Opinie o CCC
Czy @Pracodawca zamierza udostępnić nowy regulamin wynagradzania z nowym wynagrodzeniem minimalnym? Nie było żadnej aktualizacji ani nic, nawet nie wiemy jakie są widełki i czy jakiekolwiek są, skoro każdy dostał minimalną...
U nas wczoraj kierownicy mieli teamsa m.in. na temat podwyżek i są znowu widełki dla każdego stanowiska. Decyzja jednak należy do kierowania i RKS.
Podwyżki ha ha, dobre sobie Oskubali nas jak zwykle. Zabrali premie poroczne, kwartalne a te śmieszne Podwyżki nawet w połowie nie rekompensują nam straty. Co za chamstwo. Miało być lepiej, żeby zatrzymać kadrę zarządzająca. Skorzystają ci co premii nie robili i półrocznych celi. Najlepsi kierownicy, którzy ciągnęli region tracą bardzo dużo. Prosta matematyka, wystarczy policzyć. Jeśli związki zawodowe, które mają stać murem za pracownikiem zgodzili się na te zmiany, to ja już nie wierzę w żadną poprawę w tej firmie. Śmiech na sali. Teraz dopiero najlepsi zaczną odchodzić. Co za farsa.
też o tym słyszałam ale u nas rks nie pytał się ile komu ( sprzedawca ) - chyba sam bedzie decydować ... a kierownicy mają dostać duużoooo
Podwyżki są ale tylko dla kadry kierowniczej. sprzedawcy dostają z automatu to co im państwo daje
No to będzie znowu to co już było. Pupilki kierowników dostaną kasę a reszta ochłapy.Jak FIRMA może na to pozwolić ? Jak może takie decyzje zostawić kierownikom? Dlaczego? Przecież od zawsze wiadomo że nie będą te pieniądze sprawiedliwie rozdzielone ! To powinno tak jak aneks przyjść z firmy ile kto dostaje podwyżki a nie takie widzi mi się kierowników! Tego lubię to mu dam kasę a temu nie dam choć robi za trzech.!.Bo go nie lubię.A że robotę dobrze wykonuje to już ich nie obchodzi. Wszystko rozdzielą między siebie i swoich pupilków.Tam muszą być pieniądze dla pupilków!. Kto podejmuje takie złe decyzje? Już nikt tu nie chce pracować? I jeszcze takie rzeczy firma robi !. Niech przyjdą papiery z podwyżkami dla poszczególnych pracowników z firmy !!! To nie będą mogli robić przekrętów !!!.
Nie do końca tak jest ,pupilek robi też za trzech bo kierownik nie równo rozdziela obowiązki,aby mieć pretekst do tego aby dać mu podwyżkę.
Nie wiem czy dobrze rozumiem :P? Jest pyla pieniędzy, do rozdzielenia między pracowników???
Sprzedawca nie dostanie żadnej podwyżki więcej kadra kierownicza ma tylko dostać i o tym decyduje RKS I i kierownicy
Jestem ciekawa czy sprzedawca dostanie podwyżkę bo widełki są w tabletkach.. Na dniach sie okaże....
U nas też nikt z sprzedawców nie dostał nic ponad to co dało państwo.Ani złotówki więcej.
Czyli firma nie wyciągnęła żadnych wniosków z tych wszystkich wpisów tysięcy pracowników.Bardzo to smutne, jeszcze raz udowodnili że bez znaczenia jak pracujesz i ile pracujesz.Bo i tak dostaniesz tyle samo co wszyscy. I po co to wszystko było ? Te wszystkie cele indywidualne,te wszystkie gadki że Ci co swoje cele wyrabiają lub ponad nie robią wyniki to dostaną nagrodę.Teraz się pytamy- jaką nagrodę ? Bo w pensji zero docenienia !. Każdy dostał tyle samo ! I ten co przez cały rok celi sprzedażowych nie robił ! I ten co wyrabiał cele sprzedażowe za kilka osób ! Pensja taka sama ! PORAŻKA !!!!. Oczywiście że już nikt nie będzie się starał dobrze tu piszecie !!! Bo po co !!! Wszyscy zostali potraktowani tak samo !!! KPINA !!!
Wlasnie, bardzo to przykre jak firma nas potraktowala. Kazdy dostanie minimalna, niewazne ile pracuje, jak pracuje. Co ze sprzedawcami czy dekoratorami ktorzy sa jednoczesnie sprzedawcami, liderami i zastepcami z obowiazkow, ale nie maja z tego tytulu ani dodatkowej kasy? Po co mamy sie starac za kilku pracownikow, skoro konczy sie na poklepaniu po plecach? To jest tak niesprawiedliwe, przykre i upokarzajace... Niektorzy nie moga zmienic pracy, musza sie meczyc w tym kolchozie za poldarmo.
Kpina po całości,to u Was chociaż liderzy robią z wami na sklepie ale jest mnóstwo liderów którzy tylko chodzą i tak jak tu piszecie tylko robotę zadają i palcem pokazują zrób to zrób tamto..........Takich (usunięte przez administratora) też jest na sklepach dużo byle by się prześlizgać byle by dniówka zleciała a za robotę się nie wezmą !.Celi sprzedażowych przez cały rok zero zrobili a wypłatę większą od nas mają i cały etat mają!. Tylko rządzić chcą a za robotę się nie wezmą.Koszmar że firma to toleruje i to od lat !. Dlaczego oni nie pracują na sklepie z towarem i z klientem? Po co tacy pracownicy na sklepach ? Chodzą po sklepie z założonymin rękami i nic nie robią ? Tylko poganiać sprzedawców i donosić do kierownika potrafią takie bzdety że torebkę krzywo sprzedawca powiesił albo buty źle położył.Koszmar . Dlaczego firma ich nie goni do roboty ? Dlaczego oni nie robią dostaw ! Nie dokładają towaru do półek.Nie obsługują klientów ! .Za co pensję biorą ? Oczywiście zdaję sobie sprawę że nie na wszystkich sklepach tak jest ale tak jak tu piszecie na bardzo wielu sklepach tak właśnie się dzieje ! Dlaczego liderzy nie są rozliczani z celów indywidualnych sprzedażowych ? Przecież lider powinien być przykładem jak się utargi powinno robić i pokazywać to wszystkim sprzedawcom jak się sprzedaje!.A nie być nierobem co mało co robi tylko rządzić chce i na kamerach patrzeć.Wstyd że na takie rzeczy firma im pozwala.
Każdy dobry sprzedawca szuka nowej pracy.Niech pracują im ci którym płacą i którzy mają całe etaty!.Zobaczymy jak im będą na sklepie pracować kierownicy i liderzy.Niech robią jak biorą kasę.Powodzenia ! Już nie będziecie mieć komu pokazywać palcem i rozkazywać to zrób, zrób tamto...... Tylko sami na sklepie weźcie się za robotę i róbcie !!!. Wtedy firmie pokażecie jak wspaniale pracujecie i wyrabiacie plany sprzedażowe!. Do rządzenia to ludzi pełno !!! Do pokazania jak się sprzedaje to jest ich zero !!!!
Nie są problemem kierownicy, chyba że akurat trafiłaś na takiego co nic nie robi? Znam bardzo wielu kierowników, którzy (usunięte przez administratora) na sklepach razem z załogą. Problem jest zbyt duża ilość osób zarządzających tam, na górze. Tam chyba trwa konkurs : kto wymyśli jak najwięcej zmian, bez znaczenia co byle by pokazać prezesowi że coś robię. Niestety przez to panuje totalny haos. Nikt nad niczym nie panuje. Zamiast zwalniać ludzi na sklepach zwolnilabym połowę tych durnych stanowisk, które niczego dobrego nie wnoszą.
problemem dlaczego liderzy i ogóle kierownicy zmiany nie robią rzeczy typu dostawa czy dokładanie towaru jest to że jak przyjeżdża rks to pierwsze co ma pretensje o to że kierownik zmiany nie zarządza załogą tylko siedzi w kartonach, jestem kierownikiem zmiany i wcale się nie dziwię że inni robią jak robią bo jak robisz coś i wiecznie przyjeżdża rks i ma pretensje i w raporcie z wizyty wypisuje że KZ nie wywiązuje się ze swoich obowiązków to jest uciążliwe. sama staram się pracować tylko po „kryjomu” i to z duszą na ramieniu że zaraz ktoś wejdzie i przyczepi się że nie powinnam robić tego czy tamtego, problem tkwi w górze a nie w kierownikach zmiany bo oni wykonują tylko to co jest im narzucone
Ale to jest nienormalne !!! Już wiele lat nie pracuje w CCC,znajomej córka obecnie pracuje i powiedziała mi co się tam wyprawia.Weszłam na te opinie i nie chce się wierzyć że takie cyrki się tam na sklepach dzieją.Za moich czasów nie do pomyślenia było żeby na sklepie była jakakolwiek osoba która by nie pracowała z zespołem . Kierownik stał na kasie, kasował i obsługiwał klientów,lider również robił wszystko jak i dekorator.Każde ręce do pracy były wykorzystywane. A teraz jak ja to czytam że zarząd tej firmy nie pozwala wręcz zabrania kierownikom, zastępcom kierowników,liderom,dekoratorom pracować fizycznie na sklepie to włosy mi dęba stają !.To po co takie osoby są na sklepie????. Czy właściciel tej firmy pan prezes D.M.wie że takie nienormalne rzeczy dzieją się na jego sklepach ?. Przecież to nie do pomyślenia ! Po co tacy pracownicy na sklepach ? Przecież w CCC było i jest mnóstwo pracy fizycznej ! Tu potrzeba i zawsze tak było za moich czasów dużo ludzi do pracy fizycznej i DOBRYCH sprzedawców !!! Bo to jest podstawa!! Dobry sprzedawca napędza sprzedaż i robi wyniki i musi być doceniony !!! Ja się w wcale nie dziwię tym opiniom że sprzedawcy na sklepach wkurzeni i rozgoryczeni.Jak przychodzą do pracy i widzą że kierownik na zapleczu,lider tylko chodzi i rozkazy wydaje co mają robić i im czas wylicza !!! Koszmar !!! I to sprzedawcy mają na WSZYSTKICH robić i mieć za to najmniejsze pieniądze !!! I 3/4 etatu !!! No to jest naprawdę koszmar !!! Że taki (usunięte przez administratora) zrobili z fajnej pracy to się w głowie nie mieści !!!!!!!!!!!.
Dokładnie, stanowiska na sklepie wygaszają liderów nie będzie za chwilę.dekoratorow.na.mniekszych sklepach te nie . Ale w centrali co rusz nowe stanowiska powstaja ...???? U nas akurat kierownik lider i deko zasuwają bardzo . Mamy duży ruch ,no może teraz słabszy ,ale jak mamy ruch duży to sprzedawcy non stop na kasie lub obsługują, nie maja czasu z towarem pracować robią to funkcyjni łącznie z kierownikiem bo inaczej towar by.byl na zapleczu , a nie sklepie. Sprzedawcy robią z towarem jedynie jak jest luźniej z ruchem. Sklep ponad 500m ,a pracują 2lub3 osoby na zmianie 3 to i tak luksus ( pisząc 2/3mowie o funkcyjnych i sprzedawcach, a nie że.sprzedawcow.2/3) także s Jest co robić ,a ich podwyżki śmiech ma sali. Nie zwalniam się bo też już najmłodsza nie jestem i trzyma mnie tu ekipa z dobrym kierownikiem tak to chyba by mnie już tu nie bylo
Aż nie mogę uwierzyć w to co czytam, naprawdę takie rzeczy się dzieją na waszych sklepach... U nas jest zupełnie inaczej jesteśmy ZESPOŁEM i tak też się zachowujemy, wiadomo ze kadra zarządzającą musi wymagać ale przy tym pracuje z nami rękę w rękę... Czasem jest ciężko i się nie chce przyjść do pracy ale dzięki ludziom którzy pracują ze mną, chce być częścią tego zespołu...umiemy się dogadać i chyba po prostu się lubimy
U nas już oficjalnie ogłosili że w całej Polsce likwidacja liderów do końca stycznia.A dekoratorzy też do likwidacji tylko jeszcze nie wiadomo kiedy.I teraz dobrze piszecie pupilki kierowników zostaną zastępcami kierowników ha,ha,ha żeby broń boże dalej nic nie robić na sklepie bo nie zniżą się żeby (usunięte przez administratora) zbierać,a jak już wyjdą z tego zaplecza to dla nich najgorsza kara zrobić coś na sklepie.No tak przecież firma im zabrania cokolwiek robić! Nie mogą kasować na kasie ha,ha,ha towaru też przyjąć nie mogą,nic robić tylko chodzić i rozkazy wydawać!!! To jest naprawdę chore.! Kreowanie sztucznych stanowisk? Po co tylu kierowników i zastępców na sklepie? Jeden kierownik i jeden zastępca w zupełności wystarcza!. Przecież firma nie ma pieniędzy! A tu nagle są dużo większe pieniądze dla sztucznych stanowisk!. Dla sprzedawców nie ma pieniędzy na całe etaty !!! a to sprzedawcy robią wszystko na sklepie! W głowie się nie mieści co się tu wyprawia! Nagle jednak są pieniądze na nowe stanowiska!? Żeby jeszcze większe pieniądze brali !? Kto daje przyzwolenie na stwarzanie dodatkowych stanowisk na sklepie!!!??? Czy właściciel tej firmy wie o takich rzeczach!!?? . Kiedy ludzi do pracy na sklepie brak ! Klienci nie obsłużeni bo nie ma kto ich obsłużyć!!! Bałagan wszędzie bo nie ma kto sprzątać!. Cele sprzedażowe nie zrobione bo nie ma kto ich robić! A tu dodatkowych kierowników będą wprowadzać !. Towaru na sklepie nie ma kto wyłożyć ani przyjąć! A teraz będą sami rządzący na sklepach ha,ha,ha, A kto będzie pracować!? Koszmar się tu dzieje!! Dobrze piszecie!! . Teraz sami rządzący zostaną na sklepach, większość sprzedawców się zwalnia. Niech rządzący robią sobie sami jak dostaną za to grubą kasę!!!.
Najniższa krajowa i 3/4 etatu, oto co gwarantuje ten pracodawca, nawet pracownikom z 15 - letnim stażem ????????
O jakim stanowisku piszesz? Sprzedawcy? :o Nie możesz liczyć na jakąś premię poza tą najniższą krajową? Poza tym, dlaczego oferowane jest tylko 3/4 etatu? ;/
Powiem tak. Żenada jeśli chodzi o poziom rekrutacji i traktownie potencjalnego pracownika. Dzwonią HRki, umawiają spotkanie i nie odzywają się w ogóle. Po wykonanym telefonie do działu HR po 3 tygodniach- informacja, że w sumie to nie podjęli decyzji. Będą się jeszcze kontaktować. I co? Cisza. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile. Olali człowieka, który czekał, miał kilka etapów rozmów i zamiast po prostu - podziękować - olewanie.
o doświadczenie, sprawdzanie języka, znajomości firmy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy ktoś wie jak wygląda praca w Half Price w Gnieźnie?
Mam pytanie. Jeśli mam umowę na 3/4 etatu, to muszę przychodzić na 'dopracowania' ? Bo kierownik twierdzi,że sytuacja w firmie tego wymaga
Nie masz takiego obowiązku, pracodawca nie na prawa zarządzać twoim wolnym czasem. Skiro sytuacja w firmie yego wymaga to juech dadzą całe etaty.
Wszystkie długie weekendy urlopu nie możesz zaplanować bo są na czarno. Przesada!!!! I do tego sierpień okres wakacyjny też nie możesz sobie zaplanować najlepiej idź w maju lub czerwcu na urlop wakacyjny ???? nigdy się jeszcze z takim czymś nie spotkałam w żadnej pracy.
Jestem osobą która pracuje już kilka dobrych lat i muszę powiedzieć że tak źle jeszcze nie było .Byli naprawdę już różni rks ,wiadomo każdy wymagał ,ale i każdy potrafił współpracować z kierownikami .Przecież wiadomo że to działa zawsze w dwie strony.Niestety teraz rks ma postawę ,jestem panna doskonała i tylko ja mam rację .Niech ktoś spróbuje powiedzieć co myśli to zaraz zobaczy miny i wywracanie oczami .I nie rozumie tak dziwnego działania jak rozwalania zespołów ,żeby pokazać tylko że się ma władzę .To zwalnianie osób z doświadczeniem to pozbywanie się ludzi którzy mają większą wiedzę od niej .Jeszcze może kilka osób do zwolnienia i będzie miała już zespół przytakiwaczy .Jest to osoba która nie ma pojęcia o pracy na wielkopowierzchniowych sklepach i to widać na każdym kroku.Szkoda że w końcu ,ktoś na górze się tym nie zajmie.
To prawda, ze to co podziało się na (usunięte przez administratora) przeszło ludzkie pojęcie. Wiadomo nie od dziś, ze szanowna pani rks uwzięła się na kierownika. Po prostu go nie lubiła, a dlaczego? Bo miał swoje zdanie, a swojego zdania mieć nie można. Znaczy można o ile mowisz jak rks wtedy jesteś wysłuchany i lubiany. Kierownicy, zastępcy, sprzedawcy o odmiennym zdaniu są przeszkoda. W ccc nie można być dobrym kierownikiem, ludzkim, który patrzy na potrzeby swojej załogi. Trzeba być maszyna, która stoi z batem nad każdym pracownikiem i stoperem liczy czy mieścisz się w odpowiednim czasie na przyjęcie i rozpakowaniem towaru. Potem liczysz czas na pakowanie jednej paczki zwozki. Nie mieścisz się w czasie to znaczy, ze masz zła organizacje i się nie nadajesz. Tutaj nie można mieć swojego życia, ccc to życie za miskę ryżu. Na rks tez zawsze można liczyć, kaze do siebie dzwonić, a jak przychodzi problem to radź sobie sam. (usunięte przez administratora)jestem z Tobą. Jak większość ludzi w firmie. Jestes nieoceniona. Jeśli ktoś miał wylecieć to wszyscy wiemy, ze to nie powinnaś być Ty. Ale sprawiedliwości i równości w Małopolsce nie ma.
Byłam dość długo w tym miejscu jakim jestccc.. na szczęście odeszłam .. jak czytam ile macie płacone brutto to ja mam na rękę więcej ..za nadgodziny płacone ekstra,, i premia .. cieszę się że mnie już nie ma w CCC..
Czy ktoś ma może nr do HR albo wie gdzie moge go znalezc)
Wszystkie numery telefonów,meile do wszystkich w firmie masz w intranecie pracowniczym w KONTAKTACH.Po lewej stronie jak wejdziesz w swoje konto masz wyszczególnione AKTUALNOŚCI DOKUMENTY KOMUNIKATY KONTAKTY Klikasz w kontakty i wpisujesz imię nazwisko lub stanowisko kogo chcesz znaleźć,i tam znajdziesz wszystkich z firmy.I tam masz telefony do nich i meile.
Na intranecie, tylko musisz widzieć jaki HR jest w Twoim regionie ;) albo poproś kierownika o numer;)
Serio dają najniższą krajową, tak jak niżej tu ktoś pisał? Widziałem oferty na sprzedawcę na stronie ich i dlatego zajrzałem. Ale liczyłem, że trochę więcej dadzą, a do tego jakieś dodatki coś ? Albo chociaż zniżki dobre na towary.
U mnie w sklepie kierownik nabrał wody w usta i nikt nic nie wie... Nowy rok za mniej niż tydzień a my nie wiemy za ile będziemy pracować. Czy ktoś ma jakieś informacje?
Tak dają najniższą krajową, 3/4 etatu. Co fo zniżek to raz w roku dostajesz 15 sztuk po 30% zniżki na zakupy w sklepie stacjonranym, 15 szruk po 30% zniżki na zakupy online. 2 sztuki 50% zniżki na zakupy online i 2 sztuki 50% zniżki na zakupy w sklepie stacjonarnym.
a co ma kierownik wiedzieć jak nawet rksi nic nie wiedzą oprócz tego że trwają rozmowy na górze? wy chyba uważacie że kierownik to dużo może a tak naprawdę jest tak samo szarakiem jak i sprzedawca
Dzisiaj dostaliśmy aneksy: 2182 złote !!! - równo 3/4 najniższej krajowej, nawet grosza więcej, wstydź się firmo że tak traktujesz swoich długoletnich pracowników, śmiech przez łzy :| i nie ma co liczyć na to że ktoś z pracowników będzie się starał bardziej od pozostałych, skoro wszyscy zostali potraktowani jak (usunięte przez administratora) do wycierania podłogi !!! A wymagania i plany z kosmosu !!!
Przepraszam, z tego wszystkiego się pomyliłam 3 1 8 2 zł brutto na 3/4 etatu Kpina całkowita
Czy Wy też macie zmiany po 5 godzin (długoletni pracownik)??? Przecież to jest chore, mnie na przykład dojazd zajmuje prawie godzinę, powrót kolejną godzinę, a tu kiero sobie wrzuca takie "piąteczki" coraz częściej, przez co prawie codziennie jest się w pracy!!! A już pod koniec miesiąca w grafiku to obowiązkowo zapychanie dziur... :/ Druga sprawa: jakim prawem my pracownicy (na te marne 3/4 i za te marne 2200) mamy w wolnym czasie po pracy albo przed pracą czytać instrukcje, komunikaty, informacje na Intranecie? Rozwiązywać jakieś durne quizy i robić szkolenia poświęcając swój wolny czas...???
Też jestem bardzo ciekawa jak to prawnie wygląda. Dla mnie to chore że szkolenia mamy robić w czasie wolnym w domu. Mam naprawdę ciekawsze rzeczy do robienia w czasie podobno wolnym
U nas jak tylko znieśli 12 godziny system pracy czyli już jakieś 2 lata najpierw gdy były całe etaty to codziennie 8 godzin i to większość osób zawsze te najgorsze środkowe choć miało być sprawiedliwie dla wszystkich raz pierwsza raz druga zmiana.To nigdy to nie było i nie jest przestrzegane.Tylko wybrańcy mieli i mają pierwsze zmiany od rana do 13 lub 14 ( bo teraz etaty pocięte są na 3/4 a wtedy gdy były 8 to pracowali do 15 .A reszta zespołu dymała i nadal (usunięte przez administratora) albo środkowe zmiany albo 80% drugich zmian.I nic się w tym temacie nie zmienia mimo że zgłaszane było wszędzie i nikt z firmy nic z tym nie robi.A 5 godzin a nawet 4 są też często dawane bo pracownik ma się dostosować do największego natężenia ruchu na sklepie i nikogo nie obchodzi ile kto dojeżdża i skąd i ile go kosztuje dojazd.Są pracownicy co dojeżdżają do pracy po 30 km w jedną stronę i też przyjeżdżają na 7 lub 5 godzin. Więc na paliwo idzie krocie.Więc w większości idą na L4 i pracują sporadycznie w większości ich nie ma I tak kółko się zamyka.Mamy powiedziane nie pasuje to wypad !!! Zero docenienia pracownika, nie ważne że jeden pracuje dużo lepiej od drugiego każdy dostaje taką samą pensję 2200 góra na 3/5 .Premi zero od wielu miesięcy bo plany kosmiczne nie do wyrobienia.Szkolenia od lat robimy w domu i nawet nigdy nikt nam nie dał czasu żeby zrobić na sklepie podczas pracy bo ciągle robota!!!! Już w teraz nawet nie ma obsługi klienta bo ciągle robota i sprzątanie i to na czas !!!! Jest naprawdę bardzo źle na sklepach.
kierownik jest od tego żeby zaplanować czas na szkolenie w godzinach pracy, u nas dziewczyny niektóre wolą robić w domu ale wtedy kierownik dopisuje godzinę do grafiku
U nas jeszcze gorzej, dają nawet po 3 godziny !!! Żeby przychodzić do pracy. To co się wyprawia na sklepach to normalnemu człowiekowi się w głowie nie mieści.Ja jestem nowym pracownikiem studiuję więc dla mnie to luz ale nigdy jako dorosła osoba nie pracowała bym w takim systemie pracy.Co to wogóle jest? Pracują ze mną dziewczyny które mają dzieci, rodziny swoje życie!!!! A tu codziennie zmiana grafiku!!! I tu 3 godziny,tu 5 godzin,tu 6 godzin.Ucięli im etaty z całych na 3/4 lub 1/2 . Przecież wszystko poszło w górę !!! A ich pensje w dół !!! To jest chore !!! Bardzo się dziwię dorosłym osobom że godzą się na takie rzeczy.My studenci mamy zawsze dodatkowe pieniądze od rodziców, dziadków......I nie traktujemy tej pracy jako pracy na lata !!! Tylko jako okres przejściowy.Bardzo się dziwię że w ten sposób zostali potraktowani przez firmę naprawdę oddani pracownicy !!!! Czytałam te wszystkie opinie tutaj i bardzo mi Was żal.Życzę Wam lepszej pracy i płacy !!! .My młodzi zmieniamy pracę i będziemy zmieniać dużo częściej niż Wy.To są już inne czasy!!! A tu myślenie o pracownikach jest jak w minionej epoce!.
Tutaj nie myśli się o pracownikach tylko o kasie i tyle. Firma, która była wobec pracowników fair stała się nastawiona wyzysk.
U nas też tragicznie,grafik zmieniany codziennie nieraz nawet dwa razy dziennie !!! Tak jak piszecie to jest nienormalne!!!!. Etaty na 3/4 i 1/2 a wymagania jakbyśmy po 20 tyś miesięcznie zarabiały!!!! A my pracujemy za marne 2,200 miesięcznie !!!! Koszmar nikt nie chce tu pracować tylko tak jak tu piszecie studenci na chwilę bo na dłużej też nie chcą za te same pieniądze szybko znajdują inną pracę w której pracują dziesięć razy mniej.A te 4 godziny dziennie czy 5 godzin dziennie czy 3 godziny dziennie to jest porażka na całej linii !!!!! U nas też każdy szuka nowej pracy za normalne pieniądze teraz od stycznia 3,200 netto na rękę!!!! .A nie za dwa tysiące pracować z czego później mieć emeryturę ????? Ale przecież firmy to nie obchodzi !!!
Standardy takie jak w każdej innej dużej firmie. Może czas już odejść zamiast cały czas narzekać. Mam wrażenie, że tylko jedna osoba wypisuje ciągle te same komentarze.. na jedno kopyto!
Standardami nazywasz ten wyzysk- kilka stanowisk w jednym ,, na najnizszej krajowej bez premi hahahaha dobre sobie . Szkoda, że tylko jedna niezadowolona a jakoś tysiąca pozytywnych opinii tu nie widać??
A może warto żeby firma w końcu poszła po rozum do głowy i wysłuchała pracowników, skoro jest tyle negatywnych opinii? Na sklepach tyle roboty, że nie wiadomo w co ręce włożyć, plany do realizacji z kosmosu więc i premii nie ma, pieniądze słabe i brak doceniania pracowników który wypruwają sobie żyły za (usunięte przez administratora).. Zamiast podziękowania dostajemy komunikat od dyrektora o pełnej mobilizacji do sprzedaży... Czy my idziemy na wojnę że takie wiadomości przysyła? Niech szanowny pan B. sam przyjdzie na którykolwiek sklep i bierze się do roboty,a nie tylko czeka aż mu spadnie manna z nieba. To zwykli sprzedawcy pracują na jego premie i nagrody...
Taaa dobre sobie, w firmie której teraz pracuje na cały etat wyplata za listopad 4200zł netto plus do tego w dniu dzisiejszym 400 zł netto dodatku. Więc proszę nie porównuj ccc do duzych firm gdzie szanują pracownika. Zaznaczę, że jestem nowym pracownikiem a pensję dostałem godziwą, że tak to nazwę. Gdzie masz premię w ccc? Limity są tak ustawione by ich sklepy nie spełniały... Poza tym sprzedawca musi znac wszystkie wskaźniki i hakby najlepiej robił wszystko na 3/4 etatu za pensję, która nie starcza na życie... Więc żyj w swoim świecie jak ci tak idealnie w ccc...
Jakie standardy i w ktorych firmach takie sa? U mnie czegos takiego nie ma, a pracuję w placowce handlowej. Nie opowiadaj, ze to sa jakies standardy, bo takich nie ma w firmach. No rzeczywiscie musi to pisac jedna osoba, powaznie?!
Ale absolutnie nie macie takiego obowiązku, u nas kierownik daje nam chwilę na zapleczu zeby zrobić szkolenia a zaglądanie do intranetu to jest nasz obowiązek chociaż i tak większość nie czyta
Taaa już widzę jak kierownik daje czas na szkolenia w trakcie pracy xD Nie wiem gdzie pracujesz ale takie bajki to opowiadaj własnym dzieciom na dobranoc. Tak jest obowiązkiem zaglądanie na intranet ale w czasie pracy a nie czasie wolnym od pracy.
@widzisz i nie grzmisz To i tak macie dobrze że po 5 h u nas nie raz na 2 h przychodzimy. A P.kierownik powie że ma tak daleko że na 4 h nie opłaca się przyjeżdżać do pracy więc lepiej dać dwie osoby na 2 godziny.
Dajcie spokój ,już klienci wszędzie to widzą nawet tu piszą !!!!! że zero obsługi na sklepach tylko prace z towarem !!!!!!!!!!!. Czy w końcu to dotrze do zarządzających tą firmą że najważniejszy na sklepie jest dobrze obsłużony klient i sprzedawca który potrafi wszystko sprzedać !!!!!! To są najważniejsze osoby na sklepie niech to w końcu dotrze do ludzi którzy zarządzają tą firmą !!!!!!! Na nic kierownik,lider, dekorator jak nie będziecie mieć dobrych sprzedawców !!!!!!! Na nic wam ułożone piękne sklepy jak to będzie tylko leżeć bo nikt tego wam nie sprzeda ani nie kupi!!!!! Obudźcie się w końcu i postawcie na dobrych sprzedawców !!!!! Bo wszystko rozwalicie kłócąc się między sobą jak buty mają stać i jak torebka ma wisieć.Głupoty bez żadnego znaczenia dla klientów !!!!! To wszystko nic wam nie da jak nie zatrzymacie i nie będziecie inwestować w dobrych sprzedawców !!!!! Dobry zmotywowany sprzedawca to podstawa !!!! A do układania butów i robienia dostawy, oklejania pudełek, sprzątania, zamiatania i mycia podłóg -zawsze się ktoś znajdzie bo to najprostsze rzeczy do zrobienia.Obudźcie się w końcu !!!!! Drogi zarządzie w firmie !!!!!!!
Michalina wspaniale to opisałaś! Bardzo mądrze i prawdziwe! . Wszystko w punkt!. Tak jest teraz na sklepach pracy z towarem 90% a obsługi i zajęcia się profesjonalnie klientem 10%.To jest niedorzeczne ! Dobrzy sprzedawcy wręcz talenty sprzedażowe już odeszli a resztka która jeszcze jest również myśli o odejściu.Bo tu zero docenienia i wszyscy jednakową pensję biorą i ten co robi 80% pracy i ten co robi 20% pracy pensję mają taką samą 2200 na 3/4 etatu.Śmiech.
Cześć jestem nowym pracownikiem i popieram co tu Michalina napisała.Zgadza się jota w jotę.Przychodząc do tej pracy spodziewałam się czegoś innego nie tylko pracy z towarem i na kasie.Też myślałam że praca z klientem powinna być priorytetem na sklepach zajmujących się sprzedażą.A tu rzeczywiście zadawane nam są cele z których mamy się wywiązać ale jak mam to zrobić jak każą mi ciągle buty dokładać, sprzątać, stać na kasie........to kiedy mam się zająć klientem? Jak nie posprzątam to okrzan! Jak nie dołożę towaru to okrzan!.I tak w kółko a na koniec zmiany każą nam pisać wypracowania na kartkach czemu nie wykonaliśmy żadnych nam celów sprzedażowych !!! To jest takie śmieszne że wszyscy się z tego śmieją,piszemy w kółko to samo i co to daje? Mówią nam że te nasze wypracowania są wysyłane do firmy i wszyscy je czytają !!! No to ja się pytam,no i co z tego wynika? Bo jakoś nic nie widzimy.Po co to? Jak czasu na obsługę klienta tu nie ma!!!! I o wszystko okrzan jak nie zrobisz!. Pięknie to Michalino opisałaś klient jest na samym końcu!!!! A równo ułożone buty i sprzątanie jest najważniejsze !!! Głupota której w żadnym sklepie mimo że jestem młoda to nie widziałam.I się pytam do kiedy to będziemy pisać że nie wyrabiamy swoich celi sprzedażowych na sklepach??? Na tych kartkach które to podobno czytacie i są wam przysyłane z setek sklepów z całej Polski.??? .Takich głupich pomysłów to nigdzie nie ma a rozmawiam z koleżankami które pracują w różnych sieciówkach i śmieją się z tych rzeczy które tu się wyprawiają.Porażka!!!!
Najlepiej jakby sprzedawca robił wszystko a Lider sprzedaży i kierownik wraz z zastępcą siedzieli za zapleczu na pełnym etacie i sobie jawały opowiadały... Ta firma długo nie pociągnie.
Zgadzam się z Tobą i z dziewczynami.U nas to samo nam mówią też jestem nowa i nie wyrabiam tych celi sprzedażowych co kierownik nam daje.I też taką ścieme nam mówią że cały zarząd codziennie czyta tysiące kartek przesyłanych ze sklepów i każdego pracownika omawiają.Ha,ha,ha,.....no takie głupoty wymyślać ! Bo zarząd firmy nie ma co robić? Tylko czytać tysiące kartek ze sklepów czemu to dana osoba celu nie wykonała.Nikt im w te ich opowieści nie wierzy i każdy się śmieje.Co jeszcze każą pisać? Bo czas już liczą! Ile daną paczkę oklejam,ile daną paczkę rozpakowuje,ile ide do WC,ile zajmuje mi obsługa jednego klienta..........i dziesiątki innych rzeczy.A masz rację kadra zarządzająca to najlepiej by z zaplecza nie wyszła tylko teraz na kamerach patrzą i rozkazy wydają.Pośmieją się i czas w pracy zleci.Oczywiście nie można wszystkich wrzucać do jednego worka,napewno są kierownicy i liderzy i dekoraterzy którzy pracują z zespołem ale niestety większość nadal siedzi na zapleczu i tylko rozkazy wydaje !!! Zamiast samemu wziąć się za robotę.!!!! Bo tak jak tu piszecie to ja też to potwierdzam obsługa klienta leży na sklepie jest na ostatnim miejscu!!! A na pierwszym miejscu jest sprzątanie, zamiatanie, ścieranie kurzy, układanie w kółko butów.To jest naprawdę nienormalne żeby w sklepie gdzie się kupuje klient i sprzedaż była na ostatnim miejscu.Bo sprzątanie i mycie najważniejsze!??? . Niech w końcu zarząd firmy się za to weźmie.Sprzątać to się powinno rano jak klientów nie ma a nie jak cały sklep ludzi a nam karzą z towarem pracować nie z ludźmi.!!!! Klienci są oburzeni i widzą to co się dzieje!!!!!
Nie do końca zgadzam się z opiniami jakie tutaj się pojawiają też jestem długoletnimi pracownikiem ( nie zawsze zgadzam się z zmianami jakie zachodzą w naszej firmie) ale uważam iż to w jaki sposób podchodzimy do klienta i czy jest dobrze obsłużony zależy od sprzedawcy a nie od zarządu firmy. Tak uważam że mamy bardzo dużo pracy towarowej, bosfory, przeceny, towarowanie, marketing itp, ale w sytuacji kiedy klient podchodzi i pyta mnie o dostępność obuwia itp zawsze jestem pomocna, poinformuje go o promocji itp. Typ klienta się zmienia i 80 % klientów woli samemu dokonywać zakupu i nie lubią jak sprzedawcy nadskakuja wokół nich, a jeśli faktycznie potrzebuje pomocy sprzedawcy to podchodzi taki klient do nas i mu pomagam. Uważam iż skrócenie standardów obsługi klienta to bardzo dobra decyzja firmy idąca z duchem czasu. Niestety martwi mnie to iż mimo CCC jest "pierwszym "filarem z spółki to jako sprzedawcy zarabiamy najmniej. Uważam też iż dodatek stażowy jak i premia frekwencyjna powinna wrócić bo dzięki temu pracownik który dawał zawsze z siebie 100 % to miał realny wpływ na swoje wynagrodzenie.
Upaść to możemy MY o ile sie da jeszcze niżej, szaraczki na najnizszej krajowej Upada od dekady i upaść nie może.. Siejesz ferment , żeby każdy się litował czy zwolnił szybciej ?
Pracowałam w CCC trzy lata. Nerwy i stres na porządku dziennym. Sama nie mogę odpowiedzieć na pytanie ,, dlaczego tak długo ?". W końcu po odejściu z tego (usunięte przez administratora) zarabiam godziwe pieniądze i mam święty spokój. Nikt nie patrzy mi na ręce i nie pogania. Idę do pracy z uśmiechem na twarzy, robię swoje i do domku, gdzie nie muszę wykonywać durnych szkoleń. Teraz wiem, że dobrze zrobiłam. Nie bójcie się zmian.Pozdrawiam
Jednym słowem można to podsumować wymagania nieadekwatne do zarobków(usunięte przez administratora) ! Ta firma schodzi na(usunięte przez administratora) nie docenia pracowników nie liczy się z niczym zadania na czas ze wszystkiego rozliczają straszą wymyślają już takie głupoty jak produkty tygodnia rozliczenia z celów indywidualne a w założeniach firmy jest praca zespołowa????. Jednym słowem masakra prowizję są śmieszne oczywiście jeżeli zrealizujecie plan.! Czas najwyższy na zmianę pracy !
Kiedy podniesiecie liderą stawki ? Minimalna krajowa idzie w górę od nowego roku później w lipcu …. Lider to robi już za menagerów i za sprzedawców … najgorsza fucha od paru miesięcy … a cisza dalej … zaniedługo kierownik zmiany będzie zarabiał tylko samo co sprzedawca nie mówiąc że obowiązków coraz więcej . Dramat .
Orientujecie sie czy po podwyzce placy minimalnej pracownicy dostana wyrownanie do tej kwoty czy firma planuje dac cos wiecej na zachete?
Śmieszne, w tamtym roku kiedy jeszcze pracowałem miałem dodatek stażowy 450 zł, przyszła minimalna krajowa i nie dość że mi zabrali ten dodatek stażowy to jeszcze obniżyli pensje do minimalnej krajowej na 3/4 etatu...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CCC?
Zobacz opinie na temat firmy CCC tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 436.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CCC?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 372, z czego 14 to opinie pozytywne, 220 to opinie negatywne, a 138 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CCC?
Kandydaci do pracy w CCC napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.