logo WB Staffing

WB Staffing

Szczecin

Opinie o WB Staffing

wykrawacz 2015-10-14 17:46
@xxxx jezeli ktos potrafi tylko narzekac.. nie pracować to jest sam sobie winien... jestem na wieprzowinie w rosji i jest ok. posiedzialem troche w briansku ale dotrzymali slowa. kasa wplywa a moja sie cieszy :)
@golik 2015-10-15 16:44
i ja zadowolony jestem i nie wiem po co to czas tracic na gadanie...
dsad 2015-10-16 12:10
bylem ze stafingiem w szecii i w wisbii dobre prace na wolowinie
1
dzwon 2015-10-17 12:14
po twojemu to już kilka razy piszesz, ze drucik a tu dobra robota. nie gadaj jak z konkurencji. ja na firme nie powien bo starają się. zalatwiaja mieszkania, bilety, placa jak trzeba.
Ikariam 2015-10-17 22:03
Pytanie ! a który z biura mi odpowiada ?
mirek 2015-11-02 02:52
Fajnie napisane ,dzięki za nick(żenad).
max 2016-02-27 15:02
ktoś ma cos jeszcze do powiedzenia na temat zatrudnienia w rosji przez wb staffing
rd 2016-06-30 15:08
a taką oferte widzieliście - Praktykant w Dziale Rekrutacji Zagranicznych- płatne praktyki? dobrze, ze oferuja płatne praktyki, bo teraz naparwde taka postawa należy już do rzadkości, wydaje mi się, ze jednak można zarobic dobrze u nich.
Jacek 2016-11-06 18:38
Witam.
Ktoś wie dla jakiej firmy prowadzona jest rekrutacja na stanowisko LICZARZ? Solid, Impel?
Natalia 2017-07-25 16:20
@Jacek, obecnie firma prowadzi rekrutację i posiada wiele różnych ofert pracy do różnych miast w kraju, jednak o konkretną o którą pytasz nie udało mi sie odszukać. Zachęcam do zapoznania się z innymi ofertami pracy, jeszcze są aktualne. Być może ktoś z uczestników forum był już na rozmowie?
Zostaw swoją opinię o WB Staffing - Szczecin
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie WB Staffing