brak logo

Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus

Niebylec

Opinie o Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus

niko 2012-09-20 17:43:45
Firma neobus oszukuje pasazerow, zawyza ceny. zamiast zaplacic 26 zl zaplacilam 36 zl Warsz-Rzeszow. Nie polecam, a moj przypadek zglosilam do Rzecznika Praw Konsumenckich. podobno nie jestem pirwsza.
1
Piotrek 2012-11-20 21:47:38
Dziś jechałem godz. 17:00 Warszawa-Ostrowiec i jestem zadowolony na maxa. Kierowca jechał sprawnie i bardzo bezpiecznie. Polecam i wolę zapłacić normalną cenę niż jeździć za złotówkę nie wiadomo z jakim "fachowcem" za kierownicą.
m arek 2012-11-21 15:30:57
Korzystałem z usług tej przez rok na trasie Radom -Krosno
Polecam obsługa bardzo dobra , kierowcy zawodowi z nienaganną kulturą.
Bardzo dobry transport do przewozu
Polecam do korzystania z obsługi tej firmy !!!!!!
Tak trzymać Panowie Właściciele
Pozdrawiam
pasażer 2013-06-07 01:06:03
Być może autobusem można jechać komfortowo, ale busem, to totalna porażka. Miałem okazję jechać niedawno na trasie do Warszawy i nigdy więcej. Firma montuje w busach rozkładane fotele, tylko po to, żeby chyba wnerwiać pasażerów między sobą. Wysiedzieć normalnie jest ciężko, a co dopiero jak ktoś się rozłoży. Porażka. Jedynym plusem był dobry kierowca, który jechał poprawnie i bezpiecznie.
wstrzasnieta 2013-12-25 13:44:38
Zgadzam się z wypowiedzią Pasażera. Jechałam "luksusowym" autokarem firmy Neobus z Warszawy do Sanoka. Długa, męcząca jazda w godzinach wieczornych. Gdy rozłożyłam fotel, monstrualnie otyła kobieta siedząca za mną dostała białej gorączki. Pobiegła na skargę do kierowcy który wrzeszcząc na mnie kazał mi go złożyć pod groźbą opuszczenia pojazdu (!?) Gdy poprosiłam żeby nie krzyczał na mnie i poprosiłam o nazwisko wyszedł z autobusu krzycząc , że zaraz mnie wyrzuci. Skazał mie na kilkugodzinną jazdę w pozycji siedzącej pod kątem 90 stopni. Nikt z obsługi nie chciał mi podać nazwiska kierowcy chroniąc jego tyłek. Kiedyś to była super firma dbająca o jakość teraz niestety zatrudniają łebków oderwanych od pługa: " Czy pani rozumi?" - :)
4
to ja 2013-12-27 10:11:40
do wstrząśniętej!!!
Też jechałem tym autobusem co ty i siedziałaś 2 rzędy za mną. Nie napisałaś tylko, że ta kobieta kilka razy prosiła cię o podniesienie oparcia a ty nie reagowałaś. Kierowca przystąpił do działania dopiero podczas przerwy w Ostrowcu. Na jego pierwszą prośbę też nie zareagowałaś to powtórzył polecenie bardziej dosadnie. Pominę fakt, że gdy poprosiłaś kierowcę o nazwisko zostałaś wyśmiana przez ludzi siedzących z tyłu autobusu.
3
ja kierowca 2013-12-31 16:48:26
opinię łatwo napisać lub się poskarżyć takie prawo konsumenta , lecz większość ludzi nadużywa cierpliwości (Kierowca przystąpił do działania )po co takie posty w przedszkolu dzieci też idą do opiekunki mówiąc on (ona) mi nie da !
Małgorzata 2014-03-21 17:43:29
Moje zdanie brak ludzkości i człowieczeństwa w kierowcach, a i warto wspomnieć o pani z infolinii jak jest bardzo miła kiedy odbiera telefon a gdy informujesz ją o niezadowoleniu nagle staje się opryskliwa i mało urocza. No i przy okazji wsparłam firmę kwotą 45 zł aby przewiozła powietrze z Warszawy do Rzeszowa! Gratuluję takich pracowników i dbania o pasażerów oraz potencjalnych klientów. Jednego mniej już macie.
aga 2015-04-10 14:45:39
Jeżdżę neo busem od ponad roku, kierowcy - jak ludzie,jedni bo trzeba gdzieś zarobić na chleb a inni ( i tych jest więcej) nigdy nie odmówili pomocy czy też. Faktem jest, że to oni - kierowcy tworzą wizerunek firmy.
1
Laura 1 2015-04-22 10:23:45
Firma schodzi na psy! Pracownicy coraz bardziej chamscy, a o klienta dbają do chwili otrzymania zapłaty. Już długo czekam na zwrot środków za bilet, który przelałam na ich konto, a bilet anulowano bez powiadomienia mnie o tym (rzekomo nie został przelew na czas zaksięgowany) i pomimo dowodu w postaci wydruku o transakcji firma kazała sobie zapłacić drugi raz u kierowcy. Teraz nie spieszą się do załatwienia sprawy, że o przeproszeniu klienta nie wspomnę. Tak się traci klientów i opinie. NIE POLECAM!
2
iza 2015-06-29 19:24:39
Kupiłam bilet do Warszawy i z powrotem. W tamtą stronę nie pojechałam ponieważ pan kierowca nie zatrzymał się na przystanku. Zadzwoniłam do firmy i wtedy dowiedziałam się że jeśli kupuję bilet przez internet to dodatkowo muszę dzwonić i informować na którym przystanku będę wsiadać.Zapłaconych pieniędzy nie odzyskałam i byłam zmuszona kupić drugi bilet na następny kurs dwie godziny póżniej. Wracając z powrotem powtórzyła się ta sama sytuacja.Chciałam wysiąść w Łoniowie ale wielce szanowny pan kierowca powiedział że mam bilet do Nowej Dęby i dopiero tam wysiądę. I niestety tak zrobił wysiadłam w w/w miejscowości o godz. 21,05 gdzie czekałam pod gołym niebem do następnego dnia do rana ponieważ nie miałam możliwości dojazdu do domu.Moje prośby nic nie pomogły bo kierowca OSIOŁ uparł się i tak zrobił.I to był mój ostatni przejaz Neobusem.Trzymajcie się z daleka od tego przewożnika!!!!!!!
2
iza 2015-06-30 15:52:40
Do Bolka!!! Nie jestem żadną konkurencją dla neobusa, byłam pasażerem jak wielu innych. Jeśli nie wierzysz to twoja sprawa. Tak jak napisałeś wydaje Ci się, a jeżeli chcesz się upewnić-zadzwoń to się dowiesz.Oczywiście dzwoniłam do dyrektora firmy ale to nic nie wniosło do mojej sprawy. Nie wylewam też żalu jak napisałeś, chce tylko ostrzec innych. I jeszcze na marginesie, pieniędzy za podwójnie zakupiony bilet też nie odzyskałam. Pozdrawiam
Turystka 2015-10-04 11:51:26
Wracałam Neobusem 1.1o.15 z Ustrzyk D. do Warszawy.I jestem bardzo zadowolona.Pozdrawiam panów kierowców i dziękuję za super miłą i komfortową podróż.
1
żal 2016-07-03 11:08:14
Takich chamow jak w neobusie to już tylko w PKSie szukać
elka 2016-07-12 13:54:53
2016.o7.11 wyjazd z warszawy o godz.15:00 jechałam do ostrowca,na miejscu spostrzegłam brak kolczyka(wartość sentymentalna,prezent od bliskiej osoby) nie bylam pewna czy nie wypadł gdzies po drodze.postanowiłam zadzwonić na infolinie by się upewnić.przedstawilam swój problem i pani która odebrala telefon od razu zadzwonila do kierowcy,zguba się znalazła-odesłano mi go następnego dnia ,odebrałam bez problemu.wszyscy byli uprzejmi i mili.dziekuję
1
Przemysław 2016-07-31 20:35:21
Neobus= chamstwo, chamstwo i jeszcze raz chamstwo. Serdecznie współczuję pasażerom którzy są zmuszeni korzystać z usług tej okropnej firmy. Nie piszę tego żeby trolować ani na podstawie jednej sytuacji. Osobiście miałem cztery zajścia z ta godną pożałowania firmą. Również od innych osób słyszę podobne opinie. Infolinia to żenada- nie liczcie na jakąkolwiek pomoc. Nie ma też co liczyć na uprzejmość czy choćby śladową wyrozumiałość. Tej jednak oczekuję się od pasażerów, kiedy to kierowca postanawia urządzić sobie 45 minutową dyskusję z pasażerem od którego rzekomo poczuł alkohol. Zero poszanowania dla pasażerów. Odradzam. Jeżeli tylko jest jakaś inna alternatywa polecam z niej skorzystać.
Marek 2016-08-12 13:45:26
Łatwo jest oskarżać anonimowo innych.A co do alkoholu to lepiej stracić jednego pijanego pasażera niż pięćdziesięciu normalnych trzezwych ludzi.
2
Czarny Olek 2016-08-21 15:28:03
Kobiety pracowały za kółkiem, ale zmieniły pracodawcę. Papiery możesz wysłać-oddzwonia.
zeroNeobus 2016-09-01 00:35:01
Przejazdów w Neobus szczerze nie polecam. Zakupiłem bilet w promocji dużo wcześniej ,zachęcony promocją biletów za złotówkę nie czytając wcześniej opinii o firmie i to był błąd , który mnie dużo nauczył ...

1. Nie można pobrać biletu z linka w mailu ,dopiero po kontakcie z infolinią uzyskałem bilety ,ale niekompetentny operator na infolinii kilkakrotnie przysyłał mi te kilka biletów bo się ciągle mylił...
2. Sama jazda to nieprzyjemny kierowca , przy informacji ,że chcę wysiąść wcześniej (myślałem że to nie problem , bo zmieniły mi się plany miejsca wypoczynku), chciał wymusić abym zakupił całkowicie nowy bilet ,a można tylko dopłacić w Niebylcu n a dalszą trasę , o czym nie raczył mnie poinformować
3. Brak poczęstunku .
4. Nie działał dostęp do internetu
5. Brak napięcia w gniazdkach przy siedzeniach ( opryskliwa odpowiedź zapytanego kierowcy , że "jest awaria" )

Ogólnie Wielka porażka i już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy


1
Krystian 2016-09-25 07:16:24
Za zatrzymanie się na pozarozkladowym przystanku grozi karą 3000zl. Oczywiście dla kierowcy. Takie rzeczy ustala się przed podróżą. Typowa opinia z zemsty. Choć zupełnie bezpodstawne.
Am 2016-09-30 16:06:54
Oczywiście, że bezpodstawne, to nie powinno nikogo dziwić, często ktoś firmę atakuje
Zostaw swoją opinię o Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus - Niebylec
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus