brak logo

iMed24

Kraków

Opinie o iMed24

do bronka 2011-08-05 05:01:26
Ty chyba pracujesz w innej firmie. Wyzysk oraz zero szacunku dla pracowników. Ludzie masowo odchodzą.
5
zgadzam sie 2012-02-17 22:38:08
do bronka - 2011-08-05 05:01:26

Ty chyba pracujesz w innej firmie. Wyzysk oraz zero szacunku dla pracowników. Ludzie masowo odchodzą.
Potwierdzam. Totalne olewanie pracowników, brak szacunku do drugiego człowieka... po raz pierwszy spotkałam się z takim zachowaniem. Nie warto sobie zawracać głowy. Zarządzający zapominają że głównym kapitałem są ludzie - za parę lat mogą mieć duży problem ze znalezieniem pracowników - opinie na mieście są fatalne o tej firmie.
Lepiej dać sobie spokój. Zarządzanie chaosem i korporacyjny styl z lat 90 tych...
1
lotr 2012-02-28 12:02:02
Sądzę że styl bardziej z lat 1939-1945
1
niezadowolona 2014-05-22 14:56:48
Widze ,że moje odczucia nie są odosobnione. Imed24 nie tylko źle traktuje być może pracowników, ale z pewnością nie szanuje pacjentów. Ostrzegają ,że rozmowy są nagrywane dla poprawy jakości tym czasem nikt tych telefonów NIE ODBIERA!!!!(usunięte przez administratora)
Oburzona 2014-12-01 20:12:50
Dzisiaj miałam dostać wyniki mammografii. Czekałam na nie ponad tydzień, bo mieli je przysłać do mojego szpitala w innej miejscowości. Nie przysłali. Pani przy telefonie miała sprawdzić, dlaczego tych wyników nie ma i oddzwonić do mnie. Oddzwoniłam ja, po ponad godzinnym oczekiwaniu. Usłyszałam, że nie wie (!), co się stało, że te wyniki nie dotarły i "jedyne", co może zrobić to przesłać mi te wyniki za tydzień (!). Zaproponowała mi, że ewentualnie wyśle mi mailowo odpis. Po mojej kolejnej interwencji telefonicznej pani wreszcie usiadła do komputera, ale dowiedziałam się, że nie może mi ich wysłać, bo pacjenci refundowani nie mają do tego prawa.

Nie jestem jedyną pacjentką z mojej miejscowości potraktowaną w ten sposób.

Nie usłyszałam nawet słowa "przepraszam".
3
Pacjent 2014-12-25 21:17:06
Zdecydowanie polecam.
Martyna 2015-03-23 15:04:29
Nie polecam tej placówki, recepcjonistki udzielają złych informacji np.że jeżeli mam pakiet Allianz wówczas potrzebuje skierowania na wymaz nosa na który byłam już umówiona co spowodowało że termin mi przepadł gdyż owego skierowania nie posiadałam. Wieczne kolejki w recrecepcji, nie odbieranie telefonów i błędne informacje co do darmowych badań w pakiecie. W dodatku za wydrukowanie dokumentacji medycznej zapłaciłam 20 zł... Także śmiech na sali!
chocki 2015-04-29 10:09:30
Owszem, spóźniłem się 15 min (specyficzna kontrola trzeźwości - czyli 30 samochodów zatrzymane, bo Panowie mieli ochotę sobie posprawdzać) na wizytę pod kątem powrotu do pracy po dłuższej przerwie. Pani nie przyjęła mnie, choć wiadomo, że jestem w stanie zawieszenia, ani na zwolnieniu, ani nie mogę nawet wziąć urlopu. Czyli znieczulica. Dlatego należy monitorować pracę tych lekarzy co do sekundy i żądać wystawienia zaświadczenia o spóźnieniu.
Ela 2016-02-29 10:56:18
Miesiac temu robilam rezonans szyi,
na opisie same artefakty , nic nie jest widoczne ,zmuszona jestem powtorzyc badanie
600 zl wyzucone w bloto!
Absolutni nie polecam!
1
Zuza 2016-04-19 19:37:38
gorąco ODRADZAM!!!!
- nie trzymają się umówionych terminów,realizacji opisu badań nawet przy badaniach płatnych!
- pomimo kilkukrotnych monitów nie można uzyskać wyniku nawet po 15 dniach.
- pani z recepcji usług w trakcie rozmowy z pacjentem "nie jest za nic odpowiedzialna" a przyparta pytaniem - kiedy będzie wynik "w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług" rzuca słuchawką
O wyrazie "przepraszam" najwyraźniej nie słyszeli...
NIGDY WIĘCEJ - jest tyle innych przychodni, że warto poszukać innej!
w sprawie jaki to pracodawca - nie wypowiadam się - nie wiem - mogę tylko wnioskować, że skoro pacjenci są traktowani bez krztyny profesjonalizmu to pewnie z czegoś to wynika...
kolcki 2016-04-23 09:26:39
Niestety pacjenci obarczają recepcjonistki winą za całe zło, ale prawda jest taka, że faktycznie wiele spraw nie zależy od nich. Badania opisują lekarze i tylko oni, więc jaki wpływ ma recepcjonistka na to, czy opis będzie w terminie. To lekarzowi przydałaby się zj**bka, a nie recepcjonistce. No ale większość ludzi woli wyżywać się na takiej osobie, uwierzcie, że gdyby recepcjonistka mogła, opisałaby wszystkie badania w terminie. A pytania czy dane świadczenie jest w pakiecie danego ubezpieczyciela kierujcie to tejże właśnie jednostki, to chyba z nimi macie umowy podpisane, a nie z imed24!! Ludzie, używajcie czasem mózgu. No i spóźnienia, gdyby wpuszczać każdego spóźnionego pacjenta, to podejrzewam, że do północy placówka byłaby jeszcze otwarta, nie bez powodu pacjenci umawiani są na konkretną godzinę.
2
SKANDAL 2016-07-19 14:01:05
Nie polecam!!!!!Brak poszanowania dla pacjentów. Nie dotrzymują terminów.Zapłaciłam 470 zł i nie mam opisu!!!!!!SKANDAL!!!!!
Paula 2016-09-12 13:54:40
Wie ktoś może ile można zarobić pracując na recepcji? I proponują umowę o pracę czy zlecenie?
mulla 2016-09-12 22:08:40
no i tez istotna kwestia czy jakieś wymogi co do języka obecego, bo teraz to się standardem widze staje na rynku i wolę się jednak upewnić zanim wyślęcv
Zostaw swoją opinię o iMed24 - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie iMed24