TELUS International Europe

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o TELUS International Europe

Best employer
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Michał
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

_pracownik_
Pracownik

bardzo cenie sobie pracę w CCC, przede wszystkim ze względu na elastyczny grafik i możliwość pracy HO. ostatnio była zorganizowana również integracja online, fajna zabawa :)

6
/pracownik/
Pracownik

CCC - Competence Call Center, czyli nazwa przed połączeniem z Telusem, czyli ta firma ;)

Danuta
Kandydat
@/pracownik/

dobrze jest w takim razie poznać trochę historii. i ci odrębni pracownicy wnieśli swoją kulturę pracy tutaj czy przyjęli styl, do którego przyszli? A prócz samych imprez coś ciekawego jest? skoro HO był już ze dwa lata temu to jak dopracowali obecne warunki w nim? coś dorzucili?

Starszy agent
Pracownik
@Danuta

Nic nie robią, płacą coraz mniej, wymagają coraz więcej. Może komuś podoba się to, że robią "poszukiwanie jajek wielkamocnuch w systemie" Od czasu pandemii odeszli nawet od imprez firmowych, integracji (mimo że pandemia się skończyła) Można pracować zdalnie - na swoim sprzęcie albo na sprzęcie z firmy który się psuje. Odradzam rozpoczynanie tam pracy - łatwo utknąć a warunki wcale nie są fajne.

1
Dinozaur
Pracownik

To jest ta sama firma , Telus kiedyś był CCC Compatance Call center

Agent
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Danuta
Kandydat
@Agent

opowiesz o tym projekcie coś więcej? Skoro odradzasz to być może faktycznie część zrezygnuje, to fajnie byłoby móc wiedzieć z czego tak konkretnie. (usunięte przez administratora)że są z nimi problemy?

kasa
Pracownik
@Danuta

Patrz tylko na kasę i czy można pracować 100% zdalnie. (usunięte przez administratora).

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Każdemu dają 5000brutto. Zatrudniają osoby bez kwalifikacji i nie uznają żadnych kwalifikacji. Jedynie swoje błędne widzi mi się uznają. Kłamali na pierwszej rozmowie, że nie robią testów, a dokładniej Szymon kłamał, i powiedziałem po raz kolejny prosto z mostu, że nie robię testów i tylko rozmawiam telefonicznie a na drugi dzień wyskakują z testami i wideorozmową, więc za taką kwotę żegnam go przypominając, co mówiłem poprzedniego dnia i odkładam słuchawkę. Poziom wymagań, płacy i przebieg rekrutacji nieadekwatny do stanowiska. Jak nie uznają dyplomów wydawanych przez rząd federalny Niemiec, to niech napiszą do niego odwołanie, że nie zgadza im się coś z ich widzi mi się.

Pytania

Czy mógłbym zacząć w listopadzie? Mi tam wisi co będzie w listopadzie. Może wybuchnie wojna w listopadzie. Albo ktoś zje kaczkę pieczoną:) Widać, że komentarze na goworku zgadzają się z tym samym, czego dowiedziałem i ludzie rzucają to, bo dużą jest rotacja i nikt nie chce z firmą pracować. Widać, że rozmowy robią sobie tylko dla towarzystwa, a przecież nikt nie idzie do pracy dla towarzystwa. Towarzystwo ma się poza pracą.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Danuta
Inne

ostateczna przyczyna jaka jest? czy tutaj każdy ma te same zasady związane z wypowiedzeniem? jaki okres czasu wychodzi? i po jakim średnio stażu pracy ludzie się na nie decydują?

Starszy Agent
Pracownik
@Danuta

Nie opłaca sie w ogóle zatrudniać - chyba że na obcojęzycznym projekcie bo wtedy chociaż płacą więcej niż najniższa. Wielu odchodzi już na okresie próbnym, inni po roku gdy orientują się że nic nie zmieni się na lepsze. Jeśli chodzi o wypowiedzenie to respektują okres wypowiedzenia wpisany na umowie, jeśli chce się odejść za porozumieniem stron jest to możliwe o ile szykują nowe szkolenia (usunięte przez administratora)

Danuta
Inne
@Starszy Agent

obcojęzyczny projekt? a jaka ma się gwarancję, że zostanie się do niego przydzielonym? projekty ogólnie to ile średnio trwają i jak z ich wykonalnością, jak często zdarza się, że nie dochodzą do zamierzonego skutku, co wtedy z wynagrodzeniem? te prowadzone w innym języku o ile mniej więcej będą lepiej płatne?

Starszy Agent
Pracownik
@Danuta

Jak składasz CV na obcojęzyczny projekt to wiesz, że będziesz na obcojęzycznym, (usunięte przez administratora) Nie wiem jak jest na obcojęzycznych projektach ale przyjęcie na polskojęzyczny (usunięte przez administratora)

Michał S.
Były pracownik

Pracowałem tu od końca 2019 roku do początku 2022. Moja opinia co do firmy jest bardzo mieszana. Na początku byłem bardzo zadowolony. Duża część osób bardzo pomocna i pozytywna, myślę, że to fundament tej firmy. Praca sama w sobie też przyjemna, wystarczyło robić to, co do mnie należy i założenia, które były narzucane z góry, same się wypełniały. Przez wiele pierwszych miesięcy była to praca, której nie miałem zamiaru zmieniać. Niestety nie mogę tego samego napisać o ostatnich miesiącach pracy. Wszystko zmieniło się o 180 stopni. Telus stał się miejscem, w którym nie wyobrażałem sobie dalej pracować. Na stanowiska managerskie zostały zatrudnione osoby, które w mojej ocenie totalnie nie nadawały się do tej roli. Nie dość, że były niemiłe, nie znały procedur, to potrafiły się do Ciebie nie odzywać przez tydzień, albo rzucić tekstem "nie wiem, ale się dowiem" i już nigdy nie wracały z odpowiedzią. Na ogół w domyśle 'radź sobie sam'. Dochodziło do sytuacji, w których wypłata docierała po dacie wskazanej w umowie, grafik był tworzony nie w terminie, premia rozliczona błędnie, masowe zwolnienia po gorącym okresie. Do tego system, który liczy czas pracy, jest ustawiony w taki sposób, że gdy zalogujesz się 1 min po czasie, to automatycznie wrzuca spóźnienie 15 min i jest to odliczane od czasu pracy, natomiast, gdy jesteś 10 min już po zakończeniu pracy, to automatycznie cofa Cię o to 10 min do godziny, w której powinieneś zakończyć pracę. Mimo że były osoby za to wszystko odpowiedzialne, to jeżeli sam sobie czegoś nie przypilnujesz, to możesz być pewny, że w którymś momencie zostaniesz (usunięte przez administratora) (umyślnie lub nie - nie mi to oceniać). Pod koniec pracy firma zaczęła wymagać, żeby prosić o pozwolenie nawet na wyjście do toalety. Odbywały się spotkania, na których przełożona krytykowała na tyle ogólnie, że część osób nie wiedziała nawet o co chodzi. Dochodziło do sytuacji, w których manager krzyczał na pracownika, albo rzucał tekstami: 'nie ma ludzi niezastąpionych’. Bardzo motywujące praktyki. Często było tak, że managerka nie miała racji co do procedur i kłóciła się z pracownikiem tylko po to, żeby nie pokazać, że się pomyliła. Część osób zgłaszało te sprawy do Projekt Managera, ale tu też spotkaliśmy się ze ścianą. Wiem, że wraz z moim odejściem zmienił się też Projekt Manager. Obecnie jest to osoba, którą bardzo lubiłem i zawsze okazywała wsparcie pracownikowi, więc mam nadzieję, że zmieniło się na lepsze. Już po rozwiązaniu umowy stało się coś, co sprawiło, że postanowiłem wystawić tę opinie. Po pierwsze ekwiwalent za urlop został wypłacony po terminie. Zamiast ostatniego dnia pracy, to wraz z wypłatą co nie powinno miejsca. Do tego świadectwo pracy, które otrzymałem, było wystawione z błędami. Poprosiłem o sprostowanie i tu kolejny raz zderzenie ze ścianą. Odmowa z powodu ‚nie bo nie’. Zgodnie z pouczeniem zawartym na świadectwie sprawa miała swój finał w sądzie. Podpisaliśmy ugodę i obecnie czekam na nowe poprawne świadectwo. Mam nadzieję, że zostanie wystawione już poprawnie. Dowiedziałem się, że dzięki temu, że złożyłem pozew zaszły pozytywne zmiany. Innym pracownikom również zmieniono dokumenty, tak żeby się wszystko zgadzało. Widocznie czasem niektórym trzeba utrzeć nosa, żeby coś się zmieniło. Cieszę się, że ostatecznie zdecydowałem się na zmianę. Porównując do obecnej pracy, Telus ma jeszcze dużo do zmiany. Przede wszystkim zacznijcie dbać i wysłuchiwać pracownika. Doceniajcie, chwalcie, nie każdy jest Wam wrogiem - zapewniam. Podsumowując w firmie oczywiście były wyjątki, nie wszyscy byli tacy źli, więc jedyne czego żałuję, to tego, że kontakt z częścią osób powoli zanika.

Hej
Pracownik
@Michał S.

Wow (usunięte przez administratora)nie sądziłam, że aż tak grubo było z twoim odejściem.

Xvb
Były pracownik
@Michał S.

W kwestii wypłacania ekwiwalentu i wynagrodzenia nic się nie zmieniło. (usunięte przez administratora)

Call center...
Były pracownik

Call center... podające się za niewiadomo jakie korpo, i tworzące iluzję a właściwie przykrywkę, za którą kryje się realny (usunięte przez administratora)oraz telefon za telefonem, ze az uszy bolą od tego dzwonienia. Tak więc, ta najnizsza krajowa jest nieadekwatna do wykonywanych obowiązkow oraz stresu. Ta firma przypomina mi na sprzedaż mercedesa z niemiec po powodzi, niby mercedes ale nadal po powodzi Niby super korpo, ale nadal call center za najniższą Pozdrawiam, (usunięte przez administratora)

odmóżdżająca robota
Były pracownik
 Pytanie

Praca w tej firmie, a szczegolnie na hiszpanskim projekcie modowym jest monotonna, odmóżdżająca oraz stresująca. Pracując z tymi człowiekopodobnymi kreaturami (klientami) 8 godzin, człowiek dosłownie czuje jak mózg mu wypływa z czaszki bo ta praca jest taka stresująca, odmóżdżająca oraz denna. Z uwagi zatem na powyższy fakt przemiał ludzi na projekcie jest większy niż na przystanku PKS w Pcimiu. Czy polecam? (usunięte przez administratora) Julia (usunięte przez administratora)

Magda
Były pracownik

Brałam udział w szkoleniu w projekcie (usunięte przez administratora), ale już po dwóch tygodniach złożyłam wypowiedzenie, bo czułam, że wynagrodzenie jest nieadekwatne do ilości telefonów odbieranych dziennie. Generalnie to Calle wchodziły cały czas, więc na godzinę miało się przerwę tylko 5 min. Szkolenie było zdalnej więc nie mogę się wypowiedzieć na temat warunków na miejscu. (usunięte przez administratora)

Wiosna
Były pracownik
@Magda

Również zrezygnowałam z pracy na tym projekcie. (usunięte przez administratora) Jedni agenci robią np. przez cały dzien maile a inni zasuwają na telefonach. To nie jest fair.

Pracownik
Pracownik

(usunięte przez administratora) Wielcy panowie dyrektorzy opowiadają gruszki na wierzbie. Stwarzają nowy program po czym informują, że jednak będziesz mniej zarabiał. (usunięte przez administratora)plany nie wykonalne do osiągnięcia, obcinanie bonusów za nie przelogowanie się na inny status, (usunięte przez administratora)

Hydra
Pracownik
@Pracownik

Ogolnie to nie ma dramatu bo sadze ze zarobki sa w porzadku jak na taka prace. Przesadzasz strasznie i sadze ze musisz sie ogarnac. Pozdrawiam,

Pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Zgadza sie. Poza tym jak posprząta swoje to ma spokój, a w telusie jak zobaczą że dajesz radę zrobić dużo to dokładają ci pracę po "nowych" plus musisz ciągle poprawiać po nich błedy. Nikt tej pracy nie liczy i nie widzi, bo jak nie poprawisz błedu to ten bład staje się twoim błędem no i cyk premia ucięta. Fajnie co?

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Samotna Matka
Pracownik

Po pierwsze -> wiesz za jaka kwote przychodzilas do pracy. To nie byla tajemnica a mysle ze bonus jak i zasadnicza placa byla Tobie przedstawiana. Po drugie - > Firma nie ma tylko Medicoveru lecz MedicoverSport ktory daje rozne mozliwosci. Po trzecie -> Owoce sa we wtorki i czwartki a nie tylko w czwartki. Po czwarte -> Jak mialas awarie z praca zdalna to sadze ze miejsce w biurze by sie znalazlo Po piate -> Gdyby bylo az tak zle jak piszesz to firma nie mialaby w ogole zadnych pracownikow Po szoste -> sadze ze firma stara sie jak moze oferowac jakiekolwiek pozytywy Nie pozdrawiam,

Starszy agent
Pracownik
 Pytanie
@Samotna Matka

Zatrudnialam się cztery lata temu - wtedy podstawa wynosiła (usunięte przez administratora), obiecana była podwyżka (usunięte przez administratora)po roku, wyższe pensje w zależności od stażu. I co? O tą podwyżkę trzeba było się prosić przez kolejny rok i była mniejsza niż obiecana. A po podwyżce minimalnej z stycznia zarabiam teraz (usunięte przez administratora), pensja tak jak u osób które dopiero zaczely pracę a i te (usunięte przez administratora) musieliśmy wywalczyć, więcej o obowiązków, dokręcanie śruby. Zatrudniałam się do pracy pn-pt, teraz poinformowali, że będziemy musieli pracować też w święta bo jest dużo pracy - czy będą za to jakieś pieniądze? Nie. Jedynie inny dzień wolny w ciągu miesiąca. To nie są warunki o jakich zostałam poinformowana przy rozpoczynaniu pracy, z miesiąca na miesiąc wsyzstko zmienia się na gorsze.

Starszy
Pracownik

Firma schodzi na (usunięte przez administratora). Na projekcie modowym nagle okrzyknięto, że będzie przymusowa praca w święta bo jest więcej roboty a usługobiorca nie chce dać nadgodzin mimo że pół roku wcześniej robił prezentacje jakie to wielkie pieniądze zbijają na naszej pracy. Odradzam każdemu przychodzenie do tej firmy, brak poszanowania pracownika i zasłanianie się tym, że są owocowe dni.

Nawiedzony zarząd
Były pracownik

Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Nie dość, że pensja to najniższa krajowa (dodatkowy (usunięte przez administratora) bonus nie robi dużej różnicy) to nakazują prace w dni ustawowo wolne! Tak moi drodzy, pracownicy będą pracować również w nadchodzące święta wielkanocne i majówkę. Nie liczą się z prawem pracy, chyba, ze jest dla nich korzystne.(usunięte przez administratora) Nikt się nie liczy ze zdaniem pracowników, dyrektor projektu ZL nie potrafi odpowiadać na maile a co dopiero porozmawiać twarzą w twarz.Plusem była wypłata na czas i HO. Szkoda nerwów i nie można się dawać tak wykorzystywać. Zmiana pracy to była najlepsza decyzja.

M
Były pracownik
 Pytanie

Менеджери та інші обіцяють підвищення, однак ці підвищення пов'язані лише з підвищенням мінімальної, тому компанія змушена здійснити підвищення. На жаль, вона ніколи не робила такого підвищення самостійно. Чи дбає компанія про співробітника? Ви самі повинні відповісти на це питання, враховуючи, що компанія дає мінімальну, низьку премію і має ці так звані заходи, щоб працівник не лінувався на найнижчу національну. Бо немислимо бути лінивим для найнижчої істини?

Mewa
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może coś powiedzieć o stanowisku Personalize Internet Ads Assessor?

Pokolenie Z do bani
Pracownik
 Pytanie

Jak czytam tu wiekszosc opinii to wszyscy narzekaja na kase lub wyzysk lub nerwice lub nawet bol palcow od klawiatury. Zenada ! Smiech na sali, jak sie to czyta. Widac ze wiekszosc komentarzy to pokolenie ,,Z", ktore w ogole nie wie co to jest praca na budowie lub praca na szmacie lub zbieranie truskawek za malolata. Macie wyobrazenie ze przyjdziecie bez doswiadczenia za 5 tysi na reke ? Troche pokory i cierpliwosci. Firma jak firma stara sie robic co moze. Cieszcie sie ze w ogole bedziecie mogli cokolwiek dodac do Waszego i tak biednego CV. Jak juz sie podejmujecie pracy i wiecie za jaka stawke to zamknijcie sie i robice to co do was nalezy, a nie placzecie ze klient cos zlego do was powie. Obruszacie sie o banalne rzeczy. Wezcie to na klate i idzcie dalej... Praca za wieksza pensje to tez jest czesto zwiazana z odpowiedzialnoscia, ktorej nie udzwignelibyscie. Ciekawe jakie wymowki mielibyscie wtedy. Przeczytajcie sobie jak dziala firma itd jak dziala outsourcing. Firma sama w sobie nie jest pasywna tylko robi co moze zeby bylo lepiej. Uszczypliwe komentarze i hejt zwiazany z tym postem zapewne w pierwszej kolejnosci pojdzie od mlodych ludzi. Najpierw jak powyzej jest napisane nauczcie sie pracowac a dopiero potem wymagac. Bez podrowien

13
Idzi
Kandydat
 Pytanie

Projekt Vattenfall obsługa klienta zdalnie ktoś coś ???? jakieś opinie, bo nie wiem czy się zdecydować a mam inne propozycje. Dziękuję.

Elka
Pracownik
@Idzi

Ogólnie ok. Projekt spoko, kasa ok. Ale praktycznie 8h non stop na telefonie. Bywa to moge wyczerpujące. Plusy to wynagrodzenie i praca w 100% zdalna.

Danuta
Kandydat
@Elka

A o specyfice napiszesz coś więcej? To, że na telefonie to idzie załapać ale zakres rzeczywistych obowiązków jaki by był? jak je wykonywać, żeby wszystko szło w porządku?

Z
Pracownik
@Danuta

Zgłoszenia o braku płatności, braku zwrotu, opóznienia zamówień, zapytania o produkt, dostępność, szczegóły produktu, kontakt z firmami kurierskimi, kontakt ze skelpem stacjonarnymi, przyjmoeanie i rozpatrywanie reklamacji produktu, przyjmowanie skarg na pracowników sklepów, płatności offline, anulacja zamówień, zmiana adresu zamowień, pomoc klientowi w obsłudze i zakupu na stronie, wszystko z zaxhowaniem procedur, to tak pokrótce

Z
Pracownik
@Danuta

Obowiązki musisz wykonywać bardzo dobrze i bardzo szybko.

Niezadowolona
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w firmie krótko, nie dotrwalam do konca okresu próbnego z powodu otrzymania lepszej propozycji. W skrócie, najniższa krajowa za rozmawianie z klientami praktycznie bez przerw. Na każdą godzinę pracy jest 5 minut, jest to BARDZO mocno pilnowane. Nie ma Cię 30 sekund dłużej? Dostajesz sugestywne telefony od prowadzacego zmianę z pytaniami czy potrzebna Ci pomoc. Zdumiewająco nieprofesjonalne kadry i osoby odpowiedzialne za zatrudnianie. Ktoś popełnił błąd i na umowie zlecenie zapisał mnie na całe parę dni do ubezpieczenia zdrowotnego. Oczywiście nie zostałam o tym błędzie poinformowana, przerwali moje dotychczasowe ubezpieczenie i dowiedzialam się dopiero w momencie udania się do lekarza rodzinnego. Niesamowite było moje zdziwienie. Polecam, ale omijać szerokim łukiem.

Brak chęci
Były pracownik
@Niezadowolona

Niestety to prawda ;/ nic fajnego w tej firmie nie ma. Sam (usunięte przez administratora) za minimalną

Brak chęci
Były pracownik
 Pytanie

Brałam udział w rekrutacji na projekt modowy hiszpanskiej marki, i pracowalam w okresie tzw wyprzedazy na zleceniu. Jak to wszystko wygladalo? (usunięte przez administratora) Co chwila telefony od nachalnych oraz rozwydrzonych klientów+ w miedzyczasie trzeba było robić tzw swoje sprawy, gdzie skupić się na tym nie dało, bo co chwila telefon. Moim zdaniem praca na chwilę, aby zobaczyć jak to jest pracować w ciężkich warunkach w call center za najniższą. Praca wykańcza psychicznie oraz fizycznie. Przerwy są liczone co do minuty, tj kolezanka pisze tutaj poniżej, managerowie tez tacy aby aby (chyba są to osoby, ktore dlugo juz tu siedza, i dostaly awans z litości). Reasumując: praca za najniższą, bardzo robotyczna, odmóżdżająca, i tylko na chwilę.(usunięte przez administratora)

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Czupiradło
Pracownik

Nie. Chodzi mi ogólnie o poziom wynagradzania pracy konsultanta w DE a PL.

Zostaw merytoryczną opinię o TELUS International Europe - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TELUS International Europe?

    Zobacz opinie na temat firmy TELUS International Europe tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 168.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TELUS International Europe?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 142, z czego 31 to opinie pozytywne, 91 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TELUS International Europe?

    Kandydaci do pracy w TELUS International Europe napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TELUS International Europe
Przejdź do nowych opinii