Opinie o Restauracja Petit Moulin Rouge w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Restauracja Petit Moulin Rouge. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Restauracja Petit Moulin Rouge o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Restauracja Petit Moulin Rouge w Warszawa

TakMyslisz

Restauracja ma szczęscie do dobrych, sensownych pracowników i jest to dziwne zwazywszy na to jak totalnie bez szacunku i w niezorganizowany sposob dziala menagerka: -nie ma żadnych chetnych na ogloszenie o pracę (cytuje slowa menagerki), lecz kiedy sie ktoś pojawia w restauracji, menagerka kaze na siebie czekać niemożliwie długo i nie przeprosiwszy nawet za takie zachowanie przychodzi ze słowami, że „mogą cie zatrudnic ale jesli bedziesz sie dostosowywał do innej pracowniczki pod wzgledem terminów pracy, bo tamta fajnie pracuje“. niby nic dziwnego, ale mniej wiecej od tego momentu nalezaloby wyjsc z restauracji i nigdy wiecej nie wracac jesli sie ktos szanuje i ma pojecie o tym jakie standardy rządzą relacjami menagementu z podwładnymi w cywilizowanym świecie, bo pozniej jest z tą dziewczyną wlasnie tak jak podczas pierwszej rozmowy wlasnie,czyli: -menagerka umawia sie na dzien probny na sobotę ze słowami, że wolałaby „aby przyjsc jutro, a nie czekać aż na sobotę, bo ona potrzebuje pracownika jak najszybciej“. Po wyjsciu z restauracji potencjalny pracownik odwoluje wiec wszystkie swoje plany „na jutro“ i dzwoni do menagerki poinformowac ją o tym, ze moze jednak przyjsc zgodnie z jej preferencjami. Kobieta odpowiada, ze zbierze mysli i oddzwoni za dziesiec minut. Nie oddzwania ani za 10 minut ani dnia nastepnego czyli wtedy, kiedy zyczyla sobie obecnosci na dniu probnym. Odbiera dopiero ktorys z kolei telefon i opowiada jak gdyby nigdy nic bez słowa komentarza, ze moze jednak niech bedzie sobota. Po co tam jakas kurtuazja. :) -podczas dnia probnego zero informacji zwrotnej wobec potencjalnego pracownika pracujacego za darmo na rzecz lokalu przez szesc godzin,czyli menagerka wychodzi sobie do domu bez pozęgnania, zero kontaktu później, w czasie pracy nie kwapi sie do sprawdzenia co ten pracownik własciwie robi. Rozumiem że osoba, ktora za osiem złotych na godzinę nie chce (usunięte przez administratora) jak dziki krolik sie nie podoba, bo mozna znaleźć kogos, kto za taką stawkę będzie działał przez dziesiec godzin jak na siłowni cieszac sie, ze ma pracę. Ale wypadałoby powiedziec po 3 godzinach, że „jednak nie ciebie szukamy, dziękuję i mozesz iść człowieku“, zamiast pozwolic pracowac darmowo do ostatniej minuty przy kopiącej prądem zmywarce, a jedyne na co stac menagerkę to znaczące zawołanie do biura panią, która tego potencjalnego kandydata instruuje, przy owym potencjalnym pracowniku, jakby był powietrzem,czyli wszystko za plecami. Jesli dla kogos takie zachowania menagerki sa normalne, to poza tym praca jest w miarę ok pomijajac to, że jest jej znacznie wiecej niz wi nncyh restauracjach, płąca zblizona do tego co jest wszedzie indziej,plusem jest to, ze jest umowa o prace i szefowa /nie menagerka/cieszy sie autentycznym szacunkiem pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Restauracja Petit Moulin Rouge - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Restauracja Petit Moulin Rouge
Przejdź do nowych opinii