Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Opinie o "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY
Cieszymy się, że trafiłaś/trafiłeś na nasz profil. Chcemy stworzyć tu miejsce, dzięki któremu łatwiej będzie nam się zaprezentować i przybliżyć Tobie naszą działalność.
Zachęcamy do dzielenia się wrażeniami ze współpracy z nami oraz do zadawania nam pytań. Wiedz, że szanujemy każdą opinię, jednak prosimy o utrzymanie merytorycznego poziomu na forum. Komentarze zawierające treści naruszające regulamin serwisu będą archiwizowane przez Administratora.
Zachęcamy do kontaktu i poznania nas osobiście.
Tu znajdziesz informacje jakie rekrutacje aktualnie przeprowadzamy: https://www.linktransport.eu/aktualnie-poszukujemy/
Jeśli nie ma tam nic, co odpowiada Twojemu profilowi zostaw nam wiadomość narekrutacja@linktransport.eu a my skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko pojawi się możliwość nawiązania współpracy w ramach roli odpowiadającej Twoim kwalifikacjom.
Życzymy miłego dnia
Zespół Link sp. z o.o.
Pracuje w firmie Link sp.z o.o. dopiero 2 lata i jestem zadowolony z organizacji pracy , jedno co nie jest dla nas kierowców nie pasuje to dojazdy busem do bazy w BE a potem dalej do FR . Zdarzyło mi się raz tak wracać i lepiej oby nigdy więcej się mi to nie przytrafiło.
Janusz, dziękujemy za opinię i za Twoją pracę. Każda uwaga jest dla nas cenna dlatego bardzo za nią dziękujemy. Pozdrawiamy Zespół Link,
praca daje rade. w zaleznosci od wybrnej trasy, duzo do Angli, sa tez kolka Polska Holandia. Systemy do dogadania, zalezy od bazy. Korrdynatorzy daja rade i w miare logicznie ogarniaja trase. Czesem jak jakis mlody sie trafi to trzeba dogadac ale do przezycia. kasa na czas, fury nowe trasy stale. Ogolnie dobrze
Na stronie firmy jest ogłoszenie z ofertą (usunięte przez administratora) Poznań dla kierowcy międzynarodowego kółka do NL i BE, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda ta praca, ile dni jazdy , wolnego i skąd są wyjazdy czy warto złożyć swoją aplikację jeśli nie mam doświadczenia na kategorię C+E i jak wygląda szkolenie
DRAJWER zadzwoń proszę na numer naszej Rekrutacji +48 882 151 883 lub wyśli swoje CV do rekrutacja@linktransport.eu a otrzymasz wyczerpujących informacji. Pozdrawiamy. Zespół LINK
Na oficjalnej stronie firmy jest ogłoszenie z ofertą pracy Poznań , Gliwice dla kierowcy międzynarodowego kółka do NL i BE, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda ta praca, ile dni jazdy , wolnego i skąd są wyjazdy czy warto złożyć swoją aplikację jeśli nie posiadam doświadczenia jako kierowca C+E? I czy istnieje możliwość przeszkolenia i jak długo trwa taki proces.
Kandydat proszę o kontakt pod numerem +48 882 151 883 lub proszę o złożenie CV na mail rekrutacja@linktransport.eu. Pozdrawiamy. Zespół LINK
Ja pod Wrocław nie podlegam akurat ale zaciekawił mnie ten temat związany z zamknięciem bazy, niby ofert na stronie na Wrocław nie ma ale jest normalnie wpisany w kontekście i tak dalej. ciekawe o co chodzi i co by się stało z pracownikami gdyby jednak się zamknęli?
ROXA, Baza we Wrocławiu została zamknięta. Zapraszamy do najbliższej Bazy LINK w Gliwicach. tel. +48 32 72 99 485; biuro-gliwice@linktransport.eu. Pozdrawiamy. Zespół LINK
Ciekawi mnie druga część tego zadanego pytania. Co w zasadzie stało się z Pracownikami? czy możliwe, że właśnie część z nich przeniosła się do Gliwic? Albo w którejkolwiek bazie pracują zdalnie o ile mieli taką możliwość?
Witam jak obecnie wygląda praca w linku system i kasa ??
Dzień dobry, dzwoniłem na bazę Wrocław, ale nikt nie odbiera. Na google napisane jest, że baza zamknięta na stałe . To prawda?
KIEROWCA BOMBOWCA tak. Zapraszamy do najbliższej Bazy LINK w Gliwicach. tel. +48 32 72 99 485; biuro-gliwice@linktransport.eu. Pozdrawiamy. Zespół LINK
Czy przy tym finansowaniu prawa jazdy, o którym teraz pewien pan wspomniał w tym przypadku na kontrakcie jest podpisywania umowa lojalnościowa? Ciekawią mnie zasady. Byłoby tak, że partner musiałby parę lat pod firma jeździć?
Witam, @Pracodawca, mam pytanie bo doszły mnie pewne słuchy. Czy jest możliwość uzyskania u was pełnego sfinansowania prawa jazdy KAT C+E wraz z kwalifikacjami w zamian za kontrakt ? A najlepiej B2B ? Prowadzę JDG :) Z zamknięciem również nie byłoby problemu, ale wygodniej mi rozliczać się na umowie B2B.
(usunięte przez administratora)
Nie :) nasz adres internetowy to https://www.linktransport.eu/. Pozdrawiamy. Zespół LINK
Cześć, nie mam w zasadzie doświadczenia względem pracy jako kierowca tutaj, a w jednym z wątków poruszony został temat norm. Z opinii jednej osoby wynika, że zdawały się być dla niej dość duże. Myślicie, że zostaną w takim razie zmniejszone? Podjęto rozmowy na ten temat?
To juz osrodek szkoleniowy i przechodni plac. Nie mam 2000€, kierowcy masowo odchodza, zarowno polscy jak i inni. Przyjmuja nawet tych bez doswiadczenia. Nie radze tu pracowac, niby placa na czas, ale dieta jest za przepracowane godziny. 66 euro brutto, a netto moze byc nawet 42-47 euro. naliczaju diete i oszukaju. Jedno naliczenie jest przychodzi na telefon, drugie przychodzi na karte, 300-500-700 zl mniej, pytasz jaki jest powod: pytaja ile godzin przepracowales w tym miesiacu. Nie dni, tylko godzin. Rozne wymowki na niedoplate, zaczeli sie czepiac mlotkow. 3 godziny mlotkow dziennie, a oni robia awanture, ze wykorzystali limit. Firma potrzebuje kierowcow, ktorzy pochyla sie do tylu i zrobia wszystko, nawet zepsuja tacho, zaladuja, rozladuja na pauzie. Ostatnio pracuja tylko w nocy, a za prace w nocy nie placa,za nadliczbowe godziny tez nie placo Ci, ktorzy maja o to pretensje, sa zwalniani. Koordynacja to kompletny balagan, licza tak, zebys spalil tacho, a potem szukaja winy w tym, czego nie zrobiles na czas... Zatrudnili Hindusow, ktorzy nawet nie wiedza, jak zalozyc linka celna i oplombowac. Portugalia, Wlochy, to sa samotne trasy. Glownie Czechy, Niemcy, Holandia. Wielka Brytania, Belgia, Francja.Kaza wszystkim ubiegac sie o brytyjska wize, za ktora trzeba zaplacic, a jesli konsulat odmowi, podsuwaja kierowcy dokumenty do podpisania, aby mogli odliczyc wydane pieniadze. Jesli sa oszczednosci, to ich nie widac, obiecuja premie slownie, ale ich nie wyplacaja. Norma dla Daf, Volvo wynosi 21,5 litra/100 km. Normy sa wymyslone przez nich samych. Potem tlumacza, dlaczego samochod tyle spalil, podsuwaja papiery do podpisania i wyliczaja kwote
@Yuri dziękujemy za zmianę wpisu na zgodny z regulaminem (przede wszystkim na brak inwektywów w obecnym wpisie). Każdą opinię, wyrażoną z szacunkiem, nawet krytyczną, bierzemy pod uwagę bo właśnie to pozwala nam się zmieniać na lepsze. Jeśli chodzi o wypłacanie wynagrodzenia to tak, przy umowie podawana jest kwota brutto, wypłacana zaś netto. Dzieje się tak we wszystkich firmach odprowadzających zgodnie z prawem podatki oraz płacących ZUS czy inne świadczenia. Wyliczenie dla każdego kierowcy jest robione indywidualnie i bierzemy do niego wiele zmiennych. I tak np: przy obliczeniu podatku brane sa pod uwagę m. in. pakiet mobilności, wysokość wynagrodzenia zasadniczego, premie, wynagrodzenie za nieobecności, kwoty diet wirtualnych dla konkretnego kierowcy itd. Firma nasza dziłała legalnie tak więc wypłacane pensje są zawsze sumiennie wyliczone a kierowca informowany o sposobie ich naliczania. Wszystkie przejachane przez kierowcę godziny (zgodnie z prawem) są przez nas rozliczane na czas. To co również jest pewne to to, że nie zwalniamy kierowców bez powodu. Zapewniam też, że ne czepiamy się młotków :) ani też pod żadnym pozorem nie pozwalamy na psucie tachografów. Czas pracy w naszej firmie jest kontrolowany i czuwa nad tym sztab ludzi aby każdy z Was był bezpieczny, ale w zamian za to oczekujemy brak nadużyć z Waszej strony tj. uczciwe zaznaczanie w tachografie innych czynności niż jazda. Często sami kierowcy przyznają się, że przyszli do nas bo tacho jest u nas w normie, nikt kierowcy nie goni. Zapewniam, że kierowcy mają z naszej strony wsparcie 24h ws. tacho po to żeby sami byli bezpieczni, znali swoje błędy i nie tracili pieniędzy na mandaty. Jeśli chodzi o zatrudnienie kierowców to zatrudniamy zarówno tych z doświadczeniem jak i bez niego, bez względu na rasę, płeć czy inne uwarunkowania. W końcu każdy człowiek gdzieś kiedyś zaczynał swoją pracę a nasza firma jest przyjazna zarówno dla początkujących kierowców jak i tych bardziej doświadczonych. Prosimy też o nie obrażanie innych narodowości gdyż podchodzenie z szacunkiem do drugiego człowieka jest naszą wartością nadrzędną. Jeśli zaś chodzi o normy paliw to są opracowane na podstawie wieloletnich doświadczeń. Pracuje u nas wielu kierowców, którzy jeżdżąc zgodnie z przepisami i oszczędzają paliwo. Podsumowując nasi kierowcy są dla nas najważniejsi dlatego dbamy o ich bezpieczeństwo, stabilność, legalność zatrudnienia, opłacamy podatki oraz ZUS oraz wszelkie potrzebne świadczenia. Kierowcom. którzy podzielają nasze wartości dziękujemy za wieloletnią współpracę i cieszymy się kiedy pracują u nas długie lata :) Dla nas najważniejsza jest jakość :) pozdrawiamy. Zespół LINK
Witam normalnie 21,5 nie chce mi się wierzyć, jeżdżę ekonomicznie volvo fh14 500 i mój rekord tyg to 22,3 ładunek około 10t średnia z miesiąca to od 26 do 28 chciałbym u was zrobic jakieś szkolenia na to normę 21,5 chyba ze to Bzdury kierowca pisze, pozdrawiam firmę link dużo widzę waszych aut na szlaku ;)
Daniel, dziękujemy za opinię. Kierowca nie podał prawdziwych danych :) Mimo to zapewniamy, że przy naszej flocie (w swojej ofercie mamy bardzo dobre auta, często wymieniane na nowe, o dobrych, ekonomicznych silnikach) wyrobienie takiej norrmy to byłaby bułka z masłem :) Pozdrawaimy. Zespół Link
Na dzień dzisisiejszy dają do podpisania odpowiedzialność za auto i naczepę , jeśli coś uszkodzisz to masz za to zapłacić sam i nie ważne ile to kosztuje . Zaczął się bałagan a firma już na fb szuka kierowców. Kiedyś można było kogoś polecić to i grosza za do przyznali ale dziś nie można nikogo polecić żeby nie wszedł w gów.... .
Jan, dziękujemy za Twoją opinię. Standardowym procesem jest podpisanie umowy powierzenia mienia szczególnie przy użytkowaniu pojazdów o wysokiej wartości. Mimo to zapewniam, jak dobrze Pan wie, że posiadamy obowiązkowe i dodatkowe ubezpieczenie zarówno pojazdów, jak i pozostałych materialnych wartości firmy, tak więc w przypadku niecelowej szkody podlegającej ubezpieczeniu pracownik nie uiszcza nic z własnej kieszeni. Firma nasza rozwija się prężnie a więc jak najbardziej poszukuje kierowców poprzez różne źródła. Zdecydowanie możemy polecić pracę w naszej firmie :) Z poważaniem. Zespół Link
Zobaczesz kieroowca zlinka. Popros z aplikacii sluzbowego telefonu norme spoliwowe. I uwierzysz. 20,5 do 21,5. I dalie jescze mniejsze normy ustalione na nastepny rok. :)))
A czy wszelkie mandaty opłaca pracodawca, czy również trzeba szykować pieniądze z własnej kieszeni? :( Pytam na zaś, zanim złożę CV, bo nie chciałbym dokładać do interesu :P
Witam, W firmie zachęcamy zawsze kierowców do ostrożnej, przepisowej jazdy :) Pozdrawiam. Zespół Link
Zapytaj u bądź jakiegoś kierowcy LINK o normach paliwowych i Ci pokażą tablicą dla każdego auta ona jest u każdego kierowcy
Tak, dziękuję za komentarz. Norma jest dla każdego auta inna i dzięki temu calkiem realna do zrobienia :) Pozdrawiam. Team Link
A w jaki sposób są ci kierowcy zachęcani? Jeszcze jakieś inne sposoby na mobilizację występują? ;) Kolega pisał o jakimś dokładaniu do interesu, w jakikolwiek sposób trzeba?
VP dzięki za pytanie. Nie mam pojęcia o jakie dokładanie do interesu chodzi :) W sprawach rekrutacyjnych prosimy o kontakt: +48 882 151 883 lub wyslanie CV: rekrutacja@linktransport.eu :) Może to rozwieje wszelkie wątpliwości. Pozdrawiamy. Zespół Link
Wszystko zależy od tras jakie się dostanie. Czasami uda się zrobić dużą oszczędność, czasami na styk mieści się w normie a czasami ma się przepały, szczególnie jak jest ciężko i tak ostatnio miałem trasę w większości pod górę z 24 T, to w Volvo wyszło mi średnie spalanie ponad 32 l na 100 km, gdzie norma przy tym tonażu wynosi ok 27 l, więc miałem już na pierwszej trasie na dystansie 1000 km 50 litrów przepału!!!
Wsiądź w ciężarówkę i załaduj 24 T, a następnie pojedź w góry i spróbuj zmieścić się w Linkowej normie. Życzę powodzenia, bułka z masłem ignorancie. Szkoda słów, więcej pokory człowieku!!!
Jakiego lina nie ma o co ludziom chodziło? Na stronie maja informacje ze normalnie ludzi szukają i to na różne działy jakby nie patrzeć. Czy teraz na bieżąco cos się stało o czym ludzie z zewnątrz jeszcze nie wiedza? Jak od strony finansów zapowiada się współpraca już na przyszły rok?
Witam, LINK ma się całkiem dobrze :) W kwestii współpracy zapraszamy na priv :) Pozdrawiamy. Zespół LINK
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY? Chętnie zatrudniają?
Witam. Czy przyjmują na podwójne obsady??
Niedawno przyjmowali bo ktoś wcześniej o tym pisał. Ja też szukam pracy jako kierowca tylko nie bardzo wiem jak tu płacą.Ty jesteś bardziej zorientowany? Jakby co to napisz jaką dają stawkę.
Przejęli mnie i moja żona w grudniu 2022 podwójną obsada, wyjechaliśmy styczeń miesiąc w pierwszą trasę a w lutym 2023 powiedzieli nie będzie pracy dla podwójnej musicie jeździć rozdzielnie albo dowidzenia. Oczywiście że dowidzenia
A czemu tak wyszło? Faktycznie już na podwójną nie można w tym roku? jeśli tak to dlaczego? nie kalkulowało się coś? A jak to na umowie wygląda? obsada jest podkreślona w treści? jest ona elastyczna do ustalenia?
Nie polecam zatrudniać się w dziale koordynacji.System pracy oraz ilość obowiązków jest fizycznie nie do zrobienia nawet przez naprawdę bardzo zaangażowane i znające się na transporcie osoby.Jest to najgorszy dział w tej firmie.Współpraca z ukraińskimi kierowcami którzy w większości przypadków nie mówią po polsku ani po angielsku.Ilość obowiązków sprawia ze albo będziesz wykonywał zadania „na odwal” jeśli chcesz coś zrobić porządnie to się wiąże z zostawaniem po 16 a nikt za to nie płaci za nadgodziny.Fatalna komunikacja między zespołami.
To jak wygląda system pracy w tym dziale? Opowiedz, jakie obowiązki ma taki pracownik, że nie jest w stanie wyrobić się w godzinach pracy? Chociaż można odebrać te nadgodziny, o których piszesz, jako dzień wolny, czy nic się nie należy?
Dziękujemy za twoją opinię. Uważam jednak, że nazywanie działu najgorszym, choćby przez szacunek do pracowników, nie jest zbyt poprawne. Tak, nie jest to prosta praca (choć każda praca ma swoje, często zupełnie inne, wyzwania) ale ilość osób pracujących w dziale, powyżej 5 lat, mówi sama za siebie. Da się :) Zdecydowanie też większość osób kończy pracę o 16. To prawda, że wielu kierowców jest z Ukrainy i komunikacja z nimi jest utrudniona. Staramy się rozwiązać ten problem. Jeśli masz jakiś pomysł daj znać :) Chętnie się z nim zapoznamy :) Pozdrawiamy, Zespół Link.
Dzień dobry dostałam tydzień moje prawo jazdy c+e co muszę zrobić aby móc pracować w tej firmie za odpowiedź bardzo dziękuję
Pracuje w firmie Link sp.z o.o. dopiero 2 lata i jestem zadowolony z organizacji pracy , jedno co nie jest dla nas kierowców nie pasuje to dojazdy busem do bazy w BE a potem dalej do FR . Zdarzyło mi się raz tak wracać i lepiej oby nigdy więcej się mi to nie przytrafiło.
Janusz, dziękujemy za opinię i za Twoją pracę. Każda uwaga jest dla nas cenna dlatego bardzo za nią dziękujemy. Pozdrawiamy Zespół Link,
Czy firma "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Dziękujemy za pytanie. W przypadku naszych pracwoników płaca nie zależy od płci ani innych czynników niezwiązanych bezpośrednio z zajmowanym stanowiskiem. Pozdrawiamy. Zespół LINK
Hej! Niedługo będę mieszkać w Warszawie. I chciałam się was zapytać czy warto startować do LINK? Czy można awansować np. na Team Leadera ( mam już doświadczenie na tym stanowisku) czy to raczej już wszystko jest z góry obstawione? Jakie są zarobki? najniższa krajowa? Pytałam się o Team Leadera, to jakaś pani z obsługi powiedziała ,że odzwonią. Wiecie ile mniej więcej można zarobić? Warto tu iść? :)
Aneta, bardzo dziękuję za Twoje pytanie. Oczywiście, że warto z nami być. Poza oczywistymi benefitami pracy w międzynarodowym środowisku specjalistów, dla nas ważne jest to, że Link tworzą ludzie, którzy naprawdę pasjonują się swoją pracą! Dodatkowo oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, nowoczesne technologicznie narzędzia pracy, możliwość rozwoju zawodowego oraz wynagrodzenie uzależnione od Twojej praktyki i doświadczenia. Zapraszamy do kontaktu :) Aktualne oferty znajdziesz tu: https://www.linktransport.eu/aktualnie-poszukujemy/ Mam nadzieję, że do zobaczenia! Link
hej Aneta! Nie polecam pracy w LINK-u. Wynagrodzenie jest przeciętne, nie żadne wow. Pracy jest bardzo dużo, bardzo dużo. Firma nie oferuje żadnych bonów na święta. Nie dostajesz nic extra ponad to co LINK jako pracodawca musi Ci dać. Żadnych kursów językowych, spotkań integracyjnych, dofinansowań do posiłków etc. Jedynie co dostajesz to dofinansowanie do multisport i to nie odrazu tylko dopiero po jakimś czasie. Pracodawca LINK podchodzi bardzo nieufnie wobec swoich pracownikow. Pracodawca LINK wszędzie gdzie się da szuka oszczędności.
Były pracowniku, dziękujemy za Twoją opinię. Chcielibyśmy jednak sprostować pewne kwestie. Jeśli chodzi o oszczędności, to warunki ekonomiczne niestety podyktowują pewne działania prewencyjne (zależy nam bardzo na utrzymaniu dobrej kondycji firmy oraz wszystkich pracowników) jednak jeśli chodzi zarówno o integrację, kursy językowe czy dodatki dla pracowników, wszystko jak najbardziej istnieje, zapewniamy. Integracje ogólnofirmowe odbywają się conajmniej raz bądź dwa razy w roku a mniejsze znacznie częściej. Jeśli chodzi o kursy językowe, nie tylko jest taka możliwość, obecnie pracujemy na platformie szkoleniowej, ale wręcz zachęcamy mocno do rozwoju. Fakt, multisport uruchamiany jest po okresie próbnym, jednak nie ograniczamy się jedynie do takiej formy Aktywnego wsparcia pracowników. Posiadamy w LINK własną "drużynę", która zachęca i organizuje różne aktywności fizyczne. Jeśli masz jakieś pytania lub uwagi, napisz proszę do nas a spróbujemy wyjaśnić Twoje wątpliwości. Pozdrawiamy. Zespół LINK.
Cieszymy się, że trafiłaś/trafiłeś na nasz profil. Chcemy stworzyć tu miejsce, dzięki któremu łatwiej będzie nam się zaprezentować i przybliżyć Tobie naszą działalność.
Zachęcamy do dzielenia się wrażeniami ze współpracy z nami oraz do zadawania nam pytań. Wiedz, że szanujemy każdą opinię, jednak prosimy o utrzymanie merytorycznego poziomu na forum. Komentarze zawierające treści naruszające regulamin serwisu będą archiwizowane przez Administratora.
Zachęcamy do kontaktu i poznania nas osobiście.
Tu znajdziesz informacje jakie rekrutacje aktualnie przeprowadzamy: https://www.linktransport.eu/aktualnie-poszukujemy/
Jeśli nie ma tam nic, co odpowiada Twojemu profilowi zostaw nam wiadomość narekrutacja@linktransport.eu a my skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko pojawi się możliwość nawiązania współpracy w ramach roli odpowiadającej Twoim kwalifikacjom.
Życzymy miłego dnia
Zespół Link sp. z o.o.
A co trzeba zrobić żeby startować i wysłać CV na Team leadera? I jakie mniej więcej są zarobki na maila?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY?
Zobacz opinie na temat firmy "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 35.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w "LINK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - CENTRALA WIĄZOWNA KOŁO WARSZAWY?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 8 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!