Opinie o travelplanet.pl - Travelplanet w Wrocław

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Travelplanet.pl S.A.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Travelplanet.pl S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Travelplanet.pl S.A. w Wrocław

Anonim
Były pracownik
 Pytanie

Gdyby ktoś zastanawiał się nad podjęciem pracy w Travelplanet Wrocław ulica Legnicka stanowczo odradzam! Na rozmowach obiecują niewiadomo co…. Premia dwa razy taka niż wynagrodzenie! Study na które będzie można jechać za darmo! I wiecie co? (usunięte przez administratora) Po pierwsze zwalniają osoby bez jakiejkolwiek podstawy i szacunku do drugiego człowieka! Przychodzisz na 7 by się dowiedzieć ze jesteś zwolniony i możesz iść do domu! Premia dwa razy taka jak podstawa wypłaty? Zapomnij! Każdy z nas haruje tam ciężko użerając się z klientami i wysłuchując… a co za to dostajecie w zamian? Ucięcie premii przy inflacji 16%. Kto by się nie cieszył?! :-) W travelplanet nie zarobicie ludzie więcej niż (usunięte przez administratora)! Jesteś zwykłym szarym pracownikiem który jest na umowę zlecenie i ma (usunięte przez administratora) do gadania. (usunięte przez administratora) Masz to zrobić i już. Klient nie chce ubezpieczenia? Zadzwon do niego za 3 dni i znów zapytaj czy nie chce tak drogiego ubezpieczenia które jest mu w ogóle nie potrzebne!!!! (usunięte przez administratora) 0 szacunku do pracownika. 0 zrozumienia. 0 rozmów. 0 docenienia. (usunięte przez administratora)

6
Dział HR Travelplanet
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

Czy możesz rozwinąć wątek "za grosz szacunku do pracownika"? Jeśli któryś z Pracowników został niewłaściwie potraktowany to chcemy przyjrzeć się sprawie i zapobiec tego typu sytuacjom w przyszłości. Prosimy o więcej informacji - tu lub bezpośrednio w Dziale HR. Pozdrawiamy.

Asiulka740
Pracownik

Bardzo fajnie pracuje się w Travelplanet.pl :D Wdrożenie do pracy było na wysokim poziomie i zawsze znalazł się ktoś kto odpowiedział na każde moje pytanie. Atmosfera pracy jest super! Aż chce się odwiedzać biuro :) Polecam każdemu!!!

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Asiulka740

Bardzo dziękujemy za dobre słowa. Nowy model wdrażania Pracowników, jaki wprowadziliśmy w tym roku, zdecydowanie ułatwia rozpoczęcie pracy. Świadczą o tym chociażby ankiety satysfakcji po szkoleniach wdrażających gdzie średnia ocen to 4,8 na 5. Dobrego dnia :)

anonim
Inne

Jaka jest szansa na podwyżkę w firmie i negocjacje warunków po np. okresie próbnym? Rozważam aplikowanie na ich ofertę dla młodszego specjalisty ds. sprzedaży i tam jest m.in. informacja o tym, że praca odbywa się 7 dni w tygodniu, zmianowo. W święta również. Chciałabym więc wyższą stawkę z czasem niż te 28,10 brutto / godz. W tym dziale da się w ogóle pracować na innej umowie niż zlecenie?

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@anonim

Cześć @QN, Awansowanie do innego działu wiąże się z uczestnictwem w procesie rekrutacji wewnętrznej, którą uruchamiamy w momencie poszukiwań nowego członka Zespołu wśród naszych Pracowników. Do procesu mogą aplikować Pracownicy wszystkich działów. Pozdrawiamy, Zespół Rekrutacji

Joanna
Pracownik
 Pytanie

Jako pracownik, który zaczął pracę 5 miesięcy temu musiałam się rozeznać zanim coś napiszę i myślę, że to dobry moment aby podzielić się moimi odczuciami. Przed przystąpieniem do rekrutacji, obraz jaki się jawił z tych opinii jest był przerażający, ale pomyślałam sobie, że więszość firm, która zatrudnia pracowników sezonowych ma słabe opinie, najcześciej negatywne wystawiane przez tych, którym się nie udało przebic i zostać, drugie co mnie nie odstraszyło to fakt, że turystyka mocno uciepiała przez koronavisrus i zawirowania wojenne i pewnie dużo ludzi dostało przez to po (usunięte przez administratora) Oto prawdziwy aktualny obraz firmy : Atmosfera jest super. Z przyjemnością przychodzę do biura. Zadania i KPI jasno określone.. owszem są wymagania, ale w której firmie nie ma? Szkolenia, wyjazdy - fakt, że dla tych co spełnili założenia .. ale jak jesteś średnio ambitny to nie jest trudne aby się załapać. Warunki przedstawione jasno podczas rekrutacji - więc wiesz na co się decydujesz.

Dział HR Travelplanet.pl S.A.
Pracownik
@Joanna

Joanno, dziękujemy za merytoryczną wypowiedź. Bardzo ważne jest dla nas, by już na początkowych etapach rekrutacji Kandydaci mieli klarownie przedstawione warunki współpracy oraz to, jakie benefity oferujemy na danym stanowisku. Wówczas dobra atmosfera (współ)pracy robi się "sama" ;) Pozdrawiamy, Dział HR

Wercia Nowy wpis
Inne

Zaintrygował mnie wasz wpis, że z miesiąca na miesiąc pieniądze są mniejszej. Oferta dla Młodszego Specjalisty ds. Sprzedaży jasno określa stawkę godzinową jako 28,10 zł brutto za godzinę. Jest możliwość, że taka stawka będzie mniejsza? Bardziej spodziewam się premii niż obcięcia ale wolę dopytać.

T Nowy wpis
Pracownik
@Wercia

Nie, stawka godzinowa nie maleje. Na początku masz 28,10 a potem jeśli awansujesz to za godzine masz wiecej. A premia to już zależy od tego jak ci pojdzie w danym miesiącu moze byc calkiem spoko a moze byc nizsza. To tez zależy czy robisz sprzedaż czy softy.

Xyz Nowy wpis
Inne
@Wercia

Z premii to bym się nie spodziewał że wyrobisz kokosy. Kokosy to na palmach rosną jak już. Jak chcesz mieć premię wysoką to sprzedawać musisz każde jedno zamówienie ze wszystkimi dostawkami jakie się da. A i nie zapomnij o ubezpieczeniu. Bo tutaj jest ono ważniejsze niż wakacje. Jak nie będzie ubezpieczenie to dostaniesz program naprawczy i do zwolnienia jeśli się nie poprawisz

J
Pracownik
 Pytanie

Jako aktualna pracowniczka firmy TP z doświadczeniem kilkuletnim wypowiem się na temat firmy jak i sytuacjach w niej panujących: 1: Firma stała się typową korporacją źle zarządzającą przez dyrektorkę która przyszła totalnie bez doświadczenia w turystyce i zrobiła rewolucję gorszę niż te u Magdy Gessler. Każda zmiana jaka jest wprowadzana jest na wielki MINUS dla pracowników, premie które są i tak małe są regularnie ucinane przez nowe progi konwersji. Firma wprowadza dodatkowe obowiązki które bardzo utrudniają nam sprzedaż dodając dodatkowych problemów do rozwiązania przez pracowników a jak można się domyślić podwyżki nie dali nawet 1 gr. :) 2: Brak poszanowania pracownika: Pomijając fakt zmian które są zawsze na niekorzyść pracownika pojawiają się takie sytuacje jak: faworyzowanie pracowników przez Team Liderów, odpowiedzi do pracowników, że jak nam się cos nie podoba możemy odejść w każdej chwili ( takie teksty usłyszało kilku pracowników na rozmowach ze swoimi TL). Ciągłe uczucie braku wsparcia ze strony TL czy dyrekcji. Dyrektorka przez brak doświadczenia nie potrafi odpowiedzieć na najprostsze pytania odsyłając nas do TL lub Ekspertów. TL - temat rzeka. Jeden TL na początku będzie Wam się wydawać, że źle trafiliście będąc u niego w drużynie ale koniec końców jeśli pracujecie sumiennie i Was polubi to każdy Wasz problem rozwiąże i pomoże w każdej chwili jeśli nie polubi Was, wylecicie szybko z firmy lub sami się zwolnicie bo kilka razy dziennie usłyszycie, że coś źle robicie, że słabe wyniki itp itd. Niestety drugi TL to przeciwieństwo. Co prawda empatyczna, miła i pomocna lecz jeśli macie jakikolwiek problem, nie liczcie na pomoc, ogromne faworyzowanie pracowników, dochodzi do sytuacji gdzie pracownicy przychodzą z dowodami, że inny pracownik oszukuję firmę, nie wykonuje obowiązków, nadużywa swoich kompetencji a temat jest zamiatany pod dywan ponieważ jest to osoba z Teamu Santorini. - rozmowy z HR, dyrekcją nie mają sensu i nic nie zmieniają, w pewnym momencie trzeba się pogodzić z tym, że jesteście gorsi i inni mogą robić wszystko ( w tym pić alkohol na sali sprzedażowej w piątkowe wieczory) i nic z tym firma nie zrobi nawet odkrywając butelki w koszach w biurze w poniedziałkowe poranki. Odbieralność telefonów? Jedni potrafią odebrać 20-25 telefonów na dzień a drugi pracownik ma czas na wygłupianie się, przeszkadzanie innym w firmie a pod koniec dnia odebranych telefonów: 3. Oczywiście osoba jest kryta przez TL więc nic mu nie zrobią a jak ktoś zwróci mu uwagę to na całą salę powie, że się zwalnia a TL na rozmowie powie, żeby nie odchodził bo jest wspaniały. 3: Eksperci kolejny temat rzeka: są eksperci którzy pilnują porządku na sali, są pomocni i mają ogromną wiedzę. Niestety Ci eksperci są w trakcie poszukiwania nowej pracy i nie długo rzucą papierami. Zostaną Ci co byli wymienieni wyżej: nadużywanie swoim praw, (usunięte przez administratora)aby premia była większa, (usunięte przez administratora), zero pomocy dla pracownika ( do dziś czekam na odpowiedz na Teamsach na wiadomość z przed 3/4 miesięcy). oczywiście ta osoba jest z Teamu Santorini więc konsekwencji zero. Anonimowe ankiety na temat liderów czy ekspertów są tylko prowizoryczne aby pogadać, że firma coś robi. Niestety mimo 90% złych opinii na temat pewnej Ekspertki temat znowu zamieciony pod dywan z wiadomych przyczyn. Ekspertka jak pracowała na swoim stanowisku tak pracuje + dostaje urlopy gdzie inni pracownicy potrafią składać wypowiedzenia ponieważ nie mogą dostać urlopu mimo próśb. 4: Wiele fałszywych pracowników, wygłupiać się, żartować na sali sprzedażowej są pierwsi a każdy każdego obgaduje za plecami opowiadając takie plotki, że człowiek jest w szoku jak można być taką zawistną i bezczelną osobą. Myślę, że każdy przychodząc do firmy szybko się dowie o kim piszę. Dwie koleżanki są nierozłączne na sali więc łatwo się domyślić. Generalnie firma jedynie na 3/4 miesiące dla osoby młodej ze statusem studenta. Zarobić pieniądze przez 3/4 miesiące i uciekać. Nie jest to firma na dłuższą współpracę, bardzo szybko z obrazu idealnej firmy wejdziecie w problemy jakie są wymienione powyżej. Z miesiąca na miesiąc mniejsze pieniądze a więcej obowiązków, zero zmian mimo obietnic i godzin rozmów na temat firmy. Pracownikom bardziej zależy na zmianach w firmie niż dyrekcji lub TL. Odchodzą doświadczeni ludzie którzy nie są szanowani i doceniani w firmie, jedyny plus firmy to Study Toury lecz też szanse, że na nie pojedziecie są znikome, prędzej niestety dowiecie się po sezonie, że nie przyjmują Was na okres posezonowy. Pozdrawiaj J.

Anonim
Były pracownik
 Pytanie
@J

Zobaczyłem właśnie że rekrutacja znowu ruszyła. Wszystko to co J napisała jest prawdą. Co chwilę wprowadzali zmiany które miały uskuteczniać sprzedaż, ale wychodzi na to, że i tak oberwiesz na premii. Wszędzie szukają nowych rozwiązań które potrafią zmniejszyć ci tą premię nawet o połowę! Atmosfera w (usunięte przez administratora) była coraz gorsza bo pracownicy zaczynali się buntować i bać się o to czy ich nie wyrzucą (wcale się nie dziwię bo zostawiali tą decyzję do samego końca). Co do liderów to naprawdę trafna uwaga! Jedni są traktowani jak święci i są nietykani, a inni coś zrobią to od razu wylecą! Jako były pracownik chciałbym aby w końcu coś z tym zrobili bo zaczyna się to robić wręcz komiczne, a firma serio ma potencjał (nawet myślałem żeby tutaj wrócić, ale na szczęście się powstrzymałem). HR nie ma nic do gadania bo Dyrektorka tak jak powie - tak ma być zrobione (bo przecież firma musi zarabiać więcej (nie Ty)). Polecam wziąć to pod uwagę jak planujecie się tutaj zatrudnić. Na początku będzie super kolorowo, a później będą was gnębić. Podwyżka to dosłownie żart. Faktycznie premia którą dostaniesz na początku jest super, a później z każdą chwilą coraz mniej. Pracowałem tutaj jakiś czas temu, a z każdym dniem coraz bardziej się to odbijało na moim zdrowiu psychicznym i fizycznym. Uwierzcie mi, premia będzie przeznaczona na terapię i lekarzy bo człowiek jest coraz bardziej wykończony. Bywały sytuacje gdy gorzej się czułem a i tak obrywałem że nie odebrałem wystarczającej liczby telefonów czy nie pobrałem zamówień tylu co inni. Innym razem gdy jestem na czele - przecież nawet nie raczą cię pochwalić. Coś gorzej ci idzie, to spokojnie, twoja kochana liderka wyślę ci na grupie wyniki i wręcz upokorzy co jest okropnym zachowaniem bo przez to tracisz motywację do czegokolwiek. Żartem jest również wolne bo możesz wybrać 4 dni próśb grafikowych i uwaga (!) nie zawsze je dostaniesz. Będziesz pracować 6 dni pod rząd na popołudnie, jeden dzień przerwy i znowu 6 dni ale tym razem na rano. Urlop? Co to takiego? Może łaskawie dadzą ci 5 dni wolnego przed sezonem i po sezonie gdy nie ma szans na skorzystanie z fajnych ofert. Zastanówcie się kilka razy zanim zaczniecie tutaj pracę bo od razu ostrzegam, nie macie czas na normalne wakacje w sezonie. Nie żałuję że już nic nie mam wspólnego z tą pracą.

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@J

Cześć, Zawsze jesteśmy otwarci na rozmowy z Pracownikami i wiele zmian jakie zachodzą w firmie jest efektem wspólnych spotkań, dlatego przykro czyta się takie informacje w tym miejscu, ale wywołani do tablicy odniesiemy się do nich. Dla równowagi skupmy się trochę na faktach: • Od 8 miesięcy nie zwolnił się żaden z Pracowników a rotacja w 2023 roku była jedną z najniższych na rynku: 1,9%. • W styczniu br. wszyscy Pracownicy CC otrzymali podwyżki i zostały zaktualizowane dla nich ścieżki karier w oparciu o dane z rynku. • W ciągu ostatnich kilku miesięcy w obszarze CC awansowało 14 osób. Najczęściej ze stanowiska młodszego specjalisty na specjalistę. • W CC pracujemy 21 dni w miesiącu i każdy może zgłosić prośbę o 4 dni wskazując, które z nich chce mieć wolne. Jeśli na dany dzień zgłosi się zbyt duża liczba osób i to utrudni obsługę klientów, wtedy nie spełniamy każdej prośby grafikowej, ale zdarza się to bardzo rzadko. • W przeprowadzonym w marcu badaniu poziomu zadowolenia Pracowników wskaźnik ENPS wzrósł o 19 punktów. Co oznacza, że Pracownicy częściej niż w roku ubiegłym poleciliby Travelplanet.pl jako pracodawcę. • W przeprowadzanym w lutym badaniu Leader Index 17 kompetencji przywódczych swoich Liderów Pracownicy ocenili jako „spełnia” lub „przewyższa oczekiwania”. Ocena w porównaniu z rokiem 2023 wzrosła z 3,71 na 4,17 (gdzie 3 = spełnia oczekiwania). Oznacza to, że Pracownicy jeszcze lepiej niż w ubiegłym roku oceniają swoich Przełożonych. • Wyjazdy Study Tours zawsze organizowane są poza wysokim sezonem turystycznym, jak w całej branży turystycznej. Każdy Pracownik, po przepracowaniu min. 3 miesięcy, poza wysokim sezonem, może ubiegać się o wyjazd. • Podobnie jest z urlopami. Wszyscy Kandydaci i Pracownicy wiedzą, że w okresie od czerwca do września, gdy mamy największy ruch turystyczny, o urlop będzie trudniej. Rozumiemy, że niektóre zmiany mogą się komuś nie podobać i ktoś może się z nimi nie zgadzać, chcemy jednak zawsze obiektywnie przyjrzeć się każdej sprawie. Nie mamy natomiast wiedzy a już tym bardziej wpływu na sympatie i antypatie, o których piszesz. Jeśli potrzebujesz porozmawiać, zgłosić jakikolwiek problem przyjdź do mnie lub któregokolwiek Pracownika HR. Każdy temat będzie przedyskutowany i w razie potrzeby zaplanujemy odpowiednie działanie. Paweł HR

Pifpaf
Pracownik
@Dział HR Travelplanet.pl

Pochwalcie się ile osób w cyferkach dostało umowę o prace na czas nieokreślony w ostatnich 2/3 latach jeśli chodzi o CC :) Nie mogę się doczekać tych wyliczeń… bo chyba nikt nie dotrwał do tego etapu

B
Były pracownik
@Pifpaf

Hej, jak były pracownik cc mogę powiedzieć jak było kiedyś. Umowa na czas określony byla po 5 latach pracy. Bo: 1sza umowa na rok 2ga umowa na rok 3cia umowa na 3 lata 4ta z automatu musiala byc na nieokreślony. Najgorzej że dawali znać ostatniego dnia czy i na ile przedłużają. Może teraz jest lepiej w tej kwestii.

O
Pracownik
@B

Teraz nikt w tej firmie nie ma szans dotrwać do tego momentu. Większość z nas jest na umowie zlecenie, bo tak się po prostu bardziej opłaca, ale zawsze jest to ryzyko ze cię zwolnią z dnia na dzień ;) Myśle ze gdybym dziś po aktualnym stażu pracy (długim) poszła poprosić o umowę o prace na czas nieokreślony to i tak by mi odmówiono, wiec nawet nie zaczynam rozmowy

Xd
Pracownik
@Anonim

W obronie TP powiem, że na rozmowach kwalifikacyjnych przed sezonem Liderzy w jasny sposób informowali że w sezonie nie ma urlopów, także każdy zatrudniający się, wiedział na jakie warunki się godzi. Też jeśli chodzi o wolne, to jeśli zgłaszałam to odpowiednio wcześniej, to dostawałam. Zdarzało się też, że np zapomniałam dać próśb grafikowych i na ostatnią chwilę zgłaszałam TL, że wtedy i wtedy potrzebuję wolne i za porozumieniem stron zazwyczaj dawało się dogadać. Ale może to faktycznie zalezy u kogo w teamie jesteś. :) Natomiast fakt tego że jest coraz więcej obowiązków, a coraz słabsze kalkulatory premii - to prawda. Po pewnym czasie można mieć dosyć, gdy twoja wypłata nie idzie współmiernie wraz z ilością energii, którą wkłądasz w tę pracę i jest to bardzo słabe jeśli jesteś osobą, która pracuje tu już od dłuższego czasu. Jednak jak jesteś nowo zatrudnioną osobą to mimo wszystko itak da się spoko zarobić, praca sama w sobie nie jest taka zła. Słuchanie prywatnych rozmów o negatywnym wydźwięku jednej z ekspertek wraz ze swoim chłopakiem, niestety też wprowadza nieprzyjemną atmosferę i jest nieprofesjonalne. Natomiast jeśli chodzi o fałszywe osoby, są tu takie, ale jak w każdej większej firmie. Nie da się tego uniknąć.

anonim
Pracownik
@Xd

Zgadzam sie ze wszystkim team leaderzy do wymiany!!!! specjaliści też faworyzują w travel planet jest 0 szacunku do pracownika. 0 zrozumienia. 0 rozmów. 0 docenienia.

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Xd

Dziękujemy za obiektywny głos dotyczący urlopów i zgłaszania próśb grafikowych. Nad pozostałymi tematami pracujemy. Pozdrawiamy, Zespół HR

Lala Nowy wpis
Były pracownik
@J

: opisane idealnie, problemów panujących tam na codzień chyba nie da się opisać tutaj w komentarzach. Racja praca super dla osoby która nie skończyła 26 lat jest opłacalna a kilka miesięcy jest tam w zupełności wystarczace, gratuluje za mocne nerwy tym którzy już tam stosunkowo długo pracują. Jedyne co mogę jeszcze dodać do wypowiedzi koleżanki to żeby uważać na team leadera- wyjątkowo fałszywy i śliski typ który obgaduje pracowników, a jak kogoś nie polubi to nie da mu żyć :)

A
Były pracownik

Jako że moja przygoda w travelplanet dobiegła praktycznie końca postanowiłam napisać swoją opinię. Pracowałam w posprzedażowym dziale obsługi klienta i tylko o tym mogę się wypowiadać. TL, eksperci jak i cały zespół bardzo dbał o atmosferę w pracy, dzięki czemu atmosfera była cudowna. Jeśli ktoś jest przed 26rokiem życia, to pewnie na wypłatę nie może narzekać i wtedy jest to super praca. Niestety jedynym minusem była wypłata. Praca w tp była super przygoda.

Pracownica
Pracownik

Pracuję tu już kilka miesięcy i jestem naprawdę zadowolona! Super atmosfera, dobre warunki i możliwość pracy z fajnym produktem, jakim są wakacje. Bardzo przykro patrzy się natomiast na ciągłą walkę pracowników z działu sprzedaży. Po kątach słychać ich niezadowolenie - przynajmniej niektórych. Dziwną mają tam atmosferę. Uważam za to, że po prostu nie potrafią docenić tego, co mają. Nie wiedzą chyba, jak jest w call center w innych firmach. Aż ciśnie się na usta "nie podoba się, to do widzenia". Ale widocznie nie jest tak źle, skoro narzekacze nadal tu pracują. Ja uważam, że warto i polecam innym ;)

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Szybki kontakt zwrotny po aplikacji na stanowisko. 1. Wstępna rozmowa telefoniczna przeprowadzona przez pracownika działu HR. -2dni- 2. Rozmowa z rekruterem oraz menadżerką działu Customer Service osobiście w biurze, na której została mi zaoferowana współpraca. Bardzo sprawnie i na bieżąco otrzymywałem informacje dotyczące postępu rekrutacji oraz feedback. Ogromne wrażenie wywarło na mnie ludzkie i szczere podejście do kandydata. Na żadnym etapie rekrutacji nie czułem się jak kolejka tabelka w Excelu. Gorąco pozdrawiam Michała i Kasię.

Pytania

1. Czym kierowałem się wybierając pracę w TravelPlanet; 2. Jakie są moje zainteresowania; 3. Co jest najważniejsze w obsłudze klienta; 4. Rozwinięcie mojego dotychczasowego doświadczenia; Podczas rozmowy rekrutacyjnej w biurze, zostało mi przydzielone zadanie, które polegało na odtworzeniu rozmowy telefonicznej z klientem. Podsumowując, konkretnie i na temat - tak jak lubi większość z nas.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
anonim
Inne

Jaka jest szansa na podwyżkę w firmie i negocjacje warunków po np. okresie próbnym? Rozważam aplikowanie na ich ofertę dla młodszego specjalisty ds. sprzedaży i tam jest m.in. informacja o tym, że praca odbywa się 7 dni w tygodniu, zmianowo. W święta również. Chciałabym więc wyższą stawkę z czasem niż te 28,10 brutto / godz. W tym dziale da się w ogóle pracować na innej umowie niż zlecenie?

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@anonim

Cześć, Współpracę rozpoczynamy od umowy zlecenia ze stawką 28,10 zł brutto / godz. + premią zależną od wyników. Dzięki ścieżkom kariery, które wprowadziliśmy każdy Sprzedawca i Doradca Klienta mają możliwość awansowania, otrzymania podwyżki i przejścia na umowę o pracę. Warunkiem jest m.in. staż minimum 6 miesięcy, odpowiednie wyniki czy zdanie testu z wiedzy geograficznej :) W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Marceliną, która prowadzi proces rekrutacji na to stanowisko: marcelina.bajgrowicz@travelplanet.pl Pozdrawiamy, Zespół Rekrutacji

Pracownik
Pracownik
@anonim

Szansa na podwyżkę jest zerowa. Jest egzamin na doradce klienta lecz 90% osob go nie zdaje bo sa pytania takie na ktore odpowiedzi nie znaja nawet TL. Jak juz zdasz, musisz miec 3 miesiace ubezpieczenie na poziomie 65% + jak jednego miesiaca Ci sie nie uda, zaczynasz od zera a przy tym co sie dzieje w firmie, nie masz szans na takie ubezpieczenie nawet jeden miesiac - Jak juz Ci sie uda po kilku latach ( jak Cie nie wyrzuca po sezonie lub dwoch) to dostaniesz na reke po podwyzce 60 zł netto!

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

60 zł netto oczywiście do wypłaty miesięcznej, nie mylić ze stawką godzinową xD mało tego, pracownik który pracuje w firmie kilka lat ma tylko 40 gr więcej na godzinę niż osoby które przyjdą w przyszłym tygodniu. Jak wspomnisz o większej stawce to TL powie Ci, że jak kasa Ci nie pasuje to zawsze możesz się zwolnić.

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Pracownik

Cześć, Jeśli pracujesz z nami to wiesz, że jesteśmy otwarci na wszystkie sugestie Pracowników i reagujemy na nie adekwatnie do sytuacji. Wpadnij do HR i porozmawiajmy o Twoich uwagach, bo część z nich jest nieprawdą. Zasady awansu i co za tym idzie podwyżki, są opisane w ścieżkach karier, do których każdy Pracownik ma wgląd i wie ile i na jakim stanowisku może zarobić. Jednym z warunków awansu, poza wynikami sprzedażowymi, jest zaliczenie testu z wiedzy produktowej. Testy odbywają się co kwartał i w ostatnich miesiącach zdawało je kolejno: 2 osoby na 6 Uczestników, 5 osób na 12 Uczestników i 3 osoby na 12 Uczestników. Jeśli masz trudność ze zdaniem testu zgłoś się proszę do Trenerów. Oprócz ogólnodostępnych materiałów szkoleniowych przygotują dla Ciebie szkolenie. Paweł z HR

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Pracownik

Cześć, Pracownik, który pracuje kilka lat i zarabia na poziomie porównywalnym do nowego Pracownika powinien poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności sprzedażowe. Wówczas ma szansę na awans i wyższe wynagrodzenie. Absolutnie nieprawdą jest aby TP mówiło Pracownikom, że mogą się zwolnić jeśli są niezadowoleni z wynagrodzenia. Jeśli chcesz porozmawiać lub zgłosić swoje uwagi zapraszam do HR, jesteśmy otwarci. Paweł HR

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Dział HR Travelplanet.pl

@Pracodawca my pracujemy w tej samej firmie? Na dniach komunikacji dostaliście dziesiątki propozycji od nas i nic nie zostało zrealizowane. Zero bonusów świątecznych gdzie każda firma je ma tłumaczyliście, że są jabłka w biurze i raz na rok dzień gofra. O podwyżkach i egzaminie nie wypowiem się bo wyrównanie do najniższej krajowej z początkiem roku nazywacie podwyżką mówi już samo za siebie. 60 zł netto po „awansie” też jest nieśmiesznym żartem ale ludzie już przyzwyczaili się, że firma nie bierze do siebie naszych opinii i propozycji zmian. Na dodatek w odpowiedziach na komentarze jawnie kłamiecie, że nie miała miejsca sytuacja, że pracownik dostał odpowiedź, że może się zwolnić jak mu coś nie odpowiada. Owszem miała i w firmie przynajmniej trzy osoby usłyszały, że jak nie odpowiadają nam zarobki możemy się zwolnić i nikt nikogo tu nie trzyma na siłę ( tak właśnie firma dba o doświadczonego pracownika) dwa lata temu na dniach komunikacji Dominika sama użyła tych słów po pytaniu „ co firma zrobi żeby zatrzymać doświadczonych pracowników w firmie” odpowiedź padła: nic, chcą niech odchodzą, nie trzymamy was na siłę. Prawda jest taka, że nie przyjmujecie krytyki do siebie a prawda niestety Was mocno boli. Może zmienicie coś gdy obudzicie się ręką w nocniku gdy co sezon nie będą chcieli nowi pracownicy zatrudniać się w firmie - może wtedy docenicie doświadczonych pracowników których nie zastąpicie sezonowymi ludźmi.

K
Były pracownik
@anonim

Tak dostaniesz podwyżkę groszowa :) nie wiem czy 60-100zl coś w skali miesiąca zmieni w twoim życiu!!!

Pracownik
Pracownik
@Dział HR Travelplanet.pl

To ze jest jasno opisane nie oznacza ze się ktokolwiek czuje wyróżniony zarabiając po kilku latach pracy 200/300 zł więcej niż pracownik, który dopiero zaczyna przygodę w tym cyrku ;))

anonim
Inne
@Dział HR Travelplanet.pl

O a mi się podoba, że można się tu rozwijać. Mam pytanie konkretnie o posadę junior customer service specialist. Czy jak bym zaczęła prace na tym stanowisku, to mam opcję rozwijania się i awansowania właśnie, ale w innym dziale np. marketingu?

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@anonim

Cześć @QN, Awansowanie do innego działu wiąże się z uczestnictwem w procesie rekrutacji wewnętrznej, którą uruchamiamy w momencie poszukiwań nowego członka Zespołu wśród naszych Pracowników. Do procesu mogą aplikować Pracownicy wszystkich działów. Pozdrawiamy, Zespół Rekrutacji

Stary pracownik
Użytkownicy czekają na odpowiedź 37 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Hej. Postanowiłem że wypowiem się tutaj na temat firmy Travelplanet, w której pracowałem przez pewien okres czasu. O ostatniej opinii dowiedziałem się od znajomych znajomych. Byłem zatrudniony w Travelplanet w zeszłym roku i pracowałem w sumie rok. Z samego początku było wszystko super. Wiadomo każdy z nas był trochę wystraszony bo jednak była to nowość dla nas. Ale TL Rafał i Agnieszka stanęli na wysokim poziomie byśmy czuli się w tej pracy jak najlepiej. Wtedy jak ja już trafiłem na salę to również byli z nami osoby nazwane „ekspertami”. Więc trochę o nich bo w ostatniej opinii ktoś dosyć skromnie to opisał. Fakt faktem z jedną osobą był duży problem. Pamiętam że sam miałem do tej osoby takie odczucia i uczucia i nie lubiłem się pytać o pomoc i wolałem w takiej sytuacji zostać z problemem sam. Unikałem jak ognia. Jednak z tego co mi wiadomo od moich różnych kolegów i koleżanek, którzy może tam pracują a może nie że ta osoba się zmieniła. Zmieniła na plus. Każdemu może się noga podwinąć i mieć gorszy okres. Jest dobrze a ktoś znów rozdmuchał temat. Tylko nie rozumiem dlaczego inni eksperci nie są pod tym kątem tutaj rozpisywani. Więc może i czas na to. W pracy jest kilku ekspertów. Jednego już znacie. Jednak idąc dalej można śmiało powiedzieć że super ekspertem jest płeć męska. Zawsze pomoże, cichy, nie cisnął odnośnie zamówień ani odnośnie odbierania telefonów. Był na sali jednak wydawałoby się że w ogóle go na niej nie ma. Jednak jak ktoś miał zawsze problem to pomógł. Wysoka, skromna blondynka również tym ekspertem jest. Do jej pracy nie mogę się doczepić bo robi bardzo dużo dla każdego, pomaga i jest zawsze uśmiechnięta i miła. Mimo, że miała bardzo dużo na głowie zawsze ale to zawsze można było liczyć na jej pomoc. Nie można tego powiedzieć o osobie, która się z nią trzyma (też jako ekspert i osoba która spotyka się z jednym z pracowników. Każdy będzie wiedział już o kim mowa). Pupilek, nietykalna i nie da się na nią złego słowa powiedzieć. Z początku miła, uśmiechnięta ale kiedy ktoś prosił o pomoc wydawała się być wiecznie zajęta i z brakiem chęci do czegokolwiek. Napisałem że pupilek bo tak jest. Dużo więcej jej można niż „zwykłemu” pracownikowi, który naprawdę ciężko pracuje. Nie daje nic od siebie a jedyne co potrafi zrobić to kazać komuś włączyć się na infolinię, pobrać zamówienia i koniec. W oczach team leadera chroniona i traktowana z dużą pobożnością. Nie rozumiem w takim bądź razie czemu pracownicy Travelplanet uwzięli się na tylko jednego eksperta, skoro inna ekspertka też nie jest super. Tych których lubi to jest dla nich oczywiście miła, pomocna i traktuje lekką ręką. Ale z tymi którzy jej nie pasują, to człowieku lepiej udawać że Cię nie ma i siedzieć cicho. Przypisywanie zamówień, włączanie tych którzy mają najmniej czegokolwiek ale mają jakiś problem z kartami. To w tym problemu już nie ma. Każdy ma mieć tyle samo i koniec. Tak samo do spotykania się z jednym z pracowników. Podepnę to pod punkt w którzy traktuje kogoś lepiej. Tu było to samo. Ja musiałem pobierać zamówienia i inne osoby również ale ta osoba nie tylko przez to że się ze soba spotykają? No kpina. Moim zdaniem z tą osobą też coś powinno być zrobione. Bo albo się jest fair dla wszystkich i wszystkich traktuje się tak samo albo nie. Z tego co mi wiadomo i z aktualnej sytuacji pastwi się nad ludźmi i zwraca uwagę jakby była właśnie tym Teamleaderem a nie jest. Jest tylko i wyłącznie ekspertem i pracownikiem z takimi samymi obowiązkami jak każdy z nas. Gdyby nie atmosfera jaka wprowadzają eksperci na salę ta praca byłaby świetna. To jest jedyny minus tego wszystkiego. Ale zarobki, praca z TL, praca z ludźmi, praca z systemami na duży plus. Gdyby nie fakt że przeprowadziłem się do innego miasta to ponownie bym tutaj aplikował.

1
anonim
Inne

Reporting & Data Specialist to ostatnie ogłoszenie firmy o pracę. Zastanawiam się nad dosłaniem CV. Oprócz angielskiego inne języki będą dodatkowym atutem? Rozmowa kwalifikacyjna z ilu etapów się składa, zawsze można liczyć na odpowiedź firmy, nawet tą negatywną i w jakim czasie takiej odpowiedzi można oczekiwać? Niestety nie mogę sobie pozwolić na przestój w pracy więc jakbym miał zmieniać to raczej interesuje mnie szybka akcja-reakcja.

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@anonim

Cześć, Dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego. Rozmowa rekrutacyjna składa się z 3 etapów: 1) Rozmowy telefonicznej - która potrwa około 30 minut (w j. polskim) 2) Spotkania online - które potrwa około 60 minut (w j. angielskim) 3) Spotkania stacjonarnego - które potrwa około 60 minut (w j. polskim) Informacji zwrotnej udzielamy zawsze najpóźniej do 2 tygodni, bez względu na to jaka zapadła decyzja. Rekrutacja na to stanowisko dopiero się rozpoczęła i jesteśmy na etapie poszukiwania odpowiedniego kandydata. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Michałem, który prowadzi tę rekrutację: michal.pleszczynski@traveplanet.pl Pozdrawiamy, Zespół Rekrutacji Travelplanet.pl

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna do Travelplanet.pl S.A. odbywa się w siedzibie firmy?

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Pytanie

Cześć. Rozmowy w pierwszych etapach rekrutacji odbywają się przez telefon lub na video call. Na ostatni etap najczęściej, ale nie zawsze, zapraszamy do biura, by Kandydat mógł m.in. zobaczyć przestrzenie, w których pracujemy. Pozdrawiamy, Zespół Rekrutacji

Monika
Kandydat
 Pytanie

Ile trwa szkolenie przygotowujące do pracy i czy za całe szkolenie jest płacone?

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Monika

Cześć, Szkolenie wdrażające do pracy w CC trwa 10 dni i jest pełnopłatne. Pozdrawiamy, Zespół HR

Olga
Inne
@Dział HR Travelplanet.pl

Ok, super. A takie szkolenie to trwa jak typowa praca, czyli po 8 godzin dziennie? Jeszcze co do szkolenia, czy to jest szkolenie przygotowawcze, które kończy się jakimś egzaminem oraz certyfikatem??

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Olga

Cześć. Szkolenie jest wliczane w godziny pracy, trwa 8 godzin dziennie i przygotowuje do pracy. Nie przeprowadzamy na nim egzaminu, nie otrzymujesz też certyfikatu, a po szkoleniu jesteś pod opieką naszych Expertów, by czuć się pewnie w pierwszych dniach pracy. Pozdrawiamy, Zespół HR

Karolka
Inne
@Dział HR Travelplanet.pl

I przez jaki maksymalnie czas po szkoleniu można liczyć na wsparcie ekspertów? Doświadczeni pracownicy też mogą uzyskać czasem wsparcie? Czy podczas szkolenia jest sama teoria czy jakieś zadania praktyczne też się pojawiają?

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Karolka

Cześć. Eksperci opiekują cię nowymi Pracownikami przez 2 tygodnie po szkoleniu, ale na ich wparcie można liczyć nawet jeśli jest się już doświadczonym Pracownikiem. Na szkoleniu wdrażającym jest teoria, dużo ćwiczeń praktycznych, warsztaty oraz obserwacja i praca na sali contact center.

MK
Kandydat
 Pytanie

Czy na stwnowisku Quality specialist jest szansa na pracę 100% z domu? Bo słuchanie rozmów chyba może odbywać sie na home office?

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@MK

Cześć. Ponieważ praca na tym stanowisku związana jest również z rozmowami rozwojowymi i udzielaniem informacji zwrotnych Doradcom Klienta zdecydowaliśmy się na tryb hybrydowy, czyli na home office można oceniać rozmowy jednak spotkania z ocenianymi odbywają się w biurze. Pozdrawiamy, Zespół HR

Elka
Inne
@Dział HR Travelplanet.pl

A jak często odbywają się takie spotkania i ile mniej więcej trwają? Czy praca w biurze jest wcześniej planowana? Tak żeby mieć jakiś ogólny zarys planu pracy na następny miesiąc?

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Elka

Cześć, Częstotliwość spotkań zależy od ostatecznej oceny rozmów danego Doradcy. Jeśli sytuacja wymaga bezpośredniego, rozwojowego feedbacku spotykamy się w biurze. Jeśli tylko feedbacku z pozytywną oceną może on być udzielany mailowo. Planujemy pracę bardzo elastycznie, mogą to być dowolne 2 dni w tygodniu w biurze a pozostałe na home office. Grafik planujemy na miesiąc z góry. Pozdrawiamy, Zespół HR

Estera
Inne

W internecie znalazłam ofertę pracy na stanowisko menadżera ds. rozwoju sieci franczyzowej. Firma proponuje pracę w modelu hybrydowym - zdalnym oraz mobilnym. Czy co tydzień są jakieś delegacje? Czy można na nich zarobić więc niż pracując zdalnie z domu? Jeśli chodzi o prywatną opiekę medyczną, to il sobie liczą?

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Estera

Cześć, Praca na tym stanowisku odbywa się w trybie hybrydowym ze względu na częste odbywanie podróży służbowych do potencjalnych / nowych partnerów biznesowych. Nie są to typowe podróże służbowe (delegacje) w rozumieniu kodeksu pracy. Usługodawca będzie jednak otrzymywał zwrot za paliwo i ewentualne noclegi od Travelplanet.pl. Jeśli chodzi o prywatną opiekę medyczną to jej koszt jest zależny od wysokości pakietu. Od darmowego Basic po płatne. Zapraszamy do kontaktu z Michałem, który prowadzi tę rekrutację i odpowie na wszystkie pytania: michal.pleszczynski@travelplanet.pl Pozdrawiamy, Dział HR

anonim
Inne
@Dział HR Travelplanet.pl

Aaaa na takiej zasadzie to działa :) A firma zapewnia jakieś auto służbowe, czy do klientów trzeba jeździć swoim samochodem? Często jest tak, że nie wraca się do domu z tych podróży służbowych i trzeba nocować w hotelu? ;)

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@anonim

@GV, Tak, firma zapewnia samochód służbowy na tym stanowisku. Z racji tego, że jest to stanowisko, które wymaga bardzo dobrej organizacji pracy własnej, planowania (podział między pracą mobilną, a pracą z domu - tutaj przewidziany podział jest około 50%/50%) i właśnie ze względu na to, że jest to praca w terenie to jak najbardziej przewidziane są noclegi w hotelu. Częstotliwość noclegów zależy od miejscowości zamieszkania oraz zaplanowanej pracy. W przypadku pytań dotyczących oferty zapraszamy do kontaktu pod adresem praca@travelplanet.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

anonim
Inne
@Dział HR Travelplanet.pl

Czy dni pracujące w domu można samemu ustalić czy są narzucone z góry? Można wiedzieć jakich marek auta dostają pracownicy? Oprócz auta dostaje się również karty paliwowe? Jeśli chodzi o wybór hotelu to można sobie samemu dobierać nocleg?

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@anonim

Cześć, Najczęściej dni pracy z domu ustalane są samodzielnie. Obecnie, na tych stanowiskach, dysponujemy samochodami VW Passat z kartami paliwowymi do użytku służbowego. Hotel wybiera samodzielnie (Współ)Pracownik do określonej w procedurze delegacji kwoty lub po ustaleniu jej z szefem obszaru. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu na praca@travelplanet.pl Pozdrawiamy, Dział HR

anonim
Inne
@Dział HR Travelplanet.pl

Ja jeszcze zapytam taką drobnostkę o auta; czy posiadają automatyczną czy manualną skrzynię biegów? :) Zdarza się, że na nocleg przeznaczony jest pewien budżet, a resztę dokłada pracownik ze swojej kieszeni? Ile wcześniej trzeba ogarniać nocleg przed wyjazdem?

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@anonim

Cześć. Auta posiadają automatyczną skrzynię biegów, noclegi pokrywane są z budżetu Travelplanet.pl a noclegi planujesz zgodnie ze swoim rytmem pracy :) Dobrego dnia, Zespół HR

Good JOB
Kandydat

travel planet klasa. Widać że firma rozwija się w bardzo dobrym kierunku. Gratulacje ;)

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Good JOB

Hej! W imieniu całej Ekipy Travelplanet, bo każdy nasz Współ/Pracownik do tego rozwoju sie przyczynia, dziękujemy za dobre słowa. To miłe :) Samych dobroci i pięknych podróży! Pozdrawiamy, Zespół HR

Pytanie
 Pytanie

Czy braliście udział w rekrutacji na stanowisko Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży w Travelplanet.pl S.A.? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem firmy?

Praca
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Hej. Brałem udział na początku roku. A gdzie widziałeś / widziałaś ogłoszenie? Rekrutują już na wakacje 2024?

Doradca
Pracownik

Generalnie w firmie jest bardzo spoko - super ludzie, atmosfera, imprezy integracyjne. Szkoda tylko, że częściej na zdalnej nie można.

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Doradca

Cześć, Cieszymy się, że pasuje Ci atmosfera, o którą nasi Pracownicy i troszeczkę też my, HRy dbamy :) To dla nas ważne, bo jak jest dobry vibe to lepiej się pracuje :D Jeśli chodzi o zdalny tryb pracy - te opcje ustalisz ze swoim Przełożonym. W zależności od działu i sezonu (specyfika branży turystycznej) mamy różne możliwości. W razie czego wpadnij też do pokoju HR - powiemy co i jak. Pozdrawiamy, Dział HR

anonim
Inne
 Pytanie
@Doradca

Hej, a chodzi o konkretny oddział, czy o centrale firmy? Szczególnie te imprezki. To one są właśnie w centrali, cy tez w poszczególnych oddziałach w małej firmy? Czy to są imprezki wspólne dla wszystkich i cała PL zjeżdżają się na takie spotkanie?

Dział HR Travelplanet.pl
Kandydat
@anonim

Cześć, Pozwól, że wtrącimy się w temat, by odpowiedzieć na Twoje zapytanie :) W Travelplanet.pl organizujemy dwie duże imprezy w roku dla wszystkich Pracowników - z okazji otwarcia i zamknięcia wysokiego sezonu turystycznego. Na obu dzieje się wieeeeeeele, a energia Ekipy Travelplanet jest na każdej z imprez niepowtarzalna :D Imprezy zawsze odbywają sie we Wrocławiu, ale nasze salony w innych miastach też mają okazję świętować i to tak, jak lubią najbardziej. Podobnie jak salony Franczyzowe. Zawsze staramy się i zachęcamy też do świętowania każdego, nawet małego sukcesu. To buduje zdrową i dobrą atmosferę w pracy. Pozdrawiamy Zespół HR

Przemysław
Inne

Nie polecam w tym biurze kupować wakacji. W Sosnowcu (usunięte przez administratora)klientów od najgorszych i myślą że nie słyszysz. Ważne że pieniążki zostawiasz w biurze. Wstyd!

Travelplanet.pl
Pracownik
@Przemysław

Dzień dobry, Dziękujemy za uwagi. Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce, przyjrzymy się bliżej tej sprawie. Salon w Sosnowcu należy do naszej Sieci Franczyzowej, prosimy zatem o szczegółowy opis zdarzenia i wysłanie wiadomości bezpośrednio do Managera Sieci na adres: grzegorz.chabior@travelplanet.pl Travelplanet.pl

Op
Pracownik

Po kilku miesiącach pracy myślę ze mogę się rzeczowo wypowiedzieć na temat tego @pracodawca. Zarobki: Travelplanet jest idealne dla studentów i młodych osób. Jeśli zamierzasz nawiązać współpracę z tą firmą posiadając dzieci, obowiązki oraz życie prywatne to nie polecam. Praca zmianowa, wracanie do domu o 24, pracujące weekendy do późnych godzin oraz dostosowywanie życia pod pracę powinno być lepiej wynagradzane. W przypadku gdy masz 20 parę lat to osiągniecie wypłaty na poziomie 5000/5500 netto jest realne i to fajna alternatywna dla sezonowej pracy na wakacje dla osób w tym wieku. Atmosfera: Myśle ze sercem tej firmy są ludzie w zespole. Biorąc pod uwagę jak dużo młodych osób pracuje w tym miejscu można nabyć fajnych przyjaciół. Widać ze ekipa jest zgrana, przyjazna oraz pomocna. W przypadku nowych pracowników jak i tych starszych stażem nie spotkałam się z nieprzyjemnymi sytuacjami. Jeśli chodzi o szefostwo to mam więcej zastrzeżeń. Brak pomocy, opryskliwość, faworyzowanie, przerzucanie z działu do działu wedle „widzi mi się”, grożenie tym co chwile ze jeśli nie będziesz robić wyników to wracasz na gorszy zarobkowo projekt, brak zrozumienia, notoryczne wymagania. Można mieć super wyniki, a i tak zawsze będzie coś do czego się doczepią. Myśle ze warto milej podchodzić do osób które głównie na tą firmę pracują sprzedając wakacje. Dodam jeszcze ze przy rozmowie rekrutacyjnej informowana byłam o możliwości pracy zdalnej co jest bzdurą, bo takiej możliwości nie ma. No chyba ze jest święto, albo w budynku są jakieś prace to wtedy wysyłają do domu, albo jesteś pupilkiem przełożonego. W przypadku grafiku również jest problem bo nie można go ustalać dowolnie, a biorąc pod uwagę godziny pracy praca zdalna byłaby rozwiązaniem, które ułatwiłoby życie wielu osobom. Study: Wiele osób zatrudniających się w tym samym czasie co ja liczyło na wyjazdy szkoleniowe za granicę. Dostają się jedynie najlepsi i o dziwo nie jest to zależne od wyników, ale również od „widzi mi się” Twojego przełożonego.

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Op

Cześć, Jest tak, jak piszesz – większość ofert pracy u nas kierujemy do młodych osób, studentów, którzy często chcą sobie dorobić na wakacje, czyli w tej branży - w wysokim sezonie turystycznym. Informujemy o tym w treści ogłoszeń oraz podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. Transparentnie informujemy również o pracy zmianowej w godz. 7:00 – 23:00, pracy w weekendy, systemie premiowym czy widełkach płacowych. Na rozmowach o pracę NIE informujemy natomiast o możliwości pracy zdalnej w zespole CC, gdyż takiej możliwości nowo zatrudniane osoby nie mają. Jest to związane z tym, że nowi Pracownicy często potrzebują wparcia starszych kolegów/koleżanek w pierwszych tygodniach pracy. Przykro nam, że nie udało Ci się wyjechać na study tour. Decyzje dotyczące wyboru osób na study tour to nie „widzi mi się Twojego przełożonego”, jak piszesz, tylko konkretne kryteria i warunki opisane w Ścieżkach karier oraz Regulaminie benefitów, o których również komunikowaliśmy i do których wszyscy Pracownicy mają dostęp. Piszesz też o złych relacjach z Przełożonym. Jeśli zatem jeszcze jesteś z nami to zgłoś się proszę do HR. Porozmawiamy co jest problemem i znajdziemy właściwe rozwiązanie. Jeśli natomiast już nie współpracujemy, to pozostaje nam podziękować za informację zwrotną, gdyż każda jest dla nas cenna. Cieszymy się, że oceniasz Ekipę Travelplanet jako zgraną, przyjazną oraz pomocną. To z pewnością nasz atut, na który zwraca uwagę zdecydowana większość Współ(Pracowników). Pozdrawiamy, Zespół HR

anonim
Inne
 Pytanie
@Op

No a jak wygląda pensja właśnie na przestrzeni miesięcy? Czy po czasie, po kilku miesiącach, kasa rośnie i dostaje się więcej po okresie próbnym niż na start? Te 5000/5500 zł netto to już po wdrożeniu czy od razu?

anonim
Inne

Wchodzę w ofertę na data developera z tego roku z kwietnia i nie pokazuje mi się, nawet żeby przeczytać wymogi orientacyjnie. Na takim stanowisku też zatrudniają studentów? Bo ktoś tu pisał, że to praca dla młodych, ale to nie o tym stanowisku było chyba.

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Cześć, Obecnie nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko Data Developera, proces rekrutacyjny został zamknięty. Czy możemy prosić o informację na adres praca@travelplanet.pl gdzie znalazłeś/-aś taką ofertę? Aktualne rekrutacje wraz z naszymi oczekiwaniami ale również tym, co oferujemy znajdziesz pod adresem: https://www.travelplanet.pl/o-firmie/kariera/wolne-miejsca/ W razie pytań zapraszamy do kontaktu praca@travelplanet.pl Pozdrawiamy, Dział HR

Rafał
Były pracownik
 Pytanie

Swoją opinię chciałbym zacząć od plusów- faktem jest że atmosfera panująca pomiędzy większością pracowników jest super. Można się pośmiać, porozmawiać i wyjść wieczorem na piwo. Drugim plusem będą zdecydowanie pieniądze, które z tej pracy można wyciągnąć- podstawa to najniższa krajowa, ale doliczając (ciągle i tak trudniejszą do zdobycia) premię wyjść mogą konkretne zarobki. Ale że premia nie zależy tylko i wyłącznie od kwoty wycieczek którą sprzedasz, a od różnych podwyższanych ciągle przez Panią (usunięte przez administratora)wskaźników możesz równie dobrze zostać z niczym. I wreszcie minusy. Travelplanet to typowe korpo, w którym człowiek się nie liczy, a za nim przemawiają wyłącznie cyferki w tabelce. Póki się zgadzają jest spoko, jeśli nie czekać cię będą rozmowy wyjaśniające. Firma moim skromnym zdaniem minęła się trochę z nazwą i powinna się raczej nazywać Insuranceplanet. Na ubezpieczenia ciśnienie jest cały miesiąc. Firma musi mieć z tego tytułu gigantyczne zyski, a statystycznemu pracownikowi przypadnie przy dozie szczęścia z 2-5% wartości tych magicznych ubezpieczeń. Brak realizacji założeń to nieprzyjemna rozmowa z Panem Teamleaderem w celu „umotywowania” do lepszego wyniku. Jeśli myślisz drogi kandydacie, że sprzedawać będziesz tylko ekstra wycieczki rozentuzjazmowanym ludziom to możesz się srogo zdziwić. Target na dodatki za zeszły miesiąc zrobiło 5 osób na 30? Podnieśmy go jeszcze bardziej, żeby zrobiło mniej. A wycieczki fakultatywne? A miejsca w samolocie? A gwarancja niezmienności ceny? A ubezpieczenie? Dołóżmy klientowi jeszcze z 2000 do rezerwacji napewno kupi bez mrugnięcia okiem. To że się w którym momencie zdenerwuje to nic, ważne żeby tabelka się zgadzała. Przecież taka jest rola sprzedawcy, żeby przekonywać do niepotrzebnych rzeczy. I wreszcie właśnie osoba Pana (usunięte przez administratora)to powód dla którego tak szybko odechciewa się pracować. Dziwne, bardzo często skrajnie (usunięte przez administratora)teksty, (usunięte przez administratora)problemy z zamianą w grafiku, która najpierw musi być przez niego pobłogosławiona. Jeśli myślisz, że od tak możesz się zamienić z kimś zmianą- nie ma takiej opcji bez błogosławieństwa. Jak (usunięte przez administratora) zleca zadanie, pracownik nie może odpowiedzieć inaczej niż tylko tak. Nie ma, że robi się coś innego.(usunięte przez administratora) Zwracasz uwagę co ci się w firmie nie podoba? Zostaniesz bardzo szybko sprowadzony do pionu. Chcesz wrócić na inny dział bo nowe obowiązki to dla ciebie za dużo? Nie ma takiej opcji, bo nie. Twoje życie ma się kręcić tylko wokół Legnickiej 48 i koniec. (usunięte przez administratora) jest szefem, należy się go bezwzględnie słuchać i kropka. Tego nauczysz się bardzo szybko. Do tego wiecznie szczęśliwa Pani(usunięte przez administratora) której w tej firmie chyba na poważnie nikt nie bierze, z najszerszym uśmiechem na świecie wyjaśniająca dlaczego to dobrze ze w tym miesiącu wskaźniki premiowe będą jeszcze wyższe niż w zeszłym (ona dostała przecież 0 złotych premii tak bardzo się dla nas poświęca). Mogą pisać że są inną firmą niż w zeszłym roku. Może i są. Rzeczywiście nie wywalili wszystkich nowych pracowników, spora część została, dlatego że tyle samo zrezygnowało z własnej woli (chociaż niekoniecznie wszyscy dlatego ze mieli dość). Jeśli jedyne co chcesz słyszeć w swoim życiu to „proszę się zalogować na infolinie” i „proszę dosprzedać ubezpieczenie” to trafiłeś idealnie. Dla kogoś kto chce zachować zdrowie (usunięte przez administratora)radzę poszukać innej pracy.

1
anonim
Inne
@Rafał

Czy jeśli nie wyrabiasz słupków przez kilka miesięcy to Cię wywalą? Czy kończy się wyłącznie za każdym razem na rozmowie i 'motywowaniu'? Miałam świetne wyniki sprzedaży w elektromarkecie, ale zastanawiam się czy ludzie równie chętnie biorą dodatkowe ubezpieczenie do zagranicznej wycieczki co ubezpieczenie telefonu przed zalaniem.

Dział HR Travelplanet.pl
Pracownik
@Rafał

Cześć, Chcemy odnieść się i sprostować kilka informacji. Piszesz, że jednym z plusów pracy w Travelplanet.pl są pieniądze, które z tej pracy „można wyciągnąć” i jednocześnie nie podoba Ci się to, że oferujemy dodatki turystyczne naszym Klientom. W obszarze sprzedaży (nie tylko w branży turystycznej) naturalnym jest, że Sprzedawcy oferują główny produkt/usługę oraz zachęcają do dobrania dodatków: ochrony ekranu telefonu, ekstra oprogramowania w komputerze, batonika w promocji czy, jak u nas, ubezpieczenia turystycznego. Te składowe to najczęściej elementy dodatkowej premii, stąd najlepsi Sprzedawcy zawsze mają najwyższe wynagrodzenia. Taki system funkcjonuje w sprzedaży i my również informujemy o tym Kandydatów na rozmowach kwalifikacyjnych. Jeśli chodzi o zachowanie Team Leadera – naturalnym jest, że jako przełożony wydaje polecenia, tym bardziej w godzinach pracy swojego Pracownika. Praca na infolinii czy dosprzedaż ubezpieczeń to jedne z obowiązków Sprzedawcy wynikających z umowy i Pracodawca ma prawo ich egzekwować. Natomiast jeśli Team Leader w Twojej ocenie robi/ł to w sposób niewłaściwy, to dziękujemy za informację. Zweryfikujemy ten temat i jeszcze bardziej skupimy się na dedykowanych działaniach rozwojowych dla Team Leaderów. Cieszymy się za to, że doceniasz dobrą atmosferę pracy w Travelplanet.pl. Kładziemy duży nacisk na to, by była partnerska i pozytywna, stąd wiele działań jakie organizujemy dla naszych Pracowników: od drobnych benefitów, jak dzień wolny z okazji urodzin, przez eventy w biurze, po duże imprezy otwierające i zamykające wysoki sezon turystyczny. Pozdrawiamy, Zespół HR

Sylwia
Inne
 Rekomendacja

Witam, jestem zainteresowana stanowiskiem Social Media Specialist, bardzo zaintrygowała mnie ta oferta pracy. Z tego co czytałam, pracownicy mają zniżki na wycieczki, ile rzeczywiście jest takich zniżek? Jest ktoś w stanie przybliżyć zarobki na tym stanowisku? Za dzień wolny w urodziny normalnie jest płatne?

Dział HR Travelplanet
Pracownik
@Sylwia

Cześć, W sprawie oferty pracy na stanowisko Social Media Specialist zapraszamy do kontaktu z Michałem, który prowadzi tę rekrutację: michal.pleszczynski@travelplanet.pl Jeśli chodzi o zniżki to nasi Pracownicy mogą korzystać z kilku w ciągu roku, a dzień wolny za urodziny jest im opłacany.

Czarek
Inne
 Pytanie
@Dział HR Travelplanet

Po co to zbijanie pytania o zarobki odsyłaniem do innej osoby? Co stoi na przeszkodzie, by zapoznać się z zakresem wynagrodzenia zasadniczego, tak, jak zapoznać się można z wymaganiami, czy zakresem zadań na stanowisku? Może ktoś z obecnych lub byłych pracowników w pomoże w tym temacie?

Anonim
Pracownik
@Czarek

Z tym pracodawca jedyne na co możesz liczyć to (usunięte przez administratora) zarobki wiec pewnie dlatego ich nie ujawniają

Dział HR Travelplanet
Pracownik
@Anonim

Nieprawdą jest co piszesz. W ogłoszeniach na największe rekrutacje do Działów Sprzedaży i Obsługi Klienta zawsze transparentnie komunikujemy o widełkach wynagrodzeń zatem Kandydaci wiedzą, na jakie wynagrodzenie zasadnicze mogą liczyć. Natomiast nasi obecni Pracownicy mają dostęp do ścieżek karier, gdzie również dostępny jest wgląd do wynagrodzeń na każdym ze stanowisk. Nie udzielamy jedynie publicznej informacji o wysokości wynagrodzenia na pojedyncze, specjalistyczne stanowiska gdyż te informacje, do momentu udziału w rekrutacji, są poufne, z przyczyn oczywistych. W razie jakikolwiek wątpliwości zapraszamy do Działu HR lub na hr@travelplanet.pl Pozdrawiamy.

Dział HR Travelplanet
Pracownik
@Czarek

Nic nie stoi na przeszkodzie, by zapoznać się z zakresem wynagrodzenia zasadniczego. W największych rekrutacjach do Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta, w treści ogloszenia o pracę, zawsze podajemy widełki wynagrodzeń. Natomiast jeśli chodzi o pozostałe, pojedyncze stanowiska, udzielamy takich informacji w trakcie procesu rekrutacji. Zapraszamy do aplikowania praca@travelplanet.pl Pozdrawiamy, Dział HR

Rafi
Inne
 Pytanie
@Anonim

Pracowałeś u nich? Jak Ci się tam pracowało i jak byś określił, to czego wymagają od kandydata, a później pracownika, do tego, ile płacą?

Anonim
Pracownik
@Rafi

Pracuje nadal, ale jak większość osób zatrudnionych w dziale sprzedaży szukam czegoś lepszego. Pieniądze nie są adekwatne do obowiązków

Anonim
Były pracownik
 Pytanie

Gdyby ktoś zastanawiał się nad podjęciem pracy w Travelplanet Wrocław ulica Legnicka stanowczo odradzam! Na rozmowach obiecują niewiadomo co…. Premia dwa razy taka niż wynagrodzenie! Study na które będzie można jechać za darmo! I wiecie co? (usunięte przez administratora) Po pierwsze zwalniają osoby bez jakiejkolwiek podstawy i szacunku do drugiego człowieka! Przychodzisz na 7 by się dowiedzieć ze jesteś zwolniony i możesz iść do domu! Premia dwa razy taka jak podstawa wypłaty? Zapomnij! Każdy z nas haruje tam ciężko użerając się z klientami i wysłuchując… a co za to dostajecie w zamian? Ucięcie premii przy inflacji 16%. Kto by się nie cieszył?! :-) W travelplanet nie zarobicie ludzie więcej niż (usunięte przez administratora)! Jesteś zwykłym szarym pracownikiem który jest na umowę zlecenie i ma (usunięte przez administratora) do gadania. (usunięte przez administratora) Masz to zrobić i już. Klient nie chce ubezpieczenia? Zadzwon do niego za 3 dni i znów zapytaj czy nie chce tak drogiego ubezpieczenia które jest mu w ogóle nie potrzebne!!!! (usunięte przez administratora) 0 szacunku do pracownika. 0 zrozumienia. 0 rozmów. 0 docenienia. (usunięte przez administratora)

6
Dział HR Travelplanet.pl S.A.
Pracownik
@Anonim

Witaj Anonim, Rozumiemy, że niektóre zmiany wywołują złość, dlatego chcemy odnieść się do kwestii, o których piszesz, również w kontekście współpracy z naszymi obecnymi i przyszłymi Współpracownikami. Tak, przyjmujemy Pracowników również na umowę zlecenie, na wysoki sezon - tak funkcjonuje cała branża turystyczna, o czym informujemy podczas rekrutacji. Kandydaci otrzymują też informację o tym, że najlepsi z nich będą mieli szansę przedłużyć zlecenie lub zawrzeć z nami na stałe umowę o pracę. Tym, którym ona wygasa, a nasza współpraca układała się pomyślnie, proponujemy powrót do nas w kolejnym sezonie. System premiowy w Travelplanet również jest mocno powiązany z sezonowością i oparty na celach organizacji, a te często na tym, co dzieje się na rynku turystycznym. Wskaźniki premiowe dopasowujemy do aktualnych zasobów i poziomu zatrudnienia. Naszym Pracownikom i Współpracownikom oferujemy darmowe (lub za minimalną dopłatą) wyjazdy na Study Tour. W sezonie wiosennym z możliwości takiego wyjazdu skorzystało 16 Pracowników. Na jesień zapisało się kolejnych 16 i zapisy cały czas trwają. Piszesz też o „użeraniu się” z naszymi klientami. Każdy z naszych Pracowników, któremu sprawia trudność rozmowa z klientem, ma możliwość uczestnictwa w darmowych szkoleniach odbywających się w trakcie pracy, na których uczymy jak radzić sobie w rozmowach telefonicznych i zwiększać ich skuteczność. Jesteśmy elastyczni, dajemy dużą swobodę pracy w biurze, konsultujemy grafik pracy z Pracownikami, nie narzucamy przerw czy czasu ich trwania, a wszystkie wydarzenia czy spotkania organizujemy w trakcie godzin pracy. Nasi Konsultanci korzystają ze zniżek na wybrane przez siebie wycieczki, otrzymują bony turystyczne (w tym sezonie najczęściej od 1000 do 2500 tys. zł), czy możliwość wyjazdu na wspomniane już wcześniej Study Tour, gdzie mają okazję poznać różne kraje i zrecenzować hotele, które odwiedzają i w których mieszkają. Rozmawiamy z naszymi Pracownikami, spotykamy się i transparentnie komunikujemy o wszystkich zmianach jakie wdrażamy czy planujemy wdrażać. Jesteśmy otwarci na wszystkie sugestie i uwagi. Jeśli nie uda Ci się porozmawiać o nich ze swoim przełożonym to zapraszamy do działu HR. Dział HR Travelplanet.pl S.A.

Anonim#2
Były pracownik
 Pytanie
@Dział HR Travelplanet.pl S.A.

Co to za (usunięte przez administratora)? Jak macie pisać takie (usunięte przez administratora) to już lepiej nic nie piszcie. Wszyscy dobrze wiedzą jak wygląda podejście do pracownika w travelplanet- dlatego tez doświadczeni pracownicy zaczęli się masowo zwalniać, ponieważ któryś raz z rzędu jest im obcinane wynagrodzenie. Study za minimalną dopłatą? Minimalna dopłata to kilkaset złotych? Niestety przy zarobkach w TP kilkaset złotych to już jest majątek. Zniżka na wycieczkę? Co? Możliwość powrotu w kolejnym sezonie? Żart? Praktykujecie zwykłą (usunięte przez administratora), nie ma co się wybielać.

Doradca
Pracownik
@Anonim#2

Piszesz nieprawdę, bo: - w tamtym roku odeszły od nas 3 doświadczone osoby, bo dostały lepsze wynagrodzenie w innej firmie, ale dalej mam z nimi kontakt i to nie była żadna "masówka". Poza tym TP podniosło o nowego roku wynagrodzenia i zrobili ścieżki karier. - są zniżki na wycieczki dla wszystkich pracowników. Ja już skorzystałam z dwóch. - są study za dopłatą kilka set złotych, np. na egzotykę, ale też jest ich sporo za darmo. - kilka osób, które pracowały w 2022 (chyba 5, nie wiem ile na DWS) wróciło do nas na ten sezon. O czymś to świadczy. Więc sprawy wyglądają inaczej niż piszesz.

Kasia
Inne
 Pytanie
@Doradca

W jakiej wysokości pracownicy mają zniżki? O ile podnieśli pensje, to jakaś kwota warta uwagi? Jak długo pracujesz w tym biurze?

Doradca
Pracownik
@Kasia

Pracuję drugi rok i mi dali 600 zł podwyżki. A zniżki to różnie, klika procent, ale to chyba zależy od oferty.

Kubi
Inne
@Doradca

Zniżki na wycieczki. To brzmi zachęcająco. Widziałem ceny na stronie firmy, podawane za jedną osobę. Fajnie więc jakbym wiedział, ile po podwyżce miałbym tu pensji zasadniczej. Da się napisać, bym miał pewność, że z pensji - czy wyrobię premie, czy nie - da się z tej możliwości skorzystać? Bo jeśli są tu premie, to jakie są warunki jej uzyskania i możliwe jej kwoty?

Anonim
Pracownik
@Anonim

Potwierdzam bo nic się nie zmieniło…… za grosz szacunku do pracownika

Dział HR Travelplanet
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

Czy możesz rozwinąć wątek "za grosz szacunku do pracownika"? Jeśli któryś z Pracowników został niewłaściwie potraktowany to chcemy przyjrzeć się sprawie i zapobiec tego typu sytuacjom w przyszłości. Prosimy o więcej informacji - tu lub bezpośrednio w Dziale HR. Pozdrawiamy.

Zostaw merytoryczną opinię o Travelplanet.pl S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Travelplanet.pl S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Travelplanet.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 54.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Travelplanet.pl S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 41, z czego 16 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Travelplanet.pl S.A.?

    Kandydaci do pracy w Travelplanet.pl S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Travelplanet.pl S.A.
Przejdź do nowych opinii