Yabimo

Tarnów

Opinie o Yabimo

niul 2016-01-02 10:29:19
Witam,
Nie polecam firmy Yabimo znam człowieka który pracuje w Norwegii w roku 2015 był od nich 3 lub 4 razy nie pomogli mu wyrobić karty podatkowej i koleś płacił 50 procent podatku.
I dalej zapłaci 50 procent bo jest 2016 i nie posiada karty podatkowej .
NIE POLECAM YABIMO
ja 2016-01-16 18:18:01
Walą na kasie. Sami wystawiają sobie pozytywne opinie. Usuwają nie korzystne komentarze. To jest yabimo.
2
ktoś 2016-01-19 10:00:42
nie polecam po kilku miesiącach okazało się że nie płacą zusu ani innych świadczeń totalna porażka
3
jankesss 2016-01-22 21:23:24
Jakiego Zusu? Cos sie Ci pomylilo. Pracujac w danym kraju masz odprowadzane swiadczenia w tym kraju. Mnie sie wszytsko zgadza. Mam pasek wyplaty i wiem co i ile. Zarobki moglyby byc wieksze ale reszta ok.
ktoś 2016-02-02 08:44:43
po przepracowaniu 4 miesięcy w Islandi okazało się że nie płacili składek a wyszło to dopiero jak tam potrzebowałem lekarza i to samo było po powrocie do Polski .Czekam już miesiąc na zapłatę za urlop w środę ide do sądu pracy bo na chwile obecną nie odbierają żadnych telefonów i nie wspomne że w Islandi musiałem za lekarza sam płacić a dopiero po 3 miesiącach wielu ponagleniach łaskawie oddali nie polecam yabimo jedna wielka porażka
3
ktos 2 2016-02-13 09:36:55
sprawdźcie wasze składki w zus, yabimo TARNÓW na kwitkach wypłaty wykazuje składki których niema opłacone w ZUS, jedno jest pewne ze zgłoszę te sprawę do odpowiednich instytucji państwowych, umowa jest polska z delegacją więc składki są w kraju ZUS i US, potwierdzam słowa "KTOŚ"
misiek 2016-02-16 23:28:16
A w Polsce tez pracodawca się za ciebie rozlicza, czy masz obowiązek zrobić to samemu??
były pracownik 2016-02-19 14:12:40
do tej pory nie widać opłat SKŁADEK za ZUS, teraz czekam na PIT
2
były pracownik 2016-02-24 10:32:50
polska umowa (ja taką miałem) więc pit do końca lutego, taki jest polskie prawo
Wyżeracz 2016-03-02 15:42:23
to musisz być orzeł skoro sie chcesz wbić na Norwegię hahahahhahaaha
Kazik 2016-03-30 14:51:45
Witam wszystkich czy ktoś maluje dla Yabimo na Mongstad?
2
ktosik 2016-04-02 23:29:03
Siemka. Yabimo na Mongstad juz podobno nie ma być dostali kopa
1
Marek L 2016-04-04 09:47:56
Pracowałem dla Yabimo w delegacji do LNS Saga na Islandii. Wypłaty zgodnie z umową, opłacony ZUS i US.
1
Marek L 2016-04-13 17:30:55
@nnnnn -tak jak napisałem, wypłaty na czas co do grosza (centa),podatek opłacony PIT11 (czekam na zwrot z US na dzieci) ZUS wykazuje wpłaty za dane miesiące składkowe (chociaż wcześniej wykazywał brak składek - może były opóźnienia albo system w ZUS zawodny) ponoć jedyny problem to brak ubezpieczenia za granicą (chłopaki się skarżyli że sami płacą za lekarza - ja nie miałem tego typu zdarzeń więc nie mogę potwierdzić i zaprzeczyć - mieli ponoć oddawać za rachunki takowych wizyt). Ja byłem zadowolony z tego kontraktu.
1
Marek L 2016-04-13 17:34:34
@nnnnn -tak jak napisałem, wypłaty na czas co do grosza (centa),podatek opłacony PIT11 (czekam na zwrot z US na dzieci) ZUS wykazuje wpłaty za dane miesiące składkowe (chociaż wcześniej wykazywał brak składek - może były opóźnienia albo system w ZUS zawodny) ponoć jedyny problem to brak ubezpieczenia za granicą (chłopaki się skarżyli że sami płacą za lekarza - ja nie miałem tego typu zdarzeń więc nie mogę potwierdzić i zaprzeczyć - mieli ponoć oddawać za rachunki takowych wizyt). Umowa była o pracę. Kadra tam bardzo normalna - ludzka. Ja byłem zadowolony z tego kontraktu.
2
Marek L 2016-04-28 15:48:57
mam numery ale admin kasuje wiadomość
lechu 2016-06-04 23:45:50
Bylem z nimi w Islandii i teras po przerwie ppnad 3 miesiace mam wyjazd do Norwegii. Nie jest to staly pracodawca ("podziekowania" naleza sie Tuskowi, ze dososowal nasz rynek do zachodniego) ale uwazam, ze jest wszystko ok. Pracuje, dostaje kase, jestem zadowolony. Nikt nie krzyczy, mozna sie dogadac. pewnie jak sie tu skonczy poszukam czegos innego. Jeszcze zeby Pogon Szczecin wygrywala..
Baldi 2016-08-01 23:16:24
Proponują mi wyjazd do Islandii .Pracuję jako zbrodniarz.Mam doświadczenie ,pracowalem w Norwegii i Holandii ale dla Jobzon.Czy ta firma jest konkretna. Zwłaszcza ,że to pośrednik jak Addeco czy Workshop wole się upewnić niż wkurzony wracać .Stawka 10eu za godz.pracy rotacja 4/2 wyżywienie i mieszkanie po stronie firmy.
legion 2016-08-11 23:36:35
chyba tobie opłacałi albo po ułkadach do dzisiaj chłopaki się sądzą firma porazka
1
legion 2016-08-11 23:38:40
jedż po pierwszej wypłacie zawiniesz wrotki jak chłopaki z mongstad wałek jest pozdro
Marek L 2016-08-12 08:59:49
za tamten okres mam nie tylko ja opłacane składki, nie mam układów, obecnie pracowałem po raz kolejny dla nich - sprawdzę na dniach czy są opłacane składki w zus
GOŚĆ 2016-08-12 09:20:37
NA pewno masz, ale zerówkę a co to jest to zapytaj w zusie ZBARANIEJESZ
Marek L 2016-08-12 19:43:09
jest tak strona PUE ZUS i tam wyraźnie widać wpłaty lub brak wpłat.
Marek L 2016-08-12 20:27:24
Sprawdzę twoje wersję,
ale mam pytanie - otrzymałem PIT 11 za 2015 rozliczyłem się z US , dostałem zwrot (na dzieci) powiększony o składki społeczne i zdrowotne, czy to według ciebie fikcja - US wypłacił mi bezprawnie ....
ozzy 2016-08-14 22:22:54
Witam!Jestem obecnie na projekcie na Islandii.Parę kwestii:1 pieniądze przychodząna konto ok.20.
2
ozzy 2016-08-14 23:02:58
C.D.2 paski wypłat jeszcze pózniej.3 dużo niejasności z ubezpieczeniem.4 bilety lotnicze przysyłane są w przed dzień wylotu.Kwestie wyżej wymienione może nie są wyjątkowo straszne,jednak widząc profesionalnie zrobioną stronę internetową firmy można spodziewać się trochę innych standardów.
Robert 2016-08-16 12:49:04
Witam czekam za wyjazdem do islandi już dobre 30 dni a obiecywali wyjazd od ręki widzę po wpisach że są mieszane opinię może kto już jest na miejscu w islandi w miejscowości hasavik jako cieśla zbrojaz i może się podzielić opiniami???
Kamil1975 2016-08-18 13:27:58
Witam czy ktos cos wie o pracy w Islandii? Kiedy bedzie wyjazd ? Juz 3 tygodnie czekam na tel i nikt sie nie odzywa nic nie wiadomo
ozzy 2016-08-22 23:15:24
Witam!Po raz kolejny wypłata jest opózniona.Chyba Szef zakupił dom lub super auto.Brak informacji z siedziby co się dzieje itylko lakoniczna informacja że pieniądze będą ok 20 sierpnia.Czekać trzeba bo chyba zapłacą,jednak niesmak i obniżone morale pozostają.A wydawało się że to firma stabilna jednak kasa i pazerność zawsze idą w jednej parze.Stanowczo odradzam ,chyba że są chętni pracować i martwić się o czas kiedy wpłyną ich własne pieniądze.Dam znać jak się sprawa zakończy.....
1
GOŚĆ 2016-08-23 09:45:48
Jest 23 a kasy niema nadal to jest jakaś paranoja i tak co miesiąc Jedni powiedzą czas przywyknąć było że to się nikt za to nie weznie
3
GOŚĆ 2016-08-24 06:58:51
jest 24 a wypłaty nima i co wy na to
1
GOŚĆ 2016-08-25 06:34:57
co miesiąc tak jest zamiast 15 jest 24 tak jak wczoraj
1
Tomasz 2016-08-26 10:08:21
Siema wszystkim a co jest tym wyjazdem do islandi bo juz troche czekam i chyba nie tylko ja cos moze wie na te temat ??? I jakie sianko ta da sie zarobic w islandi ,piscie co wiecie pozdrawiam
Tomasz 2016-08-26 10:10:26
Siema wszystkim a co jest tym wyjazdem do islandi bo juz troche czekam i chyba nie tylko ja cos moze wie na te temat ??? I jakie sianko ta da sie zarobic w islandi ,piscie co wiecie pozdrawiam
gość 2016-08-26 14:29:37
w jakim charakterze masz tam jechać
byly pracownik 2016-08-26 16:38:59
Oszuści szkoda zaczynać z tą firmą Obiecują wysyłają umowę i każą czekać miesiącami na robotę a później gumka niema nawet kto telefonu odebrać frajerstwo, jak macie inne opcje Panowie Bez wachania brać olać tych kłamców !!!
gość 2016-08-26 18:04:56
gdzie (miałeś) byłeś i w jakim charakterze
Tomasz 2016-08-29 20:58:27
gość 2016-08-26 14:29:37

Ja mam jechać jako cieśla zbrojarz ale gadałem z kumplem co już był przez tą firmę właśnie w islandi i robią systemem 30 dni a 2 tygodni w kraju to jest ten minus i z tego co się dowiedział bo dzwonił do tej firmy i kadrowe mu powiedziały że kontraktu są 6 mis a roboty mają na 3,4 miesięcy a obiecują przez tel tyle praca i zastanawiam się czy jechać bo jak ma 30 dni robić a 2 tygodniu w kraju być i nie mieć za to płacone to lipca aa jeszcze jedno robi się w miesiącu 180 godz nie wiecej to wychodził mój kumpel 1900 euro to bardzo mało jak na warunki irlandzkie....
pola 2016-08-30 09:43:39
Branża sportowo-restauracyjna jest dośc trudna, ale wiadomo jakich zarobków można się spodziewać? Dzięki
Tomasz 2016-08-30 19:49:15
A to warto jechac ??? i normalnie sie odbywa kontrakt czyli 6 miesiecy czy robisz jak jest tylko praca ????
arkadiusz 2016-09-08 21:53:34
Dzis rozmawialem z bardzo miłA Pania Karolina z biura z Krakowa,nie pamietam jej nazwiska, szacun dla tej kobity chyba jako jedyna z tej firmy odbiera telefon nawet po pracy, do innych nie idzie sie dodzwonic. Planuja jakis projekt w Holandii szukaja monterów izolacji i blacharzy z angielskin lub niemieckim oferuja w miare dobre warunki.
Waldek 2016-09-11 02:50:17
Zdawal ktos te testy po angielsku na stanowisko izoler ?? Ciezkie sa ?
15
pif 2016-09-11 13:11:02
Hej, a jak wygląda rozmowa rekrutacyjna na project manager, wiecie może? Chętnie bym się załapał, bo dbają o stabilne warunki pracy, a to dobry znak, że się u nich dobrze dzieje. Dziękuję za szybką odpowiedź
nemo 2016-11-07 17:39:29
składki zus nie są opłacone a jeśli tak to tylko od fikcyjnej umowy zlecenie(lojalki że nie będziesz pracował po zakończeniu projektu dla islandora lojalka to tylko 100,00 pln najczęściej podpisywana przez dupowłazów z południa polski) składki były tylko za 2015 kiedy byliśmy pracownikami delgowanymi ,teraz pracuje się na warunkach islandzkich i z tamtejszymi stawkami odnośnie pani co odbiera telefony to automat telefoniczny nigdy nic nie wie , odnośnie kasy jest wypłacana ale zawsze z odroczoną zapłatą tj 25 i jak w tej sytuacji najmniej do powiedzenia mają ci z południa co najlepiej mówią po angielsku najwybitniejszy to adaś i daruś co to niby strajk robił w norwegi ja byłem na dwóch rotacjach dobrze że trafiła mi się inna robota pozdrawiam


0
1
nemo 2016-11-07 17:40:08
składki zus nie są opłacone a jeśli tak to tylko od fikcyjnej umowy zlecenie(lojalki że nie będziesz pracował po zakończeniu projektu dla islandora lojalka to tylko 100,00 pln najczęściej podpisywana przez dupowłazów z południa polski) składki były tylko za 2015 kiedy byliśmy pracownikami delgowanymi ,teraz pracuje się na warunkach islandzkich i z tamtejszymi stawkami odnośnie pani co odbiera telefony to automat telefoniczny nigdy nic nie wie , odnośnie kasy jest wypłacana ale zawsze z odroczoną zapłatą tj 25 i jak w tej sytuacji najmniej do powiedzenia mają ci z południa co najlepiej mówią po angielsku najwybitniejszy to adaś i daruś co to niby strajk robił w norwegi ja byłem na dwóch rotacjach dobrze że trafiła mi się inna robota pozdrawiam


0
2
Marek L 2016-11-08 17:46:05
Cześć. Nie twierdzę że twoje doświadczenie nie ma racji bytu. Ja stwierdziłem że moje składki są opłacone i widnieją w PUE ZUS. Kolego ja tam nie mam wujka i obecnie dla nich nie pracuję, mój kontrakt się skończył (fakt polska umowa zlecenie). Jeżeli kogoś oszukali to śmiało do ZUS - zrobią kontrolę. Pozdrawiam
1
Alek251 2016-11-19 15:57:27
Posłuchaj baranie jeden ja tam pracuje i jestem z południa i nie podpisywałem tzw lojalki a jak masz jakiś problem do ludzi z południa to możemy się spotkać i porozmawiać . jaro ?
Tomek 2016-11-25 16:57:59
Zdawał ktoś się testy na izolacje? Jak to się odbywa?
Bolo 2016-11-25 21:28:25
Na miłość boską dlaczego Pejta został zatrudniuny do naszej firmy....a było tak fajnie
1
Stachu 2016-11-29 08:44:42
Slyszal ktos o wyjazdach do Korei?
Zostaw swoją opinię o Yabimo - Tarnów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Yabimo