moim zdaniem akurat Walmark to dość dobrze znana marka na polskim rynku. Nie wiedziałem, że mają takie kłopoty
Podpisuję się pod opinią poprzedniej osoby.Firma to tragedia, właściwie już nie istnieje.sprzedaże są wirtualne, towar wchodzi i wychodzi z apteki, a Walmark istnieje w niewielu aptekach tak na serio.Szkolenie początkowe wygląda tak, że jeździsz od osoby do osoby i obserwujesz pseudo wizyty np.u tzw.trenera, który uciekł na KAM-a za kadencji nowych wyższych.Do tego nie masz zapewnionego noclegu ani posiłku mimo, że jesteś kilkanaście, kilkadziesiąt km od domu,lunch w czasie początkowego szkolenia,na którym dowiadujesz się, ze większość produktów to porażka jesz sałatkę zieloną i to wszystko na cały dzień.Nadzór miałby co robić na pewno. Zwalniane są osoby lub same odchodzą, które orientują się jak powinno uczciwie pracować się w farmacji i próbują odbudować ciężką pracą wizerunek firmy. Wspomiana Czarna Mamba miała zerowe kompetencje w branży farmacuetycznej, nadrabiała politycznym podejściem, co i tak ją nie uratowało przed zwolnieniem po 14 latach lansowania się i zamiatania wszystkiego pod dywan- też przyczyniła się do upadku. Zero życzliwości, współpracy, zwłaszcza między PA a KAM.Sieci towarowane są bez kontraktów, bo tutaj nie ma kontraktów, jak w normalnych firmach, ale zapomnij o tym,że zrobisz coś w sieciach, pilnują swoich małych bardzo małych wirtualnych sprzedaży, więc na plany nie masz szans.Za starej kadencji KAM i PA wpisywał sprzedaż sieci tą samą, więc sprzedaż była dublowana, jaka to radość i zarobek dla Właściciela, tylko raporty muszą być odpowiednie.MASAKRA!ODRADZAM SZCZERZE. Uważajcie na ogłoszenia UKRYTA REKRUTACJA, bo pod taką znajdziecie Walmark, tam cały czas szukają, a chętnych nie mają, co mnie nie dziwi, bo jak zapytasz w aptece o Walmark to odpowiedź jest jedna:"kiedyś bardzo dobra firma teraz już nie istnieje".W aptece nie zrobisz prawie nic, mogą Cię uratować tylko znajomości u klientów i to czasem nie pomoże. Marketing nie robi nic,żeby wspomóc, nie znają dobrze swoich produktów, nie znają konkurencji, Pani "Wiosna" z marketingu lansuje się poprzez Nurofen , z którym przez chwilę pracowała i nic poza tym. Panowie z góry mają wizję dla firmy- wizję wyprowadzenia kasy z firmy jedynie, nic poza tym. Właściwe motto firmy to "CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI WILKIEM"