Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Pollux Sp z o.o

Pracowałeś w firmie Pollux Sp z o.o i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Margo - 2012-11-21 23:14:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak dla mnie ta pożal się Boże agencyjka pracy to dno i wodorosty. Pracujące tam naburmuszone i obrażone na cały świat panienki nie mają bladego pojęcia o ofertach pracy jakie mają aktualnie w ofercie: co innego jest w internecie, a co innego opowiada dziewczę bez zaglądania do komputera. Po tym co zastałam w tej pseudo-agencji odradzam potencjalnym \\\"pracownikom\\\" współpracy. 0/10
zdjecie uzytkownika
byly pracownik - 2013-02-18 11:40:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Jedna sprawa teraz mnie wkurzyła z tą agencją. Mam zgłosić się po odebranie rozliczenia PITu z zeszłego roku.. Naprawdę ich nie stać na najtańszy znaczek, by przysłać to pocztą jak to robi cała reszta!? Pierwszy raz się spotykam z taka sytuacją!

a jeśli chodzi o sprawę śmieciowych umów.. W ogóle nie rozumiem tego całego pocisku! Przecież tak jest praktycznie wszędzie na obecne czasy w tym kraju. Oczywiście, że są to beznadziejne umowy, ale przecież sami je podpisujecie co miesiąc i się na to godzicie dobrowolnie. Jesli juz macie pracę na takich warunkach to w między czasie szukacie czegoś innego. Jesli już znajdziecie cos lepszego i pewnego to rzucacie taką prace(najczęściej nie macie zobowiązań czego się boi pracodawca), albo nie podpisujecie kolejnej smieciowej umowy pod koniec miecha. (usunięte przez administratora)! MYŚLCIE BO TO NIE BOLI!!
zdjecie uzytkownika
Kaśka - 2013-04-06 13:02:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja właśnie szukam pracy za granicą i jak obserwuje co każdy pisze na temat agencji to pożal się boże nie znalazłam żadnej firmy na której by się ludzie nie żalili a mysle że jak ktos jedzie żeby zarobić i pracuje to bedzie wszystko ok a jak ktos jedzie na wakacje to sie nie dziwie ze takie rzeczy sie opisuje. A w wiekszosci sie czyta ze jada i pija cpaja itp. Wiec sami zdecydujcie czy jedziecie do pracy czy na wakacje
zdjecie uzytkownika
xyz - 2013-04-27 11:15:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A ja dostałam pit pocztą, co więcej- listem poleconym :)
Naprawdę nie mam powodu do narzekania... wypłata na czas, wszystko tak jak w umowie którą podpisywałam.
Ludzie- czytajcie co podpisujecie i pytajcie jeśli coś nie jest jasne!
Pozdro dla pań z Wrocławia!
zdjecie uzytkownika
agda17 - 2013-05-29 12:36:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja również sie nie zawiodłam , miło wspominam ten okres kiedy tam pracowałam. Trafiłam do bardzo dobrego zakladu, pensje przyzwoite, na czas, ludzie fajni , praca nie najcięższa.
zdjecie uzytkownika
hulio - 2013-06-07 15:49:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam tez zaczynam żałować że podpisałem z tą firma jaką kolwiek umowę maja taki bałagan w papierach i kąpletnie nic im się nie chce. Do tego maja podpisany kontrakt z jakimś (usunięte przez administratora) lekarzem wygląda na człowieka chorego psychicznie co on mi gadał to wole sb to zaoszczędzić. Niczego od tych ludzi tam pracujacych sie nie dowiesz pogubili moje dokumenty panuje tam totalny nie ład nie polecam
zdjecie uzytkownika
xXGoSiaaa213Xx - 2013-06-07 22:33:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
A w jakim miescie pracowałas i przy czym? Bo straszne opinie czytam na temat polluxa i aż zaczynam się bać wyjechac. Miałaś płacone na czas?
zdjecie uzytkownika
hulio - 2013-06-10 17:31:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam nie jak widac dzisaj 10 pieniędzy jeszcze nie mam odradzam naprawde bedziesz załowac a jeszcze za granice jak chcesz jechac ja bym tego nie robił bo mozesz czasem juz nie miec za co wrócic
zdjecie uzytkownika
rupert - 2013-06-17 13:39:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Agencja Pollux jest do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dzisiaj miałem dzisiaj z nimi podpisać umowe, rano jechałem z ich polecenia na badanie (książeczkę sanepid). Miałem być na 7.30, okazało się że od 10.30 jest ta pani doktor, Pojechałem wiec do polluxa i co się okazało? że już to ogłoszenie jest nieaktualne, i ze w tym dniu co się umówili ze mną na dziś, podpisali umówę z kimś innym. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług, tym bardziej że od pół roku jestem u nich zapisany, a do tej pory jeszcze nic nie udało mi się dzięki nim załatwić. Odradzam tą agencję, tak jak piszą-babki które tam siedzą (za każdym razem inne) na niczym sie nie znają, mają wszystko w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ciekawe za co kasę dostają.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-06-23 21:44:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@rupert W końcu to agencja pracy tymczasowej, więc pewnie te panie co tam pracuję tez są tak zatrudniane - dzięki temu w Pollux Sp.z o.o. nikt nic nie wie?
zdjecie uzytkownika
hanka - 2013-08-27 07:54:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
miejscowa: a gdzie takie ekscesy mają miejsca ??? Jestem naprawdę zszokowana... Czy chociaż Pollux proponuje jakieś sensowne stawki?
zdjecie uzytkownika
Anonim - 2013-08-31 07:15:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Co gdybym musiał na chwilę wyskoczyć?
zdjecie uzytkownika
jacek - 2013-09-15 14:58:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jakie pieniądze można zarobić (i czy w ogóle można zarobić) w Polluxie? jak szefostwo? dzięki za odpowiedzi
zdjecie uzytkownika
maaaaaa - 2013-09-19 15:58:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jedzie ktos w ta niedziele tj 22.09.2013 ?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-09-22 09:11:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czyli dzisiaj:) trochę późno napisałeś/napisałaś :) (usunięte przez administratora) - dobre pytanie - ile można zarobić u nich?
zdjecie uzytkownika
Ania - 2013-09-30 21:21:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W tym momencie w okolicach Best, Roosendaal nie ma pracy, to ze jedziesz przez pollux, nie oznacza za bedziesz pracowal, ludzie siedza miesiac na domkach i dostaja salarisy na minusie, NIE RADZĘ!
zdjecie uzytkownika
grzeli - 2013-10-04 09:51:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
dostałem wraz z dziewczyną propozycję wyjazdu do Holandi z firmą Pollux i nie wiem czy jechać czy nie. Czytam tyle opini są negatywne. Ale może ktoś ze mną popisze ktoś kto był lub jest. Prosze o pomoc już 3 miesiące szukamy
zdjecie uzytkownika
Gruba - 2013-10-08 22:12:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Do Ania: siedzą w domu i nic nie robią? A jakie są perspektywy na rozpoczęcie jakiejś roboty w Holandii?
zdjecie uzytkownika
Kwiat - 2013-12-30 18:24:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Fakt faktem jest dużo opini złych o pollux . Pracowałam z nimi przez miesiąc i szczerze faktycznie większość osób siedzic na domkach po tyg . Albo chodzą do pracy 2 lub 3 dni . Plusem tego jest że chociaż za domek wtedy dużo nie odbijają . Najwięcej co się na nich zawiodłam to że nie pomogli mi odzyskać laptopa który został mi skardzióny w biały dzień z mieszkania w centrum ! Mieli nas daleko gdzieś! W polluxie są zatrudniani sami kryminaliści o jedno słowo za dużo i możesz gorzej skończyć . Prawie w moim przypadku tak było. Ani pieniędzy ani laptopa nie mam i kasy też mało przywiozłam i nawet nie stać mnie na kupno nowego laptopa . I także nigdy oddemnie nie odbierali telefonów chyba że dzwoniłam od kogoś innego co tam dłużej pracowali . I są plusy i minusy tej agencji . Zresztą każda agencja ma wady i zalety
zdjecie uzytkownika
Jarek - 2014-02-17 22:58:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kwiat, no to smutne co piszesz, ale co niby wtedy miał zrobić pollux, to nie policja, akurat trafiło na Ciebie, trzeba pilnować takich rzeczy.
zdjecie uzytkownika
ulcia - 2014-08-06 16:40:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
mam oferte do holandi do pakowania żywności przez pollux,napiszcie jak tam teraz jest?są godziny?
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2014-09-27 18:02:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam wszystkich oszukanych przez polluxsa i zapraszam do mojej grupy na fb nie ma co się z tą firmą Pierdzielić bo naciągają tylko na kasę a pracy niema Pozdrawiam Kordynatora Jacka który powiadomił nas o zjeździe do polski przez kolegę z pracy (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
Patryk - 2014-09-27 21:33:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Fajna opcja z ta grupa na facebooku, zwłaszcza to foto zrobione na terenie Hotelu w miejscowości Bergen op Zoom, jak napisałeś w takie warunki mieszkaniowe można trafić. Nie wiem czemu Pollux wysyła w takim razie zdjęcia innego obiektu skoro wysyła potem ludzie gdzie indziej, faktycznie mozna poczuc się zawiedzionym, czy oszukanym.
zdjecie uzytkownika
marta - 2014-10-10 18:08:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [pracownik - 2014-09-27 18:02:14]:
jak ta grupa sie nazywaz
zdjecie uzytkownika
halinka - 2014-10-27 18:49:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
patrzyłam na ich strone internetową, ale nie mogę w ogóle znaleźć żadnych informacji o tym czy obecnie kogoś przyjmują czy nie, nie ma tam żadnych zakładek "aplikuj" czy "pracuj z nami", więc w sumie nie wiem czy da się do nich dostać jeśli nie ma żadnego ogłoszenia od nich w internecie, jak sądzicie?
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pollux Sp z o.o
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Pollux Sp z o.o?
Zadaj pytanie
x