Hej, pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta (bez elementów sprzedaży). Chciałabym zorientować się jak przedstawiają się zarobki na tym stanowisku. Czy po okresie próbnym można liczyć na zarobki na poziomie 5000-5500 zł netto?
Tutaj pracownicy po kilku latach na stanowiskach związanych typowo z IT muszą się starać o taką stawkę. Firma wykorzystuje typowo psychologiczny zabieg kreowania “jesteśmy rodziną” żeby jak najmniej płacić, bo przecież atmosferą też da się opłacić rachunki. Po okresie próbnym maks kilka stówek ponad najniższą.
Hej, pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta (bez elementów sprzedaży). Chciałabym zorientować się jak przedstawiają się zarobki na tym stanowisku. Czy po okresie próbnym można liczyć na zarobki na poziomie 5000-5500 zł netto?
W tej firmie na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta 5000 netto? No jasne, ale tyle to raczej na fakturze, a nie do łapy... Ogólnie w tej firmie raczej nie płacą dużo :)
Masz na myśli że można tyle dostać ale brutto? Na fakturze to na tym stanowisku trzeba mieć swoją działalność i przyjmują tylko na b2b? Bo jednak zależałoby mi na normalnej umowie.
Możesz dostac umowę o prace, nie wiem ile teraz dają nowym pracownikom (po tej inflacji) ale myśle że 5 tys brutto to jest max co można dostać na tym stanowisku. Jeżeli tyle dostaniesz to znaczy że masz już duże doświadczenie w obsłudze klienta, ale z tego co wiem to firma woli przyjmować bez doświadczenia lub z małym doświadczeniem żeby zapłacić mniej.
Wiesz może, jak tam wygląda rotacja? Często szukają nowych osób, do pracy przy obsłudze klienta? Zastanawiam się w sumie, skoro przyjmują osoby bez doświadczenia, to czy są też nastawieni na studentów? Czy raczej trzeba brać od razu cały etat?
Rotacja raczej wynika z tego, że osoby z obsługi klienta rozwijają się i np. przechodzą do działu IT czy analiz.
Czyi jest możliwość awansu i zmiany stanowiska? Pomagają w tym szkolenia? Firma je oferuje jak ktoś chce się uczyć nowych rzeczy? Czy bardziej stawiają na naukę przez prace i dlatego można zmieniać działy i próbować nowych rzeczy?
@pracownik może są przypadki osób, które z obsługi klienta przeszły do działu IT np. na testera, ale są to osoby które pracowały na obsłudze klienta minimum 4-5 lat
To w sumie długa droga przed kimś, kto chce rozpocząć w obsłudze klienta. Widzę, że pisaliście, iż firma woli przyjmować ludzi bez doświadczenia i szkolić. Tak zapylam, czy pracownik podpisuje jakąś lojalkę, ja firma go wyszkoli, że nie może odejść do konkurencji? Skoro tyle trzeba w ogóle w dziale klienta pracować, aby móc coś wyżej myśleć to oceniasz, że to praca stabilna i tak za byle co się nie wylatuje?
Firma jest stabilna i raczej nie ma tam zwolnień bez powodu, atmosfera też jest fajna. Jeżeli będziesz pracował normalnie to nie ma się o co martwić, że cię zwolnią. Były przypadki zwolnienia, ale rzadko się to zdarza i raczej są to przypadki gdzie pracownik nie wywiązuje się ze swoich obowiązków lub po prostu nie ogarnia. Natomiast jeżeli ktoś chce iść do IT to lepiej szukać pracy w tym dziale niż liczyć na to że w tej firmie z obsługi klienta przejdzie się szybko do IT.
jest taka szansa, zakładając że zatrudnisz się na 1,5 etatu. w tej firmie na stanowiskach helpdesk pracujesz na minimalnej pensji
Tutaj pracownicy po kilku latach na stanowiskach związanych typowo z IT muszą się starać o taką stawkę. Firma wykorzystuje typowo psychologiczny zabieg kreowania “jesteśmy rodziną” żeby jak najmniej płacić, bo przecież atmosferą też da się opłacić rachunki. Po okresie próbnym maks kilka stówek ponad najniższą.
Rozmowa kwalifikacyjna bardzo szablonowa wręcz książkowa. Rekruter mimo szczerych chęci ( tak mi sie wydaje ) nie stworzył atmosfery która pozwoliła by na swobodna rozmowę. I na koniec informacja o feedbacku - jeżeli dostaniesz pracę zadzwonimy, jeżeli nie zadzwonimy nie zaprosimy cie na kolejny etap. Powod: jest tyle tych aplikacji że nie mam czasu ;) .. zdanie po którym aplikujacy poczuł się trochę niezręcznie Ogólnie mocno mieszane odczucia
Interesuje mnie rekrutacja na stanowisko specjalisty do analiz i obslugi klienta. Duża uwagę zwracam na pracę w trybie hybrydowym ,a ta firma to oferuje. Czy jest określona ilość dni pracy na home office oraz warunki korzystania z tego udogonienia ?
Na stronie firmy znalazłam aktualną ofertę pracy na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta. Zmiany w godzinach 8-16/10-18. Możecie mi napisać, jak wygląda to w rzeczywistości? W które dni się pracuje, na którą zmianę? Czy może to co tydzień inaczej... Poza tym jeśli chodzi o pracę, to ile trwa wdrażanie się, po którym można pracować zdalnie?
Spotkanie w firmie na stanowisko szeregowe, doradcy klienta z obcym językiem, na której okazało się, że z językiem obcym kontakt jest znikomy (a na tym najbardziej mi zależało). Przesłuchanie przez trzyosobowe gremium ubrane jak wycieczkę poza miasto (uważam za niestosowne i brak szacunku do interlokutora, pokazuje "dziadowskość" pracy)z bardzo poważnymi minami sędziów sądu najwyższego, pytania standardowe, rozmowa trwała ok.30 minut. Podejrzewam, że zarobki, tak jak w komentarzach oscylują raczej wokół pensji minimalnej. W ogłoszeniu zamieścili informację, że praca jest na umowę o pracę, a na rozmowie pytano mnie czy umowa zlecenie mi odpowiada. Ogłoszenie ponawia się co kilka miesięcy, więc obiecująco to nie wygląda. Dostałam informację o odrzuceniu mojej kandydatury nie po obiecanych 2 tyg. ale ponad miesiącu, kiedy juz zapomniałam o tej rekrutacji.
motywacja do pracy na tym stanowisku, informacje o firmie, zainteresowania, oczekiwane wynagrodzenie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Poprzednie opinie na temat rekrutacji do tej firmy są sprzeczne z prawdą. :) Wszystko zgodnie z ustaleniami z Panią z HR, po etapie testu sprawdzającego bardzo szczegółowy feedback z poradami co można poprawić itp. Mimo negatywnego zakończenia rekrutacji, polecam sam proces w tej firmie :)
Zauważyłam, że firma dosyć często rekrutuje na stanowisko testera. Czy to znaczy, że zespół się rozbudowuje czy częsta rotacja?
tak, minimalna pensja a spróbuj pokazać niezadowolenie przy przedłużeniu umowy to góra się obrazi i z przedłużenia umowy już wtedy nici :)
Czy jest możliwość pracy w FarmaProm.pl Sp. z o.o. na część etatu?
Bardzo profesjonalne podejście do rozmowy kwalifikacyjnej, jasne zasady rekrutacji przed kolejnym etapem. Mimo braku rozpoczęcia współpracy nie uważam czasu spędzonego za stracony. Odpowiedz dostałem po ok tyg. (W odniesieniu do tego co czytałem wcześniej na goworku) Z rozmowy dowiedziałem się co zaważyło na decyzji. Gdyby część firm wzięła przykład z Farmapromu na prawdę rozmowy kwalifikacyjne nie wyglądałyby jak karuzela farsy. Pozdrawiam
W jednym z oddziałów uczestniczyłam we wrześniu w procesie rekrutacji. Cały etap online, co jest bez sensu, bo inne firmy na tamten moment prowadziły rozmowy kwalifikacyjne normalnie w siedzibie firmy z zachowaniem środków ostrożności (usunięte przez administratora) Studentowi do 26 roku życia na umowie zlecenie oferują 2500 netto, a przecież w takim przypadku jest brak ozusowania i podatku dochodowego (brutto=netto), więc obecna stawka 18,30 netto za godzinne, a miesięcznie wychodzi około 3200 netto. Po pierwszym etapie rekrutacji zrezygnowałam z kolejnego, bo nie dam się (usunięte przez administratora)
Pod względem systemu informatycznego www dla branży do raportowania, beznadzieja. Strona niestabilna, wyrzuca błędy, nie zapisuje sesji, wiele rozwiązań nie logicznych, nie intuicyjnych, przez które bezsensownie traci się czas. Wiele do naprawy. Irytująca platforma. Aplikacja na androida i iOS lepiej
Muszę się z tym zgodzić. Zmieniając pracę przeszłam z większej, międzynarodowej platformy na Farmaprom. Wiele rozwiązań jest nieprzemyślanych, pewne rzeczy trzeba robić po kilka razy, ponadto awaria ich serwerów w poniedziałek rano i brak lekarzy w bazie. Nie polecam. Dużo do zmiany.
Niestety, przykro mi to pisać, ale opinie przedstawione tutaj całkowicie zgadzają się ze stanem faktycznym. Firmie najpierw trzeba poświęcić 4h swojego życia, żeby później w podzięce nie otrzymać chociażby maila, mimo że na rozmowach zapewniano, iż feedback będzie niezależnie od decyzji... Bardzo miłe traktowanie ludzi, takie z szacunkiem.
Dzien dobry, tak jak Pan poniżej również zostalem potraktowany tak samo nieprofesjonalnie. A Więc najpierw telefon i oczywiście rozmowa z Panią rekruterką , na moje pytanie z jakiej firmy dzwoni i na jakim portalu bylo wystawione ogłoszenie (Chciałem sobie odświeżyć pamiec o stanowisku - w międzyczasie wysłałem około 40 cv) zostałem zrugany ,że powinienem wiedzieć do jakich firm składałem cv ale ok :D . Generalnie pierwsze wrażenie że jakie szczęście mnie spotkało że w ogóle zostałem wzięty pod uwagę. Pierwsza rozmowa trwała około 45 minut (pelno bzdurnych pytań), następnie umówiłem się na rozmowę zdalną z dwoma Paniami (kierowniczkami z firmy- miła rozmowa aczkolwiek trwająca około godziny) W międzyczasie dowiedziałem się mniej więcej jaka stawkę są wstanie zaproponować - moim zdaniem totalnie nieadekwatna do cen w Krakowie i w ogóle kosztów życia. Co więcej potem była informacja ze będzie trzecie spotkanie w biurze takie jeszcze przed podpisaniem umowy i taki tzw.dzien próbny.Rekrutacja jak do roboty za 5-6 koła a oferują 2,5 (usunięte przez administratora) Jako ,że miałem troche wyższe wymagania finansowe (ale też niewiele więcej) dostałem informację, że w takim razie na trwająca dalej rozmowy no i że dostanę na pewno odpowiedź zwrotną - również jeśli będzie negatywna .zostałem również poproszony ,że jeśli by się coś zmieniło również z mojej strony to żebym dał znać.Tak mija już więc miesiąc od tej rozmowy z hakiem i nikt nawet nie był w stanie choćby odpowiedzieć NIE . Szkoda Państwa czasu .w międzyczasie firma juz wystawiła chyba z 10 razy na różnych portalach to samo ogłoszenie o pracę wiec chętnych za takie pieniądze pewnie nie ma .
Firma wydaje się bardzo ciekawa i zachęca do wzięcia udziału w rekrutacji. Wmawiają, że obsadzane stanowisko jest bardzo ważne, brakuje rąk do pracy i bardzo zależy im na znalezieniu pracownika jak najszybciej. Po aplikacji kontaktują się nawet w sobotę aby zaprosić na rozmowę. Pierwsza ponad 2 godzinna rozmowa zdalna, później zapraszają do biura i kolejne 2 godziny rozmowy. Po wszystkim jak prawie wszędzie obiecują feedback niezależnie od decyzji. Od rozmowy minęło 2 miesiące, ogłoszenie na które aplikowałem dalej wisi a ja nie dostałem od firmy żadnej odpowiedzi. Uważajcie i zastanówcie się czy chcecie tracić ponad 4h swojego życia na wzięcie udziału w rekrutacji za którą nikt nawet nie podziękował.
Czy jest szansa na umowę o pracę, czy tylko i wyłącznie zlecenie?
Tak, oczywiście. Formy zatrudnienia są elastyczne- może to być UoP, B2B czy jeśli ktoś woli to również umowa zlecenie.
Czy w FarmaProm.pl Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Czy w firmie potrzebni są farmaceuci z zainteresowaniem branza IT czy raczej stawia sie stricte na IT?
A co powiedzie o warunkach pracy?
Najbardziej nieprofesjonalny 1 etap rekrutacji, w jakiej dane było mi uczestniczyć (a trochę już ich za sobą mam). Rekruterka przez telefon obliczala wynagrodzenie z brutto na netto, co trwało wieki, nie umiała obliczyć stażu pracy z CV, myląc kilkanaście miesięcy z kilkoma. Zadawała dziwne pytania, np.o to, czy mam jakieś nagany w papierach pracowniczych, co według niej jest typowym pytaniem rekrutacyjnym do każdego kandydata. Dała mi do zrozumienia, że mam ogromne szczescie, że w ogóle do mnie zadzwoniła. Ogólnie pozostał niesmak i nie.chcialam uczestniczyć już w kolejnym etapie.
Taka sobie lokalna firma. Dla chcących spokojnie pracować może będzie ok. Bardzo słabo wyglądają zarobki, znacznie poniżej średniej. Dodatkowo na minus można zaliczyć brak rozwoju. Cały czas tłuczesz to samo w, może nie przestarzałych ale jednak leciwych technologiach.
Chyba każdy chce pracować w spokoju? Z brakiem rozwoju to przesada, bo jak sam napisałeś technologie są leciwe więc jest dużo do zmiany, usprawnienia i poprawy. W tej chwili migracja do Cloud'a i kilka nowych projektów które już powstały z myślą i wykorzystaniem rozwiązań chmurowych. Albo tu w ogóle nie pracowałeś, albo nie bardzo się interesowałeś co się w firmie dzieje. Jak ktoś się więc nie chce rozwijać to nikt go nie zmusi, co można zaliczyć na plus bo potrzeba nam zarówno kreatywnych, nowoczesnych, pomysłowych jak i stabilnych, doświadczonych pracowników z dużą wiedzą.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie FarmaProm.pl Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?
Problem nadgodzin raczej nie występuje. W wyjątkowych sytuacjach, jeśli trzeba to jest dogadywany wcześniej.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FarmaProm.pl Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy FarmaProm.pl Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FarmaProm.pl Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy FarmaProm.pl Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w FarmaProm.pl Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.