logo Link Sp. z o.o.

Link Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Link Sp. z o.o.

jud 2016-08-09 14:29:19
wolder pracujesz tam obecnie? wiesz jak z tym zatrudnieniem?
wolder 2016-08-10 10:14:38
już nie, ale pracowałem tam parę dobrych lat i nie mogłem narzekać. teraz wyjechaliśmy z rodziną za granicę, ale dobrze wspominam czasy linka
wolder 2016-08-10 10:50:11
pisałem parę postów wyżej że jest na czas
parę lat przepracowałem i wypłata zawsze była w terminie na koncie
franc 2016-08-10 11:45:42
a na jakim stanowisku pracowałeś?
wolder 2016-08-10 11:49:49
najpierw na krajówce, a potem jako kierowca międzynarodowy. zdecydowanie polecam tę drugą opcję
5
jud 2016-08-10 12:39:24
a jak odchodziłeś to świadectwo pracy dali?
smerf 2016-08-12 12:06:27
no na pewno, trudno żeby bez kwalifikacji jeździć wózkiem widłowym
truck 2016-08-17 12:22:22
panowie a jak z premiami za wyrobione normy? faktycznie są, czy tylko w teorii istnieją?
wet 2016-08-18 14:01:45
premie są, normalnie pieniądze na konto
wolder 2016-08-18 14:02:32
dali :)
Login 2016-08-19 17:10:22
Cześć
Czy kto pracuje jako koordynator transportu i może coś napisać na temat tej pracy...zadania, system zmiany etc.....
Czy jest to ciężka i całodobowa praca?
Z góry dziękuję
wolder 2016-08-24 12:27:55
narzekają z reguły ci co nie wiedzą jak jest, ale dowalić komuś muszą bo inaczej będą chorzy
asia 2016-08-25 14:43:19
czy ktoś wie jak wygląda praca na stanowisku asystentka ds obsługi klienta?
1
kier link 2016-08-30 11:26:16
To bzdura co kolega pisze podstawa to 1850 zl. do tego dodatek 500 co daje nam na rękę 1776zł . Wysyłają cie kiedy chcą wracasz kiedy im się podoba. Masz wrócić po dwóch tygodniach wracasz po trzech lub odwrotnie. Łamanie czasu pracy nagminne zleceniami na wczoraj. Po pauzie 9 godz musisz natychmiast jechać zaczynają się telefony jak już 9 nie ma to po 11. Szczególnie młodzi kierowcy są orani jak diabli to prawda cała. Przerywanie pauzy telefonami przez tzw koordynatora.
mig 2016-09-12 10:39:45
kolega chyba ma jakiś problem że takie głupoty wypisuje, z samej podstawy jest 2250, reszta to diety i premie, poniżej 5 tys. jeżdżąc 3/1 nie schodzisz, no chyba żeś wyjątkowy nieudacznik co wieczne przepały i opóźnienia robi
kuwejt 2016-09-13 15:08:13
rozwiniesz myśl? dlaczego warto?
kier 2016-09-13 15:16:20
a jak z premiami, wypłacają je?
lotek 2016-09-13 16:47:41
kolego wyżej przecież pisali że jest ok, tak trudno przeczytać?
kier 2016-09-14 11:37:29
ok, mój błąd. ktoś jeszcze potwierdzi te wersję ?
wolder 2016-09-14 12:00:12
potwierdzam, tak jak pisałem wyżej - jak ja pracowałem, to wszystko było uczciwie i na czas
kier 2016-09-14 12:57:55
dzięki, ale mnie bardziej zależy na aktualnych pracownikach
twardy 2016-09-30 12:13:55
Hehe, kolego, jeśli robisz przepały, nie dowozisz na czas etc, to co się dziwisz, że nie zarabiasz za bardzo?
To jest spedycja, a nie lizanie się po... więc jeśli nie wyrabiasz presji to są inne branże.
Kirow 2016-10-07 13:03:15
Komuś tu się chyba styki poprzepalały? Jaki salonik w Jeleniej, Malwinko? Wzięłaś dziś swoje proszki, skarbie?

Kto jeździł w Linku? Warto, ja słyszałem dobre opinie, ale wiadomo, że trzeba zweryfikować z rzeczywistością.

Jak jest z odp własną i dietami, ktoś coś?
Trakeiro 2016-10-07 14:42:27
Ja robię w Linku i jest spoko.
Kaska na czas, premie też - jeśli wywiązujesz się, jesteś terminowy itd.
Wejdź sobie na stronę, tam wszystko jest. Jeśli masz jakieś konkretne pytania, też śmiało zadawaj.
Odpowiedzialność mienia, bo tak to się nazywa, owszem jest, ale to działa tak, że dopóki nie spowodujesz poważnych szkód, to będzie dobrze.


wolder 2016-10-10 13:52:13
na rozmowie jak to na rozmowie - przedstawiają warunki i oczekiwania, mówią co i jak, pytają o doświadczenie (to wiadomo)
kier 2016-10-10 14:28:56
panowie ja się w końcu zaczepiłem i jestem po pierwszej wypłacie, chciałem tylko powiedzieć że premie są nie tylko na papierze
kasi 2016-10-10 14:32:34
teraz szukają kogoś na stanowsku LIDER ZESPOŁU DS. FAKTUROWANIA
ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć co to stanowisko oznacza?
egzegeza behawioralna 2016-10-12 17:00:10
nie jestem ekspertem, ale opstawiałbym, że będziesz liderem zespołu do spraw fakturowania. ale ja to nawet matury nie mam, to co się będę wymondrzał.
Kirow 2016-10-12 17:09:46
lotek patrz co napisał Trakeiro w sprawie terminów.

Niektórzy jadą po bandzie i żyją na kredycie, dlatego terminowa wypłata to najważniejsza sprawa :)
Dzięki za info kolego.
fatima 2016-10-13 11:14:39
Ja myślę, że to taka praca księgowa jakby. Jeśli masz jakieś doświadczenie w tych sprawach i nie robisz często głupich błędów z cyferkami, to dasz radę :)
kasi 2016-10-14 09:58:56
dzięki fatima, to może być coś takiego :) lubię cyferki, więc może spróbuję.
nik 2016-10-14 11:21:42
Zadzwonić chyba łatwiej :)
Kirow 2016-10-17 10:17:59
Obstawiam, że na stronie nie musi być wszystkich informacji, bo trochę może trwać aktualizacja. Myślę, że jak zadzwonisz, albo napiszesz maila to prędzej się dowiesz. Poza tym szukają kierowców, ale we Wrocławiu m.in.
first 2016-10-18 11:14:49
Hej, na jakiej bazie pracujesz? Od czego zależą premie? Sorry, nie mam za dużo doświadczenia, więc może zadaję głupie pytania :)
PASJONAT 2016-10-18 16:52:25
Podbijam pytanie : "czy ktoś wie jak wygląda praca na stanowisku asystentka/asystent ds obsługi klienta?"
Dzięki z góry
majk 2016-10-20 13:52:50
Widlak chyba ciekawszy, pojeździsz sobie trochę przynajmniej :)
Trakeiro 2016-10-21 10:26:47
Baza Wiązowna. Premie zależą od tego czy dowozisz towar na czas, nie robisz przepałów, nie rozbijasz się po drzewach itd.
first 2016-10-25 10:38:00
A w jakim systemie jeździsz? Przyjmują na 3/1?
Trakeiro 2016-10-26 10:53:21
Napisz albo zadzwoń, teraz to nie wiem w jakim systemie przyjmują, ale ja jeżdżę w 3/1. Idzie się dogadać, więc uderzaj.
fatima 2016-10-27 11:26:27
Pewnie tak, jak w każdej firmie, tylko musisz wiedzieć trochę o TSL :)
pawel 2016-11-02 09:49:29
Ej, a jaki system jest najlepszy dla początkującego kierowcy? 3/1 czy 4/1?
first 2016-11-03 09:58:55
według mnie 3/1, bo 4/1 to już za duża rozłąka z rodziną, chyba że nie masz, to wtedy i 7/1 może :) Koledzy z UA tak robią ponoć.
pawel 2016-11-04 11:59:40
No ale oni nie mają dokąd wracać, jak są np. z Donbasu. Czyli 3/1 mówisz, spoko. Nie opłaca się 2/1 na przykład? Jest w ogóle coś takiego?
first 2016-11-07 10:22:00
Niestety, co racja, to racja! Ale dla nich ten pieniądz, który zarobią tu, to jest dużo i jak wrócą to mogą odłożyć i pożyć trochę. Wg mnie tylko 3/1 ma sens.
pawel 2016-11-09 10:04:53
A to prawda, że coraz więcej kierowców z Ukrainy pracuje w Polsce?
first 2016-11-09 13:41:58
No chodzą takie słuchy, nasi wyjeżdżali na zachód, teraz wschód przyjeżdża do nas i tak to leci :)
Bartuś 2016-11-28 13:19:57
Pracują bo Polacy coraz częściej gardzą a Ukraińcom zależy, wystarczy poczytać etransport wszędzie komentarze na temat firm transportowych wszystko nie pasuje.
Witek 2016-11-30 13:51:46
To akurat żadna nowość. Do narzekania pierwsi a przychodzi co do czego to już nie są tacy kozacy. Widziały gały co brały, nikt nikogo nie zmusza do pracy.
lobaso 2016-11-30 23:05:56
Skąd się bierze taka duzą częstotliwość wystawiania ogłoszenia na koordynatora transportu (wroclaw)? Rotacja czy ciągłe zapotrzebowanie?
Kierowca 2016-12-03 21:06:27
Panowie pracuje tam ktoś aktualnie jest w stanie opisać co i jak chodzi o baze we Wrocławiu
Zostaw swoją opinię o Link Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Link Sp. z o.o.