brak logo

Ice Agency Vincent Nooren

Złotów

Opinie o Ice Agency Vincent Nooren

Be Pe 2011-02-20 05:15:05
Firma w 100% kompetentna ,wyjeżdżając za ich pośrednictwem można być spokojnym ,bo na miejscu wszystko jest w jak najlepszym porządku. Polecam pozdrowienia dla pań ze Złotowa.
blebleble 2012-01-25 21:18:44
Agencja moze fajna,ale maja chyba tylko 3 zaklady pracy-czyli lipa
blebleble 2012-01-25 21:23:51
Najlepiej podaj nazwisko,tak prosciej wchodzi sie komu w tylek,agencja pracy,ale z pracownikami to ogolna porazka.
jola 2012-02-18 18:55:16
witam , pracowałam w zeszyłym roku w tej agencji , jestem z niej zadowolona, koordynator jest ok , w tym roku znowu jadę -pozdrawiam , jeżeli ktos chce pracować to będzie pracował u nich a jak chce sie wyszumiec ,pic to niech zostaje w Polsce
andzela 2012-05-04 11:58:42
a jaka jest kara za zerwanie kontraktu przed czasem?
Zbyszek 2012-06-26 19:40:50
Mam pytanie odnosnie tej firmy ( I.A. ) , jak wyglądaja tam zarobki bo podobno wypłacane są raz na miesiąc. Np. jeżeli mam powiedzmy 45 godzin na tydzień po odliczeniu kosztów ( domek, ubezpieczenie etc. ) ile zostaje wypłacone na reke. Proszę o odpowiedz. Jaka karo grozi za zerwanie umowy?
blebleble 2012-08-10 00:17:06
[usunięte przez moderatora] jak każde biuro pracy w nl,zero szacunku dla ludzi.Pracy brak-mało firm,zwolnią Cię nim się obejrzysz.Kłopotów z pensją raczej nie ma,zdazaja się niekiedy błędy ,lepiej liczyc godziny.Jadą na farmazonie że mają certyfikaty,moze i mają-lecz pracy wcale.Kobiety w biurze beznadziejne, [usunięte przez moderatora]
Ania W. 2012-09-13 19:38:27
A wiec tak , jesli chodzi o place ( co miesiac) - tzn po przepracowaniu 4 tyg , pod koniec 5-tego wyplata - lipa , na str firmy znajdziecie piekny opis jakie to cudne wille 6-cio osobowe posiadaja - BZDURA!!!!! od 10 wzwyz:) , za km zwrotu brak - chociaz jest napisane , ze jak najbardziej zwracaja... Prace mozesz stracic z min na min, jesli sie pojawi jakis znajomy , ktorejs ............. z biura(w miejsce kropek niech kazdy wpisze co chce) , najlepsze - ostatnio miala miejsce akcja - wystaw pozytywny kom na go work w zamian dostalismy po energy drinku + kartka , ze najlepsze komentarze beda nagrodzone:):) poplakalam sie ze smiechu... SZERZE ODRADZAM TE BIURO , szkoda waszej kasy na przyjazd tu na kilka dni i powrot na pusto do domu , taka sytuacja miala miejsce ze mna. Na koniec kary kary i jeszcze raz kary....
ice drink 2012-11-22 17:11:20
popieram z tymi drinkami czyste przekupstwo niemoga miec normalnych opini to przekupuja ludzi
KOLEJNA POSZKODOWANA 2013-09-16 19:42:55
ZWYKLI [usunięte przez moderatora]I ZLODZIEJE!!!!!!!!!
simon 2015-01-14 15:20:50
Hej, jak na dzień dzisiejszy radzi sobie Ice Agency Vincent Nooren? Pytam, bo dawno nic o nich nie słyszałem, w Internecie informacji jest mało, na forum tutaj w sumie podobnie, komentarzy jak na lekarstwo. Wiecie może na jakim poziomie są tutaj zarobki, czy to nie jest przypadkiem minimalna krajowa?
Marymor 2015-03-16 08:14:34
Firma założona w Złotowie, która z założenia ma dostarczać innym firmom wykwalifikowanych pracowników. Pytanie tylko, czy taka firma jest w ogóle w stanie dotrzeć do pracowników, którzy rzeczywiście posiadają nie małe umiejętności, a tym bardziej namówić ich do zmiany stanowiska, czy oferują naprawdę dużo wyższe pieniądze i inne świadczenia czy po prostu 'ciut' lepsze ?
jogi 2015-03-30 21:20:08
Myślę że oczywiście że jest w stanie dotrzeć jeśli tylko trudni się pozyskiwaniem pracowników do konkretnych robót. Przecież Ice Agency działa pewnie na zasadzie po prosru agencji pracy, może tylko z zawężonym spektrum działania, bo poszukują na kontretne stanowiska, pewnie dość nie liczne. Myślę że nawet działa to o wiele lepiej niż normalna agencja pracy
wed 2016-05-11 17:48:02
@darek to zapewne zalezy od stanowsika na jakim pracujesz
Zostaw swoją opinię o Ice Agency Vincent Nooren - Złotów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ice Agency Vincent Nooren