brak logo

POSbistro Sp. z o.o.

Kraków

Opinie o POSbistro Sp. z o.o.

1234 2014-12-02 14:01:39
Swietni szefowie i komfort pracy nad fajnym produktem.
3
Rozczarowanie 2015-05-06 17:06:59
Na początku fajna firma. Ludzie mili, szefowie tacy sympatyczni, produkt super. Niestety po pierwszych dobrych wrażeniach jest już tylko gorzej. Wypłata w ostatnim możliwym terminie albo po czasie. Jak założysz za coś pieniądze to się trzeba prosić o zwrot. Szefowie wiedza wszystko lepiej i merytoryczne argumenty nic nie znaczą + żona szefa zawsze ma racje. A żon i znajomych tam nie brakuje. Pracownicy nie są szanowani, to przykre. Jak coś jest zrobione źle to pretensje, jak dobrze to ani pół dobrego słowa. Niby nic takiego ale psychicznie można się wykończyć. Nie polecam, do tego w biurze brud bo szkoda kasy na częstsze sprzątanie. Zaprzepaszczony potencjał. Trochę wstyd się pod ta firma podpisywać.
7
Rozczarowanie 2015-06-17 14:47:41
Opinie każdy wyrobi sobie sam :) inną zapewne znajomi i rodzina, a inną przeciętni pracownicy. Ja nie polecam i tyle.
porażka 2015-07-09 11:18:20
Robią dobrze wrażanie przy pierwszym kontakcie. Wspaniałe wizje, świetne relacje. Potem niestety okazuje się, że szefostwo nie ma zupełnie zaufania do ludzi, bo wychodzi z założenia, że wszyscy oszukują. Zgadzam się z Rozczarowaniem - szefowie (2+ 1 żona/grafik) wiedzą lepiej, to nic, że statystyki mówią inaczej... zapomnij o merytorycznej dyskusji na poziomie. Mają swoje pomysły i wizje, więc potrzebują raczej wyrobników niż pracowników z wiedzą i pomysłami. W rezultacie firma to zbieranina bardzo słabych specjalistów co przekłada się na produkt i relacje z klientami. Wystarczy wejść na Facebooka i przeczytać komentarze klientów, którzy skarżą się, że odkąd zaczeli używać POSbistro, tracą pieniądze, są olewani i czują się oszukani. Szkoda, bo pomysł na biznes mieli ciekawy.
3
klient 2015-08-12 11:15:06
Niestety z facebooka usuwają wszystkie negatywne opinie - to ich sposób radzenia sobie z krytyką. Nie polecam współpracy z tą firmą.
qwerty 2015-09-16 10:46:46
Jak się zastanawiasz to najlepiej zadaj sobie pytanie dlaczego bez przerwy poszukują kogoś do marketingu i PRu? Skoro 4 poprzednie osoby uciekły z tego stanowiska to coś musi być na rzeczy :)
2
zły_szef 2015-09-17 23:46:32
Szkoda, że zabrakło Pani odwagi aby wyrazić tę opinię szefowi prosto w oczy. Obrażanie żon i wypowiadanie się za innych pracowników to również nie jest merytoryczny argument. Krytyka jest jak najbardziej wskazana bo dzięki temu firma wie co robi źle i może poprawić relacje oraz komfort pracy innych. Na czym jestem przekonany, że każdemu szefowi zależy.
Ważne, żeby krytyka była merytoryczna, bezpośrednia i konstruktywna, a nie nasycona złymi emocjami, które nic nie wnoszą, a tylko godzą w wizerunek innych.
Alter Ego 2015-09-26 15:10:55
Dostarczane usługi przez PosBistro to tragedia szkoda, że nie wiedziałem wcześniej. Poziom rozwinięcia oprogramowania to katastrofa.Funkcje będące na poziomie podstawowym w innych firmach, w Pos Bistro to nowość. Ten kto pisał program i jego funkcjonalność nie ma pojęcia o rozwiniętej gastronomii. System nadaje sie do punktu z zapiekankami, ale tez przy mało rozwiniętym asortymencie. Obsługa posprzedażna masakra. Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Jak juz sie uda to zazwyczaj nikt nic nie wie. Na maila odpowiadają jak się przypomni lub bez konkretów. Najlepsza odpowiedz to problem został przekazany do odpowiedniego działu...
Jednym słowem odradzam ten system i tą firmę.
2
Jarek 2016-01-19 23:26:58
Jak się jest dobrym programistą to i się dobrze zarabia, a o podwyżkę nawet nie trzeba prosić. :) Atmosfera ok, ogólnie polecam :)
1
Kuba 2016-02-22 14:02:37
poszukuję kontaktu do firmy Posbistro tylko nie na infolinie lub do konsultanta, posiada może ktoś nr lub maila do dyrektora handlowego?? Dziękuję
Platz Krystyna 2016-04-26 01:53:24
Zgadzam się, że dobre wrażenie tylko na początku, potem radż sobie sam.
W samym założeniu fajny produkt ale wymaga jeszcze wiele zmian. Handlowcy mają za zadanie jak najwięcej sprzedać natomiast wsparcia brak, kontakt z kompetentną osobą graniczy z cudem.
1
heheh 2016-10-20 12:59:17
Byłem na rozmowie, która trwała jakieś 40 min może dłużej. Pytali o poprzednie prace, osiągnięcia, plany, właściwie o wszystko. Jeśli chodzi o stronę HR brak zastrzeżeń jedna z lepiej przeprowadzonych rozmów rekrutacyjnych w moim życiu. Sam produkt też wydaje się mieć potencjał - apka przejrzysta i ma potencjał sam spotkałem kilka knajp w krk które używają - jak wiesz że coś jest spoko to aż miło się sprzedaje (czyste sumienie). Inną sprawą jest 10 piętro i winda chyba 3-osobowa na cały budynek (chyba że gdzieś tam upchnęli jeszcze jedną ale nie widziałem) na którą czeka się z 10 min i jest raczej zapchana bo każdy chce nią jechać. Jak dają z 30 min przerwy to masz akurat w dwie strony windą 10 min na fajke i to tyle. Chyba, że lubisz dymać na 10 piętro z buta. Być może jest tam jakaś palarnia tego się już nie dowiedziałem. Pracy niestety nie dostałem, zbyt małe doświadczenie w sprzedaży. Szkoda, bo napaliłem się trochę a że mam sporo znajomości w knajpkach to z czasem opchnąłbym tego sporo bo jest fajne no ale.
Zostaw swoją opinię o POSbistro Sp. z o.o. - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie POSbistro Sp. z o.o.