brak logo

Sapa Aluminium Sp. z o.o.

Trzcianka

Opinie o Sapa Aluminium Sp. z o.o.

good luck 2016-03-19 08:57:53
Z tymi dwoma kursami- życzę powodzenia... :D
XYZ 2016-03-20 23:01:58
Musisz być dobry w lizaniu pupy. Najlepiej jakbyś rozsmakował się w gruszkach :)
2
Anonim 2016-03-24 14:58:01
Praca jest ok tylko czemu nie dadzą umowy na sape komus kto przepracował 18miesiecy w Agencji Randstad a takiego co zatrudnil się przez agencje w Styczniu a w połowie lutego już na umowie na Sapie i gdzie tu jest sprawieliwosć pewnie układy znajomości bo innego wytłumaczenia niema.
ggggggg 2016-03-24 22:57:49
szukaja Kierownika Produkcji ( automotiv dosiwadczenia ) czy ktos moze powiedziec cos o strukturze , komu podlega i jaka to fucha
Anonim 2016-03-25 14:04:36
Pewnie szukają to jest zrozumiałe może zapytać zadzwon to się dowiesz więcej pozdrawiam.
1
borikson 2016-03-26 20:30:26
Najlepszy jest Krzysztof M GLOBUSumówił się z kolezanką na randke
11
arni 2016-04-03 22:38:25
1500zł a tematy od dawna gorace
1
XYZ 2016-04-09 21:59:24
W końcu 500 + wchodzi..
3
borikson 2016-04-12 09:14:41
szumacherka sie niezapała tej swojej niemoze zrobic chyba w ten długi nos sie spuszcza
3
Franek 2016-04-16 09:21:57
Bunt na anodowni ,tak trzymać chłopaki...
7
oo 2016-04-17 14:05:43
Z tego co wiem a wiem na 100% to Franka nie ma w kraju. Ten kto się podszywa pod osobę inną to nawet nie ma cywilnej odwagi wystąpić we własnym imieniu żenada i pokazuje wyłącznie to że ktoś tylko czeka aż ktoś zrobi coś za niego. Czasy robienia coś dla kogoś minęły bezpowrotnie teraz tylko czekać można na wymianę egzemplarzy, ale to tylko wyłącznie zasługa i wina osób milczących. A może to prowokacja kogoś, komu grunt się obsuwa pod ciężarem własnych niegodziwości i pseudo kariery.
Anonim 2016-04-19 22:08:55
Na anadowni to zawsze jest bunt to każdy wie niektórzy grają w kulki lecą balona dlatego jest bunt na Anadowni każdy wie dobrze a jeśli chodzi o w pis Pana franka to ma racje a wy nie komentujcie kogoś i nie oceniajcie tylko się sami oceniajcie a nie kogoś tyle i natemat.
1
pracownik 2016-04-21 21:06:25
Jeżeli widać że ktoś ogarnia prace to nie ma problemu żeby przyjąć go na sape.
A jak ktoś jest kompletnym gamoniem i który ma gdzieś to co robi to takiego gościa nie wziął bym nawet po 50 miesiącach pracy.
Anonim 2016-04-22 13:53:26
Wielu robi na Sapie co powinni być zwolnieni popełniają wiele błedów i co robią jeszcze zobaczcie tak to jest jak się chodzi co dzień do biura i się gada na kogós miedzy sobą pracownikami brygadziści rozmawiają ze zmianią swoją mówi tak a pojdzie do biura i mówi kierownikom co innego taka jest prawda wiec nie można ufać całkowicie brygadziście.
2
Ole 2016-04-22 21:26:32
Tak Tak ja Franek miał problemy to nikt zanim się nie wstawił taka brygada widać ze brygadzista miał pełne majtki tak to jest pracujesz w zespole a jak masz problemy to wszyscy się od ciebie odsuwają to tak ma pracować zespól smiechu warte.
Anonim 2016-04-23 13:28:35
masz racje prawda czysta prawda tak tam jest w tym zakładzie pracy w firmie Sapa.
ziomek 2016-04-27 12:44:16
sapa to nieporozumienie na zaladunku stalem 11 godzin nie polecam magazynierzy lazili smrodu szukali a ja stalem ja debil 11 godz czekania to szok
Anonim 2016-04-27 13:14:06
Witaj masz racje kolego tak tam jest przyjezdza kierowca po towar i czeka nie wiadomo ile no ale tak jest jak.
ziomek 2016-04-27 13:21:50
ale tak nie powinno byc czemu w innych firmach tak niema magazynierzy w kulki graja widzialem przeciesz jak caly dzien lazili i h.uj wie czego szukali
2
Anonim 2016-04-27 21:16:44
Bawili się pewnie
2
aron 2016-04-29 09:15:33
ale wy jesteście mądrzy, nie znacie pracy magazynierow a smarujecie po wielce kierowca musi czekać, każdy tam ma co innego do roboty, skoro chodzi i szuka czegos znaczy ze musi to znalexc, jedni obsługują produkcje a raptem 1 magazynier jest do sciągania aut wiec mu się nie dziwcie ze czekacie, tak to wszystko działa, cala struktura jest do bani a nie ich praca którą wykonują najlepiej jak mogą, ale skoro widzisz i wiesz ze tak super maja to przyjdź i pracuj, potrzebują , a szybko się przekonasz jak jest po drugiej tronie lustra !!! pozdro dla kumatych
4
ziomek 2016-04-30 09:25:18
to dlaczego inne firmy daja rade w zaladunkach a sapa tak potezna firma ma tylko jednego magazyniera to jest cos nie tak ogarnijcie sie nie mam nic do magazynierow ale chyba ktos tam na tej sapie podejmuje decyzje
Anonim 2016-05-06 10:25:47
Nie polecam pracy w Sapie z przyczyn zarobkowych mało płacą 1600zl z nadgodzinami to dużo chyba nie a zrob opłaty i ile nam zostaje 200zł.
Anonim 2016-05-06 10:26:15
Nie polecam pracy w Sapie z przyczyn zarobkowych mało płacą 1600zl z nadgodzinami to dużo chyba nie a zrob opłaty i ile nam zostaje 200zł.
franek 2016-05-06 21:47:09
tam juz nikt madry niepracuje
1
oooooo 2016-05-07 00:09:14
jezeli mowisz o elicie to napewno
2
Annim 2016-05-08 12:50:33
Witaj panie Franku to pan co pracował na Anadowni ma pan racje.
ooooooooooooooo 2016-05-10 22:29:47
grunt się pali pod nogami - białe rekawiczki i ukladowcy i pseudo fachowcy - pastewni- PIP działa. A jeżeli chodzi o flustratów to nie bede wymienial tu warzyw
2
Anonim 2016-05-15 11:17:42
Gadanie kto trzyma z brygadzistą to będzie miał dobrze takie są tam układy tylko normy i tony norma musi być bo kierownicy nie dostaną premii i brygadzista he dobre tylko gdzie jest sprawiedliwość jedni pracują a drudzy kawkę piją na stołówce tak jest no ale nikt nic nie widzi dziwne w nocy zróbcie kontrole to zobaczycie jak pracują co nie którzy.Pozdrawiam
1
anonim 2016-05-30 20:56:11
A jak tam Anadownia ponoć dużo się zmieniło na gorsze czasy na montaż profili się zmieniło ludzie narzekają czy nie bo słyszałem ze tak
Budrys 2016-06-09 20:23:51
AX wprowadzony,ciekawe czy nagrody już przyznano.heehee
1
Roman Puszczyglon 2016-06-20 20:04:17
chco mnie tam na dyrektora powiedzta ludzie ile można tam wyciognąć na ręke. Odwdwięcę się jak mnie wezmo.
000000000 2016-06-20 22:51:12
Za ludzką krzywdę i tak odpowiecie - szkoda tylko że ludzie nic z tym nie robią to tylko paru karierowiczów co myślą, że w ich żyłach płynie błękitna krew ale to nie krew to ludzkie cierpienie. Szybko można było by ich sprowadzić z obłoków no cóż pracownicy tej firmy sami są sobie winni, że sobie pozwalają, że z ich życia robią firmowe wiezieni, to jest przykre.
7
Gajowy 2016-07-14 09:10:18
A Karolinka jeszcze tam pracuje? Ta dama z logistyki ....hihi
1
falsz 2016-07-17 19:27:18
i znowu firma wynajeta przez sapa ich reklamuje. każdy wie jak oszukujecie ludzi, się wozicie flota służbową teraz przyszła kolej na prezesa zaraz innych dyrektorów. tego wam życzę snoby co nawet na produkcji nie byliście a wprowadzacie projekty wizerunkowe i chcecie być tacy cool. żal mi was wszyscy co sa lepsi odchodzą z Sapa.
1
ten co zna i wie 2016-07-17 19:36:02
jasne i od razu opisujesz bo masz ustawione powiadomienia bo za to ci hr płaci. taki projekcik ocieplenia wizerunku he hehe i juz nie odpisuj bo sie kompromitujesz i tak za chwile cos sapa nie bedzie pasowało i wymienia cie na inna firme. jeszcze na odchodne opierdziel dostaniesz
1
jasne pr się liczy= projekt wizerunku hulalalalala 2016-07-18 20:10:25
tak tak mobbing , kłamstwo i obłuda naprawde świetne relacje. dużo ci płaca w tym projekcie poprawy wizerunku? to moze teraz sie przeloguj na strone lodzi i chrzanowa bo tu juz duzo napisalas. powinni wypowiedziec sie ci co odchodza po wielu latach pracy w firmie. malujecie trawe na zielono- wystarczy zwolnić tych co odpowiadaja za to ze firma ma takie a nie inne opinie.
1
ten co tam 2016-07-24 13:12:07
tak tam przynajmniej nie ma takiego chamstwa jak w trzciance i łodzi.
chociaż konica i tak czasami tam przyjezdza ale sporadycznie. tam jest normalna atmosfera pracy normalny szef i załoga.
2
xd 2016-07-26 19:42:55
Warto dołączyć do tej firmy. W szybkim tempie, średnio po 3 miesiącach można zmienić zatrudnienie i zadomowić się w ZUS na dobre z powodu mobbingu - statystycznie 15 osób rocznie a w konsekwencji szybciej stać się rencistą. Ale i tu pracodawca ma swoje chody średnio 2 razy w miesiącu kontrole tj. ZUS na zlecenie i kontrole niezapowiedziane mężów zaufania firmy tj . tak zwane naloty kamikadze. No cóż trzeba coś robić, żeby pracownik wiedział kto tu rządzi a jak się nie podoba zawsze można rozwiązać umowę z pracownikiem z powodu tego, że choruje na firmę. Ale czy to oby zgodne z prawem to już inna kwestia - tzw. ,, ochronka''.
zosia 2016-08-03 14:06:23
jak się ma tępą żonę a fajne koleżanki to się zaprasza je na randki :)
5
praaacownik 2016-08-29 15:23:19
Pracowałem na anodowni, pakowaniu, prasach i korekcji. Zwiedziłem większość dzialow w Trzciance i mogę powiedzieć, ze jeśli jesteś skończonym idiota, który nie potrafi pracować to nie dziw się, ze będziesz wyśmiewany. Taka jest prawda jeśli idziesz do pracy to żeby pracować, a nie sciemniac, takich jest pełno i to oni najwięcej narzekają. Jeśli dobrze wykonujesz swoja prace to brygadzista to widzi i zawsze postara się pomoc, bo na tym tez polega jego praca. Jak przyjdziesz i będziesz na wszystko narzekał to nikt nie będzie chciał z toba pracować. Jeśli jesteś normalnym człowiekiem to możesz się z ludźmi dogadać. Nie z wszystkimi, bo jak w każdej pracy znajdzie się paru idiotow i pare osób które wchodzą kierasa i brygadzista w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tak głęboko, ze mogli by wyjść przez usta.. Pracujac zauważyłem ze jeśli trafisz na dobrych ludzi to praca sama idzie i nim się obejrzysz zlatuje 8h. Jako zatrudniony przez agencje randstad nie ma mowy, żebym podpisał umowę na sape . Nadgodziny wypłacane co miesiąc, lepsze zarobki. Jako zwykły robol wyciągam 2 tysiące na rękę z 2-3 nadgodzinami w miesiącu. Nie jest to za wiele jak na ciezka prace, ale zawsze wiecej niz najnizsza krajowa.Taka jest moja opinia. Pozdrawiam.
6
jaaaaaaaa 2016-09-23 05:48:21
Chciałeś powiedzieć "łatwe koleżanki":D
2
JA 2016-10-10 12:48:04
łatwo to jest z żoną(obowiązek) z koleżanką fajnie :)
2
antyupa 2016-10-19 21:23:24
Wołyń - PAMIĘTAMY!!!!!!!!!!!
1
Herbert!!! 2016-10-21 17:13:38
A na A 3 i pakowaniu4 brygady ,ludzie sie zwalniają, dużo L 4...BRAWO ,BRAWO dla "ekipy rządzącej. ..rubcie tak dalej
1
Herbert!!! 2016-10-21 17:17:18
A na A 3 i pakowaniu4 brygady ,ludzie sie zwalniają, dużo L 4...BRAWO ,BRAWO dla "ekipy rządzącej. ..rubcie tak dalej
elita 2016-10-31 21:22:23
:)oo
zielonooka 2016-11-04 18:00:25
Czy ktoś może mi powiedzieć kiedy w Randstadzie jest wypłata?
Chmielu 2016-11-16 19:29:07
ELITA FIRMY jedzie na ochlaj jak co roku. Darmozjady będą się bawić za nasze premie!
OOOaaaprprprprprprrrrrpuffffff_____plum 2016-11-26 21:59:19
W randsztadzie nie ma wypłaty tylko kieszonkowe na kanapki i fajki żebyś mógł się spokojnie spełniać w pracy fizycznej a i wyskoczyć towarzysko do palarnii przy fajce z kawka gratis . AAAAA co tam sie opowiada za historiee... jesli chcecie napisze w innym wątku. dastwidania
1
Zostaw swoją opinię o Sapa Aluminium Sp. z o.o. - Trzcianka
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sapa Aluminium Sp. z o.o.