logo MB Service

MB Service

Opole

Opinie o MB Service

js 2015-11-30 23:38
Witam, jestem elektrykiem i mam doświadczenie w Niemczech ponad 2 lata, obecnie szukam nowej pracy na tym stanowisku . Jak wyglądają warunki w tej firmie tz jakie mieszkania co z dojazdami do pracy , jak z ciuchami i narzędziami , czy wszystko to co wymieniłem jest oplacane przez pracownika , umowy o pracę są na warunkach niemieckich? Czy oferty pracy są na zasadzie kontraktów czy umowę podpisuje się na czas nieokreślony i praca jest stała? Na jaka stawkę mogę liczyć jako elektryk i czy wyplaty są na czas . Ile godz w tygodniu się pracuje ? Wypłaty w euro?Język trzeba znać ? Z góry dzieki za odpowiedz pzdr
2
DODA 2016-01-05 13:09
Te wszystkie wpisy to bzdury ta firma to piramida oszustow
5
jan 2016-01-05 22:20
witam same superlatywy otej firmie widze ze jest ok chcialbym jechac jako malarz tylko z jezykiem troche problem fachowe sprawy na budowie zrozumie tylko co z reszta mam jakies szanse na prace jak myslicie prosze o szczere odpowiedzi
4
mat 2016-01-11 14:37
Witam koledzy jak wygląda praca w tej firmie? po ile godz można pracować czy w soboty też?
1
mat 2016-01-11 15:07
Witam chciałbym sie dowiedziec czegos wiecej o tej firmie a mianowicie : ile godzin tygodniowo sie pracuje ?? w soboty tez czy wolne?/ i co ile sa zjazdy do Polski??
mat 2016-01-13 22:21
Koledzy był ktos w tej firmie jako monter płyt gipsowych??? Mógłby ktos kto tampracował napisac cos wiecej??
elektryk 2016-01-13 22:34
mam tam jechać jako elektryk ile idzie zarobić i przy ilu godzinach dzięki za szczere odpowiedzi
drew 2016-01-15 21:29
Pracuje ktos w tej firmie na budowie ??/ Prosiłbym o opinie od osob ktore tam pracuja.
6
@slawek 2016-03-24 06:50
ja dzis jade podpisac umowe na elektryka zobaczymy
Zbigniew 2016-06-30 08:48
Wszystko tak jak w ofercie, dużo zapewniają. Panie w biurze w Opolu zawsze wszystko wytłumaczą, pomogą jak trzeba :) stawka mogłaby byc wieksza, ale i tak nie ma źle :) mieszkania różne, zależy w jakim miejscu, ale jak najbardziej ok :)
Farna 2016-07-09 15:20
Ludzie uważajcie na tą firme to oszusci marnie płacą ,taka jest prawda
16
korre 2016-07-11 10:00
dlaczego? skoro oskarżasz, to daj powód
1
bizon 2016-07-11 13:55
siemka,pracowalem w firmie jako elektryk mielismy auto firmowe mieszkanie fajne i robota tez byla spoko wyplaty na czas firma godna polecenia
4
zolo 2016-07-12 11:51
Najlepiej napisać że oszuści nie podawajac zadnego powodu. jak ktos chce pracowac w DE i miec duzo na godzine to niestety trzeba znac dobrze jezyk. ja jestem zadowolony. firma wyplacalna a jak sie trafi na fajna budowe to i po 12 h sie pracuje. z tego co wiem to szukaja ludzi do roboty, to warto korzystac.
3
Żona 2016-09-10 11:44
Nie pisz takich glupot dziewczyno,w zyciu od kad firma istnieje,nie słyszałam,zeby ktokolwiek zostal oszukany,! Umowa na stale z mozliwoscia pelnego socjalu,naprawde nie słuchajcie glupot bo nie warto,
gugu 2016-09-10 16:58
a co dokładnie oznacza ta możliwość "pełnego socjalu" o której wspomniałeś - czy możesz mi wyjaśni c?
Krakowiak 2016-11-02 11:30
Ogólnie firma wydawała się wpozadku przez ten czas który tam pracowałem było parę razy jakieś nieporozumienie takie jak brak całej wypłaty niby przez nie dostarczone godziny później się odnajdywaly się w niewyjaśnionych sposób i było wszystko wyrównywane małe problemy z mieszkaniem częściej problemy z autem a raczej z firmą która nam go wypożyczalnia. W sumie co tydzień coś ale takie uroki życia i pracy w obcym kraju :) Ale największym minusem jest zwolnienie pracowników którzy chorują by nie płacić im za okres leczenia i jedyna możliwość by się przed tym bronić to dobry adwokat Wiec dodam jak już się zdecydujeciecie na pracę w MB to miejcie świadomość tego że większość z was będzie traktowane w specyficzny sposób z angielskim poczuciem humoru czyli jak tania siła robocza nie posiadając mózgu pracownik od jakiegoś czasu w tej firmie się nie liczy tylko pieniądze
7
Krakowiak 2016-11-02 11:32
Ogólnie firma wydawała się wpozadku przez ten czas który tam pracowałem było parę razy jakieś nieporozumienie takie jak brak całej wypłaty niby przez nie dostarczone godziny później się odnajdywaly się w niewyjaśnionych sposób i było wszystko wyrównywane małe problemy z mieszkaniem częściej problemy z autem a raczej z firmą która nam go wypożyczalnia. W sumie co tydzień coś ale takie uroki życia i pracy w obcym kraju :) Ale największym minusem jest zwolnienie pracowników którzy chorują by nie płacić im za okres leczenia i jedyna możliwość by się przed tym bronić to dobry adwokat Wiec dodam jak już się zdecydujeciecie na pracę w MB to miejcie świadomość tego że większość z was będzie traktowane w specyficzny sposób z angielskim poczuciem humoru czyli jak tania siła robocza nie posiadając mózgu pracownik od jakiegoś czasu w tej firmie się nie liczy tylko pieniądze
6
adam 2017-01-10 11:12
Ogólnie firma ok ale praca nie jest ok wysyłają ludzi jedziesz pod hotel okazuje się że go nie ma idziesz do taksówkarza mówisz ten i ten hotel okazuje się 50 km za miastem i płać 80 euro za przejazd taxi na wstęp .
firma wynajmuje do innych firm ludzi rzucają po taśmach tu pracy nie ma za chwile znów zmiana i tak latasz i ciągle spakowany w hotelach brak kuchenek i lodówek. oceniam na jeden a obiecuje firma co to ona nie ma.
3
Tina 2017-01-16 11:43
Myślę, że nie masz racji. Wszędzie jest różnie i nigdzie idealnie. Ja pracuje i nie narzekam, myślę że dlatego jest mi dobrze. Polecam ten sposób!!!!!
Dzidek 2017-01-19 22:25
Pracowałem u nich ponad rok.Zgadza się,wypłata dokąd jesteś pracownikiem jest na czas. Nigdy nie płacą za nadgodziny. Za urlop też nie zobaczycie kasy. Ogólnie to złodziejaszki- myślę,że teraz niebawem będą mieć spore kłopoty z tym i nie tylko z tym. Wezmą się za nich kontrole niemieckie i polskie. Nie polecam Wam tych złodzieji- niebawem opiszę Wam cd likwidacji tych oszustów.
4
Peter 2017-01-21 10:20
Mam pytanie czy MB ma prace w Niemczech dla tapeciarza? Na jakie zarobki można liczyć? Czy język muszę znać ?
Zbys 2017-02-10 11:33
Te pozytywne opinie na temat MB-SERVICE,to oni sobie sami piszą.Jest to najbardziej złodziejska firma w jakiej dotychczas pracowałem.Pracowałem u nich ponad rok i sam nie chciałem dłużej u złodzieji pracować. Jeżeli chcecie znać szczegóły,to piszcie - zbyszek.b@onet.eu
4
Zbys 2017-02-10 11:36
Te pozytywne opinie na temat MB-SERVICE,to oni sobie sami piszą.Jest to najbardziej złodziejska firma w jakiej dotychczas pracowałem.Pracowałem u nich ponad rok i sam nie chciałem dłużej u złodzieji pracować. Jeżeli chcecie znać szczegóły,to piszcie - zbyszek.b@onet.eu
3
Tina 2017-02-15 20:32
A może to Ty piszesz na czyjeś zlecenie złe opinie o firmie MB? Ja nie narzekam tylko pracuję, radzę to samo Tobie
Henry 2017-02-22 22:12
Jeśli ktoś myśli, że pojedzie do pracy w Niemczech i będzie wolno pracował to lepiej zostać w domu.Nie dziwię się tym wpisom, ludzie są jak dzieci. MB-Service organizuje pracę i mieszkanie ale każdy musi zasuwać.
1
Marta 2017-03-01 14:51
Zbys co spowodowało Twój negatywny stosunek do firmy?
Gregor 2017-03-18 11:50
MB Service to bardzo fajna firma, szkoda, że nie ma pracy dla "pisarzy". Pracowałem za ich pośrednictwem w Niemczech i mogę powiedzieć, że było wszystko w porządku zorganizowane. Myślę ponownie złożyć papiery .
1
Waldemar 2017-03-19 20:45
Wracaj do nich i donoś dalej marny elektryku!
5
Gregor 2017-03-21 14:23
MB Service to spoko agencja a marudom dziękujemy!!
Tomas 2017-03-25 17:11
Podpowiedzcie mi proszę jak wyglada praca dla malarza w Niemczech? Jak mona zarobić? Agencja jest sprawdzona tylko chciałbym wiedzieć coś o pracy i mieszkaniu.
Zbys 2017-03-26 13:55
Piszcie na adres e-mail zbyszek.b@onet.eu to opowiem Wam duzo ciekawych rzeczy o tych rasowych z doswiadczeniem złodziejach i ich przydupasach! MB-service-ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jakich nie znacie!!!!
4
Lucek 2017-03-28 18:41
MB Service to świetna agencja i nigdy nie było z nimi problemów.
Waldemar 2017-04-18 15:23
Kapusie mają u nich dobrze
3
oszukany 2017-04-18 16:13
W szczególności Faja, Koza itd
3
Henry 2017-04-23 11:48
MB Service jest agencją z doświadczeniem. Myślę, że znacznie łatwiej jest wyjechać na przygotowany już grunt niż szukać w ciemno pracy. Wiem również jak potrafią zachowywać się nasi rodacy jak są na wyjeździe. Sądzę , że kilku z nich jest aktywnych na forum!
obywatel gc 2017-04-23 20:48
HENRY masz racje firma mb service jest agencją z doświadczeniem ale w kręceniu wałków ,to mają 1 plac
3
Waldemar 2017-04-26 12:36
Przeciez Henry to tez kapus i wtyka nielota wrobelka!!!!!!!!!
4
obywatel gc 2017-05-01 20:46
obcy:)Dzień dobry wszystkim nie polecam .jak ktoś chce to pod biedronkę tam nabór robią ,na oleskiej ,jak leci :))nawet dla górnika się robota znajdzie :) polecam super agencja:)pozdrawiam szefostwo :)tak trzymać ,a w szczególności nowego "dyrektora"TO....CZ....:)pozdrawiam ,;)
2
obywatel gc 2017-05-01 21:24
mam nadzieję że ktoś z robi porządek z tą firmą panowie:)
2
Tina 2017-05-03 19:24
Mają imponującą ofertę pracy, dużo jest w niej pracy za granicą. Jestem ciekawa jak przebiega cały proces .
wolfmen 2017-05-05 23:28
pracuje dla nich już 3 lata niemiecki znam swój fach również ze smutkiem muszę stwierdzić ze robi się masówka . do roboty przyjeżdżają sieroty ,łajzy i nie rzadko ludzie prosto z zakładów karnych
którzy nie potrzebnie sieja zamęt i robią burdel w firmie .
-mieszkania faktycznie nie które są fatalne a warunki urągające, ale co chcieć za 10 eu.
-co do pracy to wszystko w zależności od kontrahenta
-urlopy płatne wystarczy sobie wszystkiego pilnować i liczyć ,pomyłki się zdarzają
2
Trener 2017-05-10 11:33
To doświadczona agencja. Korzystam z ich oferty i nie miałem żadnych problemów nie liczą tych z ludźmi na mieszkaniu. Niestety tam wychodzi cała prawda.
1
jastrząb!!!! 2017-05-11 10:45
trener ty pracujesz na budowie czy w biurze ?bo o tej godzinie nie ma pauzy!!!kolejny szpicel .!
2
Maurycy 2017-05-12 11:34
Ta firma to porazka juz nie wspomne o wlascicielu panu MB nie polecam
3
Piki 2017-05-12 22:15
Witam,ja też pracuję od 2-3 lat. W sumie zgodze się z tymi dobrymi i złymi opiniami,ale może ktoś z pracujacych w mb wie,co nagle sie wydarzyło,że mając daną liczbę godzin,wyplata jest o kilkaset eu mniejsza niż była za takie same godziny do grudnia 2016? Teraz 1100 euro wyplaty to bogactwo! Za 160 h!
3
Tina 2017-05-18 22:30
Może ktoś słyszał o nowych ofertach firmy? Zawsze mieli duży wybór robót a teraz nie mam z czego wybierać! Coś się zmienia w firmie,? Jak ktoś ma wiedzę może napisać?
Tapeciarz akrobata 2017-05-19 09:51
Ta wszystko sie zmienia
Nazwa szef siedziba wypłaty
Generalnie nie ma szału
Juz nie wspoinajac o wynagrodzeniach pRzelomu grudzien styczen kiedy to szef (słup) sie zmienil
Nowe umowy .urlop od poczatku wszyscu na
Probzeit przyjeci jednym słowem rozpacz
3
Marek 2017-05-23 20:36
Nie wypłacili mi za zwolnienie lekarskie z Polski do teraz są spółką komandytową i nie mają takiego obowiązku taką odpowiedź usłyszałem od Pana BD trzeba się za nich wziąć i to ostro.
1
Tina 2017-05-23 21:36
MB Service podoba mi się to, że zawsze maja sporo różnych ofert.
Zostaw swoją opinię o MB Service - Opole
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MB Service