Opinie o POSbistro Sp. z o.o. w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy POSbistro Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w POSbistro Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT tworzenia oprogramowania i aplikacji

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o POSbistro Sp. z o.o. w Kraków

anonim Nowy wpis
Inne

W ofercie dla specjalisty ds. pozyskiwania partnerów biznesowych było napisane, że planuje się oraz realizuje plany celów sprzedażowych. Czy to oznacza, że ma się na nie wpływ i nie są bezwarunkowo zarzucane „z góry” jak to czasem bywa? Ocenicie elastyczność odnośnie zatrudnienia?

Trener sukcesu Nowy wpis
Inne

Nie polecam firmy i produktu, system niedopracowany i nic nie robią aby to zmienić. W restauracji oprogramowanie sprawdza się słabo, nie ma rezerwacji stolika są problemy z podłączeniem nowych drukarek, ogólnie system utrudnia pracę zamiast jej ułatwiać, a podejście firmy jest takie, że jest jak jest i oni nie wiedzą jak to naprawić. Piszę tutaj bo na googlach wszystkie negatywne opinie są usuwane.

anonim Nowy wpis
Inne

Szukają teraz kogoś ze ktoś nie poleca? Mnie oferty z teraz się nie pokazywały a przynajmniej nie te aktualne. prędzej będą szukać na obsługę klienta czy samych programistów? Mnie tylko ogłoszenie na te pierwsza opcje kiedyś wyszło ale jest już stare. Nie ma rotacji?

Administrator Nowy wpis

POSbistro Sp. z o.o. ma teraz aktualne oferty pracy w Kraków. Czy ktoś z pracowników może powiedzieć, czy warto tutaj pracować i czego spodziewać się na stracie w temacie warunków pracy?

 Rozmowa kwalifikacyjna
POSbistro Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na stanowisko HR Business Partner. Dostałeś zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną? Jakie warunki oferuje pracodawca? Opowiedz o przebiegu spotkania z rekruterem.
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Danuta
Inne

Szukają do Posbistro specjalisty ds. wsparcia sprzedaży i specjalisty ds. technicznych. Ciekawam tej pensji stałej oraz systemu prowizyjnego dla osoby zajmującej się klientem, a następnie przekazywaniem go Działowi Sprzedaży. Jak można aktywnie wpływać na wysokość prowizji, jeśli wszystko finalizują z klientami inni pracownicy? Ktoś coś?

Były pracownik
Były pracownik
@Danuta

Kiedyś ciężko było 400 zl z premii wyciągnąć. Jak jest teraz to nie wiem.

Jan
Inne

Jaką opinią cieszy się POSbistro? Czy warto tam aplikować, szukać swojej przyszłości czy jednak sprawdzić inne możliwości? Jakie plusy, jakie minusy z pracy tutaj? Czym się firma wyróżnia? :D Chętnie się dowiem :)

Car
Pracownik
 Pytanie
@Jan

Zdecydowanie sprawdź inne możliwości. ???? Plusy? Posbistro zaproponuje Ci owoce w poniedziałki i pizze w środy. O to by było na tyle z plusów.

Honorata
Inne
@Car

A jak jest z umową w POSbistro, czy jest to umowa o pracę, czy na zlecenie? Zastanawiam się jeszcze, czy można dopasować grafik do swoich możliwości. Czy nadgodziny są dodatkowo płatne i można je dobierać swobodnie?

Piotr
Inne

Czy są tu jacyś zadowoleni pracownicy tej firmy? Polecacie pracę w POSbistro?

Luidzi
Inne

POSbistro ma opinię bardzo dobrego pracodawcy i zastanawiam się dlaczego niektórzy piszą tak negatywnie? Może są mocno inspirowani przez konkurencję?

Pomocny pomocnik
@Luidzi

Nie sądzę, firma która nie dba sama o siebie (głównie o pracowników), pogrzebie się sama. W przypadku tej konkretnej nie potrzeba do tego nawet konkurencji :)

Marek
@Pomocny pomocnik

Możesz powiedzieć coś więcej?

heheh

Byłem na rozmowie, która trwała jakieś 40 min może dłużej. Pytali o poprzednie prace, osiągnięcia, plany, właściwie o wszystko. Jeśli chodzi o stronę HR brak zastrzeżeń jedna z lepiej przeprowadzonych rozmów rekrutacyjnych w moim życiu. Sam produkt też wydaje się mieć potencjał - apka przejrzysta i ma potencjał sam spotkałem kilka knajp w krk które używają - jak wiesz że coś jest spoko to aż miło się sprzedaje (czyste sumienie). Inną sprawą jest 10 piętro i winda chyba 3-osobowa na cały budynek (chyba że gdzieś tam upchnęli jeszcze jedną ale nie widziałem) na którą czeka się z 10 min i jest raczej zapchana bo każdy chce nią jechać. Jak dają z 30 min przerwy to masz akurat w dwie strony windą 10 min na fajke i to tyle. Chyba, że lubisz dymać na 10 piętro z buta. Być może jest tam jakaś palarnia tego się już nie dowiedziałem. Pracy niestety nie dostałem, zbyt małe doświadczenie w sprzedaży. Szkoda, bo napaliłem się trochę a że mam sporo znajomości w knajpkach to z czasem opchnąłbym tego sporo bo jest fajne no ale.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tazik
@heheh

wina o ktorej mowisz jest dla gości ktorzy nie posiadają karty wstępu, w holu jest duza winda 14 osobowa, poza tym to jest 7 piętro a nie 10 :)

Piotr
Inne
@tazik

Odpowiedziałeś na post sprzed kilku lat, dlatego zastanawia mnie, czy pracujesz obecnie w firmie POSbistro? Jeżeli tak to dobrze się składa, ponieważ może Ty będziesz w stanie napisać coś na temat obecnych warunków zatrudnienia, które oferuje pracodawca. Będziesz tak uprzejmy i pomożesz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bartek
Inne

Mam nadzieję, że dobra praca jest główną przyczyną tego milczenia na forum. Mam zamiar aplikować i sądziłem, że tu dowiem się więcej.

Patryk

Nie ulegajcie złudzie że ten system jest super nowoczesny i funkcjonalny... - kontakt z firmą POS BISTRO jest super... ale tylko przed podpisaniem umowy. Po dopełnieniu formalności 20-40 minut czekania na infolinii telefonicznej! - Firma ETCS, która współpracuje z POSBISTRO to istna porażka! Najpierw miałem problem z zakupieniem u nich modemów bluetooth do moich drukarek fiskalnych potem mieli problem żeby to zamontować a następnie jak już przyjechali do Pan nie miał wystarczająco czasu aby wykonać całą usługę - System jest może dobry ale do budki z kebabem a nie konkretniejszej restauracji - nie ma odpowiednich raportów, nie ma możliwości wykonania odpowiedniej operacji rozksięgowania zaliczek, ciągle mam problem z połączeniem wszystkich tabletów lecz niestety firma POS BISTRO nie jest w stanie tego problemu rozwiązać. - W sumie spędziłem z nimi ok. 25h na tel. i w dalszym ciągu system nie działa odpowiednio. Zainwestowałem kilkanaście tysięcy złotych na sprzęt który teraz jest bezużyteczny... Bardzo nie polecam!

Kuba

poszukuję kontaktu do firmy Posbistro tylko nie na infolinie lub do konsultanta, posiada może ktoś nr lub maila do dyrektora handlowego?? Dziękuję

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jarek

Jak się jest dobrym programistą to i się dobrze zarabia, a o podwyżkę nawet nie trzeba prosić. :) Atmosfera ok, ogólnie polecam :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alter Ego

Dostarczane usługi przez PosBistro to tragedia szkoda, że nie wiedziałem wcześniej. Poziom rozwinięcia oprogramowania to katastrofa.Funkcje będące na poziomie podstawowym w innych firmach, w Pos Bistro to nowość. Ten kto pisał program i jego funkcjonalność nie ma pojęcia o rozwiniętej gastronomii. System nadaje sie do punktu z zapiekankami, ale tez przy mało rozwiniętym asortymencie. Obsługa posprzedażna masakra. Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Jak juz sie uda to zazwyczaj nikt nic nie wie. Na maila odpowiadają jak się przypomni lub bez konkretów. Najlepsza odpowiedz to problem został przekazany do odpowiedniego działu... Jednym słowem odradzam ten system i tą firmę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zły_szef

Szkoda, że zabrakło Pani odwagi aby wyrazić tę opinię szefowi prosto w oczy. Obrażanie żon i wypowiadanie się za innych pracowników to również nie jest merytoryczny argument. Krytyka jest jak najbardziej wskazana bo dzięki temu firma wie co robi źle i może poprawić relacje oraz komfort pracy innych. Na czym jestem przekonany, że każdemu szefowi zależy. Ważne, żeby krytyka była merytoryczna, bezpośrednia i konstruktywna, a nie nasycona złymi emocjami, które nic nie wnoszą, a tylko godzą w wizerunek innych.

los
@zły_szef

Jeżeli ktoś jest jaki jest, a szczególnie szef, to niekiedy nie pomaga powiedzenie w oczy.

qwerty

Jak się zastanawiasz to najlepiej zadaj sobie pytanie dlaczego bez przerwy poszukują kogoś do marketingu i PRu? Skoro 4 poprzednie osoby uciekły z tego stanowiska to coś musi być na rzeczy :)

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Platz Krystyna

Zgadzam się, że dobre wrażenie tylko na początku, potem radż sobie sam. W samym założeniu fajny produkt ale wymaga jeszcze wiele zmian. Handlowcy mają za zadanie jak najwięcej sprzedać natomiast wsparcia brak, kontakt z kompetentną osobą graniczy z cudem.

klient

Niestety z facebooka usuwają wszystkie negatywne opinie - to ich sposób radzenia sobie z krytyką. Nie polecam współpracy z tą firmą.

porażka

Robią dobrze wrażanie przy pierwszym kontakcie. Wspaniałe wizje, świetne relacje. Potem niestety okazuje się, że szefostwo nie ma zupełnie zaufania do ludzi, bo wychodzi z założenia, że wszyscy oszukują. Zgadzam się z Rozczarowaniem - szefowie (2+ 1 żona/grafik) wiedzą lepiej, to nic, że statystyki mówią inaczej... zapomnij o merytorycznej dyskusji na poziomie. Mają swoje pomysły i wizje, więc potrzebują raczej wyrobników niż pracowników z wiedzą i pomysłami. W rezultacie firma to zbieranina bardzo słabych specjalistów co przekłada się na produkt i relacje z klientami. Wystarczy wejść na Facebooka i przeczytać komentarze klientów, którzy skarżą się, że odkąd zaczeli używać POSbistro, tracą pieniądze, są olewani i czują się oszukani. Szkoda, bo pomysł na biznes mieli ciekawy.

Rozczarowanie

Opinie każdy wyrobi sobie sam :) inną zapewne znajomi i rodzina, a inną przeciętni pracownicy. Ja nie polecam i tyle.

Zostaw merytoryczną opinię o POSbistro Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
POSbistro Sp. z o.o.
3.3/5 Na podstawie 30 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Na Zjeździe 11
    30-527 Kraków
  • NIP: 6793082992 KRS: 0000419866
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
POSbistro Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii