brak logo

PPUH Perfopol

Starachowice

Opinie o PPUH Perfopol

Perforowany 2016-01-14 21:43
Czy ta firma jeszcze istnieje
hans 2016-03-19 10:08
Z tą solidną firmą to chyba przesada. Nie płacą wogóle jak się nie zadzwoni i nie opiepszy pani księgowej, która oczywiście wiem o płatnościach tylko nie płaci. Panie Chaja wstyd. Zmienić księgową bo to tylko źle świadczy o Panu.
1
czystaprawda 2016-06-02 15:13
HAJA TO NIESLOWNY KUTI, DYREKTOREK POŻAL SIE BOŻE PRZYGODA ZWYKŁY TCHÓRZ I ZAKŁAMANA GNIDA. PRACOWNICY W WIEKSZOSCI PI*DECZKI ZAWISTNE, CIĄGLE W STRACHU O WŁASNĄ DUPE, HAJS? ŚMIESZNY. A Z HAJA SIE JESCZE ROZLICZE W PRZYSZLOSCI
10
Nobe 2017-04-01 23:37
Haja prawdy ci nie powie. W oczy mowi ze jest ok a za dwa tygodnie wymowienie. Pan przygoda lize jak moze.
Zostaw swoją opinię o PPUH Perfopol - Starachowice
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PPUH Perfopol