to bardzo poważne zarzuty, które są absolutnie niedopuszczalne w miejscu zatrudnienia. Jak każdy przedsiębiorca zatrudniający pracowników podlegamy wielu kontrolom rocznie i żadne ze wskazanych nadużyć nie byłoby możliwe. Głoszenie i rozpowszechnianie anonimowo takich oszczerstw jest nieuczciwe i nieprzyzwoite. Szkodzi wypracowanej, przez 200-stu zatrudnionych w naszej firmie osób, marce. Zatrudniamy pracowników z wieloma umiejętnościami i darzymy ich zaufaniem. Głęboko wierzymy, że każdy z nich wykonuje swoje obowiązki z należytą sumiennością i poszanowaniem. Zachęcamy jednak do kontaktu z naszym biurem, jeśli chciałby Pan wyjaśnić sytuacje podane w Pana komentarzu. Pozdrawiamy.

Pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k.

A jeśli przyjdę to oddacie mi po latach niewypłacone pieniądze? Minęło już parę lat i szczerze ostanim czego bym chciał to rozmowa z Państwem jak zwykle za zamkniętymi drzwiami i żałuję że nie wpadło mi do głowy aby raz nagrać taką rozmowę i mieć dowód na stosunek do pracownika. A jeśli chodzi o kontrole to dobrze wiemy jak to wygląda w gastronomii: jedna lista obecności dla kontroli z idealnymi godzinami a druga nieoficjalna z prawdziwymi godzinami które były przepracowane. Piszę to anonimowo bo nie mam zamiaru tutaj ugrać czegokolwiek bo swoich pieniędzy i tak już nie odzyskam. Chciałbym tylko ustrzec innych, bo mimo pięknych słów o pracownikach i o szacunku do nich to decyzja o odejściu z Państwa firmy była najlepszą decyzją w życiu.

Administrator

Mam doświadczenie w pracy jako Project Manager. Myślicie, że firma E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k. będzie w przyszłości potrzebować takich pracowników?

Były pracownik
Były pracownik
@Administrator

Musieliby chcieć się rozwijać, a niestety wieje podejściem do biznesu rodem z PRLu

Alicja
Inne
@Były pracownik

czyli jakim podejsciem? nie było mnie jeszcze w prlu wiec nie wiem o czym mowisz, jakie niby tutaj złe podejscie jest ?

Pytanie
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k.?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Jeśli mówimy o kontakcie między "kolegami z pracy" to w zależności od punktu idzie się dogadać. Jeśli mówimy o przełożonych kadrach biurach czy księgowych to możesz zapomnieć o dogadaniu się - w tym wypadku możesz się dogadać tylko przytakując i robiąc co każą nawet jeśli jest to niewłaściwie, nieprawidłowe itp.

Pytanie
 Pytanie

Czy możliwa jest praca zdalna w firmie E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k. w przypadku pracy jako Manager?

Pracuj
Pracownik
@Pytanie

Tak nawet z kosmosu.

Michał
Inne
@Pracuj

To chyba sarkazm? A tak na poważnie to pracuje się tu zdalnie? Rekrutacja też jest prowadzona online czy standardowo w biurze? Powiesz?

Pracodawca

@Michał

Witam, praca w naszych hotelach jak i również proces rekrutacji odbywają się tylko stacjonarnie. Pozdrawiamy.

Pracownik Marian
Pracownik

Fakt współpraca z Bossami tego zakładu żadna, na każdym kroku przekręty. Statek nie płynie tylko idzie na dno.

Małgorzata
Inne
@Pracownik Marian

Przekręty to dość mocne słowo. Możesz jakoś konkretniej to opisać? Na czym niby te przekręty?

Pracownik Marian
Pracownik
@Małgorzata

Droga Małgorzato jeżeli jesteś pracownikiem to powinnaś wiedzieć co się dzieje na pokładzie statku.

Marian
Pracownik
@Małgorzata

Rozejrzy się Droga Małgorzato dokładnie po pokładzie tego statku,a wnioski sama wyciągniesz.

@@@
Były pracownik

Nie może być aż tak źle jak ludzie pracują tam po 15 lat *** Nigdzie nie jest idealnie ale chyba co niektórzy to przesadzają

Xxxk
Inne
@@@@

Właśnie gdyby było aż tak strasznie nikt by nie chciał pracować. Jak ktoś wymaga to od razu źle....

tururup
Były pracownik
@@@@

Jeśli ktoś już ma taki długi staż pracy w tej firmie to prawdę powiedziawszy ciężko jest się odciąć od tej "pępowiny ". Ktoś kto nigdy tam nie pracował nie zrozumie tego, ale pracownicy wyrobili sobie swój własny tryb pracy, który jest im wygodny. I jednak pracownik z takim stażem wie jak obejść się z właścicielami, żeby usłyszeli i widzieli co chcieli.

pracownik
Były pracownik
@@@@

to się nazywa syndrom sztokholmski...

LL
Były pracownik
@@@@

Starzy pracownicy bo nie mają gdzie iść, ale na jedno stanowisko nie mogą od pół roku znaleźć, bo każdy po miesiącu rezygnuje.

Pracodawca

@LL

Szanowna/y Pani/e, Pierwsze miesiące pracy mają zweryfikować umiejętności, wiedzę i zaangażowanie do nauki pracownika. Po odbytym okresie próbnym istnieje możliwość podjęcia dłuższej pracy w strukturach naszej firmy. Duża ilość naszych pracowników to osoby młode, które dopiero zaczynają swoją karierę. Niektórzy stwierdzają jednak, że praca w hotelarstwie nie jest dla nich, dlatego kończą współpracę z nami. Naszym celem jest zadowolenie pracowników, dlatego zależy nam na tym, by stwarzać im atrakcyjne warunki zatrudnienia. Pozdrawiamy

Pracownik
Pracownik

Fajne doświadczenie, współpracownicy super. Goście przyjeżdzający również bardzo sympatyczni. Natomiast Dyrekcja i zarząd poniżej wszelkiej krytyki. O wszystko trzeba się prosić i upominać. Wypłata praktycznie nigdy na czas. O wszystko pretensje. Całkowita różnica zdań na ten sam temat między siostrami Pietrak. I człowiek głupieje, której w końcu słuchać. Kadrowa właściwie nie wiadomo dla kogo bo na pewno nie dla pracownika. Niejasne naliczanie wypłat za okres chorobowego - są dobrze policzone i koniec kropka. Nie warto robić nadgodzin - nawet jeśli trzeba bo potem trzeba wywalczyć o ich wypłacenie bo przecież można od świętować. Recepcja robi wszystko od swoich obowiązków, przez obowiązki pokojówek i barmana/kelnera, aż po obowiązki pracownika gospodarczego. Generalnie nie byłoby tak źle gdyby ktoś inny zarządzał tym bałaganem.

Pracodawca

@Pracownik

Cieszymy się się, że klimat w pracy jest bardzo dobry. W każdym hotelu jest osoba odpowiedzialna przez szefa recepcji po samego managera obiektu. To one są opiekunami i na pewno pomogą wyjaśnić i odpowiedzieć na zadawane pytania.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik

Brawo

1111111
Były pracownik
 Pytanie

Przed rozpoczęciem pracy u Szanownych Państwa Pietrak tajniki internetu zdradziły opinie o pracodawcy na tej stronie. Po przeczytaniu trudno było uwierzyć, cóż trzeba było się przekonać. Zacznijmy od przygód z wypłatami: na 6 miesięcy mojej pracy 5 wypłat było nie na czas, bez tłumaczeń, bez wyjaśnień. Wypłaty nie ma, "Pani Dyrektor" w tym czasie również na hotelu się nie pojawia, a gdy już to zrobi i ktokolwiek poruszy ten temat, ucieka. Start pracy od najniższej krajowej, obiecana podwyżka po miesiącu pracy (i następnych dwóch tygodniach chodzenia i przypominania o tym). Zwroty od pracodawcy typu: "jesteś gamoniem", "chcesz puścić mój interes z torbami", "nie dziwię się, że tak mało umiesz" I zarzucanie pracownikowi niestworzonych rzeczy. Słowo "PREMIA" w pietrakowskim słowniku nie występuje. Nadgodziny również na większości stanowisk nie są wypłacane, można je sobie odświętować. Praktykowana technika anulacji urlopu, po to, żeby po prostu go nie wypłacać. Urlop wraca do puli dni do wykorzystania. Skąpstwo właścicieli hotelu czuć szczególnie w zimę, kiedy jeden z nich ledwo wchodząc do hotelu nakazuje skręcić grzejniki, bo "macie tu za ciepło". W pokojach zimą po 10°C, skręcanie kaloryferów tuż po wyjeździe gości, aby zmniejszyć koszty. To, że ma się wpisane w umowę jedno stanowisko nic nie znaczy, trzeba wykonywać obowiązki często grubo wykraczające poza te właściwe, sprzeciw łączy się z wielkim gniewem przełożonych. Przerzucanie pracowników recepcji z punktu na punkt, bez sensu- hotele mają zupełnie inne systemy prac, inne programy do rezerwacji i generalnie niby to samo, ale diametralnie się od siebie różnią. Zostałeś zarażony covidem? Na pewno nie mów w sanepidzie o tym, że byłeś ostatnim czasy w pracy. Większość, jeśli nie wszyscy kłamią Państwową Inspekcję Sanitarną, mogąc zrobić sobie tym nieprzyjemności, bo boją się konsekwencji powiedzenia prawdy. Może nie będą mieli do czego wracać? Jedyne co polecam to czytać inne opinie, które nie czarujmy się nie są w większości pochlebne.

tururup
Były pracownik
@1111111

Zgadzam się z tą opinią. Pracowałam tam dwa i pół roku i niestety tak to wygląda. Dobrze, że chociaż jak się z innymi pracownikami dogaduje to fajnie się pracuje (przynajmniej mi się dobrze pracowało z ówczesną kadrą na hotelu i restauracji). Czasami mi tęskno za tą pracą, ale jak sobie przypomnę ile stresu się najadlam i ile czasami łez poleciało przez pewne sytuacje w pracy to nie żałuję, że moja przygoda z Pietrakami się zakończyła.

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo,
chcielibyśmy powitać wszystkich Użytkowników forum, poszukujących informacji na temat Sieci Hoteli Pietrak. 


Serdecznie dziękujemy za wszystkie Państwa opinie, zarówno te pozytywne jak i te, które pomagają nam ciągle się doskonalić. Staramy się być obecni tam, gdzie podejmowane są ważne tematy dotyczące naszych pracowników. Pragniemy Państwu przedstawić rzetelny obraz pracy oraz warunków zatrudnienia w naszej firmie.
Jesteśmy powszechnie rozpoznawalną marką w branży hotelarsko-gastronomicznej zarówno w Polsce, jak również poza jej granicami. Gwarantujemy fachową obsługę, smaczną kuchnię, ciepło, komfort i wielkopolską gościnność.
Wszelkie działania podporządkowujemy temu, aby jak najlepiej zaspakajać potrzeby naszych Gości, m.in. poprzez zwiększenie efektywności w zarządzaniu siecią naszych hoteli.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że równoważna do satysfakcji naszych gości jest satysfakcja pracowników, dlatego staramy się tworzyć stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Jesteśmy otwarci na dialog z użytkownikami forum. Cenimy merytoryczną krytykę, a także pomysły i rady. Z tego powodu wszystkie kwestie wymagające wyjaśnienia, czy cenne sugestie prosimy przesyłać na adres marketing@pietrak.pl
xxx
Były pracownik

Pracowałam tam przez pewien czas, było to dość ciekawe doświadczenie. Dzięki tej pracy nauczyłam się sporo, poznałam wiele osób, na początku byłam zadowolona, niestety później tylko gorzej. Na początku umowa była taka, że pracujemy dniówka, na drugi dzień nocka w systemie 12-godzinnym a potem dwa dni wolnego. Przez to, że byłam świeżakiem, często zostawałam wykorzystywana. Zmiany ciągle się zmieniały, nie zliczę ile razy było tak, że przyszłam do pracy i dowiadywałam się, że muszę na drugi dzień wziąć zmianę. Szkolenie pracownika było raczej słabe. Po jakimś czasie zmieniły się system zmian na gorszy, same popołudniówki i nocki. Nic nie można było sobie zaplanować, mimo że miałam wiele zmian to godzin wciąż nie wyrabiałam. Pojawienie się nowej kierowniczki było dużym błędem gdyż nie radziła ona sobie za dobrze na tym stanowisku. Często nie odbierała telefonów, nie potrafiła rozmawiać z współpracownikami, oczekiwała więcej niż sama dawała. Kolejnym aspektem były nocki na których człowiek sam zostawał jako jedyny pracownik hotelu było to przerażające i bardzo niebezpieczne. W tym obiekcie przydałaby się porządny remont oraz osoba, która by potrafiła tym zarządzić. Wypłata również nie była szczytem marzeń i również nie była wypłacana na czas. Pracownik powinien być doceniony, nie żyjemy w czasach komunizmu gdzie nigdzie nie można podjąć pracy. Tyle ile osób zwolniło się w ciągu kilku miesięcy, tego nie jestem w stanie wyliczyć i tak byłam kolejną osobą, która dłużej nie wytrzymała pracy w takich warunkach. Trudno było mi połączyć studia zaoczne z pracą na pełen etat a o życiu prywatnym nie mówiąc. Zdarzały się również sytuację gdzie pracę kończyłam o godzinie 22 a na drugi dzień na 8 musiałam być w pracy. Jestem bardzo zadowolona z decyzji jaką podjęłam opuszczając ten hotel. Z wielkim żalem nie mogę nikomu polecić pracy tutaj.

xxx2
Były pracownik
@xxx

Wszystko prawda, atmosfera jest okropna, współpraca z kierowniczka-mentalnie w ubiegłym stuleciu ;może czas na emeryturę);) Pracownicy sie nie szanuja, panuje jedno wielkie spustoszeni, nikt tu dluzej niż 1-2 mies nie wytrzyma

Luna
Inne
@xxx2

Chyba nie jest tak źle jak piszesz skoro są tam pracownicy z kilkunastoletnim stażem. Atmosfere ludzie sami sobie tworzą więc jezeli człowiek człowiekowi wilkiem to sami sie nawzajem naganiają do negatywnej atmosfery.

Joanna
Inne
@xxx

A ile osób pracowało w takim razie razem z tobą na zmianie? skoro o 22 kończyłaś a o 8 już musiałaś być w pracy? Hotel zaproponował ci chociaż jakąś konkretna stawkę?

Administrator

Poszukuje obecnie pracy jako: Manager w mieście Trzemeszno. Czy wiecie coś na temat dostępnych ofert pracy?

Luna
Inne
@Administrator

Na Olx było wstawione ogłoszenie

Łukasz
Inne
@Luna

Szukają dalej? Doświadczenie duże trzeba mieć?

Pracownik
Były pracownik

Dobre doświadczenie...pieniądze marne, mili ludzie, fajna atmosfera, można liczyć na pomoc przełożonej

Łukasz
Inne
@Pracownik

Czyli wszystko fajne oprócz pieniędzy... a to w sumie chyba najważniejszy aspekt, w końcu po to się pracuje. Są jakieś szanse na podwyżki w tym roku?

olo
Pracownik

Miałam tam miec szkolenie na recepcjonistke ale dyrektorka zrezygnowała z moich szkolen i pracy i wiecie co bardzo sie ciesze myslałam długo gdzie ja poszłam wsyd!

olo
Pracownik
@olo

Po prostu poszukać pracy dobrej pracy na stałe jak magazyny w Poznaniu lub Niemczech

Kar86
Inne
 Pytanie

To jakieś nieporozumienie... Śniadania jak na 4 gwiazki biedne by nie urzyc innego sformułowania. Nie świeże i śmierdzące produktu, mały wybór Basen? Nie nazwałabym tego basenem, lecz grotą, brodzikiem na dodatek śmierdząca pleśnią, bez klimatyzacji w tym miejscu.. Karta do pokoju, co chwilę się blokowała. Hotel nieprzystosowany dla dzieci, choć chonoruja bony turystyczne masakra. Brak sali zabaw, i kanałów w TV dla dziecka..

Zostaw merytoryczną opinię o E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k. - Gniezno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp.k.
Przejdź do nowych opinii