Nie wiem jak z pracą, ale mogę się podzielić opinią o zamówionym towarze (biurku). Najpierw przyjechało niewłaściwe biurko (zupełnie inne). Dostarczanie właściwego trwało tydzień. W międzyczasie okazało się, że nie jest ono zgodne z opisem aukcji allegro (mniej szuflad). Biurko było lakierowane, a nie miało żadnej folii ochronnej, choć o to poprosiłem mailowo/telefonicznie. Wynajmują jakąś firmę-krzak do usług kurierskich, która pracuje tylko 8-16 i nie da się z nią umówić na konkretny przedział godzinowy (np. 8-10). Dodatkowo, kurier nie dostarcza przesyłki do mieszkania: 45-kilowe biurko musiałem targać z parkingu bloku. Pytanie o rekompensatę za problemy pozostało bez echa. A dodatkowo dzwoniąc na numer podany na stronie zawsze włącza się przekierowanie na komórkę, której nikt nie odbiera (próbował z 8 razy). Zdecydowanie odradzam zakupy w tej firmie. I nie sądzę by przy takim podejściu firmy praca tam była w jakikolwiek sposób pozytywna.
przysłali mi zniszczone biurko. probuje dodzwonić sie na numer podany na allegro i na stronie sklepu jednak bezskutecznie. na meile nie odpowiadają. Jestem bardzo zawiedziony bo jeszcze żadna firma tak mnie nie traktowała. Co w takim wypadku mogę zrobić?