Opinie o TELUS International Europe
(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)
bardzo cenie sobie pracę w CCC, przede wszystkim ze względu na elastyczny grafik i możliwość pracy HO. ostatnio była zorganizowana również integracja online, fajna zabawa :)
CCC - Competence Call Center, czyli nazwa przed połączeniem z Telusem, czyli ta firma ;)
dobrze jest w takim razie poznać trochę historii. i ci odrębni pracownicy wnieśli swoją kulturę pracy tutaj czy przyjęli styl, do którego przyszli? A prócz samych imprez coś ciekawego jest? skoro HO był już ze dwa lata temu to jak dopracowali obecne warunki w nim? coś dorzucili?
Nic nie robią, płacą coraz mniej, wymagają coraz więcej. Może komuś podoba się to, że robią "poszukiwanie jajek wielkamocnuch w systemie" Od czasu pandemii odeszli nawet od imprez firmowych, integracji (mimo że pandemia się skończyła) Można pracować zdalnie - na swoim sprzęcie albo na sprzęcie z firmy który się psuje. Odradzam rozpoczynanie tam pracy - łatwo utknąć a warunki wcale nie są fajne.
To jest ta sama firma , Telus kiedyś był CCC Compatance Call center
(usunięte przez administratora)
opowiesz o tym projekcie coś więcej? Skoro odradzasz to być może faktycznie część zrezygnuje, to fajnie byłoby móc wiedzieć z czego tak konkretnie. (usunięte przez administratora)że są z nimi problemy?
Każdemu dają 5000brutto. Zatrudniają osoby bez kwalifikacji i nie uznają żadnych kwalifikacji. Jedynie swoje błędne widzi mi się uznają. Kłamali na pierwszej rozmowie, że nie robią testów, a dokładniej Szymon kłamał, i powiedziałem po raz kolejny prosto z mostu, że nie robię testów i tylko rozmawiam telefonicznie a na drugi dzień wyskakują z testami i wideorozmową, więc za taką kwotę żegnam go przypominając, co mówiłem poprzedniego dnia i odkładam słuchawkę. Poziom wymagań, płacy i przebieg rekrutacji nieadekwatny do stanowiska. Jak nie uznają dyplomów wydawanych przez rząd federalny Niemiec, to niech napiszą do niego odwołanie, że nie zgadza im się coś z ich widzi mi się.
Czy mógłbym zacząć w listopadzie? Mi tam wisi co będzie w listopadzie. Może wybuchnie wojna w listopadzie. Albo ktoś zje kaczkę pieczoną:) Widać, że komentarze na goworku zgadzają się z tym samym, czego dowiedziałem i ludzie rzucają to, bo dużą jest rotacja i nikt nie chce z firmą pracować. Widać, że rozmowy robią sobie tylko dla towarzystwa, a przecież nikt nie idzie do pracy dla towarzystwa. Towarzystwo ma się poza pracą.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
(usunięte przez administratora)
ostateczna przyczyna jaka jest? czy tutaj każdy ma te same zasady związane z wypowiedzeniem? jaki okres czasu wychodzi? i po jakim średnio stażu pracy ludzie się na nie decydują?
Nie opłaca sie w ogóle zatrudniać - chyba że na obcojęzycznym projekcie bo wtedy chociaż płacą więcej niż najniższa. Wielu odchodzi już na okresie próbnym, inni po roku gdy orientują się że nic nie zmieni się na lepsze. Jeśli chodzi o wypowiedzenie to respektują okres wypowiedzenia wpisany na umowie, jeśli chce się odejść za porozumieniem stron jest to możliwe o ile szykują nowe szkolenia (usunięte przez administratora)
obcojęzyczny projekt? a jaka ma się gwarancję, że zostanie się do niego przydzielonym? projekty ogólnie to ile średnio trwają i jak z ich wykonalnością, jak często zdarza się, że nie dochodzą do zamierzonego skutku, co wtedy z wynagrodzeniem? te prowadzone w innym języku o ile mniej więcej będą lepiej płatne?
Jak składasz CV na obcojęzyczny projekt to wiesz, że będziesz na obcojęzycznym, (usunięte przez administratora) Nie wiem jak jest na obcojęzycznych projektach ale przyjęcie na polskojęzyczny (usunięte przez administratora)
Pracowałem tu od końca 2019 roku do początku 2022. Moja opinia co do firmy jest bardzo mieszana. Na początku byłem bardzo zadowolony. Duża część osób bardzo pomocna i pozytywna, myślę, że to fundament tej firmy. Praca sama w sobie też przyjemna, wystarczyło robić to, co do mnie należy i założenia, które były narzucane z góry, same się wypełniały. Przez wiele pierwszych miesięcy była to praca, której nie miałem zamiaru zmieniać. Niestety nie mogę tego samego napisać o ostatnich miesiącach pracy. Wszystko zmieniło się o 180 stopni. Telus stał się miejscem, w którym nie wyobrażałem sobie dalej pracować. Na stanowiska managerskie zostały zatrudnione osoby, które w mojej ocenie totalnie nie nadawały się do tej roli. Nie dość, że były niemiłe, nie znały procedur, to potrafiły się do Ciebie nie odzywać przez tydzień, albo rzucić tekstem "nie wiem, ale się dowiem" i już nigdy nie wracały z odpowiedzią. Na ogół w domyśle 'radź sobie sam'. Dochodziło do sytuacji, w których wypłata docierała po dacie wskazanej w umowie, grafik był tworzony nie w terminie, premia rozliczona błędnie, masowe zwolnienia po gorącym okresie. Do tego system, który liczy czas pracy, jest ustawiony w taki sposób, że gdy zalogujesz się 1 min po czasie, to automatycznie wrzuca spóźnienie 15 min i jest to odliczane od czasu pracy, natomiast, gdy jesteś 10 min już po zakończeniu pracy, to automatycznie cofa Cię o to 10 min do godziny, w której powinieneś zakończyć pracę. Mimo że były osoby za to wszystko odpowiedzialne, to jeżeli sam sobie czegoś nie przypilnujesz, to możesz być pewny, że w którymś momencie zostaniesz (usunięte przez administratora) (umyślnie lub nie - nie mi to oceniać). Pod koniec pracy firma zaczęła wymagać, żeby prosić o pozwolenie nawet na wyjście do toalety. Odbywały się spotkania, na których przełożona krytykowała na tyle ogólnie, że część osób nie wiedziała nawet o co chodzi. Dochodziło do sytuacji, w których manager krzyczał na pracownika, albo rzucał tekstami: 'nie ma ludzi niezastąpionych’. Bardzo motywujące praktyki. Często było tak, że managerka nie miała racji co do procedur i kłóciła się z pracownikiem tylko po to, żeby nie pokazać, że się pomyliła. Część osób zgłaszało te sprawy do Projekt Managera, ale tu też spotkaliśmy się ze ścianą. Wiem, że wraz z moim odejściem zmienił się też Projekt Manager. Obecnie jest to osoba, którą bardzo lubiłem i zawsze okazywała wsparcie pracownikowi, więc mam nadzieję, że zmieniło się na lepsze. Już po rozwiązaniu umowy stało się coś, co sprawiło, że postanowiłem wystawić tę opinie. Po pierwsze ekwiwalent za urlop został wypłacony po terminie. Zamiast ostatniego dnia pracy, to wraz z wypłatą co nie powinno miejsca. Do tego świadectwo pracy, które otrzymałem, było wystawione z błędami. Poprosiłem o sprostowanie i tu kolejny raz zderzenie ze ścianą. Odmowa z powodu ‚nie bo nie’. Zgodnie z pouczeniem zawartym na świadectwie sprawa miała swój finał w sądzie. Podpisaliśmy ugodę i obecnie czekam na nowe poprawne świadectwo. Mam nadzieję, że zostanie wystawione już poprawnie. Dowiedziałem się, że dzięki temu, że złożyłem pozew zaszły pozytywne zmiany. Innym pracownikom również zmieniono dokumenty, tak żeby się wszystko zgadzało. Widocznie czasem niektórym trzeba utrzeć nosa, żeby coś się zmieniło. Cieszę się, że ostatecznie zdecydowałem się na zmianę. Porównując do obecnej pracy, Telus ma jeszcze dużo do zmiany. Przede wszystkim zacznijcie dbać i wysłuchiwać pracownika. Doceniajcie, chwalcie, nie każdy jest Wam wrogiem - zapewniam. Podsumowując w firmie oczywiście były wyjątki, nie wszyscy byli tacy źli, więc jedyne czego żałuję, to tego, że kontakt z częścią osób powoli zanika.
W kwestii wypłacania ekwiwalentu i wynagrodzenia nic się nie zmieniło. (usunięte przez administratora)
Call center... podające się za niewiadomo jakie korpo, i tworzące iluzję a właściwie przykrywkę, za którą kryje się realny (usunięte przez administratora)oraz telefon za telefonem, ze az uszy bolą od tego dzwonienia. Tak więc, ta najnizsza krajowa jest nieadekwatna do wykonywanych obowiązkow oraz stresu. Ta firma przypomina mi na sprzedaż mercedesa z niemiec po powodzi, niby mercedes ale nadal po powodzi Niby super korpo, ale nadal call center za najniższą Pozdrawiam, (usunięte przez administratora)
Praca w tej firmie, a szczegolnie na hiszpanskim projekcie modowym jest monotonna, odmóżdżająca oraz stresująca. Pracując z tymi człowiekopodobnymi kreaturami (klientami) 8 godzin, człowiek dosłownie czuje jak mózg mu wypływa z czaszki bo ta praca jest taka stresująca, odmóżdżająca oraz denna. Z uwagi zatem na powyższy fakt przemiał ludzi na projekcie jest większy niż na przystanku PKS w Pcimiu. Czy polecam? (usunięte przez administratora) Julia (usunięte przez administratora)
Brałam udział w szkoleniu w projekcie (usunięte przez administratora), ale już po dwóch tygodniach złożyłam wypowiedzenie, bo czułam, że wynagrodzenie jest nieadekwatne do ilości telefonów odbieranych dziennie. Generalnie to Calle wchodziły cały czas, więc na godzinę miało się przerwę tylko 5 min. Szkolenie było zdalnej więc nie mogę się wypowiedzieć na temat warunków na miejscu. (usunięte przez administratora)
Również zrezygnowałam z pracy na tym projekcie. (usunięte przez administratora) Jedni agenci robią np. przez cały dzien maile a inni zasuwają na telefonach. To nie jest fair.
(usunięte przez administratora) Wielcy panowie dyrektorzy opowiadają gruszki na wierzbie. Stwarzają nowy program po czym informują, że jednak będziesz mniej zarabiał. (usunięte przez administratora)plany nie wykonalne do osiągnięcia, obcinanie bonusów za nie przelogowanie się na inny status, (usunięte przez administratora)
Ogolnie to nie ma dramatu bo sadze ze zarobki sa w porzadku jak na taka prace. Przesadzasz strasznie i sadze ze musisz sie ogarnac. Pozdrawiam,
Zgadza sie. Poza tym jak posprząta swoje to ma spokój, a w telusie jak zobaczą że dajesz radę zrobić dużo to dokładają ci pracę po "nowych" plus musisz ciągle poprawiać po nich błedy. Nikt tej pracy nie liczy i nie widzi, bo jak nie poprawisz błedu to ten bład staje się twoim błędem no i cyk premia ucięta. Fajnie co?
(usunięte przez administratora)
Po pierwsze -> wiesz za jaka kwote przychodzilas do pracy. To nie byla tajemnica a mysle ze bonus jak i zasadnicza placa byla Tobie przedstawiana. Po drugie - > Firma nie ma tylko Medicoveru lecz MedicoverSport ktory daje rozne mozliwosci. Po trzecie -> Owoce sa we wtorki i czwartki a nie tylko w czwartki. Po czwarte -> Jak mialas awarie z praca zdalna to sadze ze miejsce w biurze by sie znalazlo Po piate -> Gdyby bylo az tak zle jak piszesz to firma nie mialaby w ogole zadnych pracownikow Po szoste -> sadze ze firma stara sie jak moze oferowac jakiekolwiek pozytywy Nie pozdrawiam,
Zatrudnialam się cztery lata temu - wtedy podstawa wynosiła (usunięte przez administratora), obiecana była podwyżka (usunięte przez administratora)po roku, wyższe pensje w zależności od stażu. I co? O tą podwyżkę trzeba było się prosić przez kolejny rok i była mniejsza niż obiecana. A po podwyżce minimalnej z stycznia zarabiam teraz (usunięte przez administratora), pensja tak jak u osób które dopiero zaczely pracę a i te (usunięte przez administratora) musieliśmy wywalczyć, więcej o obowiązków, dokręcanie śruby. Zatrudniałam się do pracy pn-pt, teraz poinformowali, że będziemy musieli pracować też w święta bo jest dużo pracy - czy będą za to jakieś pieniądze? Nie. Jedynie inny dzień wolny w ciągu miesiąca. To nie są warunki o jakich zostałam poinformowana przy rozpoczynaniu pracy, z miesiąca na miesiąc wsyzstko zmienia się na gorsze.
Firma schodzi na (usunięte przez administratora). Na projekcie modowym nagle okrzyknięto, że będzie przymusowa praca w święta bo jest więcej roboty a usługobiorca nie chce dać nadgodzin mimo że pół roku wcześniej robił prezentacje jakie to wielkie pieniądze zbijają na naszej pracy. Odradzam każdemu przychodzenie do tej firmy, brak poszanowania pracownika i zasłanianie się tym, że są owocowe dni.
Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Nie dość, że pensja to najniższa krajowa (dodatkowy (usunięte przez administratora) bonus nie robi dużej różnicy) to nakazują prace w dni ustawowo wolne! Tak moi drodzy, pracownicy będą pracować również w nadchodzące święta wielkanocne i majówkę. Nie liczą się z prawem pracy, chyba, ze jest dla nich korzystne.(usunięte przez administratora) Nikt się nie liczy ze zdaniem pracowników, dyrektor projektu ZL nie potrafi odpowiadać na maile a co dopiero porozmawiać twarzą w twarz.Plusem była wypłata na czas i HO. Szkoda nerwów i nie można się dawać tak wykorzystywać. Zmiana pracy to była najlepsza decyzja.
Менеджери та інші обіцяють підвищення, однак ці підвищення пов'язані лише з підвищенням мінімальної, тому компанія змушена здійснити підвищення. На жаль, вона ніколи не робила такого підвищення самостійно. Чи дбає компанія про співробітника? Ви самі повинні відповісти на це питання, враховуючи, що компанія дає мінімальну, низьку премію і має ці так звані заходи, щоб працівник не лінувався на найнижчу національну. Бо немислимо бути лінивим для найнижчої істини?
Czy ktoś może coś powiedzieć o stanowisku Personalize Internet Ads Assessor?
Jak czytam tu wiekszosc opinii to wszyscy narzekaja na kase lub wyzysk lub nerwice lub nawet bol palcow od klawiatury. Zenada ! Smiech na sali, jak sie to czyta. Widac ze wiekszosc komentarzy to pokolenie ,,Z", ktore w ogole nie wie co to jest praca na budowie lub praca na szmacie lub zbieranie truskawek za malolata. Macie wyobrazenie ze przyjdziecie bez doswiadczenia za 5 tysi na reke ? Troche pokory i cierpliwosci. Firma jak firma stara sie robic co moze. Cieszcie sie ze w ogole bedziecie mogli cokolwiek dodac do Waszego i tak biednego CV. Jak juz sie podejmujecie pracy i wiecie za jaka stawke to zamknijcie sie i robice to co do was nalezy, a nie placzecie ze klient cos zlego do was powie. Obruszacie sie o banalne rzeczy. Wezcie to na klate i idzcie dalej... Praca za wieksza pensje to tez jest czesto zwiazana z odpowiedzialnoscia, ktorej nie udzwignelibyscie. Ciekawe jakie wymowki mielibyscie wtedy. Przeczytajcie sobie jak dziala firma itd jak dziala outsourcing. Firma sama w sobie nie jest pasywna tylko robi co moze zeby bylo lepiej. Uszczypliwe komentarze i hejt zwiazany z tym postem zapewne w pierwszej kolejnosci pojdzie od mlodych ludzi. Najpierw jak powyzej jest napisane nauczcie sie pracowac a dopiero potem wymagac. Bez podrowien
Projekt Vattenfall obsługa klienta zdalnie ktoś coś ???? jakieś opinie, bo nie wiem czy się zdecydować a mam inne propozycje. Dziękuję.
Ogólnie ok. Projekt spoko, kasa ok. Ale praktycznie 8h non stop na telefonie. Bywa to moge wyczerpujące. Plusy to wynagrodzenie i praca w 100% zdalna.
A o specyfice napiszesz coś więcej? To, że na telefonie to idzie załapać ale zakres rzeczywistych obowiązków jaki by był? jak je wykonywać, żeby wszystko szło w porządku?
Zgłoszenia o braku płatności, braku zwrotu, opóznienia zamówień, zapytania o produkt, dostępność, szczegóły produktu, kontakt z firmami kurierskimi, kontakt ze skelpem stacjonarnymi, przyjmoeanie i rozpatrywanie reklamacji produktu, przyjmowanie skarg na pracowników sklepów, płatności offline, anulacja zamówień, zmiana adresu zamowień, pomoc klientowi w obsłudze i zakupu na stronie, wszystko z zaxhowaniem procedur, to tak pokrótce
Pracowałam w firmie krótko, nie dotrwalam do konca okresu próbnego z powodu otrzymania lepszej propozycji. W skrócie, najniższa krajowa za rozmawianie z klientami praktycznie bez przerw. Na każdą godzinę pracy jest 5 minut, jest to BARDZO mocno pilnowane. Nie ma Cię 30 sekund dłużej? Dostajesz sugestywne telefony od prowadzacego zmianę z pytaniami czy potrzebna Ci pomoc. Zdumiewająco nieprofesjonalne kadry i osoby odpowiedzialne za zatrudnianie. Ktoś popełnił błąd i na umowie zlecenie zapisał mnie na całe parę dni do ubezpieczenia zdrowotnego. Oczywiście nie zostałam o tym błędzie poinformowana, przerwali moje dotychczasowe ubezpieczenie i dowiedzialam się dopiero w momencie udania się do lekarza rodzinnego. Niesamowite było moje zdziwienie. Polecam, ale omijać szerokim łukiem.
Niestety to prawda ;/ nic fajnego w tej firmie nie ma. Sam (usunięte przez administratora) za minimalną
Brałam udział w rekrutacji na projekt modowy hiszpanskiej marki, i pracowalam w okresie tzw wyprzedazy na zleceniu. Jak to wszystko wygladalo? (usunięte przez administratora) Co chwila telefony od nachalnych oraz rozwydrzonych klientów+ w miedzyczasie trzeba było robić tzw swoje sprawy, gdzie skupić się na tym nie dało, bo co chwila telefon. Moim zdaniem praca na chwilę, aby zobaczyć jak to jest pracować w ciężkich warunkach w call center za najniższą. Praca wykańcza psychicznie oraz fizycznie. Przerwy są liczone co do minuty, tj kolezanka pisze tutaj poniżej, managerowie tez tacy aby aby (chyba są to osoby, ktore dlugo juz tu siedza, i dostaly awans z litości). Reasumując: praca za najniższą, bardzo robotyczna, odmóżdżająca, i tylko na chwilę.(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)
Nie. Chodzi mi ogólnie o poziom wynagradzania pracy konsultanta w DE a PL.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TELUS International Europe?
Zobacz opinie na temat firmy TELUS International Europe tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 168.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TELUS International Europe?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 142, z czego 31 to opinie pozytywne, 91 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TELUS International Europe?
Kandydaci do pracy w TELUS International Europe napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.