RTB House SA

3.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o RTB House SA

Zadowolona
Pracownik

Pracuję w RTB House prawie 2 lata. Ostatnio zapytana przez znajomego o to jak mi się pracuje w firmie w porównaniu do opinii na GoWork, zajrzałam tutaj i postanowiłam się podzielić swoim doświadczeniem. Przede wszystkim nie pracowałam wcześniej w innym miejscu, które tak podchodzi do pracowników - dbając o rozwój i komfort pracy. Development plans kładące nacisk na obszary, które chce się rozwijać, kultura feedbacku, praca z ekspertami - to tylko niektóre elementy na plus. Praktyką w firmie jest szukanie kompetencji wewnątrz zespołów i awansowanie osób z organizacji, nie tylko w kontekście awansów pionowych, ale też zmiany obszaru, którym się zajmują. Każdy jest tutaj traktowany jako cenny element dużego mechanizmu, podejście do współpracowników bardzo profesjonalne i biznesowe. I ważny element z punktu widzenia kobiety - płeć nie ma znaczenia, nie spotkałam się z żadną formą dyskryminacji (z doświadczenia mogę powiedzieć, że nie jest takie oczywiste na polskim rynku). Wynagrodzenie podstawowe na bardzo dobrym poziomie, a do tego premie i dodatkowe opcje dofinansowywania aktywności rozwojowych. I najważniejsze - w momencie, w którym przyszła pandemia, a na rynku zaczęły się cięcia pensji, grupowe zwolnienia, RTB House pokazało olbrzymią klasę i dojrzałość biznesową - firma była przygotowana na kryzys. CEO regularnie informował wszystkich pracowników o sytuacji firmy. Nikt nie został zwolniony z powodu pandemii, pensje i premie zostały utrzymane na pierwotnym poziomie. Firma cały czas zatrudnia nowych pracowników (z powodu rozwoju, nie rotacji) i nie wstrzymała żadnych awansów. Praca zdalna została wprowadzona przed oficjalnym lockdownem dla ochrony naszego zdrowia i tak pozostanie dopóki sytuacja nie będzie w pełni stabilna. Dla mnie to dużo ważniejsze, niż “benefity pozapłacowe” typu Multisport, czy bon świąteczny.

25
TOMASZ
Pracownik
@Zadowolona

Trzy lata, i aż chce się powiedzieć "było minelo". Kasa średnia. (usunięte przez administratora). Podwyżki za staż, a nie kompetencje. Feedback tylko negatywny, z dopowiedzeniem w stylu ja bym to zrobił lepiej i szybciej. Po roku już szukam innego miejsca, szkoda tylko kilku bardzo fajnych ludzi z zespołu.

Snake
Pracownik
@WR

Zgadzam się, praca z ludźmi z całego świata to jedna z ciekawszych rzeczy jeśli chodzi o pracę w RTB :)

WR

Firma bardzo atrakcyjna. Skala działalności robi duże wrażenie. Realizowane projekty dotyczą działalności na całym świecie. Ludzie raczej dobrze dobrani, chociaż widać, że mają bardzo różny background (część zdobywała doświadczenie w mniejszych firmach, a część w dużych korporacjach). Pomimo tego widać, że dobrze to wszystko funkcjonuje. Brak pozapłacowych benefitów rekompensują wynagrodzenia, które są raczej wysokie. To co mi się podoba, to duża transparentność na rekrutacji. Prowadzący manager dokładnie opisał wszystkie aspekty pracy w ramach RTB House, bez pracowniczego PR'u i niepotrzebnego pudrowania rzeczywistości. Wszystko o czym mówił okazało się prawdą. Nie zaskoczyło mnie nic, z czym spotkałam się po dołączeniu do zespołu. Zdecydowanie polecam!

2
Snake
Pracownik
@WR

Zgadzam się, praca z ludźmi z całego świata to jedna z ciekawszych rzeczy jeśli chodzi o pracę w RTB :)

E. Nowy wpis
Pracownik

Pracuję od roku, jest w porządku. Fajne możliwości rozwoju i praca w międzynarodowym środowisku. Można dorze podszkolić angielski. Można pracować w pełni zdalnie, można pracować z zagranicy.

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 47 dni.
 Pytanie

Czy w RTB House SA odbywają się wewnętrzne rekrutacje?

Ad Nowy wpis
Kandydat

Jestem po rozmowie rekrutacyjnej. W prawdzie pracy nie dostałem, ale cóż, tak bywa. Należy pochwalić wysoki profesjonalizm rozmowy rekrutacyjnej, szczególnie pierwszy etap oraz czas feedbacku. Na rozmowę do nich warto przygotować się merytorycznie. Będą sprawdzać treść umiejętności potrzebne na dane stanowisko.

Werka Nowy wpis
Inne
@Ad

A z ilu etapów składa się ta rekrutacja? Jeśli chodzi o feedback, to daj znać, po jakim czasie otrzymałeś odpowiedź. ;)

Marcin.A.W
Kandydat

Nie jestem pracownikiem, więc wypowiem się o samym procesie w którego trakcie jestem ( zobaczymy, czy doprowadzi do oferty). Rekruterka napisała do mnie na Linkedinie i mimo, że nie szukalem zmiany to poważnie się zaczynam nad nią zastanawiać. Sam proces szybki chociaz troche duzo etapow ale wszystkie rozmowy w bardzo przyjemnej atmosferze i ciekawe szczegolnie jesli chodzi o sam produkt.

anonim
Inne
@Marcin.A.W

Oooo....a ja właśnie czaje się na ich oferty pracy i zastanawiam się jak wygląda proces rekrutacyjny. Możesz powiedzieć ile tych etapów było i jak każdy etap wyglądał? Skoro proces szybki to jaki odstęp był między etapami? No i możesz powiedzieć jakie zadawali pytania i czy były zadania do wykonania?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

dużo się dzieje, kontakt po każdym etapie jest fajny, wiem co sie dzieje i czego spodziewac sie dalej i w jakim czasie

Pytania

duzo pytan o sytuacje i zadania w mojej obecnej firmie, wiedza o co pytaja, bardzo dokladnie sprawdzaja, to co chcą się dowiedzieć , no zobaczymy jak bedzie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
nevermind
Kandydat
 Pytanie

Nie pracuje w RTB House ale akurat miałam przyjemność uczestniczyć w rekrutacji do tej firmy. HR - super, nic nie mogę powiedzieć złego. Natomiast sam proces rekrutacji jest conajmniej dziwny. Aplikując na jakiekolwiek stanowisko dostajesz test matematyczny . „Matematyczny” bym ujęła w cudzysłowiu. Jest to test z 18 pytaniami na który masz 30 minut, o jakichś kopalniach, grafikach o zyskach itp, i masz odpowiedzieć analizując czy dana np kopalnia utrzyma przychód na tym samym poziomie etc. Albo jakaś cenowa oferta hurtowni na temat odzieży firmowej, i Ty masz wyliczyć co będzie tańsze w zakupie dla managementu czy robotników . Sorry, ale takie testy ewentualnie się daje Business Analitykowi, albo księgowości. Następnie miałam „przyjemność” poznać „szefa” zespołu i znowu. Test matematyczny, test analityczny, test logiki, marketingowy . Stanowisko - Support. Czyli nasuwa się pytanie - wasi ludzie są od wszystkiego, czy tak sobie dla wszystkich macie taka sama rekrutacje? Odzew jest po każdym etapie, to na plus. Firma chce tylko współpracować na umówię B2B bez żadnych benefitów (usunięte przez administratora) Ogólnie - oferta pracy i wymagania, a rekrutacja mijają się z celem . Jeżeli jesteś BA Juniorem - warto zaaplikować, może coś dla Ciebie znajda . Albo księgowym . Porażka . No i akurat byli pracownicy słabo się wypowiadają na temat firmy, co już daje do myślenia .

anonim
Inne
@nevermind

Ile na tych 18 pytań trzeba rozwiązać poprawnie? Skoro preferują tylko b2b to może dają od siebie kilka dni płatnego urlopu, czy tylko dni niepłatne wchodzą w grę?

byly
Były pracownik

Początki były ciekawe ale przez lata firma się rozrosła i trochę inne to miejsce teraz . Piszę już z innej firmy ale kawal życia zawodowego ktory mnie nauczyl wiecej niz studia.

Jaga
Kandydat
@byly

To jakie różnice widziałes w tym, kiedy firma sie rozrosła? Na plus czy minus to wyszło? Dawali się rozwijać i np awansować skoro sami rozwijali całą firmę?

Ageliox2
Kandydat

Brałem udział w procesie rekrutacyjnym na role odpowiedzialna za obsluge klientow wi bardzo dobrze wspominam cala rekrutacje, dostalem oferte po niecalych 3 tygodniach od kontaktu rekruterki wiec raczej szybko. Co prawda, zeostaje na razie w stare firmie ale takie doswiadczenie pokazuje ze jak sie chce to sie da. Duzo tematow metytorycznych od lidera zespolu i fajny klimat w kazdej z 3 rozmow.

pracownik RTB
Pracownik

W RTB House jestem już prawie trzy lata i to co z pewnością daje mi bycie tu, to nauka (od mojego managera i kolegów z innych teamów) i poczucie że firma wie, co robi i nadąża za trendami. Atmosfera jest dobra, pracuje zadlnie z mazur i to cenie.

exPracownik
Były pracownik

Było miło, ale się skończyło. Trzy lata temu, nie jeszcze dwa lata temu mogłem gorąco polecić tę firmę... Dziś raczej odradzam, choć ogólną ocenę dam neutralną. Ani to startup, ani korporacja, a posiada wady (ok, i zalety) obu rodzajów. Dużo zależy od działu, rynku, managera, jednak spójnego i jasnego zarządzania tam z pewnością brakuje. Managerowie bez przygotowania, z przypadku, przez zasiedzenie, w nagrodę — to jest wręcz patologiczne i po kilku latach stało się nieznośne.

3
Xxx
Kandydat
@exPracownik

Czyli narzekałeś głównie na kierownictwo? Bo mówisz, że aż tak się zmieniło, że chciałeś zmienić pracę, to chyba coś się jeszcze musiało dziać? A jakie działy ogólnie polecasz, albo wręcz przeciwnie? Mają kilka ofert w necie, chciałam startować do jednego z nich.

BezKontrolera
Były pracownik
@exPracownik

Opinia jest bardzo trafna, a ja potwierdzam ją także jako były pracownik firmy. Osoba, z którą współpracowałem w roli kierownika, okazała się niekompetentna w pełnieniu swoich obowiązków oraz stosująca szokująco autokratyczny styl zarządzania. Dlatego, jak wspomniał poprzedni autor, można to uznać za zachowanie (usunięte przez administratora), które powinno być sygnałem ostrzegawczym dla wszystkich zainteresowanych pracą w tej firmie. Myślę, że warto zwrócić uwagę także na fakt, że firma podejmuje współpracę często jedynie w formie B2B, która powinna opierać na równorzędnej relacji między dwoma podmiotami biznesowymi a w rzeczywistości w większości działów występuje hierarchiczny stosunek jakby to był stosunek pracodawca - pracownik na normalnym etacie.

Remek
Inne
@BezKontrolera

To nieciekawie w sumie z tym kierownikiem. Próbowaliście coś może z nim rozmawiać albo z kimś wyżej, jak głosy się potwierdzają? Ogólnie to przy współpracy b2b zatrudniony pracownik ma jakiś urlop, czy tylko bez płacenia?

Veteran
Pracownik
@Remek

Masz ustalone XX dni, gdy nie musisz świadczyć usług, ale wystawiasz pełną fakturę. Oczywiście święta państwowe wolne. Odnośnie głównego komentarza @bezkontrolera. Rany, lepiej bym tego nie ujął. O ile parę lat temu sposób pracy, atmosfera i nastawienie było mocno startupowe z całym bagażem pozytywów, obecnie zmierza to wszystko w korpo, ale to takie z opowieści lat 90 czy 00. Choć to najpewniej zależy od działu, kto nim zarządza, bo sam zarząd spoko. Miejscami trafiają się managerownie niczym z Poranka Kojota, którzy przeczytali tysiąc książek o postępowaniu z ludźmi... tylko zespół im się sypie. Choć uczciwie trzeba przyznać, że firma nadal rozwija się prężnie, stawia na innowacje, produkt i nadążanie za trendami na rynku. Jeśli ktoś nie ma potrzeby uzewnętrzniania się z opiniami, robi solidnie swoje, chce się rozwijać (jest roczny budżet na pracownika + dofinansowanie do języka) to się odnajdzie. W skrajnej sytuacji zmieni dział :).

Vul83
Pracownik

W zespołach technicznych można szybko iść w górę, jak komuś chce się pracować i uczyć nowych skillsow . Na plus sto procent remote ale jak ktoś chce się spotkać to biuro wyremontowane i można przyjść ale bez prejsji. Zaraz beda 4 lata a sie ie nudze i nie rozgladam takze wszystko zalezy od motywacji w sobie i checi. Na minus malo integracji i prezentow

Jadźka
Inne
@Vul83

Fajnie, a jak wygląda praca zdalna u was? Elastyczne godziny pracy czy nie? Dają cały potrzebny sprzęt? No i jak się siedzi parę lat tutaj, to czy podwyższają pensje z biegiem czasu?

Veteran
Pracownik
@Jadźka

Zależy pewnie od działu. Zwykle praca jest od 9 do 17. Sprzęt dostajesz nowy, co potrzebujesz (kurier pod adres domowy): laptop, monitor, myszka itd. Odnośnie podwyżek. Przez pryzmat własnych doświadczeń: dawniej można było liczyć na docenienie przez managera. Przychodził, dawał kwit z podwyżką. Obecnie musisz się upomnieć. Aby dostać, musisz wykazać się czymś ekstra, trzymać KPI, dev plan itp. Na końcu to i tak zależy od managera i na ile uzna, że chce zawalczyć oraz na ile ci nad nim się zgodzą. Za staż nikomu kasy nie dają.

nowypracownik
Pracownik

Minely 2 lata i jest ok

Zadowolona
Pracownik

Pracuję w RTB House prawie 2 lata. Ostatnio zapytana przez znajomego o to jak mi się pracuje w firmie w porównaniu do opinii na GoWork, zajrzałam tutaj i postanowiłam się podzielić swoim doświadczeniem. Przede wszystkim nie pracowałam wcześniej w innym miejscu, które tak podchodzi do pracowników - dbając o rozwój i komfort pracy. Development plans kładące nacisk na obszary, które chce się rozwijać, kultura feedbacku, praca z ekspertami - to tylko niektóre elementy na plus. Praktyką w firmie jest szukanie kompetencji wewnątrz zespołów i awansowanie osób z organizacji, nie tylko w kontekście awansów pionowych, ale też zmiany obszaru, którym się zajmują. Każdy jest tutaj traktowany jako cenny element dużego mechanizmu, podejście do współpracowników bardzo profesjonalne i biznesowe. I ważny element z punktu widzenia kobiety - płeć nie ma znaczenia, nie spotkałam się z żadną formą dyskryminacji (z doświadczenia mogę powiedzieć, że nie jest takie oczywiste na polskim rynku). Wynagrodzenie podstawowe na bardzo dobrym poziomie, a do tego premie i dodatkowe opcje dofinansowywania aktywności rozwojowych. I najważniejsze - w momencie, w którym przyszła pandemia, a na rynku zaczęły się cięcia pensji, grupowe zwolnienia, RTB House pokazało olbrzymią klasę i dojrzałość biznesową - firma była przygotowana na kryzys. CEO regularnie informował wszystkich pracowników o sytuacji firmy. Nikt nie został zwolniony z powodu pandemii, pensje i premie zostały utrzymane na pierwotnym poziomie. Firma cały czas zatrudnia nowych pracowników (z powodu rozwoju, nie rotacji) i nie wstrzymała żadnych awansów. Praca zdalna została wprowadzona przed oficjalnym lockdownem dla ochrony naszego zdrowia i tak pozostanie dopóki sytuacja nie będzie w pełni stabilna. Dla mnie to dużo ważniejsze, niż “benefity pozapłacowe” typu Multisport, czy bon świąteczny.

25
TOMASZ
Pracownik
@Zadowolona

Trzy lata, i aż chce się powiedzieć "było minelo". Kasa średnia. (usunięte przez administratora). Podwyżki za staż, a nie kompetencje. Feedback tylko negatywny, z dopowiedzeniem w stylu ja bym to zrobił lepiej i szybciej. Po roku już szukam innego miejsca, szkoda tylko kilku bardzo fajnych ludzi z zespołu.

WR

Firma bardzo atrakcyjna. Skala działalności robi duże wrażenie. Realizowane projekty dotyczą działalności na całym świecie. Ludzie raczej dobrze dobrani, chociaż widać, że mają bardzo różny background (część zdobywała doświadczenie w mniejszych firmach, a część w dużych korporacjach). Pomimo tego widać, że dobrze to wszystko funkcjonuje. Brak pozapłacowych benefitów rekompensują wynagrodzenia, które są raczej wysokie. To co mi się podoba, to duża transparentność na rekrutacji. Prowadzący manager dokładnie opisał wszystkie aspekty pracy w ramach RTB House, bez pracowniczego PR'u i niepotrzebnego pudrowania rzeczywistości. Wszystko o czym mówił okazało się prawdą. Nie zaskoczyło mnie nic, z czym spotkałam się po dołączeniu do zespołu. Zdecydowanie polecam!

2
Snake
Pracownik
@WR

Zgadzam się, praca z ludźmi z całego świata to jedna z ciekawszych rzeczy jeśli chodzi o pracę w RTB :)

Wiktoria
Pracownik

Atmosfera bardzo dobra, w RTB jest duże pole do rozwoju czego brakowało mi w poprzednich pracach. Ludzie nastawieni bardzo pozytywnie, wspieranie się w dążeniu do postawionych celów jest na porządku dziennym i zawsze można liczyć na pomoc. Szkolenia są prowadzone na bieżąco, więc nikt nie zostaje w tyle nowościami wprowadzanymi do firmy Zdecydowanie polecam, jest to naprawdę dobre środowisko pracy

1
Marzena
Inne
@Wiktoria

Fajnie, że wspominasz o nastawieniu współpracowników w pracy - dobra atmosfera jest mega ważna, na pewno wtedy się milej pracuje, jak wszyscy są przyjaźni. A jak współpracownicy odnoszą się do nowych pracowników, którzy najczęściej jeszcze nie wiedzą wszystkiego i potrzebują pomocy?

Snake
Pracownik
@Wiktoria

Zgadzam się, onboarding i ciągłe szkolenia naprawdę ułatwiają pracę

Adam (obecny pracownik)
Pracownik

Hej Niedawno w organizacji minął mi rok. Myślę, że to dobry czas na podsumowanie i udzielenie komentarza. Na wstepie wspomnę, że zmieniłem pracę po 13 latach u poprzednigo pracodawcy, więc decyzja była na tamten moment przemyślana, również konsultowałem atmosferę i warunki pracy z pracownikami firmy, tak aby nie było przykrych niespodzianek. Zaczynając od procesu rekrutacyjnego, który oceniam bardzo pozytywnie. Rekruterka kompetentna, na pierwszej rozmowie udzieliła wszystkich niezbędnych informacji, również nie miałem poczucia sztucznie wyuczonej rozmowy. Proces składał się z 3 etapów, które zamknęły się w obrębie z tego co pamietam jednego miesiąca (jak na obecne standardy bardzo przyzwoicie). Po każdym etapie otrzymałem feedback oraz informacje, jakie są kolejne kroki. Po zaproszeniu do współpracy odbyłem miesięczne Induction, wprowadzenie, które jest dedykowane każdemu nowemu pracownikowi. Proces pozwala na naukę wszystkiego, co niezbędne do rozpoczęcia pracy w organizacji. Na uwagę zasługuje fakt, że osoby z którymi miałem i mam możliwoć współpracować są bardzo otwarte na pomoc nowym członkom zespołu, nie czuć żadnej rywalizacji. Oczywiście każdy jest skupiony na pracy na własnych projektach i celach, ale nie przeszkadza to w budowaniu poczucia pracy w zgranym zespole. Wynagrodzeni bardzo przyzwoite, dodatkowo fundusz rozwojowy i możliwość uczestniczenia w projektach z różnymi rynkami. Przez okres roku byłem w stanie nauczyć się bardzo wiele w obszarze związanym z funkcjonowanie pionu Account Managment na wszystkich rynkach, które posiadamy w swoim portfolio. W sumie codzienna praca daje duże możliwości rozwojowe. Podsumowując polecam każdemu, kto jest nastawiony na rozwój, a RTB właśnie takie możliwości daje.

nowy96
Pracownik

pracuje krotko ale prierwsze wrazenia na plus, duzo spotkan i szkolen, czuje sie na miejscu, oby klimat sie utrzymal.

Gall Anonim
Pracownik

Czytam opinie i wydają mi się nieco niesprawiedliwe. Oczywiście chętniej dzielimy się negatywnymi doświadczeniami, niż pozytywnymi, dlatego chciałbym podzielić się moimi wnioskami: Plusy: - atrakcyjne wynagrodzenie - spory budżet szkoleniowy - praca z domu w pełnym wymiarze, dla chętnych dostępne miejsce biurowe w Warszawie. I tak już raczej zostanie, bo pracują osoby z różnych części Polski - brak korpo bullshit i zbędnych spotkań - nowoczesne narzędzia i technologie, wszystko dostępne w chmurze - sprawna komunikacja, można łatwo uzyskać pomoc IT, HR, Talent Acquisition, czy Administracji - Jak przychodziłem do firmy w drugiej połowie 2021 było ok. 900 pracowników. Teraz jest już prawie 1500, więc firma się rozwija, w wewnętrznych updejtach wykazują wzrost revenue Minusy: - brak UoP, aczkolwiek to dotyczy niewielkiej liczby osób. Większości i tak bardziej opłaci się B2B - ciężko zintegrować ludzi pracujących z domu, z różnych części Polski, dlatego przydałoby się więcej eventów, spotkań integracyjnych

Pracujaca00
Pracownik

Fajne możliwości rozwoju (każdy ma budżet szkoleniowy ) i świetni ludzie. Pracuję w małym ale super zgranym zespole i są tu ludzie od ktorych sie ucze.

Pracownik
Pracownik

Pr.acuję w RTB House od prawie 4 lat i jestem mega zadowolony. Możliwości rozwoju jak i wynagrodzenie są na bardzo fajnym poziomie

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa RTB House SA w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Zostaw merytoryczną opinię o RTB House SA - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w RTB House SA?

    Zobacz opinie na temat firmy RTB House SA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w RTB House SA?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 25 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy RTB House SA?

    Kandydaci do pracy w RTB House SA napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

RTB House SA
Przejdź do nowych opinii