logo Direct Promo

Direct Promo

Kraków

Głównym atutem Spółki jest dynamiczność. Każdy projekt, którego się podejmujemy szczegółowo planujemy, ale jednocześnie nie zamykamy się w żadnych ramach, zachowując gotowość do skutecznych reakcji.
Wywiadu udzielił:
Jan Goryl Prezes Zarządu, Założyciel Direct Promo
Proszę krótko opowiedzieć kiedy i w jakich okolicznościach powstała firma?
Formalnie rzecz biorąc Firma powstała w 2012 roku, jednak cała nasza Organizacja opiera się na ludziach, którzy mają wieloletnie doświadczenie na polu sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania potencjałem ludzkim i pasjonują się tym, co robią.
Sam pomysł na Firmę rodził się przez bardzo długi czas - podczas pracy dla innych podmiotów. Główną ideą motywującą do podjęcia takiej decyzji była chęć zrobienia uczciwego biznesu i stworzenia organizacji, która zyskuje rentowność dzięki satysfakcji pracowników i partnerów. 
 
Czym się Państwo zajmujecie konkretnie? 
Direct Promo zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem obsługi klienta. Nasi Partnerzy biznesowi zlecają nam budowanie nowej oraz obsługę bieżącej bazy klientów. Nasze usługi realizujemy w różnych formach – od sprzedaży aktywnej po prowadzenie punktów i salonów obsługi. Współpracujemy ze znanymi i cenionymi markami, ale nie boimy się też podejmować wyzwań wprowadzania na rynek nowych produktów.
 
Jaką macie Państwo wizję i misję? 
Filozofią Direct Promo jest model wygrany-wygrany-wygrany, na podstawie którego dzięki naszej pracy zyskują w równym stopniu: Klient, Pracownik, Direct Promo. Głównym atutem Spółki jest dynamiczność. Każdy projekt, którego się podejmujemy szczegółowo planujemy, ale jednocześnie nie zamykamy się w żadnych ramach, zachowując gotowość do skutecznych reakcji.
 
Jaką firmą jest Direct Promo?
Istotą działalności Direct Promo jest obsługa Klientów Firm z różnych branż. Jednak działalność ta jest tylko środkiem do celu. Tym, do czego tak naprawdę przez to dążymy jest udowodnienie, że Polska to Kraj, w którym mimo wielu przywar, można prowadzić uczciwy biznes i osiągać sukces jako Jednostka. U nas każdy ma równe szanse i świetne warunki do wykorzystania swojego potencjału. Obok wskaźników ekonomicznych na pierwszym miejscu w hierarchii wartości Firmy stawiamy misję, jaką jest udowodnienie wszystkim sceptykom, że każdy z nas decyduje o swoim jutrze, bo jutro to dziś.
 
Dotychczas to co uznałby Pan za sukces firmy to..? 
Mógłbym tu wymienić różne nagrody i wyróżnienia przyznane przez Partnerów za wyniki sprzedażowe… 
Jednak dla mnie największym sukcesem jest to, że ciągle się rozwijamy jako organizacja i ciągle rozwija się nasz Zespół. Potwierdzeniem tego jest choćby fakt, że dziś, po dwóch latach, poza centralą w Krakowie, prowadzimy jeszcze 4 oddziały w innych miastach, a otwarcie kolejnych dwóch planowane jest na przełom 3. i 4. kwartału tego roku.
 
Więc plan jest na nowe działania?
Częściowo odpowiedzi udzieliłem przy wcześniejszych pytaniach. Przestrzeń biznesowa, w której operujemy jest bardzo dynamiczna, dlatego jesteśmy otwarci na nowe możliwości współpracy. Ewentualny nowy projekt musi spełniać jeden warunek – musi być „społecznie użyteczny”, to znaczy poza zyskiem finansowym musi nieść za sobą wartość dodaną dla Konsumenta oraz poszerzać środowisko naszego rozwoju.
 
Tego Państwu życzymy!