Opinie o ccc.pl - CCC S.A. w Połkowice

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o CCC

Magda
Pracownik
 Pytanie

Czy u was też wrzucili kalkulator do wyliczania w jakim czasie mamy zrobić dostawę, przekładkę zwozke , obsłużyć klienta przy kasie itp ? Traktują nas normalnie jak roboty

Ania
Pracownik
@Magda

U nas to samo. Chory pomysł. Jeszcze jak się nie wyrobisz to wielki problem. Szkoda tylko ze ten kalkulator nie bierze pod uwagę czynników na jakie nie mamy wpływu. Np ze jest nas tak mało, ze jedna osoba nie robi tylko dostawy ale w między czasie tysiąc rzeczy które trzeba zrobić .

1
Normalka
Pracownik
@Magda

To wszystko tylko po to żeby wyliczyć ile osób mogą jeszcze wywalić z roboty :) Kalkulują ile osób na co wystarczy, będą albo ucinać etaty albo ludzi zwalniać. @Pracodawca

2
xxx
Pracownik
@Normalka

już info ostatnio na teams że nas jest za dużo u trzeba się kogoś pozbyć i ma być wszystko co do sekundy z kalkulatorem bo będzie się pisać wyjaśnienia czemu tak a nie inaczej i stać nas pracownikiem najlepiej z kijem a urlopy to prosze chodzić pojedynczo bo nikogo nie interesuje to że ty chcesz latem dwa tygodnie odpocząć

Xyz
Pracownik
 Pytanie
@xxx

Dziewczyny, powiedzcie kiedy to się wszystko skończy , wszyscy chodzą poddenerwowani, jak można tak traktować pracownika ? Jak w dzisiejszych czasach wyżyć za 2000 zł ? Wielka odpowiedzialność za różne procedury, jeszcze teraz to że mamy wszystko robić na czas .. a dawniej wszystko super szło bez tych wszystkich nowości , plany były wyrobione, premia sprzedażowa też była nawet dobra .. a teraz mamy się starać za 70 zł premii ? Czy prezes wie o tych wszystkich bzdurnych nowościach, więcej kasy idzie na ten beznadziejny marketing zmieniany co chwilę a klienci i tak tego nie widzą i pytają jaka promocja chociaż na każdym kroku jest napisane . Salon wygląda teraz gorzej jak bazar . Ludzie zastanówcie się co robicie !!! Jeszcze brakuje nad nami kata który by nas prał kijem . Masakra !!! Płakać się chce !!!

Klientka
Pracownik
@Magda

Ostatnio robiłam zakupy w sklepie CCC i to co zobaczyłam to strasznie zraziło mnie do tej firmy.Pracownica uwijała się jak mrówka cała upocona aż było to widać a przyszła jej przełożona i skomentowała że robi za wolno że się w czasie nie mieści.Totalne upodlenie pracowników !!!. Mierząc obok buty słyszałam całą rozmowę i byłam zszokowana że w zwykłym sklepie z butami pracownica ma wkładać buty do półek na czas !!.No w głowie się nie mieści co się tu dzieje ,wyszłam zdegustowana bo w takim sklepie gdzie jest tak traktowany pracownik już nic nie kupię. Weszłam aż z ciekawości w opinie o pracy w CCC i włos się na głowie jerzy co się na tych sklepach dzieje. Wszystko macie robić na czas jak w fabryce na taśmie !!!.To już nie są sklepy to są już magazyny z poganiaczami !!! . Opowiedziałam to całej rodzinie i znajomym.Każdy jest oburzony jak się tu traktuje pracowników.Dziwię się Wam że jeszcze tam pracujecie.Cała moja rodzina już zakupów tam nie zrobi. Współczuję Wam, dobrze tu piszecie szukajcie innej pracy gdzie Was będą szanować !!!.

xx
Inne
@Klientka

4,5 minuty na przełożenie półki; 2 minuty na rozpakowanie paczki i wiele wiele innych, kierownik rano tworząc planowanie musi wyliczyć wszystko co ma zrobić dany pracownik i ile ma mu to zająć zamiast od rana pracować z towarem np, robi się źle a będzie jeszcze gorzej pewnie bo odkąd tu pracuję to jeszcze nic lepszego nie wymyślili ale premię oczywiście nikt nie zobaczy

Pracownik
Inne
@Klientka

Tak właśnie jest moja droga pani. Pracujemy na akord w handlu:) Mało tego, za każde naruszenie procedur dostajemy notatki służbowe . W dzisiejszych gdzie każda firma walczy o pracownika, w ccc pracowników się pozbywa. Nie ma na to innego wytłumaczenia jak to, że firma po prostu robi wszystko aby nie utrzymać się na rynku.

Nowa
Pracownik
 Pytanie
@xx

Dziewczyny opiszcie dokładnie te procedury bo u nas jeszcze tego nie ma .Czyli widać że wprowadzają to stopniowo w różnych sklepach.Piszecie o czasie na rozpakowanie dostawy.Ale przecież w dostawie są różne paczki i potrzeba więcej minut na jedną paczkę bo są pełne modele oklejone cenami, pełne modele nie oklejone cenami , paczki z luzami gdzie trzeba każdą sztukę wyjąć z woreczka a to już mnóstwo czasu zajmuje tak jak i rozpakowanie torebek.To teraz mam uszkodzić torebki poprzecinać nożykiem którym rozpakowuje bo mam ROBIĆ NA CZAS ?.Kto później kupi takie poniszczone torebki ? . Kto wymyśla takie GLUPOTY? . A co z mieszankami ? Gdzie są różne towary ?.Mam ich nie sprawdzać ? Tylko przyjmować w ciemno ? Byle by przyjąć ? A że to będzie źle przyjęte to mam mieć to w nosie bo MAM ROBIĆ NA CZAS ? Przecież rozpakowanie mieszkanki, oklejenie tych rzeczy cenami i sprawdzenie czy wszystko jest dobrze to około 10 minut co najmniej ! A wy piszecie że macie dwie minuty ! CHORE TO !.A ile macie czasu na paczkę z całymi modelami ? Minutę? Kto będzie ponosił konsekwencje źle przyjętej dostawy ? Kto będzie ponosił konsekwencje źle oklejonych cen na butach i innych towarach ? Przecież w tym przypadku pracownik jest ZMUSZANY do pracy co do minuty więc z góry wiadomo że zrobi to w pośpiechu bez sprawdzania i może być dużo błędów !. Super pomysły macie ha ha ,ha......... Gratuluję ha,ha,ha....... Nikt tu nie chce pracować ! Ja też odchodzę choć jestem tu dopiero kilka miesięcy to nie chce zostać w takiej formie co tak traktuje pracowników !.

Ania
Pracownik
@Ania

U nas też tą głupotę wprowadzili, już są pomyłki w przyjęciu dostawy, już są przez pośpiech źle oklejone towary, już są przez pośpiech źle zrobione przeceny różnych towarów....... Już dziewczyna przecięła rękę nożykiem do otwierania dostawy przez poganianie i wyliczanie czasu. Druga dziewczyna opowiadała nam że prawie zemdlała bo tak była poganiana przy dostawie że nawet na minutę nie mogła odejść i napić się wody bo miała czas wyliczony i musi się zmieścić bo inaczej to notatka służbowa że jest za powolna do tej pracy. KOSZMAR !!!!!!!!!!! Tak jak tu opisujecie.Kolejne osoby idą na zwolnienie bo mają różne choroby kręgosłupa i inne choroby,a są zmuszane i poganiane żeby na czas wszystko robić.Klienci są całkowicie olani bo dla nich czasu na obsłużenie ich nie ma bo trzeba na czas buty w półki dołożyć.Chore to !. Wszyscy klienci odejdą z CCC i pójdą do sklepów gdzie będą obsłużeni i gdzie oni będą ważniejsi bo przyszli wydać swoje pieniądze !!!!!!!!!!. A nie buty do półki dołożone na czas . Nienormalne to.U nas też kolejne osoby odchodzą do lepszej pracy gdzie pracownik jest SZANOWANY I DOCENIANY.

Hmm
Pracownik
@Magda

Wszystko zależy od kierownika jak do tego podejdzie, jeżeli już macie z tym problemy to macie niefajną sytuację. U nas kiero nie patrzy na ten kalkulator bo wie, że to tylko na papierze dobrze wygląda a rzeczywistość jest inna. Życzę Wam samych dobrych zarządzających :)

Zazdroszczę
Pracownik
@Hmm

U nas niestety kierownik i zastępcy wyliczają czas co do minuty.Jesteśmy upocone,śmierdzące,wykończone,zestresowane, robimy wszystko na czas, nie chce się przychodzić do pracy, atmosfera okropna i ciągłe pretensje że i tak za wolno.Zazdroszczę Ci tak fajnego kierownika bo wszystko można zrobić jak kierownik jest ludzki a nie papier dla kierownika jest najważniejszy i procedury a nie człowiek.U nas też odchodzą pracownicy . I okropna jest to wywyższanie się kierowników, dekoratorów że to wy sprzedawcy róbcie tą dostawę na czas bo my jesteśmy lepsi od Was wyróżnieni przez firmę i my się tej dostawy nie tkniemy.Wy jesteście od brudnej roboty a my od rządzenia. Obrzydliwe to.Jestem nowym pracownikiem i też szukam nowej pracy nie chcę pracować z takimi ludźmi i w takiej firmie co tak segreguje ludzi.Że sprzedawca który najwięcej robi na sklepie jest traktowany najgorzej jak popychadło (usunięte przez administratora)

Basia
Inne
@Klientka

To jest prawda co napisane pracownicy na półki pakują na czas.Kierownicy przyjeżdzają swoimi oklejonymi CCC Toyota-mi na Shela na kawę i zapiekankę i bajer mają tam punkt kontaktowy nikt im nic nie zrobi ,mają znajomości Marcinem.

Ktoś
Pracownik
@xx

Co wy piszecie za głupoty.. Jestem kierownikiem w jednym z salonów i nikt nie każe robić czegokolwiek na czas dodaje margines pod czynnik ludzki. Rozmowa, spokój, pomoc, samopoczucie moich pracowników jest najważniejsze!

Gdzie jesteś
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Gdzie jesteś tym kierownikiem ? Podaj chociaż rejon? Jeżeli naprawdę tak postępujesz to jesteś wspaniałym kierownikiem.Takich kierowników nam potrzeba !. Niestety ja również zgadzam się z tymi wszystkimi pracownikami co tu piszą,nas traktują tak samo wszystko robić na czas,co do minuty ciągle jesteśmy poganiane, upocone,a i tak okrzan że za wolno bo się w czasie nie mieścimy. Klienci u nas też to widzą zero obsługi, ciągły pośpiech i okrzan na każdym kroku. Atmosfera koszmarna i pracy ogrom do zrobienia. I wiecznie wytykane pomyłki.A jak tu się nie pomylić jak setki zadań do zrobienia.

Pracownik
Pracownik
@Ktoś

Nam każą rozliczać z każdych zadań. Też jestem ks i tak jak ty nie stosuje się do tych zaleceń. U mnie pracownik i jego komfort pracy jest najważniejszy. I tak mamy dużo pracy więc nie wyobrażam siebie jeszcze stać że stoperem i kontrolować w ten sposób. Jeśli komuś jakieś zadanie zajmuje więcej czasu to najpierw zastanawiamy się dlaczego tak jest albo deleguje tego pracownika do innych obowiązków. Wiem że dużo tym ruzykuje ale już mi nie zależy. Mam tak serdecznie dosyć tej premii, nagonki , chaosu i ciągłego zmieniania zdania że marzę o tym aby znaleźć inna pracę i uciekać stąd gdzie (usunięte przez administratora) rośnie.

xxx Nowy wpis
Pracownik
@Ktoś

kalkulatory procesowe weszły w calej Polsce więc nie wiem gdzie się uchowałaś, wszystko zależy od regio czy się czepia czy nie ale nie mow że nikt nie każe nic robić na czas bo ja rano pisząc planowanie muszę wyliczyć co ile zajmie każdemu pracownikowi i zaplanować im każdą godzinę pracy bo teraz tylko zadania operacyjne

pracownica
Pracownik
 Pytanie

hej dziewczyny mam pytanie ,ile dostajecie kasy podstawy na pól etatu bez dopracowan?pytam osoby powyzej 26 r zycia.bo planuje przejsc z 3/4

Jisoo
Były pracownik
@pracownica

Na 1/2 etatu masz 2121PLN brutto czyli 1 665 PLN netto.

Pracownica
Pracownik
@Jisoo

Bo osoba u mnie w firmie,poniżej 26 roku życia twierdzi że dostaję podstawy ok1200-1300 zł i to bez odciąganego podatku.wiec nie wiem skąd to 1600

Jisoo
Były pracownik
@Pracownica

To coś kręci, najniższa na rekę na 1/2 etatu to 1665 zł mniej dostać nie może... a skoro jeszcze nie ukończyła 26 lat, to wyplata powinna być wieksza o ten podatek.

K.
Pracownik
 Pytanie
@pracownica

Hej a ja chciałabym wiedzieć ile jest podstawy do ręki za 3/4 etatu też dla osób powyżej 26 r życia :) odpowie ktoś?;)

Jolka
Pracownik
@K.

Hej 3/4 etatu 3181,50 Brutto około 2498 Netto od Lipca 3225 Brutto około 2528 Netto

Jisoo
Były pracownik
@K.

3181,50 zł brutto czyli 2 498 PLN netto czyli tyle ile dostaniesz na rękę.

K.
Pracownik
 Pytanie
@Jisoo

I to się też tyczy osób powyżej 26 r. życia tak?

K.
Pracownik
@Jisoo

No to ja dostałam w takim razie 2200 ... Ciekawe jak to wyliczyli... Też mi się wydawało że tyle będzie ..a kadry twierdzą, że jest ok bo powyżej 26 r. życia wyższy podatek jest..

Jisoo Nowy wpis
Były pracownik
@K.

TAK

Jisoo Nowy wpis
Były pracownik
@K.

To coś Ciebie (usunięte przez administratora) bo to co podałem to jest juz kwota po podatku.

Ania
Pracownik

Proponuje zrobić jeszcze więcej tabelek, arkuszy, czatów i zespołów na teamsie . I może jeszcze więcej plików do uzupełniania na teamsie, bo przecież tak mało pracy jest na sklepie. Te wszystkie tabelki zrobią cała prace z towarem i torebkami na sklepach. Porażka. Rozumiem ze tabelki i ewidencję to normalna rzecz w firmach. Ale ilość która jest teraz to już wielkie przegięcie .

Cwana
Pracownik
@Ania

A to szczera prawda

nowa1981
Pracownik
@Ania

Masz rację w 100% . Może ludzie na górze się kiedyś obudzą. To jest sklep obuwniczy a nie biuro. ????????????. Im ma się zgadzać kasą a nie tabelki, jakieś CR, UPT, ATV. A OBSŁUGI ZERO. To się pytam jak mamy to robić żeby klient był zadowolony skoro nie mamy dla niego czasu. ŻENADA.

DK
Pracownik
@Ania

Tak a jeszcze towar ma być na sklepie dokładany, rozmiarówki sprawdzone, porządek. Na 800m2 2 ranki, środek i 2 popołudniówki. Niech sobie z góry jeden z drugim popracują i pokarzą jak to zrobić w 5 osób na takim metrażu i jeszcze OMS I NS . Obudźcie się w końcu

Baśka
Pracownik
@Ania

Po co ten powerBi, tysiące "madrzejszych" nad Nami jak można na sam dół przerzucić kolejne zadania bo nam to się nudzi w pracy.

Kaska Nowy wpis
Pracownik
@Ania

Nie dość ze tabelki i ewidencję to nic tu dobrze nie działa. Z teamsa tez się trzeba w kółko zalogowywac żeby tam cokolwiek wpisać. Już nie wspomnę o sprzętach przeróżnych które trzeba zeresotowac. Ile to czasu schodzi na takie rzeczy. Tragedia

Kia
Inne
 Pytanie

Cześć , staram się o posadę kierownika sklepu . Może mi ktoś w streszczeniu opisać jak wygląda praca ? Jakie są zarobki prosiłabym chociaż o widełki czy warto :)

Tu nie
Pracownik
@Kia

Tu nie miejsce na obiektywne podpowiedzi. Tu wylewa się żale????

Tu się pisze prawdę
Pracownik
@Tu nie

Tu się pisze prawdę i stwierdza fakty!!!!!!!!!!!!!!!. Bo nikt nie słucha opini pracowników,Pani z HR również idzie tylko za firmą i gdzieś ma opinie pracowników. U nas dziewczyny z nią wielokrotnie rozmawiały i z regionalną również i zero poprawy sytuacji różnych ( bo zgłaszały różne złe rzeczy i sytuacje które się dzieją na sklepie). To jeszcze potem miały koszmar na sklepie bo Pani regionalna oraz Pani HR wszystko powtórzyły kierownikowi i jeszcze dopowiedziały:::: że kierowniku masz na sklepie DONOSICIELI !!!! Więc zatruj im życie na sklepie tak żeby im się donosić na Ciebie odechciało. KOSZMAR !!! I Wszystko zostało po staremu,pozamiatane pod dywan. U nas to samo od lat z urlopami wszystko jota w jotę co tu piszecie. Zmuszane jesteśmy do wypisywania wniosków urlopowych w terminach nam narzucanych przez kierowników. KOSZMAR. !!!!! A ile zarabia kierownik to poczytaj starsze opinie wszystko masz opisane przez kierowników którzy odeszli,tylko trzeba poszukać w już napisanych opiniach. Z tego co wiem to pensja kierownika jest uzależniona od wielkości sklepu. Czy to mały sklep czy to sklep TOPOWY w dużym mieście tam pensja od 7 tyś w górę plus różne premie oczywiście tylko wtedy gdy sklep wyrabia plany miesięczne. Małe sklepy 4-5 tyś.

xxx
Pracownik
@Tu się pisze prawdę

dokładnie, jak pójdziesz do rks to ta ci przyznaje rację a w konfrontacji z kierownikiem ty wychodzisz na donosiciela i kretyna i zero poprawy, ręka rękę myje

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Powiem tak. Żenada jeśli chodzi o poziom rekrutacji i traktownie potencjalnego pracownika. Dzwonią HRki, umawiają spotkanie i nie odzywają się w ogóle. Po wykonanym telefonie do działu HR po 3 tygodniach- informacja, że w sumie to nie podjęli decyzji. Będą się jeszcze kontaktować. I co? Cisza. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile. Olali człowieka, który czekał, miał kilka etapów rozmów i zamiast po prostu - podziękować - olewanie.

Pytania

o doświadczenie, sprawdzanie języka, znajomości firmy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

TAK
Pracownik

Oczywiście kierownik, zastępca kierownika biorą urlopy kiedy chcą i mają w nosie czarne okresy kiedy również oni powinni mieć zakazane branie urlopu. Bo przecież jak wszyscy to wszyscy powinni być traktowani jednakowo. !! A tu oczywiście tak nie jest my mamy przymusowe urlopy w wyznaczonym przez kierownika terminie ( tylko urlop dwutygodniowy mogliśmy sami wybrać) Resztę urlopu mamy terminy narzucone przez kierownika i jesteśmy zmuszane do wypisywania w tych terminach wnioski urlopowe.To jest obrzydliwe że człowiek ciężko pracuje i nawet urlopu nie może wybrać sobie wtedy kiedy chce. I niestety tak jest w większości sklepów choć pewnie wyjątki się zdarzają gdzie pracownicy jednak sami wybierają terminy na cały 26 dniowy urlop. Zazdroszczę takim pracownikom ich przełożonych!!!!.

Nowy pracownik
Pracownik

A ja mam identyczne zdanie jak dziewczyny,mimo że pracuję dopiero rok już to zauważyłam że kierownik, zastępca kierownika biorą urlopy kiedy chcą.I ja też miałam powiedziane o czarnych okresach w których nie mogę wziąć urlopu,więc one nadal są a nie jak tu piszesz że ich nie ma . U nas też nas zmuszają do wypisywania urlopu kiedy go nie chcemy i też tylko mogłyśmy wybrać urlop dwutygodniowy a resztę jak pani kierownik pasuje to rozpisała i nie mamy nic do powiedzenia bo jak nam nie pasuje to idźcie sobie szukać nowej pracy. Też uważam że to okropne że człowiek pracuje i nie może sam decydować kiedy weźmie sobie urlop.Tylko jest zmuszany do wypisania wniosku urlopowego wtedy kiedy nie chce.

xxx
Pracownik
@Nowy pracownik

czarne okresy zostały zniesione po pierwszej turze planowania urlopów a jeśli uważasz że dalej obowiązują to kierownik nie przekazał ci wszystkich informacji, skontaktuj się z rks i na pewno ci potwierdzi

Nikt nic nie mówi
Pracownik
 Pytanie
@xxx

Naprawdę ? Jeżeli firma naprawdę zniosła te czarne okresy to jest to nie do pomyślenia ,że tak ważna informacja nie była napisana w intranecie pracowniczym. U nas jest to samo co piszą tu pracownicy nikt nas nie poinformował że zniesiono czarne okresy, też jesteśmy zmuszane brać urlopy w terminie narzuconym !!!! przez kierownika i też tylko urlop dwutygodniowy mogliśmy wybrać.Reszta urlopu jakby nie była nasza bo też nie miałyśmy nic do powiedzenia tylko pod przymusem musimy wypisywać wnioski urlopowe wtedy kiedy kierownik uzgodnił i koniec tematu bo jak nie było życia na sklepie mieć nie będziesz bo Ci je zatrujemy!. Oczywiście kierownik bierze urlop kiedy chce i może się wszystko walić i nic nikomu do tego. Też pracuje dopiero około 2 lat i widzę że tu na sklepach to jest wolność Tomku w swoim domku !!! Nie do pomyślenia w innych tak dużych firmach że tak ważne informacje i zalecenia które wychodzą z firmy nie docierają do pracowników i nie są stosowane i kierownicy na sklepach robią sobie co chcą i olewają całkowicie te zarządzenia. Dlaczego firma tego nie kontroluje ? Odechciewa się tu pracować przez takie zarządzanie i postępowania kierowników !!!!! I jak widać z tych opini to niestety w większości sklepów są takie cyrki !!!!.

xxx
Pracownik
@Nikt nic nie mówi

od zawsze góra narzuca urlop ale nie ma prawa cię do niego zmuszać a jak tak się dzieje to jest od tego inspekcja pracy, nikt nie decyduje o twoim urlopie, jasne ma prawo kierownik nie zgodzić się w danym czasie powołując się na to np że nie ma wystarczającej ilości osób do pracy ale nie może kazać ci wypisać wniosku wbrew tobie, proponuję zgłoszenie do pip i skończy się takie podejście, zacznijcie trochę walczyć o siebie w tej firmie

Kaśka
Inne

urlop jest zalegly, to moze jak najbardziej. Biezacego nie moze narzucic.

Janka
Pracownik
 Pytanie
@Kaśka

W CCC zaległy urlop ??? Pracuje już ponad 10 lat i od zawsze urlop musiałam podawać na rok z wyprzedzeniem czyli w grudniu już każdy musiał podać swój plan urlopowy na cały kolejny rok i też to było wymuszane na nas i zero zmiany w ciągu roku. Jak podałaś tak było choćby nie wiem co się stało nie było możliwości zmiany urlopu. Nigdy nikt nie miał że sprzedawców zaległego urlopu !!!!. A w tym roku również nas zmuszono i dano urlopy w terminie narzuconym przez kierownika i też tylko mogłyśmy wybrać urlop dwutygodniowy.I tak jak tu piszecie zero gadania albo wypad. Także koleżanka dzwoniła do PIP -u i niestety powiedzieli jej że musi to zgłosić oficjalnie i podpisać się swoim imieniem i nazwiskiem.Także nie przyjęli jej zgłoszenia anonimowo. Też się z Wami zgadzam że to obrzydliwe żeby za naszą ciężką pracę człowiek nie mógł nawet urlopu wybrać !!!! I śmieszy wszystkich że ciągle są usuwane przez administratora opinie na tym forum !!! Każdy to czyta i wie o co chodzi. Usuwanie nic nie da. Prawda i tak zawsze wypłynie !!!!

Kaśka
Były pracownik
@Janka

Tak jest w kazdej firmie, ze ukladasz urlop na caly rok, wiec kola ccc nie wymyslila. A zalegle kiedys byly i to spore ilosci, bo pracownicy wiecznie mieli problem z wybieraniem ich, nie te dni, nie ten miesiac, ja nie potrzebuje teraz. Poczytaj sobie troche o urlopach i czemu firmy nalegaja na ich wybieranie w ciagu roku. Nie gadaj zatem tych andronow.

Nowa
Inne
@Kaśka

Z całym szacunkiem ale urlop to nie prawo pracodawcy a pracownika. Z resztą nie chodzi tu niewykorzystanie urlopu bo nawał pracy jest ogromny, więc chętnie są wybierane(tyle że zarządzający chcą aby był wybierany kiedy oni chcą, a nie kiedy pracownicy potrzebują). Chodzi o to, że kiedy firma pozbywa się pracownika to nie chce płacić za zaległy urlop. Zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy, każdy pracownik ma obowiązek wykorzystać urlop wypoczynkowy do konca września kolejnego roku. A jakby tego było mało to dopiero po 3 latach niewykorzystany urlop się przedawnia. Ta firma jest jaka jest. Bo gdyby było inaczej to we wszystkich firmach trzeba byłoby rozliczać się z urlopu w danym roku kalendarzowym a tak przecież nie jest. Więc jeśli ktoś tak podbija ten temat to raczej należy do tych którym zależy żeby go wykorzystać.

GG
Były pracownik
@Janka

Dokładnie a ta firma wstydziła by sie tak traktować ludzi.Malo placa, wymagają i jeszcze urlopy narzucają kiedy wziąć WSTYD

Kaśka
Pracownik
@Nowa

Sama sobie odpowiedzialas, dlaczego firmy trzymaja sie urlopow. Rozumiem, ze gdybys ty byla pracodawca, to ochoczo bys machala reka na nie wykorxystawanie urlopow i z rowna ochota wyplacala ekwiwalenty. Tak to jest, jak widzi sie tylko swoj wlasny czubek nosa, nie zwracajac uwagi na druga strone. Zaloz swoja firme, odpowiadaj za wszystko, lacznie z finansami i wtedy wydawaj opinie. Nie bronie pracodawcow, ale niestety pracownicy tez nie sa dluzni. Niby urlop to przywilej a korzystac nie chca, co za paradoks.

Dania
Pracownik
 Pytanie
@Kaśka

A czy ktoś wspomniał, że nie chce? Opisane było że pracownik sam nie może ustalić urlopu a jest mu to narzucane przez tego pracodawcę. Czytanie ze zrozumieniem się kłania

Lidia
Pracownik
 Pytanie
@Dania

Ja też popieram dziewczyny,u nas to samo zmuszane jesteśmy do brania urlopu kiedy zarządzi kierownik a nie kiedy my chcemy i też albo się zgadzasz albo szukaj innej pracy. I też Cię popieram że tu piszą pracownicy którzy chcą urlop ale nie mogą wziąć w terminie który oni chcą . Także też widzę że nie każdy umie czytać ze zrozumieniem. Urlopów zaległych też nigdy u nas nie było bo każdy musi wybrać w ciągu roku i też rok wcześniej musimy podawać ten urlop dwutygodniowy bo tylko ten możemy same zdecydować resztę dysponuje kierownik jak mu wygodnie i też nic nie mamy do gadania. I też uważam że to straszne jest że same nie możemy wybrać sobie terminów wszystkich urlopów. I też u nas cały czas kierownik mówi że są czarne okresy w firmie. A tu piszecie że już ich nie ma. Więc dlaczego takie sprzeczne informacje są ??? Dlaczego nikt tego nie sprawdza ??????????

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

JisooBP
Były pracownik

27,70 zł

Pietruszka
Były pracownik

Byłem pracownikiem biurowym w tym ładnie wyglądającym chlewie, uważajcie co dają wam HRki do podpisania bo może to nie mieć nic wspólnego z tym co obiecują

anonim
Były pracownik

omijać szerokim łukiem tą firmę wiem co mowie znam tą firmę od podszewki pracowałem tam sporo ,wyzysk w biały dzień kierownicy regionalni jak by byli z innej planety zero podejścia do pracownika chamstwo, zarozumiałość i wywyższanie się to ich domena a tłuki do potęgi, nic dziwnego że firma ponosi starty i ludzie którzy naprawdę pracują to się zwalniają ,przyjmują nowych ludzi co nie maja pojęcia o robocie nawet przełożyć sklepu nie umieją , polityka firma idzie w złym kierunku to jest tylko moje skromne zdanie już nie wspomnę o zarobkach śmiech na sali ,,moja rada szukać innej pracy bo warto ,teraz mam prace ,10 razy mniej się narobię, zero stresu miła atmosfera i raz więcej zarobię tak że świat nie kończy się na firmie ccc hahah,,pozdrawiam

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Asia
Pracownik

Zdarzają się ale to takie bardziej pół nocki. Nie na cała noc

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Absurd goni absurd w tej firmie. Ja rozumiem pewne decyzję, dlaczego takie zostały podjęte, ale są one niedostosowane do naszych RBH Przykłady, choćby teraz info o zwozce do HP toreb. Mnóstwo czasu zajęło dopieszczenie saidingow, za kilka dni pakujemy większość toreb do HP , znowu saiding8 trzeba układać ( to nasze kolejne RBH) Za kilka dni przyjdzie dostawą rmtoreb i znowu robota głupiego. RVM na jednej wizycie każe zmienić np kolejkowce tak i tak. Przyjezdza na kolejną wizytę, zmienia zdanie. Takich sytuacji jest bardzo dużo, gdzie RVM wypiera się swoich decyzji , twierdząc że nie tak kazał zrobić. Grafiki Jeśli szanowna firma chce abyśmy dostosowali tygodniowy % wydania godzin to proszę aby takie info wysłać odpowiednio przed publikacją grafiku. Publikujemy grafik, po czym następnego dnia nagle go trzeba zmienić. Po za tym, jakim ja jestem kierownikiem skoro nie mogę grafiku ułożyć według potrzeb sklepu, który znam? Jakim ja jestem kierownikiem , skoro o wszystko muszę pytać rks? Opcje są dwie, albo kierownicy są wam niepotrzebnie, wystarcza osoby, które nie myślą a wykonują sztywno wasze polecenia Albo właśnie dobrzy kierownicy odpowiadają teraz za błędy kierowników, którzy nie mają kompetencji. Wrzucacie wszystkich do jednego wora, a każdy sklep ma innego klienta i inne potrzeby.

Pracownik Malopolska
Pracownik
@Pracownik

Albo Najpierw domawiamy blendy, następnie przychodzi info o przełożeniu dzieciaka i znowu blendy brakuje bo np Lasockiego dzieciak jest w innym miejscu. Firma musi w końcu zdać sobie sprawę że ten totalnie panujący chaos informacyjny wnosi tylko zamieszanie i robotę głupiego. Zacznijcie się dogadywać między działami bo jazdy co innego chce, wymaga i oczekuje.

1
Mariola
Pracownik
@Pracownik

Brawo Ci bije. Lepiej bym tego nie ujęła. Każą coś robić po swojemu co później okazuje się totalnym niewypałem. I my kierownicy dzięki doświadczeniu wiemy to już wcześniej. Każdy sklep jest inny. Jak żywy organizm. Nie da się wszystkich tak damo ustawić bo to nie będzie działać

Dekorator
Pracownik
@Pracownik

RVM mają swoje priorytety zmieniane co tydzień - sklep wizytują raz na miesiac a wybrane częściej. Priorytety a tym samym zalecenia od wizytacji do kolejnej wizytacji napewno ulegają zmianie. Sklepy także powinny zmieniać szczególnie ekspozycję w miejscach komercyjnych co tydzień a czasami częściej według wyznaczonych priorytetów. Kolejkowce są w strefie kasy wiec jest to miejsce najbardziej komercyjne i ekspozycja na nich jest bardzo ważna sprzedażowo tak jak praca z hitami. Sajdingi powinny być ogarniane i towarowane codziennie. Nie rozumiem zarzutów co do RVMów. Każdy który jest ogarnięty potrafi przerzucić marketing z sklepu z nadwyżkom do sklepu z brakami- pracowałam juz z 4 RVM. Samym ułożeniem także sprzedajemy. U mnie po przekładce według analizy produktowej i commercial planing ( mam zupełnie inną kolejność marek niż w wersji pierwotnej) oraz dzieciaka znacząco wzrosła sprzedaż.

4
Kinga
Pracownik
@Pracownik

Świetnie to opisałaś ,to prawda absurd goni absurd.Klienci są obecnie całkowicie olani bo pracowników mało a roboty na 10 a 2 lub 3 osoby mają ją wykonać. Przez takie zarządzanie (usunięte przez administratora) na sklepie bo każdy ma robić wszystko na raz.A wiadomo że pracując w ten sposób wszystko będzie zrobione po łebkach byle jak .Byle by zrobić.Pracownik biega upocony od kasy do dokładania towaru, oklejania go, sprzątania po klientach, rozpakowywania dostawy......i dziesiątki innych rzeczy do zrobienia.Wygląda to od strony klienta koszmarnie !!! Klienci są zdegustowani widzą ten pośpiech, tą nerwową napiętą atmosferę,to poganianie wyczuwa to każdy klient i nie chce w takim sklepie przebywać ani robić zakupów. Jak każdy ma być od wszystkiego to zawsze się kończy że wszystko jest do niczego.Bo każdy pracownik ma inne predyspozycje i rzeczywiście kiedyś można było ustawić pracownika tak zgodnie z jego predyspozycjami żeby wykorzystać te najlepsze jego cechy i praca była wtedy wykonana perfekcyjnie!!! A teraz mam przydzielać pracowników do wszystkich prac nawet do tych w których się nie sprawdzają bo ludzi do (usunięte przez administratora) brak. I praca jest wykonana byle jak. Każdy pracownik biega jak w ulu wszędzie ma wszystko zrobić i to jeszcze na czas .......którego nie ma!!!! Klienci to widzą wychodzą z takiego sklepu bo przebywanie podczas zakupów w takiej atmosferze jest nie do przyjęcia. Jeszcze jeden hit wymyśliła firma że odchodzi od obsługi klienta ha,ha,ha,.... To klienci już dawno przez brak obsługi klienta na sklepie przestali przychodzić i odchodzą kolejni.Od ponad roku obsługa klienta zeszła do najniższego poziomu.A klienci powinni być zawsze najważniejsi. !!!! Klienci się błąkają po sklepie szukają kogokolwiek z pracowników do obsługi ale takich brak !!! Bo pracownik musi na czas buty okleić, półki dołożyć, dostawę zrobić,do kasy biegać, sprzątać.......... wygląda to beznadziejnie.Nic dobrego z tego nie będzie. Bo klienci idą już teraz do sklepów gdzie jest miła atmosfera i dobra obsługa klienta dla którego ma się czas a nie traktuje się klientów jak intruzów bo w (usunięte przez administratora) na czas przeszkadzają. I mówią to nam wprost klienci że w takich warunkach to zakupy nie sprawiają żadnej przyjemności. A to jest podstawa. Morał z tego taki- jak nie zostanie przywrócona obsługa klienta i postawienie klientów na miejscu pierwszym to wszyscy odejdą. I zostaną pięknie ułożone na czas sklepy ale bez klientów!!!

Dekorator
Pracownik
@Kinga

Moim zdaniem macie złe podejście. Kalkulatory są i niech sobie będą. Nikt nas z tego nie rozlicza. Niech każdy robi swoim tempem a i towar nie jest najważniejszy. U nas nadal przede wszystkim liczy się klient i jakoś RKS nic do tego nie ma bo są wyniki.

Dekotator
Pracownik
@Kinga

Moim zdaniem macie złe podejście. Wprowadzili jakieś beznadziejne kalkulatory ale jeszcze nikt nas z tego nie rozlicza. U nas każdy robi we własnym tempie. Oczywiście kalkulator jest ale tylko na papierze. Klient jest nadal najważniejszy nie towar. RKS się nas nie czepia bo wyrabiamy plany i pozostałe wskaźniki. Może czas zmienić myślenie i skupić się na celach a nie kalkulatorach.

pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Dekorator

O czym Ty mówisz? Jak to Was nikt z czasu nie rozlicza? Ja się również zgadzam z dziewczyną która szczerą prawdę tu napisała bo u nas na sklepie jest to samo.Kierownicy gonią wszystko robić na czas!. Czas,czas wszystko na czas a jak się nie zmieścisz w czasie to okrzan, że jesteś powolną niezdarą.Ciągłe przytyki, ciągle jesteśmy poganiane,upominane a klienci na samym końcu nikt się nimi nie zajmuje bo każdy ma pracę ządaną i musi ją wykonać na czas bo kierownik lub zastępca żyć nam nie dadzą i zatrują tak że przyjść do pracy się nie chce.Bo ciągle słyszymy za wolno oklejacie towar, szybciej bo się w czasie nie mieścicie,dostawa za wolno robiona,za wolno w półki dokładacie towar,za wolno się ruszacie,za wolno chodzicie..........itp. To my się pytamy,to mamy źle okleić? Bo na czas? A kto będzie później za źle oklejone towary odpowiadał? Ceny źle ponaklejane na butach bo szybko trzeba robić. Głupota!!!!. I niestety jak firma takie rzeczy wymyśla to zawsze znajdą się tacy co będą cisnąć co do minuty bo masz się zmieścić w czasie bo inaczej notatka służbowa że się nie mieścisz czyli nie potrafisz wykonać zadanego Ci zadania. Kierowników takich jak Ty tu piszesz że nie zwracają uwagi na te kalkulatory tylko normalnie każą wykonywać pracę my nie znamy. Także zazdrościmy że możesz z tak normalnymi kierownikami pracować. A klienci rzeczywiście w obecnym zarządzaniu są na samym końcu wręcz to wygląda tak od strony klienta że nam w pracy przeszkadza bo widzi że biegamy i wszystko robimy w biegu. I klient wychodzi że sklepu bo nawet nikt mu nie pomaga znaleźć lub wskazać gdzie się dane buty znajdują.Nienormalne to jest. W dzisiejszych czasach gdzie każdy sklep dba o klienta tu jest na odwrót. Kto to wymyślił ?.

Bb
Pracownik
@Kinga

Kinga, nie przesadzaj już z tą obsługą klienta. Klienci w większości przypadkach nie chcą pomocy, ewentualnie wskazania szukanego przez nich działu/modelu. Większości klientów po usłyszenie poraz tysięczny raz informacji o promocji jest zdegustowany. Większość osób chodząca na zakupy chce w spokoju przmierzać obuwie/ odzież bez wiszącego nad nim sprzedawcy. Dlatego też tak dużo osób wybiera zakupy w sklepach internetowych. Oczywiście są dalej klienci, którzy lubią wysłuchać opini sprzedawcy, podyskutować ale to naprawdę nie zdarza się często. Poza tym CCC to nie butik ekskluzywny w którym jedna rzecz kosztuje tysiące złotych, bez przesady.

2
Maja nowy pracownik
Pracownik
@Bb

A ja się zgadzam z dziewczynami. U nas na sklepie jak jest obsługa klienta ( rzeczywiście w obecnym czasie coraz rzadziej przez brak czasu bo mnóstwo innej pracy jest nam codziennie zadana) to od razu mamy lepsze wyniki,lepszy paragon,lepszy enstor, lepszą conversje, lepszy utarg. I nikt tu nie pisze o staniu przy jednym kliencie, nikt tu nie pisze o obsłudze butikowej. Tylko o zainteresowaniu się klientem i choć chwilkę poświęcenie mu czasu. A niestety tak jak tu piszą poprzednie osoby na obsługę klienta nie ma czasu. My też wszystko mamy robić na czas i jest to od nas wymagane i jesteśmy z tego rozliczani przez kierownika. Codziennie piszemy ile czasu wykonywałyśmy daną czynność. A jak są chociaż pojedyncze godziny poświęcone na zajęcie się obsługą klientów to od razu mamy lepsze wskaźniki !!!!!!!!!!!!!!!!. Niestety tak jak tu piszecie to na obecnych sklepach rzadkość na większości tak jak tu piszecie od lat nie ma dobrej obsługi klienta. Smutne to bo klienci bardzo to zauważają i aż weszłam poczytać te opinie klientów na różne sklepy CCC na terenie Polski i rzeczywiście mnóstwo jest negatywnych opinii opisujących niemiłą obsługę. Miłe jest jednak to że są też pozytywne które dobrze świadczą o niektórych sklepach. Czy chcemy czy nie to żyjemy w czasach kiedy klienci mają wybór, mają głos, opisują wszystko co widzą, opisują wszystko co słyszą, opisują jak się czują na danych sklepach i jak są traktowani. A to pozostaje na zawsze i każdy to może przeczytać !!!! Także w tych czasach klientów się nie oszuka bo swoje spostrzeżenia przekażą również swoim znajomym i swojej rodzinie i takie opinie rozchodzą się błyskawicznie. Jestem młodym pracownikiem pracuję około roku i już się napatrzyłam na różne rzeczy które są robione bez głowy. Zamiast w kółko buty przestawiać to zgadzam się z poprzedniczkami klientkami się zająć niech będzie podział prac jedna pracuje z towarem druga z klientem a trzecia na kasie a nie każda robi wszystko i wszystko jest zrobione byle jak bo na nic żeby porządnie zrobić nie ma czasu!!!!! Głupota i nic więcej.

Aha
Inne

Tylko w CCC takie kwiatki. Do innych sieciowek można iść w spokoju bez wyskakujących z każdych alejek sprzedawców pytających czy można w czymś pomóc

.
Pracownik

To współczuję jeżeli u was na sklepie tak jest. Na naszym sklepie też jest dużo pracy, codziennie coś ale gdy klient zapyta, poprosi o wskazanie miejsca/produktu to zawsze się to robi bez wrednej miny. Dzień dobry też nie trudno powiedzieć, nawet jeżeli jest się zajętym towarem. Więcej luzu, dziewczyny.

Prawie byly
Pracownik
@Dekorator

Widocznie masz dużo pracowników. U nas sklep ponad 1000m2. Dostawy po kilkadziesiąt paczek do tego oms, przerzuty, przekładki. Na sklepie 2 pracowników do 12 i 2 od 18.30. W między czasie jest 3 pracowników. Zdarza się czasem że 4. Klient jest na samym końcu bo nie ma gdzie rak włożyć A wszystko musi być zrobione. Ta firma to (usunięte przez administratora). Pracuje 8 lat i takiej biedy nie było nigdy. Nigdy też nie traktowano pracowników jak (usunięte przez administratora). To co się teraz wyprawia to poprostu aż ciężko określić. Ktoś kto pisze cokolwiek pochlebnego o tej firmie to ba pewno jakiś rks albo rvm albo rhb. Odklejeni od rzeczywistości. Dostają każdy z nich po niecałe 4 tyś za wygrane konkursy A my marne parę zloty na pocieszenie. Zostało mi jeszcze kilka tygodni pracy w tym kołhozie. Żałuję że tak późno się obudziłam i żałuję bardzo tych zmarnowanych lat.

Dekorator
Pracownik
@Prawie byly

Pracujemy 2 na 2. Dwie osoby od 7 do 15 i 2 osoby od 15. Sklep czynny 9-21. Jesteśmy metalem ponad 600 m kwadratowych. Jedna osoba ogarnia sprzedaż a druga magazyn i towar. Wyrabiamy plany, istnieje obsługa klienta. Dostawy, transfery, przeceny i co tam jeszcze firma wymyśli jest robione na bieżąco i terminowo. W piątek 80 paczek dostawy ogarniete, spakowane 54 oms, zrobione 8 zamówień nstore I upt 1,97. Organizacja pracy bez śmiesznych kalkulatorów. Działamy zespołowo.

2
Stokrotka
Pracownik
 Pytanie
@Dekorator

To znaczy ze u was na sklepie pracuje KS, ZKS i 2 sprzedawcow. Wszyscy maja pelen etat, pracuja 6 dni w tygodniu i robia nadgodziny? Od 7 do 15 to je 8h/dziennie

Yeti
Pracownik
 Pytanie
@Dekorator

A mi tu kaktus wyrósł.... Klient sam się kasuje rozumiem ? :D:D wyłożenie towaru , ceny plus przełożenie etykiet z reeboka czy innego sporta jest ogromnie czasochłonne a gdzie przesuniecie i towarowanie . Niezliczone ilości torebek , do otwarcia i ułożenia zgodnie z vm. Chyba że wrzucacie na zaplecze i tam kwitną. A klient do was nie podchodzi rozumiem i reklamacji brak. Zadna nie choruje , urlop tylko planowany. Jak roboty. Dobre fantazje.

Pyrek
Pracownik
 Pytanie

Najważniejszy? A kto ma się nim zająć? Jak w pracy 3 osoby( a i tak niby za duzo), dostawy 80 paczek, bosforow 600. Pracownicy to już nie sprzedawcy tylko pracownicy magazynu, którzy przy obecnej polityce firmy z klientami maja tyle wspólnego co ich tylko widza

Kiedy
Pracownik
 Pytanie

Powiedzcie mi do kiedy szanowna pani szefowa ma obowiązek opublikować grafik? 24 za pasem, a grafiku na kwiecień u nas nadal nie ma. W drugą stronę to nie działa, spóźnisz się z podaniem dostępności, to masz pecha i system tego nie przyjmie.

Pracownik
Pracownik
@Kiedy

Szanowna Pani kierownik zgodnie z prawem pracy musi opublikować grafik 7 dni przed rozpoczęciem nowego miesiąca. Może lepiej zapytać a nie wyzywać się tutaj

xxx
Pracownik
@Kiedy

7 dni przed końcem miesiąca

Aaaa
Inne

Nie polecam pracy w Halfprice w Grudziądzu. Sama praca jest fajna , jest co robić i leci czas. Ale kierowniczka wiecznie bez humoru , i niezadowolona . Nie szanuje ludzi i nie docenia ich pracy

Aaaa
Inne

Nie polecam pracy w Halfprice w Grudziądzu. Sama praca jest fajna , bo jest zawsze co robić i leci czas. Ale kierownictwo masakra. Kierowniczka nie szanuje ludzi i nie liczy się z ludzmi. Uwielbia tylko tych co Jej się podlizują i donoszą na innych , a nie na tym polega praca .. wiecznie chodzi nadąsana i niezadowolona ze wszystkiego.

Joluś
Pracownik

Czytając newsletter nie trudno zauważyć ile osób funkcyjnych żegna się z firemką i to co tydzień!! .A na sprzedawców to kartek by pewnie zabrakło.

Zadowolona
Pracownik
@Joluś

Ale RKS Krakowa powie ci, że to ona dziękuje tym co nie pasują według niej do firmy????tylko że prawda jest inna. Bo to jej ludzie uciekają.

Mk
Użytkownicy czekają na odpowiedź 28 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Praca była w porządku. Ludzie zazwyczaj też. Zmiany w grafiku się zdarzały lub grafik na ostatnią chwilę. Zwolnilam się bo zostałam potraktowana jak trybik w maszynie który można zmienić w każdej chwili. Powiadomiono mnie że ze zaraz będę zwolniona po czym że moge dostac mniejszy etat. Powód? Wszystko ok ale nie mam takich wyników jak inni. A powiedzcie jak to miałam zrobić jeśli cały czas byłam stawiana przy wejściu żeby pilnować i witać ludzi. Niesmak pozostał niestety... Wcześniej nikt nie mówił o zwolnieniu . Miałam mało czasu na znalezienie pracy. Mimo to honorowo sama dałam zwolnienie. Szkoda bo następna umowę mialabym już na czas nieokreślony. Po moim odejściu za jakiś czas zatrudnili nowa osobę . Uważam że ta firma zeszła na psy.

Alicja.u
Użytkownicy czekają na odpowiedź 28 dni.
Kandydat
 Pytanie

Będę przeprowadzać się z Suwałk do Wrocławia, czy rejon wrocławski jest ok? Ktoś może się wypowiedzieć?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

xxx
Pracownik

za brak wywiązywania się z obowiązków bądź niskie realizacje celi sprzedażowych

Pracownik
Pracownik

Za każde złamanie procedury. Zero motywacji, jest tylko straszenie. Zakrawa mi to już o (usunięte przez administratora). Codziennie stres przed pójściem do pracy. Cis okropnego

Poko
Pracownik
 Pytanie

Skąd takie informacje o notatkach? Cała Polska czy Wasz region takie coś ogłosił?

pracowniczka
Pracownik
@Poko

Ja dostałam notatkę nawet za to ze zle buty oklipsowałam,że zamiast przez dziurke w bucie ,to przez dziurkę ze sznurówka,zenada czepianie o byle co ,tak zle jak teraz w tej firmie to przez 5 ostatnich lat tak nie było.

Kasia
Były pracownik
 Pytanie

No dobra, ale co z tego że będzie jakaś notatka służbowa? Pensja niska, premi praktycznie brak, to co wam miałabym zrobić niby ta notatka? Chyba że zwolnić, ale może to i lepiej dla was, w końcu mogłybyście przejrzeć na oczy żeby nie pracować w tym kolchozie

Lily
Pracownik
@Kasia

Dokładnie, czasami sama tak myślę,że gdyby mnie zwolnili to przynajmniej miałabym motywację czegoś innego szukać. Pracuje w firmie 11 lat i jest już to może przyzwyczajenie, mamy fajny zespół ale co z tego jak jest co raz gorzej. Nie ma żadnego komfortu pracy, ciągłe czepianie się, ciągle w nerwach się chodzi żeby zdążyć że wszystkim. Spać po nocach się nie da, jest co raz to gorzej i lepiej nie będzie.

Pracownik
Pracownik

Widzę że na wizytach największa satysfakcję Panu DB sprawia poniżanie innych… tyle się mówi i pisze na intranecie o tolerancji i szacunku a tu (usunięte przez administratora) pełna parą! Oby tak dalej a chyba za chwile sam będzie ten towar przekładał, kasował i informował o promocjach oraz pilnował złodziei. Mam nadzieje ze poradzi sobie w tej roli lepiej niż my wszyscy !

Anka
Pracownik
 Pytanie

Cześć. JLudzie gdzie mogę znaleść informacje o premii półrocznej, zadaniowej ? Pracuje pare miesiący o nigdzie nie mogę tego znaleść.

xxx
Pracownik
@Anka

wszystko jest w regulaminie wynagradzania pracowników

Anonim
Pracownik
@Anka

Nie ma już premii półrocznych, są tylko sprzedażowe co miesiąc przy planie zrealizowanym w 100%

Anka
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

Tak to wiem ze już nie ma. Chodzi mi za tamten rok. U was która stawka była brana pod uwagę ? Stara czy już ta nowa po podwyżce ?

xxx
Pracownik
@Anka

chyba logiczne że stare półrocze to stara stawka, podwyżka weszła od lutego a półrocze skończyło się w styczniu

Agata
Pracownik
 Pytanie
@Anka

Przedewsxytkim KS powinien omówić regulamin wynagradzania,bo jest nowy i są zmiany.Po drugie masz dostęp do intranetu,tam jest wszystko.Zqstanawiam się jak pracujesz(kilka miesiecy)nie czytając info w intranecie?

xxx
Użytkownicy czekają na odpowiedź 33 dni.
Pracownik
 Pytanie

czy dostaliście już premie półroczne?

1

Zostaw merytoryczną opinię o CCC - Polkowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CCC?

    Zobacz opinie na temat firmy CCC tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 436.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CCC?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 372, z czego 14 to opinie pozytywne, 220 to opinie negatywne, a 138 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CCC?

    Kandydaci do pracy w CCC napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

CCC
Przejdź do nowych opinii