brak logo

Zorka Sp. z o.o.

Jelenia Góra

Opinie o Zorka Sp. z o.o.

obama 2017-02-25 13:52
Witam twierdzisz że da się zarobić to czego ludzie z produkcji nie biorą chociaż by po 2000 tys zł na rękę gdzie płaca minimalna od stycznia stawka 13zł no chyba ten zakład tego nie przestrzega bo stawki dalej są minimalne i z tych zarzutów już będzie ciężko się wytłumaczyć,dlaczego ludzie jeszcze jakiś czas temu czekali na umowy o prace w pełnym wymiarze czasu pracy po osiem miesięcy albo jeszcze dłużej?czego bo to jest okradanie pracowników z ich urlopów i wszystkich innych przywilejów pracowniczych które ci ludzie powtarzam! Sami sobie wypracowali! A teraz umowa na pełen etat po czterech miesiącach co po miesiącu nie widać czy ktoś się nadaje a przede wszystkim ma chęci do pracy bo przecież to jest najważniejsze a rotacja pracowników i wciąż przyjmowanie nowych osób czym jest spowodowane? Świetnymi warunkami w tym zakładzie niech ludzie mam prośbę piszmy o tym co złe i o tym co dobre w naszym zakładzie na ul Meblowej bo jak do tej pory na nic dobrego się nie zanosi
9
J 2017-02-26 01:17
Pisz po ludzku bo ciezko zrozumieć.Znaki interpunkcyjne by sie przydały chociaz
2
Nick 2017-02-26 02:48
ble
spoko 2017-02-26 11:44
to dlaczego dalej pracujesz jak ci tak źle. Nie męcz się już
3
cos tam,cos tam 2017-03-01 15:37
szkoda , ze nie moze byc normalnie np. ide z usmiechem do pracy
2
akrygrunt 2017-03-01 19:10
bez wykształcenia jest osoba, która pisała tamten post. Ortografii i interpunkcji uczą w podstawówce. Wstyd i hańba, żeby tak kaleczyć język polski!!!!!!!!
2
Ciekawa 2017-03-07 15:36
Co jest nie tak z tym zakładem , że co 2 dzień ogłoszenie na Jelonce ?? Serio tam jest aż tak źle że się ludzie masowo zwalniają czy po prostu za dużo branego l4= zwolnienie bo i takie opinie się słyszało że tam nawet za to że człowiek zachorował wylatuje . I jak w końcu z tymi umowami jako nowy pracownik dostajesz umowę jak tak to jaka i za ile bo już się pogubiłam :P
1
adek 2017-03-07 19:52
mają dużo roboty i zatrudniają . ja zacząłem pracę narazie jest w porzadku
kinga 2017-03-07 21:29
To prawda, za dłuższe l4 zwalniają pracowników. Wielu ludzi samych rezygnuje z pracy w tym obozie. Najgorszy zakład w jakim przyszło mi pracować. Na szczęście, trafiłam już do normalnego pracodawcy. Czego życzę wszystkim!.
2
... 2017-03-08 08:56
Zakład rozwija się
Ciekawa 2017-03-08 13:30
Adek a ile już tam pracujesz ?
Brazylijska tancerka 2017-03-08 17:47
Do wypłaty w porządku oszołomki jeszcze się okaże
1
,,, 2017-03-08 18:34
To gdzie pracujesz ?
2
2017-03-09 17:23
Kolejny miesiac z wypłata poniżej wszelkiego poziomu.Paniska zarabiają grube tysiące a czemu lud,dzieki któremu ten zakład funkcjonuje,dostaje jakies ochłapy.
3
Ciekawa 2017-03-09 19:57
to ile w tym miesiącu bo wnioskuje , ze już po wypłatach ? czy 10 tego dopiero ? w sumie jak tak czytam że po 1900 za 3 zmiany to faktycznie dupy nie urywa
1
Wojtek Cejrowski 2017-03-09 20:57
1900 to juz bez przesady,nikt tak mało nie zarabia
1
Karrrambaa 2017-03-10 11:34
To napiszcie łaskawie jakie są stawki godzinowe na umowie podane. Czemu tego po prostu nie napiszecie ?
Demon 2017-03-10 13:19
Bo kazdy ma inna stawkę godzinowa!!!!!!!!! Nie jest tak ze wszyscy maja jednakowa!!!!!!!!!!!!!!
3
Ciekawa 2017-03-13 07:16
Zarabia jak jest nowy umowa zlecenie za 1950. Bez dodatkow itd akordu a potem jak sie sprawdzisz to od 1 do 3 m dadza umowe albo papa.
demon 2017-03-14 22:54
a co kogo obchodza osoby na okresie szkolenia?ich nikt pod uwage nie bierze
4
Realista 2017-03-19 16:44
Jeszcze niedawno firma działała rewelecyjnie. Obecnie na W1 pracownicy fizyczni chodzą smutni i poirytowani w związku z zarobkami które zamiast rosnąć są ucinane. Śmieszne zarobki nakładają się na jakość pracy w tym zakładzie.
5
Eryk 2017-03-20 15:08
W3 to samo
3
Adolf 2017-03-21 21:29
A co się stało z Lawą ?
Wyleciał z tego zakładu ?
Jak tu pracowałem to pamiętam go jako mega muła!
Nocna zmiana ja i kolega na stanowisku naprawczym kolega przyszedł już po kielichu i pogadaliśmy 30 minut.
Później kolega się ulotnił do ... DOMU!
Przez 7,5 godziny Lawie nie przyszło do głowy żeby się zapytać dla czego ja tam cały czas jestem sam.
Przechodził obok mnie przynajmniej 2 razy.
Tłuk i cham jakiego ze świecą szukać.
6
Aparat 2017-03-26 21:54
Dlaczego usuwacie komentarze co wy z pisu czy co
2
coskfkef 2017-03-27 13:08
usuwają bo durnotę trzeba tępic
1
Thend1988 2017-03-30 19:34
To jeszcze jak by ktoś mógł zdradzić jakie w końcu są te zarobki dla nowych i czy jest tam w ogóle szansa na umowę o pracę?
ula 2017-03-31 00:55
Zarobki linią lakiernicza2000
Umowa po trzech miesiącach....
Szału nie ma....
1
balantines 2017-04-02 21:55
Teraz po trzech a co się kurwa stało że tak krótko,kiedyś ludzie czekali 1 rok lub 8 miesięcy żenujący kurwidołek
2
Uli 2017-04-03 10:59
Na linie lakiernicza sie opłaca! Nic sie nie narobisz a nawet zanudzisz a kasa zawsze jakas wpadnie
1
... 2017-04-03 15:56
... Gdzie administrator. Dlaczego wolno używać wulgaryzmów? Zero reakcji!!!
3
Jakonos 2017-04-06 17:46
Czesc myszko na ktorym dziale pracujesz? I ktora masz teraz zmiane. Chetnie porozmawiam z Toba. Buzka
The situation 2017-04-10 10:06
Dlaczego jeszcze nie ma wypłaty?
1
Gość 2017-04-14 21:25
Dziękujemy za życzenia od zarządu i kierownictwa i tak samo was potraktuje my . Jak wy nas,na W-3
9
coskfkef 2017-05-04 16:19
a mi czyjekolwiek zyczenia zwisają.
1
W3 2017-05-04 17:35
Nie rozumiem o co wam chodzi z tymi stawkami, ok moze 9.50 czy 10 to nie jest jakieś wielkie ale, ale dochodzi do tego dwie premie chociaż po 240zł, i dodatek akordowy, nie problem jest z samego akordu mieć powyżej 1000zł.+ dodatek za nocki. bedziecie sie starać to i stawka sie zwiększy. a nie większość idzie na L4 raz w miesiącu ,traci premie i dziwne ze zarabia po 1900zł na ręke. niestety by zarobić trzeba troche zrobić. i przyjśc chociaż w jedną sobote, sama sobota to ok 250zł! i beż żadnych norm! ile zrobisz to zrobisz,jak mało to wypłata mała proste. robie rok czasu i nie zdarzyło sie jeszcze bym z jedną sobotą zarobił poniżej 2600.... ciekawe czy drex czy plastiki dają takie wypłaty. złe traktowanie ? bądz miły a bedą miło cie traktować. proste. a nie większosc nowych przyjdzie by tylko odwalić 8h i do domu. niestety za stanie i patrzenie sie, nie płacą. a póxniej głupie komentarze
8
Oliver 2017-05-05 20:59
A najgorsze sa te osoby co szczekają na lewo i prawo ze nalezy im sie wiecej,po czym dostają podwyżkę i idą na kilkutygodniowe L4.Wracaja do pracy na tydzien po czym znowu L4. Szkoda ze kierownictwo trzyma takie osoby bo na ich miejsce moze trafiłby sie ktos komu na pracy zalezy
3
Dosc 2017-05-09 20:39
Złodziejski zakład.Wyplata znowu poniżej krytyki.Okradaja nas jak tylko chcą,prosto w oczy.Czas stad uciekać.
4
Pako 2017-05-10 15:03
Miesiac mial 19 dni pracujacych. I to jest nowe tlumaczenie zarzadu. Mysla ze maja do czynienia z idiotami. Jaka placa taka praca i tyle. W JG o prace nie trudno. Wszystkie firmy maja przyjecia. Mozna bez halasu zapylenia i nocnych zmian zarobic wiecej niz w zorce. Czas na zmiany
3
kolo 2017-05-10 16:34
Poprzedni miesiąc miał więcej dni roboczych ja zarobiłem sporo. Kolega pracuje w drexie i ma zamiar przyjsc do zorki. Było19 dni i wziąjem na rękę 2200 jestem zadowolony.
dawid 2017-05-10 16:40
To ciekawe ile gdzie indziej zarobisz.Popytaj się to zobaczysz.
Uu 2017-05-10 20:18
2200 i jestes zadowolony? Podziwiam bo nie jestem w stanie sobie wyobrazic jak przeżyć miesiac za takie grosze.
5
kolo 2017-05-11 10:48
no to wychodzi prawie 21 zl nagodzine brutto, tyle napewno nie zarabia moj kumpel
2
rumun 2017-05-11 14:23
przestań bredzić bo aż oczy bolą. Jasne, jak masz 19 lat i pracujesz, bo mama w koncu kazala, to na drobne wydatki 2200 starczy. Jak masz rodzine, rachunki i inne takie to za 2200 możesz co najwyzej usiaść w kącie i płakać
3
Cnc 2017-05-12 09:41
Eh, czytam te wiadomosci i smieje sie w monitor. Ludzie ogarnijcie sie. Zarabiasz malo hmm dlaczego ? Moze robisz buble za wolno lub jestes zwyklym plebsem. Jedna sobote mozesz zrobic to dostaniesz wiecej nic ci sie nie stanie. Pracuje 4 rok w tej firmie i ani razu mnie nie zawiodla. Pracuje na cnc. Chcesz wiecej zarabiac hmm ok moze naucz sie czegos, przestan marudzic ogarnij dupe
2500 zl 2017-05-12 14:07
Na maszynach typu CNC w Polsce zarabia sie ponad 3000 zl to co ta firma placi operatorom takich maszyn to smiech na sali. Najlepsze stanowiska to te na ktorych nie narobisz sie mozgu nie musisz za bardzo uzywac tam sie zarabia najlepiej. Zastanawiam sie jaki idiota wymysla stawki na maszyny?
4
Dbgxa 2017-05-12 17:42
Plebsu poszukaj sobie wsród najbliższej rodziny-to po pierwsze.Poza tym nie kazdy jest taka chodząca wazelina jak Ty wiec przestan siać te swoje herezje i wyjdź z internetu
3
Rocky Balobab 2017-05-17 08:09
System płac dalej kuleje, nie wiadomo ile się zarobi nawet jak ma się wyliczony swój akord. Przy liczeniu mówią że to nie wchodzi tam to nie wchodzi i zawsze akord jest dużo mniejszy niż powinien. Przy obecnym systemie nie jesteś w stanie zarobić więcej niż 2500 zł przy ostrej tyrce. Wypłaty utrzymują się na takim poziomie od kilku lat a życie droższe. Robią wszystkich w wała, a na koniec roku chwalą sie na bezczelnego jakich to zysków nie mieli w porównaniu do zeszłego roku :) teraz za 2200 to nawet człowiek się nie przykłada do swojej pracy. Ładuje się buble i ma się to w nosie bo skoro nie ma i nie było żadnej zachęty ze strony pracodawcy to nikt też nie będzie się wczuwać. Kiedyś można było zarobić to i od razu jakość wytwarzanych elementów była dużo lepsza :) dobra pozdrooo lecę bo mi material z maszyny pospadal i trochę obity ale jakoś przejdzie ;)
3
xyz 2017-05-17 11:27
Dokładnie tak jak piszesz kolego. Ale teraz poczekajmy jak bedzie impreza zakładowa jak pociągną po pensji by za nią zapłacili ;)
2
Jasiu 2017-05-17 13:43
Imprezy, dodatki na święta, wszystkiego te wydarzenia zawsze poprzedza mniejsza wypłata. Myślą że ludzie tego nie widzą. Od dawna się o tym mówi na zakładzie. Grunt że później można sobie przypisać że coś im daliśmy niech się cieszą...
2
Gdyby 2017-05-17 20:51
My im nic nie dajemy, sami sobie biorą.Szkoda ze z własnych wypłat choc raz nie wezmą....
5
Zostaw swoją opinię o Zorka Sp. z o.o. - Jelenia Góra
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zorka Sp. z o.o.