brak logo

Premium Mobile sp. z o. o.

Warszawa

Opinie o Premium Mobile sp. z o. o.

admin 2015-08-12 19:04
Uważasz, że opinie w internecie na temat firmy Premium Mobile sp. z o. o. mijają się z prawdą? W takim razie wypowiedz się i pokaż światu prawdę.
21
zainteresowany 2016-08-02 12:54
Witam serdecznie,

Proszę o informację na temat spotkania, które odbyło się w Warszawie w dniu 28.07.2016r., dotyczące rekrutacji PH B2B na DG.

Kolejny etap podobno zaplanowano na sierpień.

Warto?
1
Sylwek 2016-08-04 21:01
Jako Klient - "mięciutko" rozmawiają a potem dostajesz
: umowę standardową, umowę promocyjną ( conanjmniej 5 str -każda) ale już superprzegięciem jest "regulamin" obejmujący..23 str!!!
Fajny "myk", niby za 19.90 zł/mc ale ślizgniesz się dzień ( godzinę?) - tego w superregulaminie nie doczytałem - i ci dowalają i płacisz chyba jakieś 34 zł ( takie "małe ukąszenie").
To "chyba" i "raczej" są użyte celowo, bo nie dowiesz się niczego - tzn zawsze możesz zadzwonić i porozmawiać... Ciekawe co będzie jak się zaczną problemy?
Jak znam podobne chwyty w wykonaniu Orangutana, możesz dzwonić do woli - słuchawka i opłacony za wysłuchiwanie skarg niczemu winny pracownik - i tak wszystko wysłucha i tak będzie wszystko BEZ ZMIAN - czyli wina jest po Twojej stronie.
Kiedy dochodzisz do szczegółów - panienka w Obsłudze Klienta - oczekuje od Ciebie chyba z 5 ciu zgód marketingowych. Za nieudzielenie odpowiedzi TAK na choćby jedną z nich - płacisz więcej.. Technika "salami" w klasycznym wydaniu! Chyba szef sprzedaży był na szkoleniu" NLP w biznesie " lub na czymś podobnym.
Ja się wstrzymuję.
Jakie są wasze opinie?
Czy ktoś już miał do czynienia z tą firmą jako Klient?
3
Jack d 2016-08-05 18:54
Proszę dajcie info jak było na tym spotkaniu ?
Marek 2016-08-26 20:45
@Sylwek mam styczność, i przeszedłem przez to samo o czym piszesz... ale u każdego operatora to tak wygląda. Nie wiem jak dawno podpisywałeś umowę u innego. Ja dla żony w t-mobile brałem na 12m, regulamin tak samo długi, tak samo opłaty wyższe jeśli nie wyrazisz zgody na marketing, na rachunki mailem itp. Żona podchodziła do tego bardzo obojętnie więc się zgodziliśmy na te warunki.. i co? i od podpisania umowy reklam jak nie było tak nie ma. a 5 zł, za każdą fajkę w umowie miesięcznie w kieszeni zostaje. W premium mobile podobnie. Mija prawie miesiąc i spamu zero.
3
Konsultantka 2016-09-06 18:42
Jako były pracownik tej firmy mogę serdecznie polecić.
Nie ma żadnych ukrytych kosztów dla klientów, konsultanci informują o wszystkim.
Sylwek, nie ma czegoś takiego jak dodatkowe opłaty z racji tego, że rachunek nie został opłacony na czas..
Jeśli chodzi o 5zł za zgody marketingowe to już standard u każdego operatora.
Premium Mobile to bardzo rzetelna firma, do każdego podchodzi indywidualnie i profesjonalnie.
Pracowałam u nie jednego operatora komórkowego i jest bez porównania.
Jeśłi chodzi o ofertę polecam ja najbardziej. Bardzo tanie abonamenty w których jest wszystko oraz najlepszy zasięg w Polsce.
Jeśli zastanawiasz się nad pracą w tej firmie również polecam - zarobki bardzo w porządku, duże premie, wiele konkursów :)
16
Nordus 2016-09-26 20:23
Ja od niedawna jestem klientem Premium Mobile, więc wiele pytam. "Pr. Mob." oferuje swoim klientom zakup nowego telefonu z bonifikatą 300zł. Za chiny ludowe ne mogę uzyskać jednoznacznej informacji jakimi konsekwencjami dla kupującego (klienta abonenta) taki zakup skutkuje....?) Mam umowę na najniższy abonament i gwarantuje mi się, że wypowiedzenie umowy skutkuje po 30 dniowym okresie wypowiedzenia - czy po zakupie nowego telefonu z bonifikatą nie utracę tego przywileju. (???)
EDMUND 2017-02-28 20:28
reklamowy kłam, Fridom 3 wszystko za darmo , a połaczenia z numerami krótkimi dopiero po 3 opłaconych fakturach i to się trzeba upomnieć, no i dodatkowo płatne!!!! brawo!!! a do tego jeszcze trzeba kilka razy interweniować by tę blokadę zdjęto brawo!!!!!!!. NIE POLECAM PREMIUM MOBIL, ALE KOGO WYBRAĆ JAK SAMI NACIĄGACZE NA RYNKU. CHYBA OBEJDĘ SIĘ BEZ TELEFONU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Renata 2017-03-20 19:56
podpisałam umowę u kuriera 3 tygodnie temu i do dnia dzisiejszego nie zostałam przyłączona bo umowa zwrotna z moimi danymi zaginęła.W biurze obsługi przyjmują zgłoszenie i do dnia dzisiejszego nikt nie wyjaśnił sprawy,Totalna lipa ta sieć,tylko pozyskiwać nowych klientów a jak masz problem to mają cie gdzieś! nie polecam!!!
3
zak 2017-05-12 10:29
Skuszony licznymi reklamami ale też opiniami korzystających z usług Premium Mobile przeniosłem do tego operatora 3 numery...właściwie określenie "przeniosłem" to chyba lekkie nadużycie.Błyskawicznie podjęli kontakt,wykazali cierpliwość gdy robiłem cesję na żonę, szybko dostarczyli umowę i...no właśnie ...skończyło się działanie operatora..szybkie. Mija czwarty dzień od deklarowanego terminu uruchomienia usługi oraz dwa tygodnie od daty umowy i.. cisza..cisza. Nawet na moje dwie mailowe interwencje też nie odpowiadają. Sprawdzam w mediach czy może jest jakieś info o ewentualnie jakimś dramatycznym wydarzeniu które być może sparaliżowało operatora ale nie nic nie ma....Czekać dalej czy już zrezygnować??

ps
Jeszcze w dniu wczorajszym dostałem odpowiedz o braku zwrotu przez kuriera umowy. Wysłałem skany swojego egzemplarza - w międzyczasie dotarła umowa od kuriera. O 3 rano sms o aktywacji :) ale nie mogę po skonfigurowaniu telefonu,aktywować usługi.
ps 2
mija kolejny dzień - tym razem trzy osoby w rodzinie bez możliwości skorzystania z telefonów komórkowych - dotychczasowi operatorzy wyłączeni a nowiutki premium mobile nie wiadomo kiedy . Reklamacja i mailowy monit o włączenie bez rezultatów i info dlaczego i kiedy...
ps 3(12 maja)
Umowa z 27 kwietnia. Historia jak powyżej i co najgorsze trwa.
Zaczyna być nieprzyjemnie. Jeden z trzech ciągle nieczynnych numerów to telefon starszej schorowanej osoby. Brak kontaktu to nie tylko brak komfortu. Monity mailowe do operatora nieskuteczne.,
2
pik 2017-05-31 20:59
Nie polecam ,Prę dni spóźnienia z opłatą i łączność zablokowana za 20 zł poniosłem straty kilka set zł abonament w ofercie na papierze jest tani to fakt ale w rzeczywistości wynosi drożej niż u innych operatorów.
Od przyszłego miesiąca rezygnuję z Premium Mobile i przechodzę do sprawdzonego operatora zapłacę troszkę więcej ale nie będę miał problemów z wyłączeniem ,z zasięgiem LTE i zapłacę tyle i w rzeczywistości oferują w najtańszym abonamencie.
1
Zostaw swoją opinię o Premium Mobile sp. z o. o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Premium Mobile sp. z o. o.