brak logo

Plastic Omnium Auto Exteriors Sp. z o.o.

Kleszczów

Opinie o Plastic Omnium Auto Exteriors Sp. z o.o.

wiki 2010-07-23 19:25:13
ciężka praca fizyczna przy robieniu kół dla opla,płaca ( usunięte przez administratora ) brutto za godzine, dojazd najlepiej samochodem z kilkoma innymi bo inaczej sie nie oplaca,o autobusie zapomnijcie
Seba 2011-05-05 20:31:52
Jaka agencja pracy tymczasowej do nich zatrudnia ? Gdzie mam złożyć papiery ?
anonim 2011-05-14 10:10:36
CV należy składać do firmy. Tam następuje wstępna rozmowa.
Gucio 2011-09-17 18:40:35
a jak tam atmosfera w pracy?
klimat szefostwo itp.
czy warto tam iść?
JAAAA 2011-10-05 16:20:43
Ogólnie pracowałem tam rok przy kołach i zderzakach.. w sumie jak się trafi na dobrego brygadziste to jest ok "polecam zieloną zmiane":)
Zarobki dużo lepsze gdy przejdziesz już bezpośrednio pod firme...Jedyny minus to MONOTONIAA!!! Ale osobiście bardzo polecam
anonim 2011-10-13 01:01:33
póki co warto .. a potem zależy na jakiego trafisz brygadzistę, jeśli będzie "normalny " a Ty nie będziesz się spóźniał , obijał i przedstawiał L4 co miesiąc to powinno być ok
mi się na razie podoba:)
Kossa 2012-06-18 18:20:25
Plastic Omnium , to jest jeden wielki chaos. Nic nigdy nie wiadomo do końca. Co chwile powtarzane jest do ludzi ,że kilka osób jest na dane miejsce. Marne pensje, bo niby francuzi nie mają, a zakupili niedawno Plastal-a. Najbardziej mi,żal ludzi z agencji pracy, bo jak opel stanie w piątek, to oni w ten dzień nie mają zapewnionej pracy a wypłata dla nich to śmieszne prze te śmieszne postoje to ( usunięte przez administratora )ł z umową co miesiąc. Ale raz jest lepiej raz gorzej. Ja osobiście nie polecam.
plastuuus 2012-06-19 19:21:26
Tak, zgadzam się Plastic Omnium Kleszczów to chaos. Pracują tam ludzie, którzy nie znają się na tym co robią ale jak na zakłady jest luz. Ciężko z dojazdem do kleszczowa (Tulipan Park i jeszcze ostatnia hala) bo to koniec świata jest ;p
BYLY PRACOWNIK 2012-06-19 19:29:25
W końcu ktoś poruszył temat PO Kleszczów. To co się tam wyprawia z ludźmi to skandal. Jak można pracować po 15 miesięcy przez agencję pracy uwaga TYMCZASOWEJ? tam, to jest standard. Baaardzo marne płace wszystko regulowane premiami i jedna wielka niepewność co do pracy np. w piątki przez ciągłe postoje. Szefostwo tam to drugi sort zarządzanie. Odpady z porządnych zakładów. Nie polecam, no chyba, że ktoś odnajdzie się w tym marnie płatnym chaosie.
4092 2012-07-12 21:57:11
Cała ta firma ciągnie na wielki (usunięte przez administratora). Nie opłaca się w niej pracować ani pracownikom z agencji ani tych z pod firmy. (usunięte przez administratora) w jakimś baraku. Brak jadalni i porządnej szatni.( kiedyś stały toi-toie ;D ). Polecam tą firmę jeśli lubicie szkołę przetrwania z bearem gryllsem! Jest podobnie jak na survivalu. ;D
heheh 2012-07-14 22:47:27
Kokosów to tam nie zarobicie, a na stały etat też raczej nie ma co liczyć szybko. To jest właśnie całe PO ;) dużo (usunięte przez administratora) tam pracuje ale widziałem zakłady w których jest ich więcej, W kleszczowie brakuje porządnej stołówki z jedzeniem i jakiegoś dojazdu firmowego (np autobus). Jeśli ktoś chce tam iść to trzeba się zgłosić do Work Express - biorą każdego ;p gdyby konie i krowy umiały pracować przy zderzakach to by tam były ;p
lalka 2012-07-20 19:34:27
do Plastic Omnium mozna dostac sie przez agencje pracy WOORK EXPRES POZDR:)
kruszi 2012-07-21 12:49:09
Mam do ciebie pytanie w poniedzialek ide do plastica 1 dzien w pracy mam pracowac przy zderzakach malowanie dokladnie tak mi powiedziano jak wygląda praca?mogl bys mi ja opisac mniej wiecej i jaki jest target
kruszi 2012-07-21 12:50:22
Workj express
minimoris 2012-07-27 23:08:25
Witam.
Mam do was takie pytanie.
Ostatnio bylem na rozmowie no i przyjeli mnie do plastic omnium czy jakos tak jeszcze tylko musze zrobic badania i od 13 zaczynam i czy moze mi ktos z was napisac co i jak jak z umowa bo podobno na poczatek dostaje sie co miesiac nowa umowe a kiedy normalna jak z tym bylo u was??ja mam robic na zderzakach przy kontroli/pakowaniu i w ogole jak tam jest jakie zarobki czy praca ciezka?aha a znacie moze kogos kto dojezdza to OP autem najlepiej tak z Zabrza lub Gliwic?
Z gory bardzo dziekuej za odpowiedz.
OLA 2012-08-09 12:43:36
praca na luzie ale [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] straszny maja tylu inzynierow ale zaden nic nie potrafi tylko zbieraja kase za nic.
1
ola 2012-08-09 12:46:16
duzo osob jedzie z Gliwic wystarczy popytac.
takaOna 2012-08-14 15:12:55
Plastic omnium śmiech na sali tyle powiem-polski [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wszystkim szczerze odradzam.
pracownik tymczasowy 2012-08-31 09:29:33
Nie,no aż tak źle to nie jest....
zarobki owszem-niskie
umowy-owszem do bani-miesięczne :(
praca-nie jest ciężka (lakiernia)

Jednak niektórzy liderzy spełniają się chyba tylko w pracy,bo potrafią nieźle innym zycie obrzydzic
A 2012-09-11 12:33:23
Pod Plastica +dostac sie mozna dopiero po przepracowaniu 1 roku.
ona 2012-11-05 16:41:22
nie polecam tam pracy.. Pracowałam jakiś czas, ale na dawnych magazynach Plastala, pracowaliśmy przy zderzakach projekt Petersburg. Kiedy miałam drugą zmianę, o godz. 15 skończyły nam się zderzaki. Zadzwoniliśmy do (usunięte przez administratora) który nas poinformował, że dostawa już jedzie z Tulipana.. Po czym o godz. 19.30 nadal nic nie było. Krzątaliśmy się, trochę folii nacinaliśmy, to tu, to tam. Przyjechał na następny dzień oburzony naszymi wynikami, zwyzywał nas i liderkę, po czym zmienił całkowicie skład zmiany. Przecież to nie była nasza wina. Wielce on wszystko wie, a awans otrzymał z widłowego.. haha. Nic nie wie o kierownictwie, potrafi tylko (usunięte przez administratora) i zmuszać do nadgodzin. Jeden chłopak z TP nagrał jego rozmowę z nim, kiedy ten zmuszał go do nadgodzin.. Ciekawe co się wydarzyło, gdyż ja już nie pracuję trochę.. Jeżeli ktoś wie, to proszę dać znać :)
Pozdrawiam obecnych na Petersburgu, którzy wytrzymali :))
1
Zniesmaczona 2012-12-02 18:22:03
Nie polecam pracy. To co tam się dzieje to istny meksyk! [usunięte przez moderatora]Jeżeli się tam znajdziesz uciekaj gdzie pieprz rośnie!!!
1
Pastik 2013-02-03 01:10:37
Kiedyś w PO Kleszczów nie było takie złe. Teraz jest coraz gorzej. Pewnie skończył się czas rozkręcania fabryki i teraz zaczyna się prawdziwy meksyk.
1
pracownik PO 2013-05-19 09:05:43
Pensja na czas,jednak jest to najniższa krajowa.
Praca nawet ok,ale ostatnio bardzo z nas wyciskają....

Lolka 2013-07-03 22:03:05
Witam.
Czy ktoś z Gliwic centrum ma miejsce w samochodzie na dojazdy do Kleszczowa do PO. ? W piątek się dowiem na konkretnie jaka zmianę.
ralf000 2013-08-13 17:43:38
Pracuję tu w PO od niedawna, i różne historie juz słyszałem praca może nie jest rewelacyjnie płatna no i te miesięczne umowy ale pracowałem w tenneco tam dopiero Sajgon a tu na plastic omnium jest luz w porównaniu do tenneco wiec niema co nazekac ważne ze jaka kolwiek praca jest przy dzisiejszej stopie bezrobocia, ale uważam ze jak komuś zależy na pracy to doceni to co ma
2
gość 2013-08-16 17:31:56
I co? załatwiłaś dojazd?
anonim 2013-10-27 20:46:53
to jest praca dla wytrzymałych odporność na stres trzeba mieć na pewno ale ja też odradzam przeraża mnie to tam nie jest wesoło.
1
szymi 2013-12-06 12:45:36
jestescie smieszni. narzekacie na tempo pracy ze za szybkie hehe ja przepracowałem rok w tenneco gdzie tempo jak tak szybkie ze po godzinie czlowiekowi z jajec kapie a robilem na kontroli jakosci. dwa narzekanie ze czlowiek sprzata? no to sie prosi o pomste do nieba.. ludzie jak nie chce sie wam robic to nie szukajcie pracy.. czlowiek idac do pracy idzie pracowac a nie na wczasy.. choc przy tym co mialem w tenneco a widzac co bedzie w plastic omnium to stwierdzam ze dla mnie to bedzie lajt.. chyba dlatego ze mi sie chce isc do pracy pracowac
szymi:) 2013-12-06 12:56:00
kto jedzie na kleszczowa z zabrza poniedzialek na nocke? bo chetnie sie zabiore a przy pierwszej wyplacie wynagradzam:)
2
stracone3latawPO 2014-11-03 01:09:51
Gadasz głupoty synek, chwalisz sie czy zalisz mowiac o pracy w teneco? pod twoim komentarzem moglby napisac ukrainiec, ze robil 2x wiecej niz ty 2 teneco za 2x mniejsze pieniadze, a pod nim chinczyk itp... ale czy na tym to polega? Ludzi, ktorzy narzekaja ze w PO jest ciezko moze zamiast nazywac leniami nazwijmy ich takimi ktorym pozostalo cos z ze zdrowego rozsadku i szacunku do samego siebie, bo w firma w ktorej przelewaja sie miliony euro miesiecznie, a ktora wyplaca swoim pracownikom najnizsza krajowa tylko dlatego zeby statystyki sie we Francji zgadzaly to jeden wielki wyzysk i murzynownia i nie nazlezy na to przystawac... myslisz ze gdyby podniesliby pensje o 1000 zl wszystkim pracownikom cos by odczuli? 1 wypad na dziwki mniej glownego szefa i kwit wyrownany... szanujmy sie ludzie i nie wmawiajmy sobie, ze to co sie dzieje w PO czy gdzies indziej jest dobre bo np "inni maja gorzej" wiem, ze to co napisalem jest oczywiste i przez wiele lat sie nie zmieni(pewnie bedzie gorzej) ale przynajmniej nie pier***my farmazonow. ps pamietajcie, ze szefostwo ustala stawki i normy ale to ludzie decyduja sie czy za to chca robic, a pokazujac ,,ze mozna wiecej" robia najgorsze co moga zrobic w takich firmach... i te ,,dziekujemmy pani/panu" zebyscie sie poczuli tacy dumni z siebie, a potem wyplata i powrot na ziemie...
2
diamond 2014-11-20 16:15:13
a jak wygląda praca w oddziale w diamond busines park przy wyważaniu opon jaka atmosfera jakie tempo pracy ?
1
Seni 2014-12-13 21:03:30
Banda, banda!!!! Państwo w państwie ręka ręke myje!! Nikomu nie polecam pracy w tej okropnej smierdzącej, latem gorącej firmie zwanej OP. To jak tam sie traktuje pracowników tragedia!!!
4
dasar 2015-02-18 17:14:33
Seni, a możesz napisac więcej szczególów? zastanawia mnie fakt jakie kompetencje u kandydata są dla nich najważniejsze, jak jest na dzień dzisiejszy, jak można opisać atmosferę pracy w firmie , co z wynagrodzeniem, jakie są to miesieczne sumy i na podstawie jakiej umowy? bedę wdzięczny kazdemu za udzielenie informacji
allah akbar 2015-03-06 11:35:16
niebawem się tobą brodaty zajmę
1
:) 2015-04-03 19:00:16
witajcie
pracowalam w tej firmie kilka lat w sumie praca jak praca nawet ja lubilam ale pani menadżer mysli ze rozum pozjadala traktuje ludzi jak "białych murzynów"jej zastępca nie lepszy na niczym sie nie zna a wszystko uchodzi mu płazem a od ludzi wymagaj, najbardziej smieszlo mnie jak biega i wyzywa ze balagan i kurz wszedzie ale co sie dziwic jak hala ma dobre 100 lat podczas deszczu to kalosze by trzeba zakładac na hali ale wazne ze słupki sa odpowiedniej wysokosci i pokazuje sie oszczednosci cała super kadra ktora naprawdę reprezentowała wysoki poziom wiedzy ucieka bo nie moga z nia wytrzymac jej humorów i wogóle ale coz jej celem to ciac koszty i traktowac ludzi jak przedmioty!!!!!
2
Jaq 2015-08-05 21:05:36
Chyba piszesz o Poznaniu...?
do german 2015-09-01 17:13:29
Co ty człowieku piszesz ?? kadra na odpowiednim jakościowo poziomie ?? Pracuje tam i widzę co się dzieje przykładów gdzie odchodzą zajebiści ludzie a przychodzą miotły bo do tego się nadają a przykłady ?? WCM, IT, Inżynieria Produkcji, Jakość, Logistyka gdzie nie popatrzysz tam z każdego działu po 1-2 nazwiska można strzelić od tak a zastąpiło te osoby nie raz 2 razy tyle ludzi z marnym skutkiem o czym to świadczy ??
Nie 2015-11-08 02:01:14
Odradzam, umowy śmieciowe stawka niska ludzi traktują jak rzecz łamanie doby pracowniczej BHP szkoda gadać kierownictwo niekompetentne
3
hfjkwegfw 2016-02-03 18:31:01
Latem tam można paść na twarz z gorąca, w dodatku strasznie śmierdzi farbami z lakierni i plastikiem. Ciekawe czy są tam zachowane jakiekolwiek normy. Wątpię żeby ktoś sobie chwalił tam prace. Ogólnie nie polecam.
3
bolo 2016-03-10 21:55:43
A czy jest toś w stanie podzielić się opinią na temat tej firmy ale w swarzędzu koło poznania?
Mona 2016-07-06 09:49:49
Hej napiszcie mi o ile wzrosną zarobki jeśli już przejdzie się z Ranstadu pod PO ? chodzi mi o zwykłego pracownika hali
zawiedziony 2016-07-17 12:30:39
To co się dzieje w PO to jakaś KPINA!! Odeszło tylu kompetentnych specjalistów i dalej nie wyciąga się wniosków, dział IT w Kleszczowie to dramat, poprzedni informatyk działał sam ale w miarę możliwości jednej osoby wszystko działało, gasił pożary, teraz jest 2 informatyków i praktycznie co chwile jakieś problemy, tłumaczenia że się nie da, że nie wiedzą, że Francja itd itp Poprzedni Informatyk potrafił to ogarnąć nowi wiecznie niechętnie nastawieni a ich kompetencje kończą się na formatowaniu komputerów i stawiania od nowa systemów (tak rozwiązują problemy) DRAMAT
3
heh 2016-08-10 12:35:27
Analityk produkcji fajnie nazwane stanowisko :) ogólnie spadnie na taka osobę wszystkie problemy produkcyjne począwszy od wtrysku przez lakiernie i montaż :) w praktyce wygląda to tak że na każdym dziale są problemy produkcyjne scrap scrap scrap, będziesz dostawał po głowie za to że nie ma detali do wysyłki nie z twojej winy ale w końcu trzeba będzie na kogoś zwalić, dostaniesz pewnie prze analizowania sytuacji i podania rozwiązania, a wszyscy wiedza ze takie nie istnieje bo hale w kleszczowie to hale magazynowe a nie produkcyjne i nie wskazane jest lakierowanie czesci na tej hali bo hala nie jest przystosowana ale madre głowy we Francyji postanowiły inaczej:)
3
Al 2016-08-10 20:02:41
Plastic Omnium Auto Exteriors Sp. z o.o. z tego co wiem to do Kleszczów zatrudnia w tym momencie Analityków Produkcji i Techników Metrologii na teraz.
Zostaw swoją opinię o Plastic Omnium Auto Exteriors Sp. z o.o. - Kleszczów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Plastic Omnium Auto Exteriors Sp. z o.o.