Opinie o Odido (Makro Cash And Carry Polska S.A.) w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Makro Cash And Carry Polska S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Makro Cash And Carry Polska S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Przemysł Alkoholowy - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Makro Cash And Carry Polska S.A. w Warszawa

kierowca
Kandydat
 Pytanie

Warto iść do Makro jako kierowca kat B ? znalazlem oferte pracy z zewnetrznej firmy przeowozowej, zaproponowano mi prace jako dostawca, wynagrodzenie? - 12zł od jednego punktu dostawy + 35gr za kilometr, pracodawca mowi ze miesiecznie wychodzi kolo 4500, natomiast rozmawialem z kierowca z warszawy ktory tez pracuje zewnetrznie,i ma stałą pensje 4800 na kat. B a nie jakies od punktu dostaw i kilometrów

Ola
Inne
 Pytanie

Hejka mam w sumie coś w stylu po co ?? A więcej sprawa wygląda tak od 2 lata mam swoją działalność i jak wiadomo zaopatruję się w Makro przy tym raz czy 2 razy w miesiącu przychodzi mi gazetka od nich super fajne ale problem jest taki że dość ona jest zapakowana w bezsensu folię plastykową to z każdej strony czy z dwóch są kartki tak zwykłe białek bez sensu kartki . Może ktoś wiem po co ? Na co ? Dla mnie osobiście to bez sensu jest . Czy tylko ja tak uważam ?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Bardzo długo się zastanawiałem nad napisaniem tego postu. Nie chcąc nikogo obrażać czy oskarżać a jedynie wyrazić swój pogląd na to co miałem okazję poznać. Od początku, w 2021 roku brałem udział w rekrutacji do tej firmy. Prowadził ją człowiek (nazwijmy go jegomościem) który chyba bardziej był handlowcem niż rekruterem. Opowiadał ciekawe rzeczy o makro oraz to czym się zajmuje (wina i alkohole). Pierwotnie obiecywał mi zatrudnienie na stanowisku pracownika właśnie tego działu. Miałem mieć potem jeszcze jedna rozmowę z inną osobą. Po tygodniu jegomość zadzwonił do mnie aby się dopytać o postępy w 'rekrutacji'. Na informacje ode mnie iż nic się nie zadziało odparł "poruszę ten temat osobiście". Po jakimś niedługim czasie znów się ze mną skontaktował aby oznajmić iż nie zostałem wybrany z powodu takiego iż 'jest opór ludzi z hali'. Pomimo tego zaproponował mi zatrudnienie...... w innej firmie.... Po raz któryś w swoim życiu z takim czymś się spotkałem (warszawo, pamiętasz 2019 rok?). Sumarycznie usłyszałem więcej bajek i obiecanek niż konkretów. (usunięte przez administratora)

Srata-tata
Pracownik
@Kandydat

Wszystko prawdo co powyżej.

anonim
Pracownik
 Pytanie
@Kandydat

Czyżby była mowa o 'Panie' od pewnego serwera? :)

Nowy
Kandydat
 Pytanie

Widziałem ogłoszenie na stanowisko specjalisty ds. kategorii produktów. Warto aplikować?

Nick02
Były pracownik
@Nowy

Nie polecam. Dział handlowy wykonuje wszystkie blachostki w firmie. (usunięte przez administratora) i chamstwo-w szczególności radzę unikać kategorii nabiał. Szybka rotacja pracowników, mało kto z młodych (świerzych pracowników) wytrzymuje naciski. Nadmiar obowiązków, płaca poniżej konkurencji. Wygórowane oczekiwania co do pensji. Premia jest zależna od chumoru szefa. Premia jest roczna w zależności od wyniku budżetu. Budżet jest wyśrubowany. Brak podwyżek. Stanowisko specjalisty jest tak samo płatne jak junior category manager. JCM robi to samo co category menager tylko za pensje specjalisty. Można szybko awansować i szybko wylecieć bo Category Menagerowie są zatrudniani przpadkowo, część po znajomościach co bladego pojęcia nie mają o robocie i zwalają robotę niżej. Kolokwialnie mowiac: (usunięte przez administratora) spada do dołu.

Monika
Inne
@Nick02

a na jakie widełki płacowe można liczyć? mowa oczywiście o juniorze, powiedzmy z półrocznym doświadczeniem

Nick2
Pracownik
@Monika

Stanowisko juniora to pensja 7800 zł brutto

1
Małgorzata
Inne

To jakie są aktualne dane? Ile da się zarobić na stanowisku juniora? Były jakieś podwyżki?

CAM
Pracownik
@Małgorzata

u nas były nawet obniszki

Damian
Inne
@CAM

Serio? To, ile bym u Was zarobił i jaki był powód obniżenia wynagrodzeń? To jakaś chwilowa sytuacja ?

Magazynier
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nawet miło się rozmawiało.

Pytania

Pytali o doświadczenie i dostępność, co do zmian.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Xyz
Kandydat
 Pytanie

Widziałem ogłoszenie na stanowisko kierownika handlowego w Trójmieście. Czy ktoś mógłby coś więcej powiedzieć na temat obowiązków i warunków pracy na tym stanowisku? Ogłoszenie jest bardzo ogólnikowe.

Tara
Były pracownik

Jak ktoś szuka poligonu to może tu śmiało stawiać pierwsze kroki. W miarę upływu czasu szczerze radzę rozglądać się za innymi pracodawcami. Duże ciśnienie, ale na plus auto służbowe. Jak ktoś jest sprytny to za paliwo w ogóle nie płaci mimo limitów i to chyba tyle dobrego.

Marcin
Pracownik
 Pytanie
@Tara

Jakimi autami jeździ się aktualnie w Makro?

kontroler87
Pracownik
@Marcin

reno , nissan, volkswagen

SCM
Pracownik

Witam, Pracuje w dziale SCM i jest super, polecam

Nick2
Pracownik
@SCM

SCM to specyficzny dział - specjalnej ochrony i na specjalnych warunkach. W kręgu pracowników mówi się że Makro nie jest firmą handlową tylko logistyczną bo SCM jest ważniejszy do działu handlowego. Ponadto ludzie pracujący w SCM to jedne z najlepiej zarabiających w Makro. Zero odpowiedzialności, w piątek wychodzą o 13:30 I nie ma siły aby kto i co kolwiek miało ich zatrzymać. Jak jest pilny, palący temat musi czekać do poniedziałku, ponieważ skończyli pracę. Dział handlowy (usunięte przez administratora) często do 17-18 aby zamknąć tematy a tam nigdy się tematy nie palą i mogą czekać.

Emilia
Inne
@Nick2

Dużo pracowników aktualnie pracuje w SCM? Te piątki, które pracują do 13.30 to jakoś odrabiają później?

Pracownik
Pracownik
@SCM

Polecam pracę w SCM, super dział

Nick
Były pracownik

W makro jest jak na (usunięte przez administratora). Z każdej strony (szef, klienci i współpracownicy) ciągle do Ciebie strzelają. Musisz być bardzo ostrożny. Praca dla ludzi o mocnych nerwach. Praca przedstawiciela handlowego

Bogdan
Inne

Hej, czy ktoś poinformowany może mi powiedzieć czy w firmie są wolne miejsca pracy przy pracy biurowej? można pracować zdalnie? bo widzę, że firma znajduje się w różnych częściach kraju.

jmar
Inne
 Pytanie

ponieważ nigdzie nie znalazłem na stronach makro możliwości wyrażenia opinii klienta, robię to tutaj . Ale może i dobrze , będzie to może przestrogą dla kandydatów do pracy. W dniu 21.12.21r a następnie ( monit )w dniu 19.02.22r wysłałem do firmy dwa maile do kierownika hali w łodzi i biura prasowego. : 1.Do Kierownika hali Dzisiaj tj. 21.12.2021 r. otrzymałem telefon od pracownika działu rybnego , że moje zamówienie ( zapisy- dzwonka karpia ) z ustalonym półtora tygodnia temu terminem odbioru, nie zostanie zrealizowane. Informację tą otrzymałem na jeden dzień przed ustalonym terminem realizacji tj. 22.12.2021 . Uważam to za sprawę skandaliczną . Zawarłem z Waszą firmą umowę , której nie tylko nie dotrzymaliście ale przez półtora tygodnia nie raczyliście klienta poinformować o fakcie , że go lekceważycie. Powiadomienie ostatniego dnia przed terminem realizacji uważam za żart rodem z Barei- „nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?.” Ratowałem się w podobnej hurtowni Selgrosie. Inny świat – bez zamówienia , praktycznie bez kolejki ( 6 osób) – (w poprzednim roku u Was horror, mimo zamówień), stoisko doskonale zorganizowane , personel wzmocniony i szybki - całość trwała 20 min. Ale to trzeba umieć i chcieć. Zastanawiam się nad upublicznieniem tego faktu celem ostrzeżenia innych. Przejeżdżając ul. Al. Włókniarzy na wysokości hurtowni zobaczyłem Wasz baner „ poszukujemy pracowników” – nie dziwię się . 2.Witam, czy nie macie Państwo zwyczaju odpowiadać na korespondencję i uwagi kierowane do Was??? Do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, Nawet jednego słowa "przepraszamy" A zatem arogancja, totalne lekceważenie klienta i chaos. Ale nawet więksi przedsiębiorcy tak postępujący klienci zwykle źle kończyli.

Kinia
Inne
@jmar

Popieram, taki sam stosunek mają w Zabrzu. Beznadziejne podejście do klienta, skandal przez wielkie S. Możesz sobie zamawiać w dziale dostaw jakiś towar który obiecałeś swojemu klientowi, możesz prosić a oni i tak zrobią tak jak im wygodnie. Zamówienie okroją i zero informacji, że nie dostaniesz towaru. A to, że obiecałeś swojemu klientowi ich totalnie nie interesuje.

Pracownik ZŁD
Były pracownik

Praca w Makro jest świetną trampoliną do rozpoczęcia swojej przygody w innej firmie - w zupełności zgadzam się z przekazem menadżera jednej z platform logistycznych tej firmy. Mówi się, że pracownik przychodzi do firmy, a odchodzi od szefa i tak też sprawdziło się w moim przypadku. Plusy pracy w Makro : -możliwość udziału w projektach logistycznych, -wsparcie merytoryczne od innych pracowników, -możliwość zdobywania wiedzy, -miła atmosfera międzydziałowa, -wypłata wynagrodzenia na czas i podstawowe benefity (opieka medyczna, karta sportowa). Minusy pracy w Makro (przede wszystkim największe braki dotyczą tematu zarządzania ludźmi) : - brak rzetelnego i wiarygodnego lidera, - niespójne podejście koordynatora i menadżera do pracownika, - brak jasnej ścieżki awansu - dodawanie zadań i projektów, które mają być argumentacją do otrzymania awansu i podwyżki w kadrach i "tam wyżej", a następnie ładnie brzmiące korpogadki i długie wielomiesięczne wręcz oczekiwanie na decyzję i działanie, - ignorowanie zgłoszeń przez przełożonego, - wpływ na wynik oceny rocznej osób postronnych nie mających bezpośredniego kontaktu i współpracy z pracownikiem, a dodatkowo brak możliwości odniesienia się do wyniku w przypadku niejasnej argumentacji i niezgodnej ze stanem faktycznym. - brak decyzyjności koordynatora, - zbyt duża ingerencja menadżera w zespół, - duży natłok obowiązków i zadań przy brakach kadrowych w zespole, który później ma przełożenie na obniżenie oceny rocznej wg "widzi-mi-się" menadżera, - tworzenie dziwnej i roszczeniowej atmosfery w zespole przez przełożonych poprzez niejasne komunikaty. Przykro, że jest tak słabe podejście w temacie docenienia i szacunku do pracownika. Firma sama w sobie idzie w dobrym kierunku, procesowo jest na wysokim poziomie. Ogromną stratą są jednak ludzie, których Makro traci przez niekompetencję menadżerską lub być może takie podejście narzucone z góry. W mojej ocenie lepiej mieć doświadczonego i lojalnego pracownika niż łatać co chwilę stanowiska i wciąż uczyć kogoś od podstaw, zamiast zająć się rozwijaniem tego co jest.

Pytanie
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik ZŁD

Cześć, W jakim zespole lancucha dostaw pracowales?

Roman Andrzej Marek
Pracownik
@Pracownik ZŁD

Cześć, pozwolę się odnieść do Twojej wypowiedzi. Pracuje obecnie w dziale logistyki, wcześniej kilka lat Dział dostaw. Do plusów raczej nic nie dodam, dodałeś wszystko co sam, bym napisał, bynajmniej na tą chwilę nic mi nie przychodzi do głowy. Minusy: -Sprzęt który jest naprawiany jak najniższym kosztem lub gdy naprawdę bez niego nie będzie możliwość obsługi klientów -Sprzęt a czasami jego brak, 5 osób na zmianie 3 wózki(skutery) 2 czekają na naprawę kolejny tydzień. -Brak ludzi na zmianie. 2 wózkowych na całą hale trochę porażka -Brak stażowego vel niska płaca 3100 podstawy trochę słabo -Brak jakiejś premii od wyników itp. - Duży nawał pracy przy 1 osobowej obsadzie --brak decyzyjności koordynatora oraz kierownika działu Problem jest w tym ,że zarząd nie widzi problemu. Najważniejszy jest Makro voice!! ;)

Gabriela
Inne
@Roman Andrzej Marek

Piszesz że jest za mało wózkowych na jednej zmianie. A orientujesz się czy firma jest chętna żeby kogoś przyjąć.? Czy dla nich to jest wystarczająca liczba?

Gabriela
Inne
@Pracownik ZŁD

A możliwość zdobywania wiedzy jest równoznaczna ze szkoleniami? ;)

Nick
Pracownik
@Pracownik ZŁD

Napisane przez management. Żyją z krzywych akcji względem pracowników

Kaja
Inne
@Pracownik ZŁD

Taki sam stosunek ma kadra menadżerska do swoich odbiorców. Mają ich głęboko (usunięte przez administratora) Lubią tylko ich pieniądze. Zero podejścia do klienta. Obwarowani infolinia, masz problem i prosisz o kontakt z kimś wyższym to zapomnij żeby oddzwonili. Prowadzę sklep Odido i niestety wsparcia ZERO. Dział delivery robi łaskę, że wyśle towar. Przychodzą do pracy odbebnic swoje godziny, bez zaangażowania. Na meile nie odpisują notorycznie. Ale gdy przyjedzie Regionalny to takie kity mu wciskają jakie on chce usłyszeć. Dyrektor Regionalny powinien odwiedzać sklepy żeby dowiedział się prawdy. Może wtedy wyciągnął y prawdziwe wnioski. Firma robi się beznadziejna, nie dba o swoich klientów jak i pracowników. Czas zmienić sieć...

Łucja
Inne

Hej, mam pytanie. Na ten staż w dziale zarządzania danymi podstawowymi, na który było ogłoszenie, zatrudniają bezpośrednio przez firmę czy przez urząd pracy? Bardzo proszę o odpowiedź, jeśli ktoś wie. Ciekawa jestem, jak płacą, czy to urzędowe "stażowe" czy jakaś inna kwota.

Kierowca C
Kandydat

Witam. Pracuje jako kierowca kat. C na moszna parcela. Praca 5 dni w tygodniu po 10h choć umowy są na 8. Co druga sobota pracująca również 10h. Niepowiem zdążą się krócej. Ale niby jest regolaminu dostaw a nikt go nieprzestrzega codziennie masz od 1ton do 3ton towaru co drugi klient wymaga wnienienia po schodach nie raz na 1 lub 2 piętro. Teoretycznie niemusisz a praktycznie makro tego wymaga. Za nadgodziny płacą ale tylko wtedy kiedy im pasuje. Przerwy w 10h gdzie kierowca kat c musi robić co 4.5h. Musisz kombinować na rozładunkach bo przerwa jest pracująca najlepiej jak byś niejadl cały dzień lub jak już musisz to w czasie jazdy. A i na rozładunek około 1tony masz 20 min. W sezonie od 10 do 16 pkt. I nieliczny ze skończysz wcześniej. Przeliczając zarabiasz jakieś 20zl/h i ból pleców

pracownik c moszna
Były pracownik
@Kierowca C

Witam. Zgadza się jak powyżej, w dodatku nie dają stałej trasy i codziennie człowiek się(usunięte przez administratora) bo nie wiadomo jak wjechać z której strony wejscie, jak się nazywa lokal.. zero informacji o punkcie, co strasznie denerwuje klientów gdy muszą tłumaczyć jak dojechać za każdą dostawą. Zdejmowanie boksów z palety i noszenie ich z progu na zaplecze u klienta po to by zaraz je opróżnić niszczy mój sens istnienia, a w tym samym czasie gość w mundurku Selgros podjeżdża uśmiechnięty i zadowolony z życia wózeczkiem na kółkach i klient sam go rozładowuje... No ryje mi to beret. Makro jak ma klienta robiącego zamówienia powyżej 1500zl oczekuje że będziemy mu ten towar na kolanach zanosić.. To jest nie do pomyślenia że mamy przenosić po 3t towaru dziennie. Zwalniam się

Selgros
Pracownik
@pracownik c moszna

Nie jest do końca jak piszesz, że podjeżdżamy i klienci sami rozładowują wózki. Wszystko zależy od danego klienta. Jak im zależy na szybkim rozładunku to pomagają. Też wnosimy towar. Szef jak dostanie o piernicz to myśli. Ludzi u nas brak na "C" Ekipa większości stała. Po tylu latach pracy szkoda się wkurzać. Trasy raczej stałe. Przyjdź spróbuj u nas zobaczysz co to (usunięte przez administratora) na kółkach. Mnóstwo razy są dziwne akcje, gdzie kierowcy ratują tyłki a i sami kombinują jak ułatwić sobie życie. Te mundurki są jak Sauna jedynie kamizelki się sprawdzają. Jak to mówią wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma

Wanda
Inne
@Selgros

trzeba tą odziez firmową nosic, skoro piszesz ze niekomfortowa? mozna we wlasnych ciuchach ?

Selgros
Pracownik
@Wanda

Trzeba nosić ale można zrobić do nie których rzeczy wyjątki i przymkną oko. Swoich ciuchów szkoda.

Wanda
Inne
@Selgros

wielka szkoda ze te ciuchy od firmy niekomfortowe, nie lubie takich ... one sa źle uszyte czy słaba jakosc materialu ?

Kierowca
Pracownik
@Kierowca C

Bo tak jest

kierowcamakro
Pracownik
@Kierowca C

(usunięte przez administratora)

GARY
Pracownik
 Pytanie

Witam ! Mam prośbę . Gdzie jako obecny pracownik moge zlozyc zażalenie na innego pracownika ktory ewidentnie stosuje mobbing wobec kolegów i koleżanek z pracy. Osoba ta jest szeregowym pracownikiem ale że w moim Makro pracuje KLIKA od lat ta sama to nie ma do kogo tu na miejscu sie poskarżyc a osoba ta jest pod ochroną kierownictwa.Bardzo proszę o namiar .

Pracownik
Pracownik
@GARY

Najpierw zgłoś kierownikowi hali jeżeli on nic nie zrobi działaj dalej - Mobbing w pracy należy zgłosić do Państwowej Inspekcji Pracy (PIP). Jest to możliwe nie tylko w przypadku nękania przez pracodawcę, lecz również w momencie, kiedy przełożony stanowczo uchyla się od zdyscyplinowania podwładnego, który dopuszcza się nadużyć.

Nick
Pracownik
@GARY

Do kierownictwa hali zgłoś. Ale napisał bym jeszcze do regionalnej kadrowej. W zależności od regionu. Nie ma co się patyczkowac bo skończy się na pouczeniu a mobbing i tak wroci

kandydat
Kandydat

Na początku października 2022 miałem rozmowę rekrutacyjną na teamsach, która trwała bardzo długo. Nie powiem, rozmowa była ok. Ok tygodnia później odbyłem rozmowę telefoniczną z przyszłą Panią Kierownik. Do końca tygodnia miała zostać podjęta decyzja. Do dnia dzisiejszego nie ma informacji zwrotnej. Jeśli kandydat dotarł do tego etapu to może warto wysłać do niego chociaż krótką wiadomość, nawet jeśli ma być negatywna. Zważywszy, że kandydaci rezerwują swój czas na telekonferencje i rozmowy.

Beata
Inne
@kandydat

Próbowałeś np zadzwonić do tej pani kierownik i poprosić o feedback? Może chociaż powiedzieliby co poszło nie tak?

samson
Kandydat
 Pytanie

warszawa jako pracownik IWJO z udt ile moge wyciagnac?

Roman Andrzej Marek
Pracownik
@samson

Podejrzewam ,że z 100-300zł brutto więcej niż najniższa krajowa. Poczekaj na odpowiedź kogoś z Warszawy będzie wiadomo o ile się pomyliłem.

...
Kandydat
@samson

Od 3500 podstawa

Pytanie
 Pytanie

Czy w Makro Cash And Carry Polska S.A. zatrudniani są obcokrajowcy?

Roman Andrzej Marek
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

A dlaczego nie mieli by być zatrudniani? W hali której pracuję są zatrudnieni pracownicy z Ukrainy zarówno na umowę o prace jak i na zlecenie.

samson
Pracownik

w zasadzie to pytanie, warszawa jako pracownik dzialu, na jaka kase moge liczyc, mam udt na wozki i kilka lat doswiadczenia w handlu

Pytanie
 Pytanie

Czy Makro Cash And Carry Polska S.A. zapewnia kartę multisportu?

Stary pH
Pracownik
@Pytanie

Tak

Beata
Inne
@Stary pH

A trzeba coś dopłacać czy jest całkowicie za darmo?

Stary pH
Pracownik
@Beata

Niestety trzeba dopłacić ale jakoś niewiele , też pakiet medyczny jest minimalny ale możesz go rozszerzyć za dodatkową opłatę.

Karol
Inne
@Stary pH

Dobra ale jakby ktoś chciał przejść na własną działalność gospodarczą to takie dodatki do wynagrodzenia też są zapewniane?

Turbo
Pracownik
@Karol

Na b2b o ile Ci się w ogóle uda w ten sposób pracować nie masz żadnych benefitów pracowniczych - brak premii, medicovera, karty multisport

Nowy
Kandydat
 Pytanie

Witam, może ktoś coś napisać o stanowisku specjalista ekspansji odido. Jakie zarobki? Jak wygląda praca? Jakie narzędzia?

Zostaw merytoryczną opinię o Makro Cash And Carry Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Makro Cash And Carry Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Makro Cash And Carry Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 59.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Makro Cash And Carry Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 3 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Makro Cash And Carry Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Makro Cash And Carry Polska S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Makro Cash And Carry Polska S.A.
1.9/5 Na podstawie 93 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Makro Cash And Carry Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii